Joyasdechina Reviews 

423
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS! Run away! I ordered some keychains at 9:37pm. They what’s app messaged me at 2:30am saying all of the 65 keychains I ordered are out of stock and they wanted to replace it with something els... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have been dealing with issues regarding my first order shipped into two parts 1 part received wonderfully, 2nd part is still on going Canada Post has done their part but Joyasdechina shipper will n... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joyasdechaina online shopping has really really amazing product. Joyasdechaina delivery is so fast and easy. There product is really low price and great quality. Joyasdechaina has good quality full pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joyasdechaina online shopping has really really amazing product. Joyasdechaina delivery is so fast and easy. There product is really low price and great quality. Joyasdechaina has good quality full pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

423 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(423)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice product

Very nice product. Great selection and the pens work beautifully. Very pleased!!

10 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Thank you very much and we look forward to a new purchase from you soon

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

I ordered pens from this company. Was sent an email that my order had shipped and then the next day sent an email that more then half my order was not available. I was credited for what they didn’t have but when it arrived I had ordered yellow pens. The pens I received were not yellow but more of a gold color. I unfortunately will not be ordering from the company again.

10 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Hi Debra
Its Jorge from Joyasdechina
The pens that you bought are one of the best-selling items right now in the wholesale world. When you made this purchase, we sent you an email to let you know what option to choose when something is missing from your order, and since in this case there is no We have received a response from you because we have chosen option A, send this request as soon as possible so as not to delay the shipment, I hope you can understand it and thank you very much for writing to us, have a good day

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Happy Customer

Purchased Over a dozen Sunglasses for teens gift bags. The girls loved them, the talk was the glasses. Very fun, stylish and cute. The price was great. The delivery time was as scheduled, over all very satisfied customer.

10 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Thank you very much and we look forward to a new purchase from you soon

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Buenas Evelyn este paquete fue perdido por DHL, y aunque no es culpa nuestra, vamos a hacernos cargos y ya le hemos hecho el reenvio de este paquete( DHL solo nos paga el 30% de lo perdido, el resto lo ponemos nosotros ), la perdida de este paquete fue causado por Aduanas de Mexico como habiamos hablado en WhatsApp,gracias y Espero que lo entienda

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered keychains for an event

I ordered keychains for an event. The process was smooth. Shipping was rather pricey but the product was worth it and it came quickly. Overall I am happy with the service I received, Thank you for your correspondence and concern.

9 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Thank you very much and we look forward to a new purchase from you soon

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

We ship these orders from China and shipping depends on the weight and volume of what you choose (especially backpacks, key rings, scarves, these are very heavy and take up a lot of time when packing) and then there are some products that have a shipping special, such as things with a battery, lenses or glasses, makeup products, which are things that need special packaging so that we can send it and that it arrives in good condition, finally, if you take things from stationery, it is likely that it will cost of shipping and cost of the products is greatly unbalanced, since this type of merchandise are things that cost very little, however they are things that for the price they have, there is enough weight, but if you then do the final calculation of everything, the price that comes out per piece after adding the shipping because it will be very cheap since it is compensated by our low price of the products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sandra is a star

Sandra is a star, we love working with her, she's so attentive to detail and so patient with us, thank you for all you do, we greatly appreciate it

4 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Thank you very much and we look forward to a new purchase from you soon

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the ONLY company I order…

This is the ONLY company I order jewelry from, great price and easy to shop from. Love the quick shipping to me and have placed several orders and will of course be ordering LOTS more from them in the near future.

3 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Thank you very much and we look forward to a new purchase from you soon

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered twice from this website

I ordered twice from this website. And didn't not receive my items that I had ordered. This company took my money both times and now I'm out of pocket a little over $300.00. So I strongly do not recommend this website to no one. For me it's a leason learned. My bank blocked me from this company and put a block on this company because something didn't look right to them. I trust my bank. I have ordered at other places online and haven't had an issue with any other company but this one. So for this company to to accuse me of fraud is absurd. This company has my money and I have no items. So anything about fraud is this company, because they have my money and I have no items that I purchased. So if this company is not going to send me my item's that I purchased I would greatly appreciate it if they returned my money that was tooken out of my bank before my bank put a block on this card because they thought this company looked suspicious. And I have documents from my bank showing where they took the money out. And now this company is wanting me to send my photo ID. I am not sending a photo ID because they are to many people working in the USA that use other people's ID. I will just keep on ordering from the other companies that I have been ordering from. And for the joyasdechina to call me a fraud is their option not fact. Besides IF I was a fraud ,like joyasdechina acusses me of, why did my 1st and 2nd transaction from my bank pay for the items I ordered from joyasdechina?

3 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Hello Carol, We have tried to contact you several times but it has not been possible, your two orders have not been sent effectively because in both orders the system has detected it as fraud/dangerous, and in order to continue with this order we need you to provide us with the documents that we have sent you in the emails, we await your response soon to be able to continue with this request, thank you very much and have a good day.

In this case, we have proof that you are a fraud, so if you do not want to provide the required documents, nothing happens, the money will be returned to you after 30 business days from when you made the order, if you really believe that we are a fraud. Why when we asked you to send us the document in his first order, you ignored us at that time, and you kept making the second order, i can send you proofs to your email about the payment risk, you only to send us the documents required and we will be able to send this package. thank you


in the two orders that you have made on our page, the system has detected that the IP address from where the order was made and the delivery address are about 1000 KMS, so the system has automatically frozen this two orders until you provide us the required documents and prove that you are the author of the used card, otherwise as I said before, it will be returned to you in 30 business days.

Nothing happens, we have already told you what we need, and if you really want and you are not fraud, I do not know why you do not cooperate, if it is not fraud why you do not prove that you are the author of the used card,the system has detected fraud in the two purchases for something, if it had been an error, in the second order that you made, the alert should not have been triggered, which has happened and in both cases it has been triggered by a fraud alarm

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting for this order for…

I have been waiting for this order for weeks now no tracking number no updates, And when I’ve inquired about it they say they can’t give me a tracking and I paid for express shipping this is BS, I was so excited about getting these items… I just hope this arrives eventually

2 mei 2022
Logo Joyasdechina

Antwoord van Joyasdechina

Hi Debbie, you placed the order on May 11th for us and on May 15th we shipped your order, and that same day we shipped your order, we had sent you an email with the package information and also the tracking number, On April 29, you wrote to us to ask about the status of your order and we have also answered you and also provided you with a tracking number, and I don't know if it's because you got confused or something, but in your first order you paid for a Standard Shipment (14-20 business days of transit with shipping logistics), I hope I have resolved your doubts and you can contact us for anything, thank you very much

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer