Iris Lee Gallery Reviews 

135
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you ILG Lee Gallery Team for making two customers very happy. The best part for us, was being able to turn a beautiful piece of artwork from two 30x30 inch scenes into one BEAUTIFUL 30x60 inch "... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Iris Lee Gallery, representative Anne, went above and beyond to have artists collaborate with me on the Starlit Voyage - Contemporary Equestrian painting. They were pleasant and patient to work wit... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful paintings. I only put 4 stars cause it’s me, when I see something advertised, that’s the exact one I’d like. But these are one of a kind paintings. Each artist has their own technique, style... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alles top! Verpackung, Versand und das Wichtigste: das Bild ist wunderschön! 😍Genau wie abgebildet und wie vorgestellt! Wir würden jederzeit wieder bestellen und natürlich auch weiterempfehlen! Viel... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

IrisLee Gallery offers hand‑painted luxury oil paintings on canvas. Explore museum‑quality original artwork, perfect for your modern wall decor.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

135 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(135)

107 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Priroda u mom domu

Trebala sam 3D sliku za zid.
Na ovim sam stranicama pronašla više od traženog. Isporučene slike su lijepe, podižu prostor.
Zamjerka, nema autora rada ( to mi fali).
Komunikacija u procesu naručivanja, korektna, isporuka artikla sigurna.
Zadovoljna.

3 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Artist are Extremely talented

Artist are Extremely talented. I made a mistake when ordering for a rolled portrait which I wanted on canvas, had no problem with them.Changing the order very , very professional and accommodating

1 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful art piece

Iris Lee Gallery have the most beautiful with great quality art pieces. I’m so obsessed how the art looks in my living room. It’s more that I expected.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So impressed with the quality and design!

I ordered the Wabi Sabi textured abstract art called intervals of calm in the size 32 x 64 wood frame and it is STUNNING! I am so impressed by the quality and I’ve already had so many compliments. Couldn’t be more happy and will definitely be ordering more in the future. Highly recommend!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The art was really off and I asked for…

The art was really off and I asked for a refund. The vendor said you have to wait 10 days before we refund. When I suggested that I would contact my credit card card, I was threatened by the company that I would then be forced to wait 75 days. There is not an ethical company that would make such threats.

I ordered two pieces of art, I did accept one piece even though it did not look like the imagine online. I wished I had rejected as the frame is a piece of garbage and I paid over $600 for the image. I would suggest looking elsewhere for art.

I tried to add the image but was unable to add to the review.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Iris Lee Gallery

Antwoord van Iris Lee Gallery

Hi Angela,

We’re truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We appreciate that you accepted one of the artworks, and we regret that the other piece did not meet your expectations.
We would like to clarify that after receiving your refund request, we immediately canceled your order and processed the refund on the same day. The refund was successfully issued from our side. The 10-day processing time mentioned was required by the payment system, and the final posting time is controlled by the bank/card provider rather than our team.

When you mentioned contacting your bank for a chargeback, we only wanted to explain that this process may take significantly longer and could delay the resolution. It was never our intention to pressure or threaten you, and we apologize if our explanation caused any misunderstanding.
We are also sorry that the artwork and frame did not meet your expectations.As all of our artworks are handmade, we always try our best to create pieces that closely match the product images, and we would have been happy to discuss possible solutions with you.
We appreciate your feedback and remain available if there is anything further we can do to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most luxurious wall art!

I’ve got so many wall art in my life, but this was the most luxurious piece I’ve ever got! I love every detail about it, and I got so many compliments about it, also the quality is 100%. Delivery service and customer service are great!

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful paintings

Beautiful paintings. I only put 4 stars cause it’s me, when I see something advertised, that’s the exact one I’d like. But these are one of a kind paintings. Each artist has their own technique, style and twist on it. Stuble things. Shading, colors etc…. So beautiful work, but I personally just like the exact one that I see. Very helpful and understanding staff. So patient and helpful.

18 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The art is perfect for my dining room

The art is perfect for my dining room. This is my second piece ordered. Love the colors and texture. Looks high end. The customer service was responsive. Art was packaged well and delivered within time frame advertised.

12 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was excellent

It was excellent! I’m obsessed with the wall art set I chose.

I was super impressed how they packed them for shipping . They did amazing job and they arrived without no issues..

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience!

Excellent experience from start to finish. Good communication and excellent confirmation process by client. The canvas is absolutely beautiful and exceeded our expectations. It was also packaged with exceptional care, and the shipping service was very good. Highly recommended!

12 juni 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Painting is beautiful

Painting is beautiful. Frame is done but not the color I requested. It is unfinished wood so now I have to remove it to get stained and put back on which is a hassle and I paid for the frame anyways.

10 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful Artwork & Excellent Customer Experience

I had a great experience with Irisleegallery. Their website was easy to navigate, making it simple to find a piece that matched my style. One thing I really appreciated was that they sent me a photo of my artwork before shipping, giving me the opportunity to review it and request any adjustments if needed. The painting arrived well packaged, and the quality exceeded my expectations. The textures, colors, and craftsmanship are beautiful, and it looks even better in person. It has completely transformed my bedroom. I’m very happy with my experience and would definitely recommend Irisleegallery to anyone looking for unique, high-quality wall art.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Received the art work damaged

Received the art work damaged, time was not allowed for paint to dry. I am to receive a new painting.. Also, once the painting was shipped from China, i received a customs bill from DHL before they would deliver.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer