We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Products were different color shade than in the picture. All the fabrics were really bad quality. Return policy is really dreadful. I wouldn’t recommend this company anyone.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kommer ta över trökbanker som Swedbank. De är smidiga, smarta och kommer med nya lösningar hela tiden. Det är inte helt perfekt, men här får man svar under dagen, Swedbank ger svar EFTER 5 TILL 7 AR... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi har varit kunder till Juni under cirka två år. Ett samarbete som gynnat oss mycket! Vi som mediabyrå hanterar många av våra kunders annonskonton. Tack vare Junis smidiga korthantering så har v... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi är otroligt nöjda med både Juni som bank och med vår kontaktperson, Adrian Mellbin. Adrian har varit väldigt professionell, tillgänglig och lösningsorienterad i alla lägen – han ser alltid till att... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Financiële instelling
  2. ook in
  3. E-commerceplatform
  4. E-commerceservice

Geschreven door het bedrijf

Modern banking. Real-time control. Juni provides business banking, spend management, accounting and financing, on one powerful platform and app.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

433 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(433)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good customer service and…

Very good customer service and functionalities!

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Clemens,

Thank you for taking the time to write a review!

Great to hear how much you are loving using Juni. We have a world-class team that strive for nothing less than exceptional service, ensuring you and your business needs are always supported.

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Platform

I have been using Juni for the last three years, and I have to say that it is the best platform for managing your financial operations online.
The platform is very advanced, and you have the cheapest FX rate in the market, plus 1% cash back on credit card payments.
I recommend Juni to any online business willing to scale its finances quickly.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Anna,

Thank you for taking the time to write a review!

Brilliant to hear how much value you've garnered from using the Juni platform. We aim to be a one-stop-shop solution for all your business banking needs and it sounds like we've achieved just that for you!

We've got so many exciting releases and improvements on the horizon and we absolutely cannot wait to show you what's in store!

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied with Juni

Very satisfied with Juni. Practical interface, excellent support, good cashback, "everything we need", and great (actually the best we ever had) support.

I recommend Juni for small/medium sized companies, especially those with Ad-spend through marketing platforms like Google Ads, Meta etc.

27 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Elias,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm delighted to hear how satisfied you are with Juni and the tremendous amount of value you've gained from the platform.

Our support team are best-in-class and always go above and beyond for our customers - I'm so glad you've felt supported throughout your Juni journey so far!

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Super kind and warm welcome by the…

Super kind and warm welcome by the team, serviceminded and always keen to walk the extra mile. <3

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Linda,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm delighted to hear that you've had such a positive experience with the Juni team so far! They are truly world-class and always strive to go above and beyond!

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for a free account with…

I signed up for a free account with Juni.co a few years ago. I never used it, since they didn't have all needed functionality.
Now I keep receiving e-mails that I have a negative balance and that I need to top up my account.
I have contacted support and asked them to close the account but no reply.

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Juni service is really great, clear information provided at all times, very efficient team.

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Kerry,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm delighted to hear how much you've enjoyed using Juni. We have a world-class team that strive for nothing less than exceptional service, ensuring you and your business needs are always supported.

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service support

Good customer service support. And as bank for ecommerce, everything works perfectly.

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Marios,

Thank you for taking the time to write a review!

Great to hear you've had such a positive experience so far. Our support team our world-class!

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Juni Review

Working with Juni for over 3 years. Everything is perfect, best product on the market in its segment. Highly recommend!

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Denis,

Thank you for taking the time to leave a review!

It's always great to hear from customers that have been with us almost since the beginning and are still loving the product! Couldn't be happier that you are getting the value that you and your business needs - here's to many more years working together!

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Account Management!

Great account management and a team that are keen to understand your business to ensure that capital / credit facilities can get put in place that actually help you scale. We've used a number of credit facilities and the Juni team are amongst the best!

8 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Tom,

Great to hear that you've had such a great experience with our account management team! They always go above and beyond to ensure our customers, like you, are getting the most value out of the Juni platform that has a positive business impact.

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We use Juni for our Meta advertising spend

We use Juni for our Meta advertising spend. We have a dedicated Customer Success Manager (Carolina) who takes the time to understand our business, and is quick to respond to issues/queries. When Carolina is on holiday we get a stand-in.

We also get great cashback and credit terms with Juni.

7 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi James,

Thank you for taking the time to write a review!

Great to hear you've had such a positive experience so far. Carolina takes exceptional care of her customers, always going above and beyond to ensure you get the most out of Juni.

Thanks,

Eliza Chereau

Director, Customer Success

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Represents a company that recently started hiring Juni

Represents a company that recently started hiring Juni for banking services. It is difficult to judge after this short time how good the banking services are compared to those of the traditional banks.
The service we have received so far has been very good. /BK

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Bjorn,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm glad to hear that the service you've received so far has been very good - we aim to keep the bar high and set the gold standard when it comes to customer service!

Best,

Eliza

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

poor customer service and rigid

poor customer service, only reachable via chat, they switch off your account immediately if you pay too late, no adequate help to do top-up payments, really difficult to work with these guys, there are many better options in the market

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Jan,

Thank you for taking the time to write a review.

I'm sorry to hear that you had such a negative experience. I have spent some time looking into this case to understand what went wrong and how we could have done better.

Whilst I understand there is much more we can do in terms of improving how our customers can pay their monthly subscription fee for using Juni the platform, I can see from all the communication that we tried multiple times to get in touch with you to guide you on how to repay and in some cases you did not respond to their emails.

We provide all of our customers 30 days to repay after their subscription fee is due before we restrict their account, giving you ample time to settle the outstanding and the opportunity to reach out for help should you need it.

You will have received multiple automated emails reminding you to settle the outstanding amount on your account with the option to contact support either via chat or support@juni.co. One of our Customer Success Managers also reached out to you in advance of your account being restricted to help you too, however, you didn't respond.

I'm sorry for any frustration and disruption this experience caused you. We take all customer feedback very seriously and we are working hard to improve the overall customer experience when it comes to paying subscription fees.

Should you ever wish to provide more detailed feedback on how you think we can do better, you can always reach out to me directly. I followed up with you personally on the day your account was restricted so you have my email address and my door is always open.

I wish you and your business all the best for the future.

Best,

Eliza

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Empresa muy bien organizada

Empresa muy bien organizada, transparente y que da respuesta a las peticiones de manera muy agil. Los fees son competitivos en los productos que utilizamos. Nuestra Customer Success Manager, Estelle, es proactiva y ha entendido muy bien nuestra operativa y como pueden ayudarnos.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hola Javier,

¡Muchas gracias por tomarse el tiempo para escribir una reseña!

¡Es fantástico saber que estás disfrutando el uso de la plataforma Juni hasta ahora!

Me alegra saber que disfrutó trabajar con Estelle: ¡ella se esfuerza constantemente por brindar nada menos que un servicio de clase mundial a nuestros clientes como usted!

Gracias,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience. We left Juni for 4 months but could nowhere find the same efficieny and ease of use as we did with them. I wished I never left. So we are back now, and happy we can start using them again for all or payment needs. Special thanks to Jenna for awesome and smooth onboarding process!🙏

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Pieter,

It's so great to have you back! We're absolutely delighted that you made the decision to come back to Juni.

Can't wait to get started and show you all the new and exciting things we have in store!

Thanks,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service, no regrets!

We started working with Juni last year and have no regrets. We run all of our digital marketing through them and when cash flow is tight, we make the most of their credit offer. They are very flexible to work with and Carolina, our account manager, is fantastic and always happy to help. Once they are able to offer bank transfers, it will be a one stop shop!

2 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Laura,

Thank you for taking the time to write a review!

Great to hear you've had such a positive experience so far. Carolina takes exceptional care of her customers, always going above and beyond to ensure you get the most out of Juni.

Whilst we don't have the breadth of products and features in the UK that we are able to offer our EU customers, we are not so far away from this. We will be the only one-stop-shop you'll ever need!

Watch this space!

Thanks,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Juni's platform is really practical and effective, it offers all the support a company needs, we have been really happy with it.
We have just embarked on this road but we are sure it will be long and fruitful!
Special thanks to Jenna who has really been a huge help to us all along the way!
Sincere thanks, Cinzia

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Cinzia,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm delighted to hear how much you've enjoyed using the Juni platform and how effective you've found it so far.

Jenna deeply cares about our customers, so It's great to hear she ensured you were supported along the way.

Thanks,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top company

Top company, a lot of reactivity and a deep understanding about e-commerce challenges

25 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Nicolas,

Thank you for taking the time to write a review!

Great to hear you've had such a positive experience so far.

We're built with ecommerce in mind, and that means we have a Success team that understand the challenges you face as a business everyday. Support tailored just for you!

Thanks,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Artists

Honestly do not even be tempted to deal with Juni. You will get sucked in by promise of cashback etc then without warning they block all your account and funds. They tell you they are refunding but never do and your money is lost. We are now having to take legal action because of how evasive they are in giving any information about where your funds are or when they will be returned.

16 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi George,

Thank you for taking the time to write a review.

As a regulated entity, we are required by law to regularly carry out routine checks on customers' accounts, which leads us to suspend or close customers' accounts on occasion.

These decisions are not taken lightly and are internally reviewed. We always strive to place our customers at the heart of everything we do.

Sometimes, due to the nature of being a business that operates in a highly regulated industry, working closely with our partner banks and providers, we have to make some hard decisions.

Due to the rules, authorities and regulations we have to comply with, we cannot provide further details on the decision to close your account.

I have looked into your case, and whilst we cannot change our decision to close your account, I would agree we were a little slow to handle your case. I am really sorry about that and any impact this may have caused to you and your business.

Thanks,

Eliza Chereau,

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company I have ever dealt…

The worst company I have ever dealt with...
The worst company I have ever dealt with. They refuse to open an account without giving any reason. Even though I have owned a company in the UK for over two years and have a fixed income, they refused to open the account. They will also say because of their bylaws that they are just a very bad company. Stay away from them. They are scammers
will respond with a comment on my message that this is because of their internal regulations

3 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Okba,

Thank you for taking the time to write a third review.

It is important to note that we are a regulated entity, and therefore literally cannot give specific reasons around who we can and can't work with and why.

I am sorry this led you believe us to be 'scammers'. We are bound by the regulations we adhere to, that means sometimes saying no to customers.

I'm sorry that affects you and I wish you and your business the best going forward.

Thanks,

Eliza Chereau,

Head of Customer Success & Account Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Service and User Experience



Juni.co provides an exceptional experience for digital advertisers and media buyers. The user-friendly interface is incredibly intuitive and easy to navigate. The functionality is top-notch, offering multi-currency accounts and cards instantly. Moreover, the customer service and on-boarding process are exemplary. I want to extend special thanks to Jenna, who flawlessly addressed every question I had during the on-boarding process. I highly recommend Juni.co to anyone in need of such services!

6 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juni

Antwoord van Juni

Hi Chris,

Thank you for taking the time to write a review!

I'm delighted to hear how much you've enjoyed using the Juni platform and our customer service.

Jenna deeply cares about our customers, so It's great to hear you had such a wonderful onboarding experience with her.

We've got so many exciting products and features in store for you this year that absolutely cannot wait to show you - watch this space!

Thanks,

Eliza Chereau

Head of Customer Success & Account Management

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer