Investmaza Reviews 

17
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

17 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(17)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

real scam

I paid 2 euros for the delivery of an item that I had supposedly won through LIDL and I ended up with direct debits of 29.99 euros every 14 days. Opposition to the bank immediately, a real scam

6 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

Dear Jean,

We encourage you to reach out to us at support@investmaza.com so we can investigate and provide assistance. Let me know if you need more help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought something for 8.95 then a few…

Bought something for 8.95 then a few days later they took 39.95 completely robbed me

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

Hello Ashton,

Please don’t hesitate to contact us at support@investmaza.com so we can review your case and assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SCAM indeed.

SCAM indeed.
I thought I was getting an Advent Calendar or something and I am being charged £59.99, after they advised that my account would cease after 24 hours, looks like I need to contact the bank - thanks to the person below

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We’re truly sorry to hear about your experience and the inconvenience it caused. We do not have any association with this product or offer. Please email us at support@investmaza.com so we can assist you with resolving this issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam.

This company is a scam.
I clicked on a link in an email which I thought was from Cadburys and it asked me a series of questions and then asked me to pay £2 to receive a free selection box. I gave my debit card details (how stupid of me!) and then I find I have been signed up to a subscription which will charge me £39.95 a month. I contacted the bank who cancelled my card and stopped any money going out. Do not attempt to contact this company. The police need to be contacted.

12 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

Thank you for sharing your experience. We regret any distress caused, and we’d like to clarify that we are not affiliated with this product or promotion. Please contact us at support@investmaza.com so we can provide further support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is nothing more than a scam They…

This is nothing more than a scam They tried to take Thirty pounds from my credit card, fortunately my bank is a great deal smarter than they are!. I have never contacted them, in fact I had never heard of this company prior to their attempted theft!!!!

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We apologize for this frustrating experience. Please email us at support@investmaza.com, and we will investigate the situation thoroughly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam !!!!

Scam !!!!! Tried taken money from my bank. Luckily my bank were on the ball and did not allow this to happen. Do Not fall for this !!

21 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We regret to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. Please contact us at support@investmaza.com, and we will do our best to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought some Grinch pj's and now this…

I bought some Grinch pj's and now this company have now taken £40 out my account 😭 I will contact the bank tomorrow morning and hopefully they can stop it 😰

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We are sorry to hear about this issue and any stress it has caused. Please email us at support@investmaza.com so we can look into this matter for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS IS A SCAM!

THIS IS A SCAM!! I paid £2 for something (can’t even remember what) and they are now taking £35 a week for a subscription- what it’s for I have no idea - currently reporting them to fraud department at the bank - AVOID!!!!

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We deeply regret your experience and understand your frustration. Please reach out to us at support@investmaza.com, and we’ll work to address your concerns immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn’t even give them 1 star

Wouldn’t even give them 1 star, I read all small print before accepting a prize - but as I was a bit cautious used an account I very rarely have money in, they’ve tried taking £40 out.. no mention on the prize of any subscription, these need reporting

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We sincerely apologize for the inconvenience and your disappointment. Please contact us at support@investmaza.com so we can investigate the matter and resolve it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was buying a gift on tiktok for…

Was buying a gift on tiktok for somebody and apparently signed up for a scam and they took 8 pound. Contacted bank and got money back. It's a scam

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We regret the frustration this has caused. Please note that we are not associated with the product or promotion in question. Your feedback is important to us, and we invite you to reach out to us at support@investmaza.com to discuss this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a fraud

This company is a fraud, be aware, 2€ and 50€ were taken of my debitcard, I never received any mails or ordered any service.
Big rip off!!!!!!

31 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We regret the trouble you’ve experienced and apologize for any confusion caused. Please contact us at support@investmaza.com so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud Company.

Fraud Company.
I clicked on link to win a free iPad on Facebook, and paid £2. That was pretty stupid thing to do I know. Apparently I signed up to a subscription with this company, who I’ve never heard of. Contacted my bank to cancel my card and future subscriptions. Beware.

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We understand your frustration and apologize for the inconvenience. This is not how we aim to operate. Please email us at support@investmaza.com so we can address your concerns directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't trust this company at all!

Don't trust this company at all. I apparently authorised a payment of £2 on my charge card, and then out of the blue at 2 weekly intervals four charges of £43 were made, and apparently I can't get them back!

The Card Company said it was a "subscription", but to what I have no idea

27 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We regret any misunderstanding or inconvenience caused. This is not the level of service we aim to deliver. Please reach out to us at support@investmaza.com to allow us to investigate and resolve your concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This a fraud company.

This a fraud company.

18 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We are very sorry to hear about your negative experience. Please contact us at support@investmaza.com so we can investigate your concerns and provide further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$3 was taken from my bank and now another $103 account for a…

$3 was taken from my bank account for a supposedly free gift of an iPad before I was able to continue with delivery instructions. Hence no delivery confirmation of this iPad
Another few days on and find $103 taken from my account for no delivery of $3 postage for gift. Bank had closed account and hopefully my bank will get my money back.

26 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We sincerely apologize for this distressing experience. This is not representative of how we operate. Kindly reach out to us at support@investmaza.com, and we will work with you to resolve this issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have taken two payments from account…

Have taken two payments from account one for £2 & one for £62. I did not receive an email. I think this is a scam. the only thing I can think of was a bottle of perfume came online and you had to pay the postage, not aware I was subscribing to anything.

22 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We’re deeply sorry to hear about your experience. We want to clarify that we have no association with this specific product or offer. This situation does not reflect our standards, and we encourage you to contact us at support@investmaza.com so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware

I got a welcome message from this company but I don't recall ever contacting it. The next thing was I got a fraud message from my credit card company stating that investmazadesk.com were seeking £62 from me. Thankfully payment was blocked.

9 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Investmaza

Antwoord van Investmaza

We are truly sorry to hear about your experience. This does not reflect the level of service we strive to provide. Please contact us at support@investmaza.com so we can investigate this further and address your concerns.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer