Houseofceylan Reviews 

49
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order never arrived, it was never sent. They wouldn't issue a refund and the run around they gave me was astounding. If you order from them prepare to lose your money. They should not be in busines... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wanted to return an order as the quality of the items was very poor. I did not even take the items out of the plastic bags. Initially, there was prompt engagement from the company acknowledging the... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SHOULD BE FORCED TO CLOSE, LIES, LIES, LIES SINCE MAY 5 TH BEEN WAITING FOR REFUND 1000% UNACCEPTABLE CEASE & DESIST WITH STALLING SHOULD NOT TAKE 10 PLUS WEEKS FOR A REFUND!... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience—I am extremely disappointed with my recent purchase. The clothing I received looks nothing like what was advertised online. On top of the awful quality, the sizing is completely of... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

49 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 36% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(49)

48 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress and never received…

I ordered a dress and never received it. I requested proof of delivery and they are unable to provide it.

Don't order from this company

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Here are three English response options tailored to the 1-star review in image_f2c785.png.

Since the customer is complaining about a missing order and proof of delivery, these templates maintain a polite tone while highlighting your track record of over 10,000 successful deliveries. They professionally guide the customer to reach out directly so you can track down or resolve the issue immediately.

Option 1: Professional & Reassuring (Recommended)
Hello,

Thank you for bringing this to our attention. We are genuinely sorry to hear that you have not received your dress and that there has been a breakdown in communication regarding your proof of delivery.

With over 10,000 successful deliveries completed worldwide, we take shipping and customer satisfaction very seriously. We want to investigate exactly what happened with your package and make this right for you immediately.

Please reach out to our dedicated support team directly at support@houseofceylan.com with your order number and full name so we can resolve this as a matter of priority.

Best regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will not get your full refund be…

You will not get your full refund be aware there refund policy is not what it says on the website it says you will get your full refund put back on your card
How a business can operate like this should be shut down

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Hello,

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your refund amount.

We want to clarify that our website’s refund policy outlines our standard procedures, which include a 20% restocking fee for returned items. This fee is applied to maintain our processing and restocking operations, and the rest of the funds are successfully returned to your card.

If you believe there was an error in your specific case or if you would like our team to review your transaction, please contact us at support@houseofceylan.com so we can look into it for you.

Warm regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product Quality and Shipping Focused

I’ve been shopping online for a long time, but I rarely come across such careful packaging as I did with houseofceylan.com. The product quality is even better than it looks in the photos. The texture of the fabric and the quality of the stitching were well above my expectations. My order arrived faster than I anticipated, and I had no issues during the shipping process. I reached out to customer support with a quick question and they were very kind and provided a clear answer. I’m very satisfied with both the product and the service, and this will definitely be a site I shop from again.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Thank you for share exprience

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is full of shit

This company is full of shit! I recieved my item only to find out it didn't match the description at all. It's going on a month since first initializing a return and refund, and they keep giving me the runaround. Their condescending email responses and fake contact phone number they provided is all bogus. Don't waste your time buying from this lame company. I just want to return this low quality item and get my $85 refund back already, but they've mastered making it impossible to honor that.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

We are sorry to hear about your frustration and apologize for the experience you’ve described. At House of Ceylan, we take all feedback seriously, and it is certainly not our intention to provide anything less than a professional and efficient service.

We would like to look into your case immediately to understand what went wrong with your return and why you haven't received your refund yet. Please reach out to us directly at support@houseofceylan.com with your order number, so we can prioritize this and settle the matter as quickly as possible.

We are committed to making this right.

Sincerely,
The House of Ceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Low Quality, Unprofessional stitching, Preworn items

I ordered two dress suit items from Houseof ceylan. One of the skirts on the suit had a stain, as though it had been preworn. Both of the suits were ujnprofessionally stitched. The items I received look very little like the advertised items. They are very poorly sewn. I ordered this exact same item from Temu. The Temu item was unprofessionally sewn and also looked very little like what was advertised. When I saw this same item on house of Ceylan, I thought it had to be the real thing, so I ordered it. It was the exact same item with the same poor quality and unprofessional construction. The only difference was the cost. I paid $27.00 for the Temu suit, and $85.00 for the house of ceylon suit.
It has been a month and there is still no resolution. They want to charge me a return fee and a portion of the cost for preworn, stained, unprofessionally sewn items. I have been corresponding with them, but they are not straightforward and refuse, by way of omission and commission, to refund the monies and receive their low quality, preworn clothing back.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Hello,

We are very sorry to hear that your experience did not match your expectations. We always strive to ensure our product photos represent our items accurately, and we regret that the material fell short for you.

We completely understand your request for a refund and want to make things right. Please contact us directly at support@houseofceylan.com so we can locate your account and assist you with the return and refund process right away.

Warm regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a faux fux jacket and I…

I ordered a faux fux jacket and I decided I wanted to return the item because it did not the item because it was not flattering. There was a suggested restocking fee of $20, which I agreed to. The mgr. Shana on 5/9/26 who tried to negotiate a 20% refund and for me to keep the item. I told her absolutely not. She agreed to send me a return label or QR code. To date 5/13/26, I have not been able to contact them on the phone, nor are they responding to my emails.

DO NOT PURCHASE FROM THIS VENDOR IT IS A SCAM. IF THEY MAKE RIGHT ON MY RETURN, I WILL COME BACK TO THIS SITE AND LET YOU KNOW.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a leather bag and received…

I purchased a leather bag and received a fake piece of plastic ! Reaching out to costumer service for 10 days and asking for a return label and they keep sending me wired messages. PEOPLE DONT BUY FROM THEM !!!!!
That’s a scam fabric!!!!!!

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

I placed an order with this company on February 1, 2026 for an event on February 26th. The item never arrived before the event, making the purchase completely useless. I had contacted the company several times asking for updates and repeatedly requested to cancel the order because it was obvious they were not going to deliver it on time. They refused to cancel the order and offered no real help.

More than TWO MONTHS later, the item finally arrived — and it was absolute garbage. The product looked nothing like the photos advertised online. The quality was extremely poor, cheap-looking, and completely misrepresented.

I immediately contacted the company again and was told that I could NOT return the item, despite the fact that it arrived months late and was nothing like what I paid for. They refused to take any responsibility for the delay or the misleading product.

This company had no problem taking my money, but completely failed when it came to delivering the product advertised or providing even basic customer service. Between the outrageous shipping delay, deceptive advertising, terrible product quality, and refusal to allow a return, this was one of the worst online shopping experiences I’ve ever had.

DO NOT SHOP HERE! Buyers beware —this company is a scam!!

1 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam

Absolute scam, product was completely different to what was pictured! Extremely poor quality don’t waste your time and money

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS COMPANY IS A SCAM! FALSELY SAY YOU CAN MAKE RETURNS!

The dress I ordered and received looked nothing like the model wearing it. I contacted Houseofceylan to start a return online. The company told me they would get back to me very soon. I contacted them 3 times and called twice. They told me they wanted me to use store credit for another item and to just keep the dress. I repeately asked for a refund per their website instructions online and have not heard back from them. This company is a SCAM! DO NOT ORDER FROM THEM! Thank goodnes my credit card company refunded my disputed purchase.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed my order January 25th

I placed my order January 25th. without reading the reviews and it is now April 30th and I still don't have my winter clothes!!! I have written several times for a refund because I don't want the winter clothes now and they don't reply!! DON'T BUY FROM THIS COMPANY. I will never buy from a company that looks great without reading the reviews!!!!!

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Hello,

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our most sincere apologies for this significant delay. We completely understand your frustration waiting since January for seasonal items is not the experience we want for any of our customers.

At houseofceylan, we have recently experienced an unprecedented surge in orders, which has unfortunately caused delays in both our shipping times and our communication response speed. We are truly sorry that we haven't reached your refund request yet.

Please be assured that we are committed to resolving this for you immediately. While our team is currently managing a high volume of inquiries, we make it a priority to ensure that every single customer receives a response via email or phone. No request is left unanswered.

We want to make this right as quickly as possible. Please reach out to us directly through the channels below so we can prioritize your refund:

Email: support@houseofceylan.com

Phone: +1 (551) 213-2282

We value your patience and are standing by to assist you.

Warm regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could score a zero I would have

If I could score a zero I would have
Worst company and merchandise I've seen. The craftsmanship is extremely poor.

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Dear Customer,

We are truly sorry to hear that your experience with our merchandise did not meet your expectations. At houseofceylan, we strive to provide high-quality items, and it is clear we missed the mark for you in this instance.

We would appreciate the opportunity to make this right and investigate the craftsmanship issues you mentioned. Customer satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving this situation to your satisfaction.

Please contact our support team so we can discuss a solution, whether that be a replacement or a return:

Email: support@houseofceylan.com

Phone: +1 (551) 213-2282

While we are currently experiencing high demand, please rest assured that we respond to every customer via both email and phone. We look forward to hearing from you and resolving this immediately.

Best regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on 4/6 and today is…

I placed an order on 4/6 and today is 4/24 and still do not have it. Each time I asked how long for delivery, no one answers, but says thank you for your patience and they will check into it and let me know. What is there to say owner of this store except that you have a failed service. I will not recommend or order anything from this outfit again.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WTF, Never Again !!

WTF,
CHEAP clothing that wont even fit a child! Misleading
Advertising, Quality disparities and slow delivery. There is NO direct Customer Service Number.
DO NOT BUY !!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Dear Customer,

We sincerely apologize for the delay in your order and the lack of clear communication you’ve experienced. This is certainly not the standard of service we aim to provide at houseofceylan.

We have recently been managing an exceptionally high volume of orders, which has caused some unforeseen delays in our logistics and support response times. Please be assured that we are not ignoring your concerns; we are working diligently to resolve every inquiry. We provide updates and support to every customer through both email and phone.

We would like to personally look into your delivery status and provide you with a definitive answer immediately. Please reach out to us directly so we can prioritize your case:

Email: support@houseofceylan.com

Phone: +1 (551) 213-2282

Your patience means a lot to us as we work to improve our systems to better serve you. We are committed to making this right.

Best regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from House of Ceylan

I suggest avoiding House of Ceylan.

I wanted to return some items because they were of poor quality and didn’t fit properly, but the company wasn't helpful. They wouldn’t give me clear instructions for returning the items and kept offering store credit or only partial refunds.

They kept delaying the process, never sent a return label, and insisted on calling me even though I asked to handle everything by email.

Instead of giving me a full refund for the $140 I paid, they only offered $56 in store credit and a partial refund. They avoid giving full refunds.

I reported this to the Better Business Bureau. Their registered address displayed on their website doesn’t exist, and the information they list is fake. It turns out they are a fake company in China. Likewise, for avelise.com. As a result, on April 26, 2026, I agreed to accept the partial refund, but I still haven’t received anything, and they’re ignoring me. I will contact my bank to see what I can do.

They delayed the process several times, did not send a return label, and insisted on phone calls even though I asked to communicate by email only.

They only offered me $56 store credit and a partial refund instead of refunding the full $140 I paid.

I have reported this to the Better Business Bureau.

It seems like they are trying to avoid giving full refunds. I suggest not buying from this company.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE!

HORRIBLE!! DO NOT PURCHASE FROM THIS STORE. THE CLOTHING QUALITY IS HORRIBLE!! I ordered a dress and nothing like the picture. I have been in touch via email with the company and they are giving me the run around. Telling me the phone systems are changing, they're very busy with all other customers. Tried to give me a 40% refund and I could keep my product. This has been ongoing since the 12th of April and as of now April 24, I'm still trying to get a response. They will not offer a refund, exchange. Absolutely nothing. The dress was so small. Not an average small. This company is terrible. They lie, cheat you out of money. They are a scam.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofceylan

Antwoord van Houseofceylan

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced regarding your return and the communication process. At houseofceylan, it is never our intention to make the refund process difficult or to disregard our customers' preferences.

We understand your disappointment with the product quality and sizing, as well as your request to communicate primarily via email. Due to a recent high volume of orders and inquiries, our team has been working through an extensive queue, which has unfortunately led to delays in providing clear instructions and processing full refunds.

We want to resolve this matter to your full satisfaction and ensure your case is handled according to your preferences. Please allow us to review your order details and rectify the refund discrepancy immediately. You can reach us through our official channels, and we will prioritize an email-based resolution for you:

Email: support@houseofceylan.com

Phone: +1 (551) 213-2282

Please rest assured that we are committed to returning every message and solving every issue, as we value the trust of our community. We look forward to settling this for you right away.

Best regards,

The houseofceylan Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress and overalls back in…

I ordered a dress and overalls back in March of 2026. I received the items on April 5. None of the items fit. The dress was way too small and the overalls were huge. I have been in touch via email with the company and they are giving me the run around. Telling me the phone systems are changing, they're very busy with all other customers. Tried to give me a 40% refund and I could keep my product. This has been ongoing since the 5th of April. They will not offer a refund, exchange. Absolutely nothing. The dress was so small. Not an average small. This company is terrible. They lie, cheat you out of money. They are a scam.

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All I can say is NEVER BUY FROM THIS…

All I can say is NEVER BUY FROM THIS COMPANY
THEY SEND YOU YOUR ORDER IN A SIZE YOU NEVER ORDERED THEN TO GET YOUR MONEY BACK IS A NIGHTMARE RETURN POSTAGE IS SO EXPENSIVE.
ALWAY PAY BY PAYPAL SO YOU CAN FIGHT YOUR CASE.
READ U TUBE COMMENTS THEY ARE HORRIFIC....HEED THIS WARNING

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer