JoyBuggy Reviews 

649
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am extremely satisfied with my purchase on JoyBuggy. I bought "The Last Campfire" at a fantastic discount. The process was smooth, and I received my Steam activation key instantly on the confirmatio... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The website is still inaccessible for some accounts that were created under the previous version of the service. About a month ago, on September 13, 2026, I contacted support because I could... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The first time I shopped here there was a minor problem with the site in Firefox. I used the little chat support window and was instantly put in contact with the web dev, which was surprising. I've... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First site I've used where the recommended items before after adding something to the cart are actually related. Everything is fairly priced on the site and this is probably the only 'key' site I've u... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Videogamewinkel
  2. ook in
  3. Kansspelaanbieder
  4. Softwarewinkel
  5. Spellenwinkel

Over JoyBuggy

Geschreven door het bedrijf

🎮 Welcome to the Gaming Revolution with JoyBuggy 🚀

Welcome to JoyBuggy.com, the digital playground brought to you by JoyBuggy ApS.

Step into a world brimming with adventure and excitement. We offer an expansive library of PC games, ensuring there's something for every gamer's taste.

🕹️ Instant Delivery: Why wait when you can play? Get instant access to your games, no waiting required.

💸 Transparent Pricing: We believe in honesty and transparency. What you see is what you get - no hidden fees, prices, or subscriptions.

🇩🇰 Local Danish Webshop: We're proudly rooted in Denmark, offering a local touch to the global gaming community.

📞 Customer Support: Our dedicated Danish support team is always ready to assist you, making your gaming journey smooth and enjoyable.

🎉 We're thrilled to invite you to our brand new JoyBuggy universe, launching in March 2021. Get ready for a gaming experience that's out of this world!

JoyBuggy - We're not just a store, we're your trusted partner in the digital gaming world.

Join us and experience the JoyBuggy difference today! 🌟


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

649 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(649)

48 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Purchased a game, not visible or received?

First time ordering from JoyBuggy. I was charged for a game, received a confirmation email, but the order doesn't appear anywhere in my account and no key was delivered. This is very concerning - I will update if resolved but for the time being I cannot recommend this site!

UPDATE: They fixed it promptly after I contacted support. Key was delivered. Thanks.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hassle free

Hassle free, wuick transaction. The Key was immediatly available after purchase which is something I had a different exoerience with other providers on the past.

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It just works

Simple, quick, efficient, great discounts. I can't really ask more from a store and JoyBuggy delivered.

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Immediate key delivery

Immediate key delivery, activated on steam without an issue, so a good vendor, nice discounts. Check isthereanydeal tho, not always the cheapest option in my experience.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor first experience

I've had exact same experience as reviewer 'avm'.
Bought a key for Death Stranding 2 the day before release.
The product page said keys would be available March 16th. Contacted them via the chat on 18th to query where key was as the link to 1-click activate wasn't working. Received a response the next day stating "It was a error from the publisher that did remove the release date making the product unable to order. It has been fixed now". When I queried this again, they asked for my order number and gave a stock response that I should check the game page for the release time and wait for an email with the key.
Once the release time had passed and there was still no key, I requested a refund which they said they have processed.
However, if it is true that I will only receive a 95% refund for not supplying the product I paid for then this is an absolutely disgraceful business practice.
This was the first and last time I attempt to purchase anything from their website.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JoyBuggy

Antwoord van JoyBuggy

Dear L Carr,

Thank you for your feedback. We are truly sorry that your first experience with JoyBuggy didn't live up to expectations. We would like to clear up the misunderstandings regarding the release dates and, most importantly, your refund.

1. The 100% Refund Guarantee
First and foremost: You will receive a 100% refund. The 5% fee you mentioned is only applicable to voluntary cancellations of pre-orders where the product is available. Since we were unable to deliver your key within the expected timeframe due to publisher delays, you are, of course, entitled to a full refund of the entire amount. There is no "95% practice" in cases like this.

2. The March 16th vs. March 19th Date
We understand the confusion. The date of March 16th was the estimated date provided by PlayStation Publishing for when keys would be released for pre-loading. However, the official playable release was set for March 19th at 14:30 UTC. As an authorized retailer, we are bound by the publisher's delivery window.

3. Technical Publisher Error
As our support mentioned, there was a technical discrepancy from the publisher's side regarding the release metadata, which briefly affected the ordering process and the "1-click" activation. We worked hard to resolve this with them as quickly as possible, but we realize this caused frustration and uncertainty for you in the hours leading up to the launch.

4. Inventory & Transparency
We only sell keys provided directly by the publisher. When we realized that last-minute orders (like yours, placed shortly before release) were being delayed in the publisher's delivery queue, we chose to process refunds immediately for those who didn't want to wait, rather than keeping you in limbo.

We regret that we couldn't deliver your game on time, and we hope that once the full refund is visible in your account (usually within 3-5 business days), it will show that we do take our customer commitments seriously, even when technical issues arise.

Best regards,
Martin - Owner

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought a key for Death Stranding 2

Bought a key for Death Stranding 2, about two hours ahead of release.
The product page clarified the keys would be available on March 16th, and I placed the order on March 19th so I fully expected a key to be provided immediately.
I waited until the official game release but could not find the key still. Contacted customer support via their chat window, which then told me to double-check the product page regarding the release date. Then immediately closed the chat.
Checking back in on the product page, it now states that the keys for the game are unavailable. In other words, it looks like JoyBuggy was selling keys that they did not have in inventory.
After reopening a chat with Customer Support they confirmed this, stating issues with the publisher issuing the keys.
They have provided me an option for a refund, which I accepted, and which triggered a (very minimal) email confirmation that the refund "has been processed". No timeline provided about when I can expect the refund to hit my bank account, nor any statement about a potential 5% reduction in the refunded amount like I saw mentioned in other TrustPilot reviews.

All around just a very negative and uncertain experience with JoyBuggy. I hope the refund is real, but can't confirm that yet at the time of writing.
Please stop selling products that you don't have in stock, especially when you advertise that they are.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JoyBuggy

Antwoord van JoyBuggy

Dear avm

Thank you for sharing your feedback. We genuinely regret that your experience with the release of Death Stranding 2 wasn't as smooth as expected. We would like to clarify the situation and address your concerns regarding our stock and refund process.

1. Authorized Keys & Publisher Delivery
JoyBuggy is an authorized retailer, meaning we receive all keys directly from the publisher (in this case, PlayStation Publishing). The date of March 16th mentioned on the product page was the estimated time provided by the publisher for when keys would begin to be generated for pre-orders. While customers who pre-ordered well in advance received their keys on time, the massive demand in the final hours before the official release on March 19th (14:30 UTC) caused a delay in the delivery flow from the publisher's side for last-minute orders.

2. Stock Transparency
We do not sell keys we do not have "in inventory" in the traditional sense; however, as an authorized store, we rely on the publisher’s API and delivery windows. When the demand exceeded the immediate batch provided by the publisher right at release, we temporarily marked the product as "unavailable" to prevent more customers from waiting. We believe this is more responsible than continuing to take orders we cannot fulfill instantly.

3. The Chat Experience
We apologize if you felt dismissed in our chat. That is not the level of service we strive for, and we will follow up internally to ensure our team handles high-pressure release windows with more care.

4. Your Refund
We can confirm that your refund has been processed in full.

Amount: You will receive 100% of your payment back. The "5% fee" you mentioned refers to voluntary cancellations of pre-orders under different circumstances; it does not apply when we initiate a refund due to delivery delays.

Timeline: While our system processes the refund immediately, it usually takes 3-5 business days for the funds to appear in your bank account, depending on your provider.

We appreciate your patience and honesty. We always strive to keep our customers updated in real-time when external delays occur, and we are sorry that this information didn't provide you with the peace of mind you needed on release day.

Best regards,
Martin - Owner

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I did not receive my key in a timely…

I did not receive my key in a timely manner, there was little communication.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JoyBuggy

Antwoord van JoyBuggy

Hi,

Thanks for your review here, i don't seems to find any issues in key delivery.
You did order your order here at 04/03/2026 19:24:41
And on 04/03/2026 19:24:46 the key was placed on your account.

So not sure i do fully understand the what issue there was in terms of the timely manner? 🤔

Anyway your always welcome to contact us using our chat or directly on our mail support @ joybuggy.com
Please note there will be delay on the mail, but we respond faster on the chat.

Have a great evening

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GREAT SHOP

Fine, I'll give you your XP :))

Instant key delivery, great prices, so far so good!!

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying from this site

First time buying from this site. Although the website experience could be improved, the process went smoothly and I was able to get the key instantly.

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gotta say I'm surprised!

Gotta say I'm surprised!

So I'm looking at Code Vein II ultimate prices and thinking to myself "90€!? that's a robbery", and there I go mindlessly scrolling in between my lunch break at the office when I find JoyBuggy (and their 15%~ off deal).
I was skeptical, the UI is pretty iffy, not very flashy, but the trustpilot reviews seemed OK. I thought to myself "heck, why not? YOLO". Pre-ordered.
Was a bit scared at first when the website told me the key would arive on the 27th (pre-launch for pre-orders was on the 26th) so I sent a chat message. BOOM. Someone replied about 15 minutes afterwords. Customer service this fast? I gotta be dreaming. Surprised it's not some random AI bot asking me repetitive questions.
Anyway! Moral of the story is: It's the 26th and right at exactly the announced time I got a mail in my inbox telling me my key arrived.
Absolute magic.
These guys are great!

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wanted to purchase Blasphemous 2…

I wanted to purchase Blasphemous 2 since they had a big discount over the weekend. The store page lists the game as being redeemable in SWEDEN.

However I can't add it to cart for some ridiculous nonsense reason:

"This game is not available in your Country! -> SE -> , Details: This product has not been approved for sale for you yet"

Nice. I suppose listing a discount and actually refusing to sell the product is a good way of generating traffic for your website but it does not instill any amount of confidence.

Absolutely ridiculous, if I wanted to be uncharitable I'd assume this is intentional to prevent people from using the time limited WEEKEND voucher code.

Protip: If the game can't actually be purchased you should perhaps list that and explain why, or at least grey out the 'add to cart' button.

Well whatever, you won't take my money and I won't give a charitable review. That seems a fair trade to me.

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JoyBuggy

Antwoord van JoyBuggy

Hi,

It seems like you have been facing some issues.
Why don't you just use our chat support so that we are able to help you? then we are able to help you instantly.
I did just test it on the swedish version here and you can now add it into the cart.
It seems that there was a resent change in SKU from the publisher and we needed to submit a quick request.
Thanks for your submission of this issue, it was fixed already.
And please if you face this message or anything other, just simply use our chat support to get help or write a mail to us, we are here to help.

Bonus info, the code WEEKEND is not limited 😉. So don't you worry.

Have a great weekend.

/Martin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

instant

it felt skeptical, but the purchase came through, didn't waste a second

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer