JURNY Reviews 

525
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had a car policy like this before,its refreshing! Jurny app is pretty easy to navigate and if you get stuck there are real people on the end of the telephone ,not chat bots! Very helpful people... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Becky delivered excellent customer service. She was really helpful, kind and polite. She managed to sort out my issues with all my documents efficiently!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very convenient for low mileage users. I really feel comfortable as my this car mileage is very low. Very accurate mileage calculator, online app is very easy to use. Customer service respon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ist time using pay per mile insurance..was easy to set up..logging onto app was great and easy to navigate..easy to find info..so gutted that after two yrs they cannot renew me..thank u so much Jurny... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverzekering
  2. Verzekeraar
  3. Verzekeringsmakelaar

Over JURNY

Geschreven door het bedrijf


YOU HAVE TOTAL CONTROL.

DRIVE LESS, PAY LESS!

Get a quote here visit our website

Only pay for insurance per mile, plus a small monthly fee to cover your car while it’s parked. Just pay as you go.

At purchase pay your first month’s fee, plus £25 into your pre-paid account to pay for the miles you drive, and a £112.50 set up fee.

We send you a JURNYmeter in the post to measure the miles you drive. No driver score, interventions or curfew.

Use your JURNY dashboard to manage your policy. No need to wait in call queues!



Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

525 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(525)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I took a policy with jurny thinking…

I took a policy with jurny thinking great its pay as you go I do low miles so this is perfect. I paid upfront £125 and was told afyer 6 month I get £100 back. They cancelled my policy just before the 6 month and also cannot set it back up for some reason even as a new customer and I lost my £100. Avoid this company at all costs they knew exactly what they were doing. Advertising these cool incentives and don't follow through.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Carly

I'm sorry to hear that you feel this way. We have made a request for further information so we can look into your file, if you could get back to us - we would love to clear things up.

When you take out a policy, we'll charge you a £100 set-up fee. This is to set up your policy and arrange your JURNYmeter. After 6 months you'll have this transferred back to your pre-paid account as long as your policy remains in place. if your policy is cancelled prior to the 6 month anniversary, the set up fee is not refundable.

In the meantime, I would like to reassure you our customers are important to us and we do our upmost best to ensure the correct information is provided at all times.

We hope to hear back from you so we can clarify in more detail and if we can assist with anything further regarding this matter.

Thanks,

The JURNY Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vary happy with the all-round service

Vary happy with the all-round service , I will defiantly be renewing my car insurance with JURNY, again. Thank you.

19 juli 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Raymond,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY and that you have experienced helpful customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks again,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company and service.....

I have been with Jurny car insurance company for quite some time now, and I can confidently say it is an excellent choice for anyone looking for reliable and affordable car insurance. The prices are incredibly competitive, offering great value for the coverage provided. Additionally, their customer service is top-notch. Whenever I've had questions or needed assistance, their representatives have been friendly, knowledgeable, and quick to help. Jurny has consistently exceeded my expectations, making the entire insurance process smooth and hassle-free. I highly recommend Jurny for anyone seeking great prices and exceptional service in car insurance.

19 juni 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Juris,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY and that you have experienced helpful customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks again,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality service.

From day one, the customer service staff at Jurny have been by far the most helpful and friendly people I have ever dealt with. I would highly recommend them to anyone looking for quality service and a different approach to car insurance.

24 juni 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi John,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY and that you have experienced helpful customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks again,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The experience was awesome deal with…

The experience was awesome dealing with Jurny team was easy. Overall great experience!

27 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Tori

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY; we are so pleased you have experienced good customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use excellent service

Easy to use gives exactly what it says and if you run out of credit gives you plenty of time to top up, really happy with everything

10 juni 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi James,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks again,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car insurance

For a driver like myself who doesn't do a lot of driving it's the perfect choice

7 juni 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi David,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Insurance costs me more than my fuel…

Insurance costs me more than my fuel consumption.

Had to go with this company with the inflation.

Driving 10 years , no claims.

Needs must

30 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Kathrine

Thank you for taking the time to leave us a review!

To ensure JURNY is a suitable product for you, we ask that you contact us on 0330135 9018 so we can explain how the policy works as we are a pay as you go Insurance policy.

Thanks,

The JURNY Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

After initial hiccup getting my lD to you, everything seems to be going well, thank
Tricia

29 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Mrs Tapner

Thank you for taking the time to leave us a review!

If there is anything else that we can do to help you going forward, please let us know.

Thanks,

The JURNY Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Weekly top up it suits me and low miles…

Weekly top up it suits me and low miles for the cost

22 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Paul

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are benefiting from paying as you go.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service

16 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Mimi

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY; we are so pleased you have experienced good customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This really works for me I only pay for…

This really works for me I only pay for the miles I drive.They are always very helpful if you need to contact them I was previously with By Miles and it was a nightmare trying to speak to a person.

16 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Elaine

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are benefiting from paying as you go; we are so pleased you have also experienced helpful customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good for money wise

Good for money wise

8 mei 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Muhammed

Thanks for taking the time to leave us a review.

We are so pleased you have had a great experience with JURNY and are benefiting from paying as you go.

If there is anything else that we can do to help you going forward, please let us know.

Thanks,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely the top choice for low…

Definitely the top choice for low mileage drivers

25 april 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi There,

Thank you for taking the time to leave us a positive review.

If there is anything else that we can do to help you going forward, please let us know.

Many thanks,

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and prompt advice and happy with…

Quick and prompt advice and happy with service with good customer care.

23 april 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Chauhan

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY; we are so pleased you have experienced good customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jurny insurance service

Jurny insurance service , prices are 2nd to none. It’s very cost effective for who wants to keep 2-3 cars for different seasons.

1 april 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Suraj

Thanks for taking the time to leave us a review.

We are so pleased you have had a great experience with JURNY and are benefiting from paying as you go.

If there is anything else that we can do to help you going forward, please let us know.

Thanks,

The JURNY Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

being insured with Jurny was easy to…have peace of mind

being insured with Jurny was easy to arrange and the company excellent. In the latter stages, i liaised with Michael, who sorted out any problems that arose, and dealt with these very efficiently. I would definitely recommend Jurny car insurance

20 maart 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Dave

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY; we are so pleased you have experienced helpful customer service.

Great to hear you would also recommend us!

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A fairer car insurance plan

I have been recommending Jurny to everyone who feels they are over paying on their insurance and don’t use their car that much. It seems a much fairer way to pay for car insurance. The app is really easy to use and the communications are excellent, you are given plenty of time to top up if you have been doing a few longer journeys. I am never going back to the old insurance ways!

16 maart 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Michele

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY and that you have found our APP easy to use. Great to hear you would also recommend us!

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to ring Jurny again as I was…

I had to ring Jurny again as I was unable to change my payment details via their Website.

I had tried earlier in the week but was told by a male operative that Jurny encouraged their customers to use either the App or Website.

In stark contrast Becky who I spoke with earlier today could not have been more helpful

14 maart 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Kim

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear that you are having a positive experience with JURNY; we are so pleased you have experienced helpful customer service.

If there is anything else that we can help you with going forward, please let us know.

Thanks

The JURNY Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn’t bother getting insurance from this lot if you live more than a mile away from your job otherwise you got an expensive year ahead of you.

It’s pretty harsh charging £1 for just over two miles. I’ve been driving 13 years and this is the most expensive insurance I’ve paid for. Your estimated mileage is way out and is very deceiving. Hopefully I will be changing insurance companies very soon.

19 februari 2024
Logo JURNY

Antwoord van JURNY

Hi Matthew,

Thanks for leaving us a review.

We are sorry to hear you are not satisfied with the pence per mile price; we would like to assure you that this has nothing to do with our relationship with you as a customer but rather reflects market conditions at any given time.

Our product is a bit different in how you pay for your car insurance, intending to make it more flexible and affordable. If you drive less, you then pay less.

When running a quote with us, you would have been asked how many annual miles you do - allowing us to provide you with an annual estimate for your insurance. You selected 1,000 miles. If you don't exceed the miles you have stated - the insurance will cost you what we advised at the beginning of your policy.

Please get in touch with us at help@jurny.co.uk if you have any further questions about anything.

We are happy to help and want you to enjoy your experience with JURNY.

Thanks,
The JURNY Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer