Banner for ITBFX

ITBFX Reviews 

45
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I tested it first with a small USDT deposit and made a withdrawal before moving more funds over. The withdrawal worked fine, there was no fee from their side, and I didn't have to reach a minimum... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As a trader who tries to implement experts and analyze all trades, gold account provided best sphere for me. Commissions and spreads are incredibly low and also execution time was less than 100ms

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been trading XAUUSD through ITB since 2024 and I can confidently say that the specs of their dedicated gold account is what made me stay on ITB. Raw spread and a $3 commission on Ounce lot is o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I traded with this broker and even made a profit. My deposit was processed without any issue — but when I tried to withdraw, the request got stuck on “Payment Due” and has stayed there ever since. D... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Financieringsmakelaar

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2017, ITBFX was established by founders with over a decade of experience in international financial markets, with the mission of providing a professional, transparent, and reliable brokerage service. In its early stages, ITBFX’s services were evaluated by professional traders from around the world, whose feedback helped improve the platform’s infrastructure and service quality. Through continuous development and a deep understanding of traders’ needs, ITBFX has built a strong presence in the MENA region and gained recognition in the industry, including acknowledgment in the 2022 Forex Awards for its Forex and cryptocurrency services. Today, ITBFX focuses on gold trading and education, developing dedicated gold trading infrastructure, specialized Gold Accounts, and gold trading courses. As a result of these efforts, ITBFX received a 2025 industry award for excellence in gold trading. Our goal is to further strengthen this position, expand services across the region, and gradually extend our brokerage services to European markets.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

45 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(45)

22 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Broker, stay away from ITBFX

I traded with this broker and even made a profit. My deposit was processed without any issue — but when I tried to withdraw, the request got stuck on “Payment Due” and has stayed there ever since.
Despite the withdrawal showing as pending for a long time, I received nothing. And once I started asking about my money, support completely stopped responding.
This is my experience: they process your deposit instantly, but your withdrawal never arrives. Avoid this platform.

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We understand your frustration and would like to clarify that withdrawals are processed according to standard procedures and compliance checks.
If your request is showing as “Payment Due,” it may require verification or additional review. Please contact us with your account details so we can investigate and assist promptly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The platform is really easy to use

The platform is really easy to use, and trades go through fast. The support team is always there when I have questions. it’s nice knowing I can reach them anytime, even in my language.
I also like that they have different account types, so you can start with a small deposit. Deposits and withdrawals are quick and easy, and the bonuses and competitions make trading more fun.

5 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
Thank you for your valuable feedback
We’re glad to hear that you’ve had a positive experience with our platform and services. Our goal has always been to provide a simple, reliable, and accessible trading environment for traders at all levels.

If you ever need assistance, our support team is always here to help.
We wish you continued success in your trading.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good reviews are fake guys don’t trust…

Good reviews are fake guys don’t trust this shitty academy

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We respectfully but firmly reject this claim.

All reviews published on Trustpilot are written directly by real users, and ITBFX has no involvement or control over the posting, editing, or removal of reviews. User experiences may vary, and we take all feedback—both positive and negative—seriously.

If you have had a specific experience with our services, we would appreciate it if you could share the relevant details (such as your trading account number or registered email) so we can properly review the case. Our goal is transparency, accountability, and genuine support for our users.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been active in the Forex market…

I have been active in the Forex market for almost 5 years and have tried many brokers, but none of them truly met my needs until I started working with ITBFX. Their support team is highly professional, responsive, and always follows up quickly on my requests, which makes the whole process smooth and reliable. Unlike my past experiences with other brokers, here I finally found a platform I can trust completely.

15 september 2025
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
Thank you sincerely for sharing your valuable and professional experience with us
The trust of an experienced trader means a great deal to us, and we’re glad to hear that we were able to meet your expectations.

Your trust and continued support motivate our team to keep improving our services.
We wish you continued success and profitable trading.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I joined the August contest with ITBFX…

I joined the August contest with ITBFX and was lucky enough to finish as one of the winners. The prize was credited straight to my trading account without any problems, and I’ve already started using it for trading. The whole experience was smooth and enjoyable, though I feel it would have been even better with more updates during the contest. Overall, I’m satisfied and appreciate how it was handled.

18 augustus 2025
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
Congratulations on being one of the contest winners
We’re glad to hear that the prize was credited smoothly to your trading account and that you had a positive experience overall.

Thank you as well for your valuable suggestion regarding more updates during the contest. We’ll definitely take this feedback into account to improve future events.
We wish you continued success and profitable trading.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM BROKER!

SCAM BROKER ITBFX!! BE CAREFUL!!

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We're sorry to hear this, but we don't recognise this as a genuine client experience. If you have an account with us, please contact legal@itbfx.com so we can investigate. We are a regulated broker and operate with full transparency.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam website I have fulfilled all the…

scam website I have fulfilled all the bonus conditions. Upon withdrawal, the balance appears to be 0. I have made a profit of $60. When I go to withdraw, on the withdrawal page, the balance appears to be 0. Support has not responded. ihave screen all proof that site scam

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We’re sorry to hear about your experience and we fully understand your concerns.

Regarding the F50 promotion, one of the conditions for withdrawing profits is achieving a minimum of $100 in verified profit, after fully complying with all other trading rules. If this condition has not yet been met, the profit may not appear as available on the withdrawal page.

We also reached out to you via Trustpilot to request your trading account details or registered email so we could review the case more closely; however, we have not yet received a response. Without this information, we’re unable to carry out a detailed account review.

If you’re willing, please feel free to send the requested details to us via private message so our support team can carefully investigate the matter and provide you with clear and complete feedback.

Our goal is to remain transparent, responsive, and helpful in resolving any user concerns.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam scam never deposit this broker…

scam scam never deposit this broker never get no deposit bonus from this broker it is big scam

5 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
Thank you for sharing your concerns. We’d like to clarify a few points.

All ITBFX bonuses and promotions are offered in accordance with specific terms and conditions. If the bonus rules are not fully met, the bonus itself or any profit generated from it may be removed. However, your own deposited funds are always fully withdrawable, with no restrictions.

Regarding the no-deposit bonus, this promotion was available for a limited period, and all users who applied during that time received the bonus. The promotion has now ended.

If you have had a specific experience with your trading account, we would appreciate it if you could share your account details or registered email with us so our support team can review the matter carefully and provide clear feedback.

Our goal is to remain responsive, transparent, and genuinely helpful in addressing user concerns.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammers

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Dear Nurretin Trevor,

We are truly sorry to hear that you had a negative experience.

Despite our previous requests, we have not yet received any information from you regarding your registration details, email address, or account number.

Based on the information provided in this comment, we currently have no registered trader from Kenya in our system.
Please share your account details with us, and we will gladly review your case again to identify and resolve the reason for your dissatisfaction.

We sincerely appreciate your trust in ITBFX Broker, and we are fully committed to improving our services to ensure your satisfaction and provide you with a secure and high-quality trading experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This broker is scam

This broker is scam

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We’re truly sorry to hear that you had a negative experience.

Despite our previous requests, we have not yet received any information from you regarding your registration details, email address, or trading account number.

If possible, please share your account details with us so we can review your case again and identify the reason for your dissatisfaction.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Problema durante la verifica

Perdita di tempo per registrarsi che non funziona la verifica numero telefono prima per il caricamento documenti. L'assistenza via chat non ti sa aiutare abbastanza e ti lascia in sospeso. Per la delusione non voglio saperne più.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We’re sorry to hear that you encountered issues during the registration and verification process, and we apologize for the inconvenience you experienced.

Problems with phone number verification or the identity verification steps can sometimes occur due to technical reasons or local settings, and our goal is always to resolve such issues as quickly as possible. We’re sorry if our online support was unable to assist you properly at that moment.

If you’re willing, please share your registered email address with us so our support team can review the issue more closely and provide the necessary guidance.

Our aim is to offer a smooth and reliable experience for our users, and your feedback helps us improve our services.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scum broker

This people don't deserve even 1 start ,I have been trading now my account is standing 250 usd when I try to withdraw they say I have broken the rule ,I ask them to tell me which rule they tell me to download the file and read the rules

Remember I have been holding my trades more than a day with their 1.50 leavarage. They are scum and wastage of time

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We’re sorry to hear about your experience and we understand your concerns.

When a withdrawal request is declined due to trading rules, the review is always based on the specific terms and conditions of the trading account. That said, our intention is to review each case fairly and explain the situation clearly.

We previously asked for your account details but haven’t yet received the necessary information. If you’re willing, please send your registered email or trading account number to us via private message so we can review your case again and better understand what happened.

We’re committed to transparency and to properly addressing our users’ concerns.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam broker stay off from this broker…

Scam broker stay off from this broker it's totally scam

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We’re truly sorry to hear that you had a negative experience.

Despite our previous requests, we have not yet received any information from you regarding your registration details, email address, or trading account number.

If possible, please share your account details with us so we can review your case again and identify the reason for your dissatisfaction.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried their NDB on requesting…

Tried their NDB on requesting withdrawal they refused and my account was gone.Dont waste your time

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We’re truly sorry to hear that you had a negative experience.

The no-deposit bonus (NDB) is offered in accordance with specific terms and conditions, and if those rules are not fully met, the bonus or any profit generated from it may not be eligible for withdrawal.

That said, despite our previous requests, we have not yet received any account details from you (such as your registered email or account number), and without this information we’re unable to carry out a detailed review.
If you’re willing, please share your account details with us so our support team can review the case again and provide clearer explanations.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These are100% SCAMMERS

These are100% SCAMMERS! DONT GIVE YOUR HARD EARNED MONEY TO BUNCH OF SCAMMERS!!!

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Although we previously asked for your details, we haven’t yet received any information such as your registered email or trading account number.

If you’re willing, please share your account details with us so we can look into the matter again and provide you with a clearer explanation.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very dangerous broker the have the…

Very dangerous broker they have the hardest rules and even if you comply and follow the rules and make some profit they will still reject your withdrawal request and say your account is reviewed by an expert and you did not meet the trading condition. Guys don't waste your time and money here

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We’re sorry to hear that you had this experience, and we understand your concerns.

All ITBFX bonuses and promotions are offered under specific terms and conditions. If the bonus rules are not fully met, the bonus itself or any profit generated from it may be removed. However, your own deposited funds are always fully withdrawable, with no restrictions.

That said, despite our previous requests, we have not yet received any account information from you (such as your registered email or account number), and without these details we’re unable to conduct a thorough review.
If you’re willing, please share your account details with us so our support team can review the matter again and provide clearer explanations.

Our goal is to remain transparent, responsive, and fair in addressing user concerns.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

100% Scam broker,

100% Scam broker,
They are scammers there deposit and no deposit bonuses are just a scam. Don't waste your money and time.
I have proofs of scams of this broker.
Recently I received their no deposit bonus and completely all the terms and conditions for the bonus but at the time of withdrawal. They rejected my withdrawal and removed my bonus and profit both also.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Hello,
We’re sorry to hear that you had this experience, and we understand your concerns.

Both deposit and no-deposit bonuses at ITBFX are offered under specific terms and conditions. If all bonus rules are not fully met, the bonus itself or any profit generated from it may be removed. At the same time, your own deposited funds are always withdrawable, with no restrictions.

That said, despite our previous requests, we have not yet received any information from you (such as your registered email or account number), and without these details we’re unable to conduct a thorough review. If you’re willing, please share your account details with us so our support team can review the matter again and provide clearer explanations.

Our goal is to remain transparent, responsive, and fair in addressing user concerns.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They Stolen Your Profit

They offered me to get $50 credit.
After i make a profit and fullfil all the bonus condition, my withdrawal is rejected. They said that i not met the withdrawal bonus condition. What the HELL.

I ask them which part from the bonus condition that i am not fullfil, they only said read carefully bonus condition soooo many times, without any detail explanation/answered. Ridicolous.

Updated :
They reply my review and still talking no-sense. I knew the T&C is 5Lots (for sure), thats why i request for withdrawal because based on my trade i already fulfill the minimum lots.

And i pretty sure, lot of trader got scam from itbfx when they share the experience w ith itbfx on telegram group but they did not make a review as i did.

Its simple, look at the rating of this company.. 1.5 🤭🤣🤣

18 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Dear David Bisma,

We are truly sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. Your feedback is very important, and we always strive to provide every client with a fair, transparent, and smooth trading journey.

Regarding your case: you received the bonus on 2025.04.16 and placed your last trade on 2025.04.17. As outlined in the bonus terms and conditions, a minimum of 5 standard lots under the specified requirements must be completed before submitting a withdrawal request. Unfortunately, your total trading volume was less than 1 lot, which is why the withdrawal request could not be approved.

Please rest assured that all of your trading records are available, and our support team will gladly provide you with the full details and review your case again if needed.

We sincerely hope this unpleasant experience will not prevent us from building a stronger and more positive relationship with you in the future. Our team is fully committed to supporting you every step of the way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its scam no one depot in it

Its scam no one depot in it

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

We’re truly sorry to hear that you had a negative experience.

Despite our previous requests, we have not yet received any information from you regarding your registration details, email address, or trading account number.

If you have had a specific experience or issue, please feel free to share your account details or registered email with us so we can review the matter carefully and provide clarification.

Best regards,
ITBFX Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This broker is very untrustworthy and a…

This broker is very untrustworthy and a total scam. Please do not sign up with them. They took my initial deposit and stole $143 of my profit for completely ridiculous reasons they’re making up. They just make excuses to avoid paying you out and stop you from withdrawing your money. I’ve tried reaching out multiple times, but their customer service is awful – they don’t answer my calls, they don’t respond to my emails, and they’re refusing to give me my money back. This company is a real scam, and I strongly advise everyone to stay far away from it.

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ITBFX

Antwoord van ITBFX

Dear Trader,

Your account 3043967 was corrected on 11.03.2025 due to the use of automated trading robots. According to ITBFX’s trading rules and requirements, traders are not permitted to use such robots. Despite the fact that on 08.03.2025, two corrections of $5.36 and $5.42 were already applied to your account for the same reason, you continued to trade using this method.

However, please be informed that after reviewing your appeal, and in order to show our commitment to supporting professional clients like you, the full amount of $143 was returned to your account and successfully withdrawn by you.

We are truly sorry that your experience with ITBFX was not fully satisfactory. Nevertheless, we kindly ask for your understanding that, due to the high sensitivity of financial markets, it is essential for all traders to strictly comply with the rules and requirements in place.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer