hyperfavor.com Reviews 

461
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This shirt is gorgeous. Extremely high quality fabric, super claire print. Vibrant colors write down to the quality buttons. Beautiful stitching, absolute true US. Sizing. Met people that fo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My husband loves the bowling shirts I've purchased from Hyperfavor! They're unique (both in shirt design AND to this website), priced fairly & constructed well. I bought 3 last Christmas (2 we gave aw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I absolutely love these shirts. I’m a big guy and most golf companies don’t make colorful, fun, unique golf polos for anybody bigger than 2xl. Not only do they have big and tall sizes but they have a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received my shirt and it is gigantic. I thought maybe I could get a different size, but looked at the sizing chart and there is no reasonable size. I asked for a refund over email. No response. I le... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Herenmode

Geschreven door het bedrijf

We are a team of creators and designers who share a common passion for apparels and accessories that express your personal style. We’ve developed premium apparel brand named Hyperfavor which combine exclusive patterns with highest quality fabrics on each of our products.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

461 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(461)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good stuff!

They forgot a logo on one of our shirts. Sent us a new one. Great products.

15 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Lanny Nuese,

Thank you so much for choosing us again and giving us second chance to make things right. It's great to know that the replacement meets your expectation and we can't wait to have you back for your next visit. If you need anything in the meantime, just let us know and we'll be happy to help you out.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really liked the selection of shirts

Really liked the selection of shirts, would have liked more color choices grouped together. Shirts run a bit on the small size.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Tom,

Thank you so much for sharing your review with us. We're thrilled to hear that you liked our selection of shirts. We think your suggestion about having more color choices grouped together is definitely a great point, and we'll work on optimizing our website to make it available soon.

We're sorry to hear that the shirts run a bit small. We're continuously working on improving the fit of our products and your feedback helps us identify areas where we can make adjustments. We'll keep your comments in mind as we design and manufacture future items.

Once again, thank you for your valuable feedback. We appreciate your support and can't wait to provide you with an even better selection and improved sizing options in the future.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly what I was looking for!

The shirts I ordered were perfect! Exactly what I was looking for, good quality, and arrived as expected. Very happy with my purchase!

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Charlie,

We greatly appreciate your fantastic review! Our team is constantly striving to exceed customer expectations, and we're thrilled to know that we succeeded in meeting your needs. We look forward to working with you again in the future.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Downloading photos finding personalize Items to order is very easy but…

Downloading photos is very easy but fighting a typical type of shirt it’s always difficult also promo codes that are sent sometimes don’t work it does not give! When they are sent to me the day before

10 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear John Rodriguez,

Thank you so much for your thoughtful review. It means a lot to us and we've taken all the good and not-so-good things you mentioned to heart. Regarding the promo codes issue, we sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving non-functional codes. We will actively review our processes to ensure that all codes are thoroughly tested before being sent out.

Please reach out to us at support@hyperfavor.com with your order number, including any promo codes you were unable to use. We will investigate the issue further and provide you with a suitable solution.

Once again, we apologize for the inconvenience you've experienced and appreciate your patience and understanding. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Conference Shirts

These shirts came out perfect for our event! We received so many compliments and guest asking if they can order a shirt… I am now going to go do another order.
The staff was friendly and easy to work with to design the shirt for us!

21 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Elizabeth Weeks,

Thank you so much for reaching out and sharing your thoughts about our custom shirts. We are more than happy to hear that the shirts were perfect for your event. We will try our best to keep up the work and we look forward for another chance seeing you soon.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A+++ Design coordination was…

A+++ Design coordination was spectacular and easy to communicate. And the product, WOW! I have other offices wanting to design their own, thanks!!

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Shiv,

Thank you so much for giving us a 5-star rating. We are thrilled to hear that you were satisfied with your custom shirt and that your experience with us was enjoyable. If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to reach out to us anytime.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Rate in every way

It was a top shelf experience from beginning to end -- mock-up images, quotes, production, and shipping -- were all handled quickly, customer service was fast and friendly, and the entire process only took about three weeks. My guys all loved the shirts. I will definitely use HyperFavor again.

30 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Rachel Strange,

We are extremely grateful to you for sharing your experience with us. Your kind words have delighted our entire team and we hope to continue serving you for many more years to come. Please feel free to contact us anytime if there is anything more we can assist you with.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyperfavor.com help my bowling team…

Hyperfavor.com help my bowling team design 3 different bowling team shirts for National in Las Vegas this year. What a hit! Everyone is very excited to show off their shirts. There was a slight problem with one of the shirt size, with the quick response of their customer service. Everything to our satisfaction and great success. Shirts for the women run small. Our overall experience with Hyperfavor.com is five stars!!!! Planning on having next season bowling shirts designed with Hyperfavor. Thank you Hyperfavor

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Cathy Torbett,

Thanks a ton for sharing your experience with us! We're absolutely thrilled to hear that you're satisfied with your purchases. We'll continue working hard to ensure that we don't disappoint you in the future. If you have any other feedback you'd like to share with us, please don't hesitate to reach out to us anytime.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product was pretty good quality but…

The product was pretty good quality but the shirts definitely run on the small side. I tried to exchange for a bigger size and was told no, but I could get a discount if I bought a new one. So now I have two of the same shirts and one too small to wear. I highly suggest buying one size bigger than you normally wear. Will you end up paying for two?. Horrible business if you ask me!

13 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Joel Martin,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. Firstly, I would like to apologize sincerely that your experience was not as good as it should have been. However, as there may have been a misunderstanding, I would like to ask for an opportunity to clarify the matter. We received your cancellation 2 days after you had placed the order, and because the shirts are made-to-order, we offered you a partial refund so that you could keep the shirts, use them for another occasion and you accepted this. Two weeks later, we received your message stating that the shirts were too small. We did offer a replacement but we did not receive a response from you. Please check your spam folder as sometimes emails can end up there. We value every customer and hope to have another opportunity to make things right for you.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So happy

I just received the shirts I custom ordered for a retirement gift. They were better than I could of hoped for! The colors and graphics were sharp and vibrant. High quality work and great turnaround time! I will be ordering more gifts like this, so personal and everyone was crazy about them. Made me a gifting hero at work!

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Jennifer,

Thanks a lot for your kind words! We really appreciate you taking time to leave us such a detailed review, and we're thrilled to hear that your colleagues love the custom shirts. We can't wait to see you back again soon!

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the Shirts, more accessible customer service would be nice

We loved the shirts and were grateful that they were able to arrive on time. Contacting customer support was difficult during the process but ultimately everything got here in time and pristine condition.

9 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Milton Zuanic,

Thank you so much for reaching out and giving us a valuable feedback. We're so thrilled to hear that the custom shirt lived up to your expectations. More importantly, we'll definitely work on enhancing our customer service to provide quicker assistance.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome awesome awesome!

Such a seamless process! They created a custom hand-made design for us and even provided samples prior to ordering.

Super fast production with our strict deadline!

6 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Katherine Giron,

Thank you so much for giving us a 5-star rating! It's awesome to know that the custom shirts meet your expectation and we can't wait to have you back for your next visit. If you need anything in the meantime, just let us know and we'll be happy to help you out.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Working with the folks at hyperfavor was so easy. We even got some customization on our shirts. Super easy to work with.

2 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Nick Hanson,

Thank you so much for taking time to leave us an awesome review! Making our customers happy is what matters most to us, and we're super excited that you had a great experience. We can't wait to see you again soon.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The description for the shirt was…

The description for the shirt was confusing said girls then women. They run small, we will squeeze into them because it’s too late to order more.

16 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Lisa Milligan,

Thank you for getting in touch and providing us a valuable feedback. We're extremely sorry to hear that the shirts didn't fit you quite well. If our products run smaller than the size chart we provided, please email us at support@hyperfavor.com and we'll be happy to replace them or give you a partial refund. We really appreciate you bringing this to our attention, as it helps us to improve our products to ensure that our customers are completely satisfied when shopping with us. Please don't hesitate to reach out to us if you need any further assistance.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bowling shirt

The shirt came out really nice and the name is clear to read.
However it was hard to figure out which line was for the back and which was for the front.

22 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Debbie McGuire,

Thank you so much for sharing your experience with us. Your support means a lot to us and we are grateful for your trust in our brand. We looking forward for another chance serving you soon, and if there is anything else we can do to improve your experience, please don't hesitate to reach out to us at any time.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got quick responses as well as a…

I got quick responses as well as a quick delivery of my custom Hawaiian shirt

19 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Dante,

Thank you so much for the kind words. We’re truly happy that your purchase with us went smoothly. We’d love to continue providing great service to awesome customers like you. If you require further assistance, please feel free to contact us at any time.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just received in my 4 new golf shirts

Just received in my 4 new golf shirts. First it was easy to order. Second, the tracking of the order was perfect. I love the look and feel of the shirts. They fit perfectly. Glad I came across this website. And the 20% thank you for the next time I buy will be coming in handy soon. Thank you

27 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Daniel Zadziejko,

Thank you so much for reaching out and giving us such a heart warming feedback. We’re so happy you loved your experience and can’t wait to seeing you soon. In case we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us at any time.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The fact that you offered the exact…

The fact that you offered the exact logo that my bowling team was looking for, and the great service you offered.

8 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Richard Velasco,

Thank you so much for taking the time to give us a 5-star rating. Everyone here at Hyperfavor loves to know that our customers enjoy what we do. We’re looking forward to making your experience even better in the future.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

HyperFavor has cool designs

I really like the fact that HyperFavor has neat and different designs on their golf polos. Not your average golf shirt.
The material used could stand to be improved. It is lightweight, but I feel like it would be more comfortable if the material were a bit softer and stretchier. Also, the armholes are a bit tight for me, otherwise the shirt is a good fit.

24 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Kelly,

Thank you so much for your thoughtful and detailed review. This is incredibly helpful as we’ve taken all the good and the bad elements you’ve mentioned in your review to heart. We are constantly working on optimizing our chart and finding alternative material to make the customers 100% happy when shopping with us. Hopefully when we launch an updated version, we still have another chance to serve you.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Items received were beautiful and…

Items received were beautiful and personalized exactly as requested. Kept us informed every step of the order process and answered every question promptly. I m glad I found you and will order again!!

1 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo hyperfavor.com

Antwoord van hyperfavor.com

Dear Judi Daniels,

Thank you so much for leaving us such a wonderful review. We put customer satisfaction as our priority so we are thrilled that you loved your experience with us. We look forward to seeing you again soon.

Yours sincerely,
Hyperfavor Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer