IdentityIQ Reviews 

475
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service! She was kind, helpful, and went out of her way to make sure my issue was fully resolved. There was no pushback, and she handled everything quickly and efficiently. I really appreciate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a pleasure speaking with Zee A,, she has an excellent personality She is very knowledgeable regarding what I was calling about and some how i was able to open up everything and see my sc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Saw recurring charges for $24.95/month on my credit card. When calling to cancel this service that I never signed up for, the rep kept stating, "One more thing before we cancel your plan, we have an o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up on the recommendation of another company to get better credit reports. After 3 months I didn't need the service, so I tried to cancel and couldn't find no way to cancel. So as last resort... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf
  2. ook in
  3. Computerbeveiligingsservice

Geschreven door het bedrijf

IdentityIQ® services offer top-rated identity theft protection and credit monitoring. We have helped protect the credit and identity of more than 3 million members since 2009. Our identity theft protection plans are designed to help consumers and their families find peace of mind in all stages of their financial lives. We are passionate about providing our members with always-on credit monitoring and identity protection. Our features include monthly 3-bureau credit reports and scores, the fastest fraud alerts in the industry, dark web and internet monitoring, $1 million in identity theft insurance underwritten by AIG, VPN and anti-virus protection, and 100% U.S.-based customer support and identity restoration specialists. Our plans also offer on-time utility payment reporting to help improve your credit scores. IdentityIQ offers 4 main plans, which start as low as $6.99 per month. Our 100% U.S.-based Customer Care Centers are located in all three time zones and available to personally assist customers six days a week. IdentityIQ is the flagship brand of IDIQ®, recognized as one of the fastest-growing industry leaders in identity theft protection and credit report monitoring. The company is headquartered in Temecula, CA, where it quickly has become one of the fastest-growing companies in the nation.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

475 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(475)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Canceling Service is a Nightmare!

I signed up on the recommendation of another company to get better credit reports. After 3 months I didn't need the service, so I tried to cancel and couldn't find no way to cancel. So as last resort I contacted my bank to not get charged again, so they seemed to change the monthly fee to get past my request from bank to cancel. Then I got charged again!!! Moral of story don't sign up for any online services unless they have a solid canceling option!

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Joe, thank you for allowing us to review your concerns. We reviewed your account and want to clarify that we have no record of you calling to request a cancellation of your service. Our records show your membership was created through a third-party partner. While we do work with partners who offer our credit and identity theft monitoring services, they are required to clearly disclose our memberships. After we received your review, we spoke to you on August 18, 2026, where we processed your cancellation and issued 3 refunds. You expressed that you found this satisfactory. If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to contact our U.S.-based Customer Care Team at 877-875-4347.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They took my I never once signed up

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello, in order to sign up for our credit monitoring and identity theft services, members must provide personally identifiable information as well as answer security questions provided by the major credit bureaus.

We previously requested your account information to investigate your claims, but have not yet received a response. In order to review the specifics of your account, we need to connect with you directly. Please call our Customer Care Center at 877-875-4347 with your account email or member ID, or reply to us on Trustpilot so we can have a representative personally assist you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Unable to cancel membership online

Unable to cancel membership online. IF i can signup online, i should be able to Cancel online. Why do i have to call to cancel ?

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Zaki, we understand cancelling any subscription can be frustrating. You have two options: call our Customer Care Team during business hours, or, where available, use the cancel button in your member dashboard. If online cancellation isn't available on your account, we require phone verification to confirm your identity before processing the change. Since we handle sensitive personal and financial information, this extra step protects your account from unauthorized access and fraud. We appreciate your patience with this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

She was very lovely to talk to and…

She was very lovely to talk to and answered all of my questions she was a great help

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you for sharing your experience with our Customer Care Center, Vana! We're so glad to hear that we were able to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam?

Saw recurring charges for $24.95/month on my credit card. When calling to cancel this service that I never signed up for, the rep kept stating, "One more thing before we cancel your plan, we have an offer for you right now..." or "One more thing before we cancel your plan, we have another offer for you right now..." They kept me on the line for 14 minutes trying to sell me various identity theft plans despite me repeatedly telling them no. My credit card issuer is investigating how I was signed up for IdentityIQ without authorization.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Gina, we appreciate you sharing this feedback and understand your concern about both the charges and the handling of your cancellation request. To clarify, in order to sign up for our credit monitoring and identity theft services, members must provide personally identifiable information as well as answer security questions provided by the major credit bureaus. We take complaints about our sales process seriously and regret that your experience did not meet our standards.

We previously requested your account information to investigate your claims, but have not yet received a response. In order to review the specifics of your call, verify the charges you mentioned, and understand how you were signed up, we need to connect with you directly. Please call our Customer Care Center at 877-875-4347 with your account email or member ID, or reply to us on Trustpilot so we can have a representative personally assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mr Mark J assistance on my situation

Mr Mark J assistance on my situation , I we’ll highly recommend identity iq , amazing customer service and Mr Mark Johnson did very promp job on my fraudulent situation , and his caring for my situation , very well promp response . Mr Mark J thank u thank u . May God Bless u for your amazing work and great customer service.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Rosamaria,

Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We're thrilled to hear that our team was able to assist you promptly with your fraudulent situation and provide the level of care and customer service you deserved.
Helping protect our members and resolving issues quickly is at the heart of what we do at IdentityIQ. Your kind words mean a lot to us and motivate our entire team to continue delivering the exceptional service our customers depend on. Thank you again for choosing IdentityIQ.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this company they are…

Stay away from this company they are the worst ! They want to confirm all of your information include social security number just to cancel the monthly payment be aware!!!!! They are terrible ! Obviously they want the details only for confirming it

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Shiran,

Thank you for your feedback. We understand why verification requirements might feel frustrating. Let us explain why this step matters.

Because we provide identity theft protection services, which include credit monitoring and alerts that notify a member when credit is being sought in the member's name, we do not process cancellation requests received from anyone but the member. This requirement is in place to prevent fraud. Specifically, if someone is seeking to use a member's identity to obtain credit without the member's authorization to do so, if that same person cancelled the member's account with us first, then the member may not be notified that someone is attempting to use their identity to obtain credit. This requirement is not in place to create friction but to protect our members.

We attempted to reach you on June 26 and June 30, 2026, via phone, voicemail, and text, but have not received a response.

We genuinely value your feedback. If you'd like to discuss this further, please reach out at 877-875-4347.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Claire listened to my concerns and…

Claire listened to my concerns and provided me with options

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you for sharing your experience with our Customer Care Center, Colleen! We're so happy to hear that we were able to provide you with options.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY

SCAM COMPANY. It says on in their terms of service that you can cancel from their website but that is an abject LIE. "you can manage and cancel your Subscription through your User Account by visiting the Manage Your Plan section under your Account Details on the Website." They are lying in their terms of service which I will be filing a lawsuit over. After calling to cancel multiple times, my service is still not cancelled. If they respond to this review, it won't be assisting in cancelling my service either. It will be some bullshit defense. Lets see what nonsense they come up with.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Christian, our terms of service state that, where available, you can cancel online. We requested your account information to investigate your concerns, but we have not received a response. We genuinely want to verify your cancellation request and help resolve this. Please call our Customer Care Center at 877-875-4347 with your account email or member ID, or respond to our message on Trustpilot so we can have a Customer Care Center member personally reach out to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you for sharing your experience with our Customer Care Center! We're so glad to hear that we were able to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Marketta Mosby

I have been with this company over 2 years, and Mark Jackson with Identity IQ Restoration has been wonderful to work with. He is extremely thorough & explains the whole process very well. I couldn’t have done this without Mark by my side. The whole staff is also very friendly & helpful as well. Thank you so much Mark Jackson, I will recommend you to friends and family who also need your assistance!

Marketta Mosby
June 9, 2026

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you so much, Marketta, for taking the time to share your wonderful feedback! We're thrilled to hear that your experience with IdentityIQ has been so positive over the past 2+ years.

We truly appreciate your kind words about our team's dedication and thorough approach. It's our mission to guide our members through every step of the restoration process with care and clarity, and knowing that we've made a meaningful difference for you means everything to us.

Your recommendation is the highest compliment we can receive. We look forward to continuing to support you and welcome the opportunity to help your friends and family as well.

Thank you for your trust and loyalty to IdentityIQ!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mark Jackson and the men and women and…

Mark Jackson and the men and women and our identity cue of some of the most knowledgeable the people I ever had to work with. They are right on point with everything you need to know. Mr. Jackson has been more than an advisor over the 2 and a 1 years. He has guided me, it led me to learn more about my credit. And how to protect myself and the integrity that he brings to the table and the knowledge is unbeatable. So our identity queue and mark. Jackson and the people there the. Respect, they give you lets you know that you are more than just a number you're more than just a dollar. You are becoming a part of a family and to Mr. Mark Jackson, thanks. Thank you, identity queue, you're number one hands down mister mark Jackson again. Thank you for the years of consultation. And making me feel like I'm part of a family when my family wouldn't New York is steady. Thank you again

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you so much for this amazing review! The entire IdentityIQ team is grateful for your trust and kind words. We look forward to continuing to support you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This service is a scam.

This service is a scam., They will charge your cc for services you never agreed to use.,.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Abel, to sign up for our credit monitoring and identity theft services, members must provide personally identifiable information as well as answer security questions provided by the major credit bureaus. Regarding your account, we processed your cancellation request on June 1, 2026, and issued your refunds. We attempted to contact you on June 3 and June 9, 2026, but were unable to reach you.

Please contact our Customer Care Center at 877-875-4347 if you have any questions or would like to discuss your account further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A charge from them showed up on my…

A charge from them showed up on my credit card and I received an email regarding a membership. I did not join anything and have never heard of them. I didn't give my credit card is or email to them. When I contacted them they refused to make it right so I had to cancel my card and dispute the charge.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello Kim,

Thank you for reaching out. Our records show that you signed up for IdentityIQ through a third-party offering personal loans on April 28, 2026, and received a confirmation email on that date. To sign up for our credit monitoring and identity theft services, members must provide personally identifiable information and answer security questions provided by the major credit bureaus. You completed authentication through your phone number using one-time PIN authentication to confirm your membership. We received your email asking to cancel your services on May 7, 2026. Our team responded to your email on May 8, 2026, letting you know a member of our team would reach out to assist in cancelling. Our agents performed an outbound call to the phone number on file with no response and left a voicemail. On May 8, 2026, we received your email response stating you would not be calling in to cancel. Our team followed up with you via email on May 11, 2026, letting you know a team member would be reaching out via phone to assist with your request again. When our agents performed that outbound call, again, there was no response, and a voicemail was left. Our team made an additional call on May 13, 2026, received no response, and left a voicemail. Your account was cancelled on May 13, 2026. If you have questions or need further assistance, please contact our Customer Care Center during business hours at 877-875-4347.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mark Jackson Identity IQ restoration

Mark Jackson was great. He explained everything I needed to do and emailed me all the instructions. He went over all the information with me step by step. Made sure I understood the steps in which I needed to get my credit corrected. I couldn’t have done this without Mark and his Identity IQ restoration team. I will recommend this company to anyone who needs help. Thank you Mark Jackson, you’re the best.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you so much for your thoughtful review, Pam! We’re thrilled to hear about your positive experience with the IdentityIQ Restoration Team.

It’s wonderful to know you felt supported and confident throughout the process. Helping you take control of your credit and move toward your goals is exactly what we strive for.

We appreciate your recommendation. If you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Status Of My Account

OurThe experience was great because Mr. Jackson explained the status of my account in a very good manner. He gave me an idea of what to be expected. Also, your company is an excellent company.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you for your kind words, Sheila! We’re so glad to hear that Mr. Jackson was able to explain your account status clearly and set the right expectations. Providing transparent and helpful support is something we truly value. We appreciate your trust in our company and look forward to continuing to serve you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A scam company, who claim to keep you safe from scams

Why is it a company thats supposed to protect its customers from fraud, make it so hard to cancel their service? They make you call in to a call center, where their employees lay on a heavy retention scare tactic and last minute offers.
I had to ask over 10 times , to the employee, to cancel my subscription. Even after that. I had to ask an additional 3 more times
This company is very shady. I do not recommend their company, services and certainly not their employees.
Better service offered thru Equifax or Experian

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello there,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your feedback. We understand how frustrating it can be when trying to cancel a service, and this is not the experience we aim to provide.

Your concerns regarding the cancellation process and your interaction with our representative are taken seriously and will be reviewed internally. We are committed to ensuring our members feel respected and supported during every interaction.

We would like the opportunity to look into this further and address your concerns directly. Please contact our Customer Care Center at 877-875-4347 so we can assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IDIQ is GREAT!

I had a great experience getting the much needed assistance with an account that was fraudulent put on my credit report. Leif from IDIQ worked with me every step of the way.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear about your positive experience and that Leif supported you every step of the way. Helping our members resolve issues like fraudulent accounts is incredibly important to us, and we’re glad we could be there when you needed it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be weary of this company

Be weary of this company. I called and canceled my services in January and they continued to bill my services another 2 months. The customer services reps are tried to mislead you into not canceling at the time of your initial call, so that billing can continue. The services were sub par and there are less expensive and more comprehensive options available. Avoid this company.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IdentityIQ

Antwoord van IdentityIQ

Hello,

When a cancellation request is completed over the phone, our representatives confirm the cancellation during the call, and a confirmation email is sent to the email address on file once the account is canceled. Unfortunately, based on the information provided in your review, we’re unable to locate or review the specific call you referenced.

We would be happy to look into this further and review your account details to understand better what may have happened. Please reach out to our support team directly at 877-875-4347 so we can investigate and assist you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer