Drama duurt voort.
Deze week bracht ik mijn door Kai ingebouwde camper naar een erkend camperbedrijf. Daar werd o.a. geconstateerd dat de accu onder de bestuurdersstoel niet vast stond waardoor er kans was op kortsluiting, hetgeen zeer gevaarlijk geacht werd. Daar heb ik dus maanden mee rondgereden!
Verder werden ook nog de volgende gebreken geconstateerd:
Aansluiting van een thermokoppel was losgechoten doordat het onbeschermd is ingebouwd. De inhoud vd bestekla schuurt er tegen aan.
Er hoort een koperen gasleiding te zijn, die is er niet.
Niet alle plusdraden hebben een zekering en hetgedeelte 230V zit er niet aanraak veilig in.
Het hefdak wil niet goed dicht omdat er een beugel van de luifel tussen geklemd zit. Hier had beter een ander bevestigingsmiddelen kunnen zitten.
En zo is het verdriet om deze inbouw van dit bedrijf nog steeds niet afgelopen en gaat het mij nog veel geld kosten om alles veilig te krijgen en plezier in het camperen te krijgen. Nogmaals: deze man geeft niet thuis als ik hem vraag zijn belofte voor garantie gestand te doen.








