Southern Jar Company Ltd Reviews 

144
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the jars and bottles is really good, plus the variety of designs makes it easier for me to purchase different designs of jars & bottles for different themes. Overall, their jars & bo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I recently placed my fourth order with Southern Jar Company Ltd through jarslidsbottles.co.uk, and overall, I've been quite pleased. While one order took a bit longer to resolve, the team sorted it ou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Small order for 8 bottles/lids, with the cost of p&p being a similar cost of the bottles. The parcel arrived with one bottle broken. The parcel was labelled fragile/glass but there was very little pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yet another good experience from this company, I ordered some little bottles for more wedding favours and Christmas gifts. They arrived well packaged in perfect condition within a few days. They’re my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Glaswerkwinkel

Geschreven door het bedrijf

Best Quality Glass Jars with Lids & Glass Bottles & Replacement Lids & Screw Caps & Cork Stoppers.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

144 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(144)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the jars and bottles is…

The quality of the jars and bottles is really good, plus the variety of designs makes it easier for me to purchase different designs of jars & bottles for different themes.

Overall, their jars & bottles, customer experience, affordable pricing, and services are very satisfactory, and I will recommend them to anyone especially businesses buying jars and bottles.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Thank you for the feedback, Doris!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m going to be totally truthful here

I’m going to be totally truthful here, at first on messaging them. I was going to leave feedback with only one star.

Now, since we have had a few messages backwards, I’m going to change my rating to a five star

The reason for this you may well ask is because I ordered some jars, noted the returns policy that I would only have an 80% refund, which I thought was fair as they would deduct the cost of the collection from my refund. And, I was happy with that.

On contacting them, I was told that I would have to arrange a courier to collect the jars, and I would have to pay the cost of returning them.

So not only would I be out-of-pocket by the 20% discount they took from my refund. I would also be out of pocket from having to pay the courier.

On speaking to them, I explained that nowhere on their website does it say that the customer has to pay the cost of the return, meaning that we are doubly out-of-pocket?

I have asked them to good will me a collection and to change their website so that all customers are aware of exactly what they are paying

The outcome of this is that they are sending me a courier to collect the jars, as to whether they change their policies on their website to allow for more clarity for the customer, I do not know.

This is the reason I am changing my review for a one star to a five star

ANY NEW CUSTOMERS, PLEASE BE AWARE OF THE RETURNS POLICY AND THE FACT THAT YOU HAVE TO PAY FOR ANY RETURNS AS WELL

8 september 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Thank you for the 5-star review, Mrs Faulkner!
Sorry for the confusion. The parcel will be collected ASAP.
Best wishes,
Southern Jar Company team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent me 1 item as sample but would not…

Sent me 1 item as sample but would not send the other requested that would fit my requirements unless I paid for the sample so for a sale of £350 I had to look elsewhere and obtain the correct size for a cheaper cost with no cost for samples!

21 augustus 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Hi Paul,
Thank you for the feedback.
I am sorry you are not happy with our services.
You've requested a sample. Free of charge. We have sent you a sample, free of charge. We are sorry it doesn't fit the jar. You've requested another free sample.
Unfortunately, we are sending only one free sample. We have to charge for the another ones. We offered you an option to release an invoice and send another sample. You refused.
We still can release you an invoice and send any anoother samples. The shipping cost is £3.99. Samples are free.
Please let me know if you want us release it and send the samples.
Kind regards,
Southern Jar Company team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy website to navigate

Easy website to navigate. Ordering straightforward. Delivery quick. Exactly what I was looking for. Thank you.

14 juli 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Thank you for the feedback, Peter! Much appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best jar company.

Great jars , amazing customer support , best price u found. And the delivery guy was so helpful, awesome truly good.
My business is small but am very happy to now have 4.000. jars , they will last me a decade.

20 juni 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Thank you for the feedback, Dario!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality jars at a good price

Good quality jars at a good price. Delivery costs are a bit high but seem to be fixed so it makes sense to order larger quantities.

10 mei 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Hi Eugene,
Thank you for your order and for the positive feedback. We appreciate it very much.
We have free delivery option for orders above £89.00.
As a mention, only for the samples the shipping cost is high. This is why we've sent you more jars. For the jars with retail price the shipping price is the lowest in the UK.
Please, check here https://jarslidsbottles.co.uk/collections/sales
Kind regards,
Southern Jar Company team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged lids I’m still sorting through the 1400 lids…

I’m still sorting through the 1400 lids to take out the damaged ones. I hope Southern Jar can sort this out without me doing all the work. So watch out if you are buying 63mm lids.

12 mei 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Hi Gillian,

Thank you for your feedback.

You claimed many lids in the box are damaged. We kindly asked to put the lm on side and return. We would pay the return shipping costs and will replace the lids you think are damaged.

We have sent you an email. Please, reply, so we can try to assist you further.

Sorry for any inconvenience.

Kind regards,
Alexander.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scratched bottles late delivery on lids every time.

I've had problems with damaged items, the cluster service was like... Meh, so what... Promised to address it, but they never did. Lost my custom.

Update/response.

I had emailed you Alexander, more than once,you know the issues are all the scratched bottles, not the caps, that's another issue I was patient on both times when you were out of stock for a week or so on both orders, but you sent me this request for a review, so I responded with the truth. Denying things makes you look even worse, I have the emails if you would like me to post them here too? A good company take ownership of issues, but try to pretend there isn't / wasn't any!

31 maart 2026
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Hi Andi,
Thank you for the feedback.
Could you email us with the issue, please? As I see, the caps where dispatched and delivered in time.
Kind regards,
Alexander.

Update:
We are still confused with your feedback, but even so, thank you for the update.
If you will need any help from us, please email us to sales@jarslidsbottles.co.uk and we will do our best to assist you.

Best wishes,
Southern Jar Company team.

Update 2

We are more confused, but we've sent you an email to understand the issue.

Kind regards,
Southern Jar Company team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been shopping here for over 1…

I have been shopping here for over 1 year. I really like the good customer service and good jars .

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Southern Jar Company Ltd

Antwoord van Southern Jar Company Ltd

Thank you for the feedback, Omar!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer