Irisruby 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just received a top I ordered from Iris Ruby. Absolutely nothing like the one in their advert. Really appalling quality and it smells! No possibility of a return as I can't access their website and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trying to get a refund. They are ignoring proof of delivery. Returned as poor quality. DO NOT USE. Buy from UK high street.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered two tops in November which finally arrived at the beginning of February after numerous emails where they finally said the items must have been lost in transit and would be resent. The tops a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

At least today I received my purchases. poor quality the sleeves are at least 10cm too long. 2XL ordered but one was more DO whilst another 4XL. WITHIN A COUPLE OF HOURS OF ORDERING via PayPal I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

Alle reviews

(454)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Load of crap copies made out of Bizarre…

Load of crap copies made out of Bizarre thin material . They don’t send you most of the stuff and if they refund you they short change you . Please don’t waste your money on these con artists . They didn’t send me any gloves they keep Saying they did and are refusing to acknowledge it even though I have video prof of unpacking . I have a good mind to share the video where I can show that their absolutely con artists .

17 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Veronica,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

Sometimes, we'll ship out an order separately to save the shipping cost.

If your products have already been shipped, even if you have not received them yet, we cannot refund you while the package is still in transit.

If your product has not yet shipped, you can contact us to cancel and we will process the refund for you immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Steer clear of this company

Mis-sold awful item. Now fighting for a refund when I had to pay return postage. 2 months on, nothing except emails back and forth that really are no help at all. Stay well away

16 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Mr J Gribble,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SITE USING PINTEREST IMAGES

Looked at the site and thought the clothes looked amazing for the price so did a little digging and google searched the photos of their clothing. They are using pinterest images and pretending the clothes are theirs and on sale!

They send you an item which is not what you ordered so it can be recorded that they sent you something. Then they charge extortionate return charges or they offer you 5-7% less of your money back. Most people don't bother to return the item as it costs more than what they will get back.

AVOID and always check website reviews before purchasing!

16 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Jersey,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total crap

Total crap. Rubbish. Thieves. A jumper from a jumble sale is better value. Nothing like the pics. Stay clean away from these thieves.

15 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Desi,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These clothes are absolutely terrible…

These clothes are absolutely terrible and do not resemble the clothes advertised on the website in any way what so ever. Do not buy any clothes from IrisRuby. They are made in China and sent from China, so any returns have to be returned to China, even though the package was sent from Birmingham. I, too, wish I had read the reviews before I bought them.

15 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Anne,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order arrived today absolute garbage…

Order arrived today absolute garbage the cost to return to China outweighs the cost of the item, avoid at all costs.

15 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Bryan,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Knitted cardigan came as nylon shirt- and a really horrible one too!

I so wish I had read everyone's reviews before I ordered what I thought was a beautiful knitted cardigan. I was really excited about receiving it, but when the package arrived I knew from the very small size of it that something was wrong. It turned out to be a horrible, brightly coloured nylon shirt which is so disgusting I can't possibly wear except to decorate the house. I've emailed Irisruby to try to get a refund, but haven't had a reply. From all the comments, I think I'm going to have to write off the money. Thank goodness I ordered only one item. I will be much more careful about online shopping in future.

15 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Miss Katie

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am seriously annoyed and disappointed…

I am seriously annoyed and disappointed in the so called hooded lime green cardigan I got today 5 weeks later! In the photo it is textured chenillle knitwear. What I have got is totally different nylon print .

13 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Polly,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I think this is the same company as Damensein

By the look of the clothes, I think this is the same company as Damensein - that I ordered from and had a terrible experience - the dress was so big, I could have fitted a friend in there. Sending it back was a long expensive haul, which you had to fund yourself - to China. They seem to have a lot of names for their company - but all offering basically the same rubbish and appalling service.

13 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Anne,

Sorry to hear such a negative review from you.

We have nothing to do with the company you mentioned.

The return address in China does not mean that we are the same company.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY THIS REALLY HORRIBLE RUBBISH!!!

I wish I read read the reviews before ordering from Irisruby! It is all true. The products look nothing like the website and they are the worse type of rubbish you can imagine. Do not buy anything from this company. I spent £100 and it all looked so beautiful and it was all vile. I ordered a long knitted colourful cardigan and when it came it was not knitted but horrible printed nylon!!! It is a big scam!!

13 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Rana,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 star is too high for this scum bag company!

1 star is too high for these low life robbers!!!
Their website shows photos of gorgeous hand knitted clothes. What you get in reality is such utter rubbish and of poor quality, that it is a joke!
I really don’t know how Trading standards allow them to keep trading and advertise on Facebook.
Please do not be tricked into buying the rubbish they sell- as you will not get your money back when you try and get a refund!!

12 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Lynn

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a bait and switch scam

This is a bait and switch scam - entice you with beautiful pictures of lovely items, then send rubbish which bears no resemblance to the items in the photos. They pretend to be UK based, but are in China. You don't discover this til you order. Spent £70 on 3 items. Cost to send back to China extortionate, then they make up excuses not to refund. DON'T ORDER!

11 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Hi Polly,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

We never pretend we are a British company.

If you want to know the basic information of our company, you can ask by mail, and we will tell you one by one.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So awful it’s nearly funny and it gets worse

I ordered four items . When they arrived they weren’t remotely like the items advertised.The sizes were a sort of guesswork and there where what appeared to be bleach marks on one item’s sleeve .When I attempted to contact the company that email was stopped and bounced back .I will attempt to return these but I’m not at all confident .further to these post I got a reply from them asking me to contact them with order details at a specific email address. I did attempt this however when you get through there is nowhere to leave a message and if you select contact us your told to contact the same email address perhaps they would like to ring me?

10 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Andrea,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Excitedly anticipated the arrival of my…

Excitedly anticipated the arrival of my expected beautiful knitted hooded coat. It finally arrived 3.5 weeks later looking nothing remotely like the advertised garment I was led to believe I was ordering. Material was cheap, colours were terrible, the size was completely wrong and it certainly wasn't even a poor attempt to imitate the garment I ordered, it was an appalling attempt to be honest. I will never order from this company again. They should be closed down for fraudulent deception. I will be warning people via Facebook and Twitter not to order from this company at any cost.

10 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Hi Erica,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size way out

Size way out, far too small, shoddy goods nothing like illustration
agree I should have checked trustpilot first, now to try for a refund!!! Finally received a reply in march stating only refund up to 15 days from purchase and I have to pay return postage, waste of time!

9 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Hi Murray,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS..FAKE SITE.DO NOT BUY

SCAMMERS..FAKE SITE.DO NOT BUY! .
I like many others have been scammed by this company..like others have said..I also paid through PayPal and waited nearly 6 weeks for delivery..when the parcel arrived it contained a thin coloured rag not the beautiful long cardigan I'd ordered...also,in the parcel was a piece of paper with some gobbledeegook about returns,but no address or information of where to return to.i then tried to contact the company via its customer service info but they did not reply.
When I spoke to PayPal they opened a case and contacted iris ruby/fashion web..they said they would let me have a discount of 25% off the item ( to relieve me of the hassle of returning) this is bizarre as they had charged me £31 for this rag instead of what I'd ordered..so I declined..however because I didn't see the reply via PayPal within the allocated time the case was closed...I have now contacted my bank and I'm trying to get a refund this way...please please do not purchase from these scammers..why haven't Facebook stopped them advertising on their site...I will never purchase anything from anyone advertising on Facebook again..lesson learnt!! 😥

9 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Claire,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

Since International return might result in long waiting time and incur substantial return cost on your side, we recommend some alternative methods to resolve this issue. Thus, we'll offer partial refund for keeping order at the first beginning. But if you don't want to take partial refund, you can return order to China for full refund.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What can I add to what hasn't already…

What can I add to what hasn't already been put?! Items take forever to arrive, I ordered Oct and Jan still waiting, I emailed them and they said the items were now out of stock and are going to refund me. If I hadn't contacted them... Would they ever have told me?. Just don't order 😑

9 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Hi Angela,

Sorry to keep you waiting.

Normally hot-sale items will be lack of stock which need more time to be prepared well.

If you do not contact us, we will continue to stock. We will send it to you as soon as the stocking is completed.

But if you don't want to wait any longer, we can cancel and refund immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute rubbish clothes and nothing…

Absolute rubbish clothes and nothing like the photos. Chinese fake printed fabric

9 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Nicky,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still No refund. Don't use them!

Well I certainly won't be buying from IrisRuby again. What a dreadfullly misleading advertisement for their cardigan. It turned out to be thin nylon and the colours were different and hideous, nothing like on the advertisement! I also have had to pay the return postage of £6.55. If I am not refunded I will act further. BEWARE!! Two months after I sent it back they say they haven't received it! I'll inform the public if they never refund me.

8 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Tyas,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

You will receive full refund after we receive your return package.

Please don’t hesitate to email us if you have any questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my second review regarding this…

This is my second review regarding this scandalous Company. In common with everyone else I received shoddy goods bearing no resemblance to what I had ordered. I paid via Paypal so brought a case against them. I had to return the goods (Paypal gave me £15 towards postage which cost £16). I didnt know about this until I phoned them. It has taken a long time - nearly 10 weeks but I eventually got my money back from Paypal. I would like to know how they are still in business. Hope this information helps someone get their money back.

7 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Irisruby

Antwoord van Irisruby

Dear Theresa,

Sorry to hear such a negative review from you.

May I know what is your order number please? We will take good care of your issue after that. You can contact us at service@irisruby.com to handle your issue as well.

Our company is devoted to the development and research of new products all the while. All products are made of soft and comfortable fabric, which has won praise from its customers.

According our return policy, items can be returned/exchanged for any reasons within 15 days from the delivery date. Customer will be responsible for return shipping cost.

If you're not satisfied with our products, you can contact our customer representative to get a return slip.

If you did not get refund from us, it should be that we have not received your returned goods.

You can email us your return tracking number so that we can check for the latest package status.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer