Horns of Odin Reviews 

397
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A good company is characterized by the quality of it's products and services, but a very good company also is by it's efficiency when solving problems. Horns of Odin is part of the latter. I had some... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a standard horn and stand as a birthday gift, as the website states delivery may take some time (which is understandable as they are handmade) I ordered a month in advanced. Arrived, well packa... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

By Odin’s beard, this is one hell of a drinking horn! 🍻⚔️ I've ordered Three Viking drinking horns in the last three years from Horns of Odin, and I’m genuinely impressed. The craftsmanshi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered Bjorns Long Seax. What an absolute beauty. This looks lovingly made, robust, authentic and super sharp. Im delighted. Delivery via Royal (snail)Mail took some time. Thats not Horns of Odins... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingleverancier
  2. ook in
  3. Kunstenaar

Geschreven door het bedrijf

We specialise in Nordic Mythology and the Viking Age inspired products, which are handmade in the UK. Producers of Viking Age inspired clothing and mead.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

397 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(397)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This review concerns the order and…

This review concerns the order and follow up process. I haven’t received the horn but take hope in it being a good piece of work based on other reviews.

I ordered a horn as a gift on Nov 15. Still not received. There has been no communication or follow up initiated from the Horns team during this time - so far I have sent 14 chaser emails asking for status (a couple have been answered) and am no further. Horns advised on Jan 27 they had sent to Royal Mail to deliver but tracking is empty (Royal Mail have not got the parcel). Am still chasing Horns.

Am still living in hope a beautiful piece of craftsmanship will arrive in time for the next Christmas gift to this recipient. But increasingly worried I’ve been scammed.

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bjorn Sax

Recieved my Sax today and very happy with what I purchased. I have been looking to buy a functional sax as opposed to a reenactment toy being I study martial arts. Authentic in design and is well balanced with great craftsmanship. Further fast delivery using a trusted courier Royal Mail.

30 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful horn

Editing my review:

The Horn looks beautiful❤️ and is really nice quality. but I was promised to get my order before xmas (i ordered 15.11. And my order came 27.1.

I get that’s its handmade and it takes time to make, but unfortunately I ended up without Xmas gift. So I recommend the product but it takes time to arrive.

22 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Dalia,

Unfortunately your parcel was stopped and held by customs. Sadly we can't do anything about this and we are as frustrated as yourself.

As a company we can only ship items out within a timeframe, we have no control over couriers and customs offices. Believe me, I wish we did!

We have tried to keep you updated and let you know the status of the parcel when you have requested. So, it is disappointing to see a negative review for something sadly that is out of our control. And as soon as we know more (like the parcel being shipped back or delivered) we would do anything we can to make sure you get what was ordered

Regards

Dan

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Do not use unless you can wait 3 months

Really really not happy with this company and it's such a shame as the products look amazing and great gift if we didn't have this experience we would of continued using.
To start there was an admin error on the website which they admitted to via email when question through the customer service team, we where expecting the order before Christmas but due the error we where told it will be delivered at the beginning of the new year so was expecting it by 5th January but yet still no sign I contacted them back asking if this hasn't been sent yet can it be deliver to a different address as it was meant to be a Christmas present, in which they replied yes not a problem, sent over the address but three weeks later turned up at the original address.

I think this company has extreme admin issues and possible staff issues if the messages aren't being passed over.

When we ordered it 30th November so you'd think that was plenty of time to process an order, pack and ship but clearly not, even though the product was in stock and delivery at the checkout was 3-5 working days.

I just don't understand why it was such a long process and for them to still get it wrong. Unacceptable really.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Aimee,

Thank your for your review, I have actually just sent you a long detailed email as well.

Firstly, I would like to explain the item your ordered. You ordered a drinking horn. These are hand crafted by us on site. We don't buy these in finished. We source the raw material and through a time consuming process reach the end product. This is why it takes longer. In the item description in red and bold, the lead time of 4 weeks is clearly displayed. As well as pictures and videos showing our process.

Your order was placed on the 30th November. Which was 6 days AFTER our cut off for Christmas delivery. Again these dates were (and still are) very clearly displayed on the header of every page and the checkout page. We are sorry that you missed this.

You claimed that we sent you a dispatch email, but when asked to send us it, your forwarded us your confirmation email. We have no record on out back end of a shipment email false triggering, but please send it to dan@hornsofodin.com if you do have it.

You did change the shipping address, which we took note of and shipped to. Your tracking number was sent and it looks as thought it was delivered on the 16th Jan.

We do apologise for the delay in shipment, and the time it takes for us to produce our items. But we will continue to hand make them locally.

We acknowledge that at times our customer service can be lacking as we are a small team, we can be guilty of focusing on production and shipment over replies which can take longer than we would like. This is something we are making changes on going forward.

Regards

Dan // Owner

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

4 months delivery - zero communication

Ordered in September, arrived in January. No communication, no explanation why it took so long. They even told me it was being sent on 18th December, and only on 2nd January had it even arrived ready to be sent across country - I know christmas happened in between but saying its ready, before shipping it 2 weeks later, is pretty naughty.
The quality of the horn is great, the custom name on it, there is a big gap between the first 2 letters which makes it alittle not as good as it could be.
A great shame, because so much potential with these products, but having 2-3 months gap in any sort of communication surely can easily be fixed by having someone actual reply to emails or fb messages.
For £150, id say I was disappointed, if the communication was better, this would be a solid 4/5 review, as I honestly dont ever give bad feedback - if your looking for a quality horn, this is a great place, but be aware you will get 0 customer service and for several months youll come to the conclusion youve been scammed as its very bad customer service which could easily be fixed.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Christov,

First I'd like to address your comment on the letter distancing, I used your exact logo that you supplied as a template and stencil. The distancing is as of the artwork. It could be the curvature of the horn making it seem different.

Secondly, we did ship your order on the 18th as we said. Unfortunately Royal Mail are VERY naughty this time of year (something I have fed back to them), as they will collect sacks from customers and NOT scan them at the depot because of the volume they have, and not wanting to effect their delivery estimates. This was told to us by our collection agent, as he was also frustrated by the practice.

I do apologise the horn too as long as it did. Fully custom pieces do take longer. But this was longer than we would have liked, and for that we do apologise. We acknowledge our customer service does need some work. We are a very small team, and are guilty of focusing efforts on production and dispatch, and emails being left longer than we would hope. This is something we are working on and currently implementing changes.

I am glad to hear you're happy with the quality of the horn, as that is where we excell.

Thanks

Dan // Owner

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Updated review

Sorry but this was not a good tipple at all.

Received a bottle from my SO for christmas. Upon opening, the top exploded off from a huge amount of secondary fermentation. Nearly took my mum's eye out on christmas day....

Mead should not be fizzy, this was super super carbonated. But it wasn't a bad drink on the day.

Next day, however, it was still fizzy but now had lost all of it's flavour entirely. There was still an aroma of honey but no taste whatsoever.

Wrote to the company to advise them of a potentially bad and they have essentially ignored me barring an initial request for an order number. Not impressed.

Edit: After a few emails back and forth with one of the members of staff, my present has been replaced with a very tasty mead. Thanks to Dan for sorting me out!

25 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Thom,

We're really sorry of your experience. However, please could you check your spam folder as we replied offering to send you a complimentary bottle as an apology. As you are correct it shouldn't be fizzy, and this has been fed back to the supplier.

Please send me an email directly to dan@hornsofodin.com and ill happy sort this for you.

Dan // Owner

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What Love and Devotion to a craft!

Such excellent quality, I love the pure craftmanship of all the handmade products. You can tell there's real love and care and devotion that goes into each handmade item!
This is a real, hard working independant crafter who only works to support others - whether through partnership or charities.
I never have a doubt whether to buy gifts from here or not. Even when one of my orders had a bit of trouble, the response was nothing but nice and understanding!

21 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor

First, the seller implying I was late Xmas shopping is totally disingenuous and I made this clear in our conversation FACEBOOK.......I was NOT expecting delivery in time for Xmas!!
I know it's a busy time of year but ignoring messages and emails is unacceptable!
I really wish I hadn't ordered from this company and couldn't get a reply to my request to cancel my purchase and refund to enable me to buy elsewhere.
I had to contact them on their Facebook page before I got a response which was that they weren't " in the office" until after Xmas. This should have been made clear on their website.......I wouldn't have known why my order hadn't been processed until after the 27th. Very poor customer service.
As you can see from the lengthy reply from the seller, they totally missed the point and really don't see they are at fault. Taking orders on the website with no information regarding any delay to an order being dispatched. It would be common courtesy to inform buyers that they had no intention of answering any emails or dispatching a customer order until after the 27th. We all work hard and deserve time off! But by taking orders when you are not intending to post is a tad disingenuous. Poor customer service and I will not be purchasing again.
The refund has STILL not shown as a pending transaction in my account!

23 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Charles,

This is very sad to see as we had a long chat via our Facebook page regarding your order (that was placed at 15:00 on the 22nd Dec). Where you requested a refund, which was processed whilst we spoke. And a screenshot for confirmation was also sent to you. I also advise you, that it would take 3-5 working days to process as this is customary with the card providers, and out of out hands.

I also offered to personally go into the unit today (as I was near by), and ship you order. But advised it likely wouldn't arrive as it was left so close to Christmas.

We do aim to ship all in stock orders within 2 working days where possible. Sadly, Royal Mail set their last business collection say as Friday the 20th. Which meant that anything we dispatch after that won't be collected until their service resumes on the 27th. As a very small business (just 3 persons) who have worked extremely tirelessly this festive period. I gave my staff the days off to spend with their family. I sincerely apologise that this effected your extremely late shopping.

I replied to your Facebook message within 30 seconds and an our of hours email reply was also sent.

I hope you have a lovely festive period.

Regards

Dan

** Edit **

Hey Charles,

Proof of refund was sent, and (as repeatedly explained) this will take between 3 and 5 working days as is customary by the card providers, and is out of our control.

As, previously mentioned, I'm struggling to really understand the complaint, as your order was offered to be processed and personally dropped off at a post office (because royal mail last collection date had passed). Something your refused, and requested a refund. Which was issue.

I understand the item wasn't for Christmas, but also don't quite understand the frustration of an after Xmas delivery in that case.

But either way, a refund has been issued, which will be with you in the 3-5 working day period.

All the best with your festive period.

Regards

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I'm disappointed to be honest

I'm disappointed to be honest, I've heard great things about the mead from a pal who likes your mead, easy as.

Ordered on a Sunday with the assumption an in-stock item might be shipped Monday-Wednesday given it's Christmas, sadly nothing did get sent in that time frame so I emailed off follow up with a request for a different address as soon my work will be closed for Christmas.

This hasn't been seen, but did get a quick reply on social media today (Friday) and as if by magic it's not been marked as shipped, of course to the original address which will be shut come 4pm today, so it's either going to get taken to the sorting office with no way to get the card to collect, or left on the step and stolen.

Either way, my girlfriend is down a Christmas present with no time to secure an alternative in time, I've asked for a refund and suddenly they're not quick to reply to me again.

2 stars because I've tasted the mead before, it's good, it's just my experience that means I won't be back.

*Edit.

Thanks Dan, it was accurate at the time of writing and you know this, you did promptly reply within a few minutes of my comment, and further replies, then nothing for 7+ hours after I asked for a refund. You know this and the various time stamps show that.

Everyone is busy, I mentioned this in the email you didn't read, along with the request of an address change and referenced in out brief interaction on Facebook.

It's also worth noting, while you did quickly get a tracking number sorted, it wasn't collected by RM all day, so you still had opportunity to rectify it.

Oh well.

Of course I don't believe it to be personal.

As you may know as a Royal mail account holder, you can submit a stop and return request on tracked services, it'll be intercepted prior delivery, it costs the same rate you've paid and tbh I'd be happy if you did that and refunded me minus postage I've paid, plus the fee for stop and return. I think that's a fair resolution for us both, following a few emails looking at the S&R option, Dan went ahead and refunded the order, minus the postage paid, all being well royal mail will not be able to deliver and it'll head back.

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey Andy,

Thanks for your review (albeit slightly inaccurate)

You indeed asked is for a refund. To which we *very clearly* replied saying that a refund of course would be issued, as soon as the items arrive back with us. Which will be the case if delivery cannot be made. I can send you the screenshot of this, if you missed it.

I'm sorry that your assumption of when the item woul ship wasn't correct. I can only apologise for that. We strive to ship all parcels as quickly as possible. We have been unprecedentedly busy this year, which has meant thing have taken slightly longer. We are a very small team of use 3, and have been working 12+ hours shipping everything to deliver in time for Christmas. We're sorry that noone will be at the address you supplied.

Your request for address change was sent on Thursday, sadly we didn't see it before shipping first thing Friday morning as we saw your message on social media, and shipped as a matter of priority.

I would have been willing to try and find a solution, possibly sending a second set to the alternative address, had you not come across offensive accusing us of "not being bothered" to deal with your order faster.

My personal email is dan@hornsofodin.com and I'd be more than happy to try find a solution, as we always will

Please have a lovely festive period.

Regards

Dan // Owner

*Edit*

Hey Andy,

If you check the comment thread on Facebook, you'll clearly see us state we will refund you as soon as the parcel arrives back with us.

We "did read" your email, unfortunately we had already packed and dispatched the parcel. As we have already explained, we are a very small team that was extremely stretched. We prioritise packing and dispatching, and check emails at the end of the end or in small pockets throughout the day. You gave us less than 24 hours notice of an address change.

As a small businesses owner (as you claimed to be), you should understand that Royal Mail don't scan parcels on collection. They collect the sacks of parcels, and scan a manifest. Once the parcels are at the depot (in the evening), and emptied from the sacks, they are scanned. We have two Royal Mail collections a day during busy spells one in the am and one pm. Yours was collected in the am collection.

Hopefully this helps understand that is wasn't a personal issue with your order. It was simply we didn't have time to check emails for an address change.

As I previously stated, feel free to email me (or call me I'll provide a number via email) and we can look at solutions.

We sincerely apologise

Regards

Dan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

untrustworthy and bad products

i just left a review of their mead to find it instantly transformed to a fake 5 star review with my name attached...

avoid these lying bastards, and avoid their god awful mead!

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

Hey M K

We aren't able to change or alter reviews. That would be unethical and the company we use to collect review wouldn't allow it either.

I'm sorry you feel like this has happened. However, I assure you there is some confusion. I have located your review, which is still visible. We also can't "create" reviews.

Regarding your original review, you bought the gift set from us in person at an event. ALL 3 flavours along with 30 others were available for you to sample and try before you buy. We do this so that you can avoid purchasing something you're not keen on.

If you email us and identify the "fake review", I'll contact the collection company and see if they can take look. And I can give you clarity on the original creator.

If you drop me an email at dan@hornsofodin.com. I'll send you over the photos of the live review. I assume the email you left of noneofyour@business.com isn't legit.

Have a lovely festive period

Regards

Dan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gift set is so good and worth waiting…

Gift set is so good and worth waiting for. Initially didn't realise it contained a handmade item so wasn't aware of how long it would take as I missed the information but a quick check back on the website I realised I'd have to wait. Pretty much 4 weeks on the dot it was out for delivery and I can't fault the products. Never used them before but will definitely return for future gifts!

14 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ivars Seax

Ordered this for my partner, he’s always wanted one of these, he was over the moon, such brilliant quality, outstanding, will definitely be ordering more 100% !

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two gift boxes, love them! highly recomend

I got two gift set horns with Mead. I did read that it takes up to 4 weeks, I got nervous in the 4th week after not seeing any changes to my order; such as processing or in production and sent an email asking about my order. I didn't get a reply BUT it was all worry for nothing as my product arrived about 3 days later.

Trust the process! Wait the 4 weeks before worrying!
Looking at the product now it's beautiful!! Well worth the wait!

The only advice to Horns of Odin is it's a lot of money to spend to not get updates on your product; until it is at your door, especially waiting 4+ weeks. But again well worth the wait love my product and highly recommend it!

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered end of September it did state…

Ordered end of September it did state can take 4 weeks for them to make the horn, exactly 4 weeks later received a dispatch email. Items were delivered only a couple of days after dispatch. Excellent company will definitely use again 👍

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give 0 if I could

***and a further update in response to the reply I’ve just received.

I sent an email on 27 October to follow up. It shouldn’t matter which email address I contacted the company at, their customer service never replied regardless.

The email I used for all correspondence and for my order is the same. So that is totally incorrect and irrelevant.

Royal Mail confirmed to me that the parcel wasn’t received, so what else would I be led to think other than it wasn’t sent to them.

I have waited long enough and had a bad enough experience with the customer service of this company that of course I pursued a refund and do not desire a replacement.

***UPDATE
It seems the only way to get a reply from this company is to leave a bad review. Despite the response to my initial review, I sent another email which was ignored. This company appears to be very good at coming up with excuses. Royal Mail never did receive my parcel. It was simply never sent. I had to request a refund via my bank. What an utter disappointment. Don’t give them your business.

I have read other low reviews for this company where I can see that the customer may have been in the wrong, however I placed an order 7+ weeks ago, I’ve heard nothing from the company and I've still not received my delivery. I am an understanding person, and have seen that they are a small business, but at what point do you accept that you are failing to provide basic customer service? I knew there was a 4 week wait for the item I ordered which was intended as a gift. I built in a week of spare time to allow for dispatch and delivery time (48 hour tracked apparently) in order to receive the item to give it as a gift. 5 weeks came and went. I sent 3 emails/messages, all of which received 0 response. I kept waiting because other reviews said the products were gorgeous, and I thought maybe it would be worth it. I eventually got an email saying it had been dispatched. It has not. When I go to track the supposed delivery using the tracking number provided the status says only that Royal Mail are expecting the parcel. This has remained unchanged for 10 days, so the company has not sent it. I’m supportive of small businesses and understanding of various pressures, but how difficult is it to take 1 minute to send an email saying: ‘thanks for getting in touch, we are sorry for your wait, it will be with you on XYZ a date’. There’s no excuse. I’m beyond annoyed. Seriously don’t give this company your money and do not waste your time, please.

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Horns of Odin

Antwoord van Horns of Odin

** Further Update **

Hey Rachael,

As explained in my initial reply, Royal Mail would have no "trace" of the parcel as they are leaving parcels un-scanned during busy periods as to not enter them into their system and effect their advertised 48 hour shipping times.

Due to GDPR I can't share you emails publicly, but they are NOT the same emails. Which could suggest part of the issue, as order confirmations and tracking information is sent to the email used when ordering.

The refund has been issued. And we wish you all the best. We sincerely apologise for any failings/ confusion on our end.

Regards

Dan

** UPDATE **

Hey Rachael,

Thank you for you updated review. I gave you my personal email and unfortunately have NOT received any correspondence from you. I'll try reaching out directly now to see if there is any success.

Please note that the email that you have emailed us from is DIFFERENT to the one used when placing the order. Unless an email change is requested, we will contact the email used when placing the order to contact the customer.

Royal Mail did receive your parcel. Are you suggesting we print (and pay for) postage labels, and then never send an item? We've been established for 9 years. This would be an awful business model.

Your replacement item wasn't shipped BECAUSE you opened up the refund and charge back with the bank. The replacement item has been sat here waiting to dispatch, however, we are a very small company and cannot afford to send handmade items out for free.

Regards

Dan

Hey Rachael,

We are sorry that you are disappointed with your order and that it hasn't arrived. You are correct it was dispatched, and a tracking number was sent to you via the email used when placing your order.

We completely agree that it is frustrating that the Royal Mail tracking says they they are "expecting your order". It's extremely frustrating for us also. We have around 20 orders currently stuck in that "limbo status". It appears as though during busy persons Royal Mail don't scan (and unfortunately often misplace) parcels until their backlog clears. As the first scan put the parcel into their system and will effect the 48 hour quota we pay for. This is something we have attempted to make customers aware of via social media, as we send hundreds of parcels a week and can't know which are effected sadly. They refuse to investigate until 14 days has passed.

I do apologise if our replys to emails haven't reached you. We have had an issue with our email host server flagging out outbound emails as spam automatically, and in some cases not sending.

We would always prefer for our customers to be receive their items. My personal email is dan@hornsofodin.com. I'll be more than happy to make sure this taken care of.

Regards

Dan // Owner

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second to none customer service

Second to none customer service.
No fault of Horns of Odin, I made a mistake when ordering and Horns of Odin could not have been more helpful. I ordered wrong size t-shirt by accident, and correct size out of stock, not only did they let me know when right size was back in stock, exchanging item was really easy and could not recommend them more. Good quality items as well. Thanks again

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unmatched Customer Service – The Best I've Ever Experienced!

I received a set of two drinking horns from a family member as a gift a few years ago, and recently, one of them started to leak. I contacted Horns of Odin to see if they could help, and I was blown away by their exceptional service! Not only did they repair the leaky horn free of charge, but they also replaced the other horn because it didn’t meet their own high standard—again, at no cost to me!

Niamh has been incredibly helpful, friendly, and communicative throughout the process, making the whole experience smooth and enjoyable. If only more businesses had the same level of customer service as Horns of Odin! They've truly gone above and beyond what I expected. When the new and repaired horns arrived (sent to me free of charge), they even included spare wax so I could reline the inside when it needed coating. Amazing attention to detail!

I cannot fault the experience and it’s made me want to buy more from them. Highly recommend!

12 oktober 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer