We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Inconvenient, yet Excellent experience! I ordered a necklace as a gift that had personal meaning for a dear friend. When the necklace arrived, it was in a completely different color scheme. I followed... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a wedding set for my fiancee that stated it was stainless steel. We received the rings and as she wore them it turned her finger green. We have videos of her wearing them and her finger gree... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery took some time. However the team were absolutely helpful in replying to my questions. I did end up getting wrong size. However they did a great job in sending me another one. Just shipping fe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a pleasure to order from Innovato Design. Their range is great and they have every ring in so many size options that you can always find the right fit. Even more impressive is their after... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel
  2. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Innovato Design (formerly Dierro) offers innovative jewelry, rings, pendants and glow in the dark necklaces.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

335 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

what a great experience!

what a great experience! we order the wrong size ring and they made it really easy to send back and get a replacement very quickly! Communication is key and Anelia was amazing at it! The ring was perfect and our wedding is set to be a success! Thank you for being fantastic! highly recommended!

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer care!

I ordered 2 leather necklaces for myself, when one arrived without the other one in The package I assumed they forgot to put the other one in there. When I brought this to their attention. They quickly emailed me back and apologized. And the very next day I received the second necklace. Both necklaces were better than I was expecting.

2 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Company! We love our wedding rings 💍

Excellent company with the most beautiful collection of wedding rings as well as other rings you may want to treat yourself too, they have really unique rings. Staff are super friendly and very fast at emailing you back when you have any questions.

31 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn't bother to order from this…

I wouldn't bother to order from this company. I asked for and update for my order and it took 2 days for a reply. Then they block your email address when I asked for the oder to be cancelled and that I want a full refund.

23 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Innovato Design

Antwoord van Innovato Design

Hello Richard

Firstly, we want to assure you that we never blocked your email address. We strive to maintain open lines of communication with our customers, and we are committed to addressing any inquiries or concerns in a timely manner. We apologize if there was any misunderstanding or confusion in this regard.
Regarding the delay in your order, we understand the frustration that comes with delayed deliveries, and we take full responsibility for the delay that occurred.

However, please note that as soon as we became aware of the delay, we promptly processed a refund for your order, even though you had already received the item. We wanted to ensure that you were compensated for the inconvenience caused by the delay.

We would like to clarify that our return policy allows customers to return items within a specified timeframe if they are not satisfied with their purchase. In your case, since you had already received the item, we expected that if you wanted to return it, you would have contacted us to initiate the return process. However, as we did not receive any communication from you regarding the return, we assumed that you were satisfied with the item despite the delay.

We always aim to provide excellent customer service, and we encourage customers to reach out to us if they encounter any issues with their orders.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Happy Customer…

Ordered a crown and a tiara for my wedding and they were absolutely beautiful. I loved it!♥️ The delivery was very quick and efficient also, very well wrapped and protected. Customer service was quick with their responses and very helpful. I would recommend innovation to anybody👌🏾

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great item

Great item, great communication. The royal mail lost the parcel, but the seller stepped in and sent a replacement. Great customer service.

Thank you

14 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value, nice piece of jewellery

Although the ring I bought for my husband did not arrive in time for Christmas, that was more my fault for leaving the ordering so late. When I got an email saying expected delivery was 26th January I was a little disappointed but you can imagine my (and by husbands) delight when it actually turned up on 4th January. He's very happy with it, it's a great looking and extremely good value for money piece of jewellery and just what he wanted.

4 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a backpack purse for my wife…

I ordered a backpack purse for my wife for Christmas, hoping it would arrive, unfortunately it did not due to a problem at the dispatching end. I was offered a refund, but I turned it down as I had been searching for a while and requested that they send out another. To be fair to Innovato Design it was coming close to Christmas when I ordered it. The goods arrived and my wife is very happy, and that is all that matters.

24 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Affordable engagement ring

I made my purchase on November 24 2022 and it was scheduled to arrive before Christmas which I had planned to propose to my partner on Christmas day. Unfortunately, my order was lost along the way and I did not receive it until mid-January. I am still rating 4/5 because customer service was amiable and they took all the steps to ensure I got my product. Although I didn't get to propose the way I originally planned, I took this as an opportunity to do something more meaningful. I would also like to add that due to the affordable price, I was able to prepare a very special moment for my partner over a fancy dinner and a customized ring box matching her tastes. If your partner truly loves you and doesn't expect you to go bankrupt over a ring (assuming you're unable to drop thousands on a single ring) I absolutely recommend Innovato.

16 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Waiting for treasure

I received my ring this past Thursday, and my future husband loves it! It took a while to come in, but that was the most of my concern. Ordering it was easy, as well as tracking it. Thank you!

4 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very nice quality

Looks excellent. The diameter was smaller than I realized. I bought it for a 6 year old and I will need to sew combs or add a strap for it to stay on his head. The quality is very nice. He loves it.

3 januari 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer