Kally Sleep Reviews 

858
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Took a week for the pillow to soften up a bit. Was like sleeping on a concrete pillow night. Head, neck and shoulders were in tatters. Now it's been broken, it is very comfortable. Cannot comment on d... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Arrived promptly and well packed. A bit of a struggle to get into existing pillow protectors and pillowcases. Comfortable and only need one pillow where previously used two. Haven’t noticed a marked i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fast on delivery but their returns service is another story. Their customer service is incredibly slow and I’ve been waiting nearly a month for my refund. I had to pay (£10) to post my return... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the reflux pillow and so far I’m very happy with it. It’s comfortable to sleep on and has helped quite a lot with my reflux at night. The whole ordering process was easy and delivery was o... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Kally Sleep brings you the ultimate ergonomic pillow. Developed in conjunction with leading Harley Street practitioners to promote healthy sleep posture.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

858 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(858)

77 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update to previous

Update to previous. Emailed me to say refunded immediately. Not received yet but had email to say refund in progress but may take up to 10 days! Have they gone bust?
You have been warned!

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Bob Builder,

Thank you for your review, and we’re sorry to hear about the delay you’ve experienced. We’ve tried to reach out for more information to locate your order but haven’t received a response yet.

Please get in touch with us at hello@kallysleep.co.uk with your order details as well as this review name so we can identify your purchase and resolve this for you as quickly as possible. We’re happy to help and want to make sure this is sorted for you.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service, ordered 2 pillows 2 weeks ago and still not received items. Tried to contact them and no response, ignoring emails. They are taking people’s money and no way of getting it back. There’s no notification from them to even say a delay on the order and no way of contacting them. AVOID USING KALLY SLEEP

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Mark

Thank you for your feedback, and apologies for the delay and frustration in regards to this order. We were in contact with you throughout and, as we were unable to deliver your order within the expected timeframe, we processed a full refund as requested.

We completely understand your disappointment and apologise that we weren’t able to meet our usual delivery standards on this occasion. We’re reviewing our processes to improve communication and avoid situations like this in the future.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful Customer Experience

Ordered a pillow on Saturday 18th - fair enough, I missed the code for next day delivery (no idea why they'd lock this behind a code in the first place if it's free) and still no communication on my order as late as Wednesday 22nd so I emailed.

Received a response letting me know today the folllowing:

'Due to the Side Sleeper Pillow being awarded a Which? Best Buy recommendation, we’ve experienced an unprecedented surge in demand. As a result, this item had sold out

More stock has arrived and the team is working as fast as possible to get these out the door but there are a lot of orders to process.'

Refund requested - absolutely poor way to do business.

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Tom,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the experience you’ve described. We’ve been unable to identify your order based on the information provided here, but we’d really like to look into this and resolve it for you.

Please get in touch with us at hello@kallysleep.co.uk with your order details so we can locate your purchase and ensure that everything has been sorted — including processing your refund if this hasn’t already been completed.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Selling out of stock items with no comms

I bought a pillow with express shipping, and after 7 days still hadn't received a dispatched notification. When I emailed support I was told the pillows were out of stock and _should_ be back in stock next week. It is totally disingenuous to sell out of stock products - they should be marked as out of stock and have a notification for when they are back in stock, money shouldn't be taken for items that can't be shipped as described, especially without the customer's knowledge. Also for there to be no communications at all about this for 7 days on an 'express shipping' order is totally wrong.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Alex,

Thank you for sharing your feedback, and we’re very sorry for the delay and lack of communication you experienced. From what you’ve described, it sounds like your order may have been a pre-order for stock that was due to arrive shortly after your purchase.

We’ve been unable to identify your order based on the information provided here, but we’d really like to confirm the details and ensure everything is resolved for you. Please contact us at hello@kallysleep.co.uk with your order number so we can look into this right away.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE! Avoid at all costs

I ordered a pillow from Kally Sleep and changed my mind literally one minute later. There was no option to cancel, so I emailed them immediately. It’s now been over two weeks and I’ve had zero response, not even an automated reply. Their customer service is completely non-existent. You can’t reach anyone, and if you want to return something, you have to pay for it yourself, even though they ignore every email. This company is an absolute joke, they take your money and vanish. I’ve never dealt with a brand this unprofessional and careless. Save yourself the stress and buy from anywhere else.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Maya

We’re obviously not happy to hear about your experience. We do allow customers to cancel their orders if we’re able to catch them before the are dispatched. We always do our best to accommodate cancellation requests as quickly as possible.

Unfortunately, we’ve been unable to locate your order based on the information provided here. We’ve reached out for more details but haven’t received a response. Please contact us at hello@kallysleep.co.uk with your order number so we can look into this further and resolve it for you right away.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pillow over a week ago and…

I ordered a pillow over a week ago and after many emails I still don't know what's happening.
They have not answered my e mails , but continually bombard me with offers etc.
Terrible delivery and customer service , stay clear of this company

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Michael,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the inconvenience and lack of clarity you experienced. Unfortunately, your order was affected by a temporary stock shortage, and as we didn’t want to keep you waiting any longer, we processed a full refund.

We completely understand how frustrating this must have been, and we apologise that our communication fell short of expectations. We’re working hard to improve our stock visibility and customer updates to prevent this from happening again.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Like lying on a Balloon

Ordered 2 side sleeper pillows as Which? raved about them. Because Which? raved about them they'd sold out. After nearly a month they finally arrived, and last night we tried them out. I'm not exactly sure what Which? liked about them because it's like lying on an a large oblong balloon. Can't return them so they’re off to the Charity shop.

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Vincent,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear that you’re unhappy with your pillows. We’ve been unable to locate your order based on the information provided, but we’d really like to look into this further and help resolve the issue for you.

Please contact our customer care team at hello@kallysleep.co.uk
with your order details, and we’ll be happy to assist — including arranging a return or replacement if the product is faulty.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I really wanted these to work but have…

I really wanted these to work but have returned them. One pillow was lumpy and had a ridge which wouldn't move when I pounded it. Too high for me but that is about personal preference. I paid for these and then delivery was delayed 2 weeks due to high demand and the favourable Which review. So a long wait for delivery too with no indication of how long the wait would be

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Anne,

Thank you for taking the time to share your feedback, and can only apologise that the pillow didn’t meet your expectations. The quality issue you described certainly doesn’t sound right, and we are investigating this further through our product team.

I can see that we have now refunded you for the faulty products. If this is not correct please do let us know. We also apologise for the delay you experienced — this was due to unusually high demand following the recent Which? review, and we truly appreciate your patience.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same story as many others

Same story as many others. Ordered pillows. Had an email saying order had gone through then a second one saying they were still in the basket. I checked bank account, they had definitely taken my money. I emailed and they said more stock on 9th October and pillows would follow just after. No despatch note. Emailed again yesterday. No reply as yet. Why are they taking our money when they know they don't have any?

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Karen,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the inconvenience you’ve experienced. We’re currently investigating your order and trying to resolve as quickly as possible. We have reached out to you via email.

We truly appreciate your patience and understanding while our team works to make this right. If you have any further questions, please feel free to contact us directly at hello@kallysleep.co.uk

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my money, didn’t send products, no CS response.

Same as other recent reviews, ordered pillows several weeks ago, eventually got info that they were out of stock but returning to stock on 7th October, still not dispatched and can’t even get a response from customer service now.

Could understand excess demand issues, but the fact that they’re still advertising next day delivery on their website for items they can’t deliver in a month is a complete disgrace.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Steven,

Thank you for your feedback. We can fully understand the frustration caused. We’ve now been able to locate your order and can confirm that it has been shipped to you.

We understand how disappointing the delay is and the lack of clarity must have been — this was due to temporary stock shortages following an unexpected surge in demand. We truly apologise that our usual service standards weren’t met.

If you experience any further issues with your order, please don’t hesitate to contact our team at hello@kallysleep.co.uk
— we’ll be more than happy to help and ensure everything is resolved for you.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed

Ordered a pillow from Kally sleep due to a trapped nerve in my neck - waited several days for the delivery due to not sleeping and being a bit desperate for a decent nights sleep. Order just showing excepted but not dispatched - so had to contact Kally to be told that they were out of stock and I was refunded - disappointing for a company with a rating of 4.5!!! why not show this on the website? Very disappointing and frustrating experience

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Chris

Thank you for sharing your feedback, and we can only apologise for this end result — especially as you were hoping for some relief from your neck pain.

When you placed your order, the pillow was in stock, but unfortunately, due to a high volume of orders ahead of yours, stock was depleted by the time we came to dispatch. We refunded you immediately and again can only apologise for the inconvenience and disappointment this caused.

We’re reviewing our stock systems to help prevent this from happening again and really appreciate your understanding.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid for delivery

Ordered and paid for delivery. 0 communication until I emailed them. The response was a brag about how popular they have become and that they don't even have the item in stock. They are still selling the item on the website offering next day delivery even though it's not available.
First and last order from Kally.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Sean,

Thank you for your feedback, and we’re obviously disappointed to hear about your poor experience with our brand . We did stay in contact with you regarding your order, and although your item was successfully delivered, we also issued a full refund — including delivery costs — as a gesture of goodwill for the delay and inconvenience caused.

We truly appreciate your patience and apologise again that your experience didn’t reflect the high standards we aim to maintain. If there’s anything further we can do to help, please don’t hesitate to get in touch at hello@kallysleep.co.uk.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience. Avoid

I ordered a ‘best buy’ pillow at the beginning of October on express delivery and have still not received it. At no point in the ordering process did the company advise they were out of stock. More disingenuously, they debited the money from my account on the spot for an item they knew they could not fulfil at point of sale. What a very poor MO from this company.
@Which? you need to weigh in here too as I can only assume that it was your recent ‘best buy’ recommendation that drove traffic to this company which they abjectly failed to fulfil. Maybe you should liaise better with these companies before you go public with recommendations.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Ronan,

We’re very sorry to hear about your experience with our business. We did stay in contact with you throughout the process, and your order was unfortunately affected by a temporary stock shortage following the recent Which? feature, which led to an unexpected surge in demand.

We completely understand your frustration and have issued a full refund for the delay. We never intend to charge customers for items we cannot fulfil promptly, and we’re taking steps to ensure our stock levels and communication are clearer going forward.

Thank you for your patience and feedback — it genuinely helps us improve.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

Very poor customer service. I've still not recieved my pillow, and no delivery date, after placing an order on 30 September. When I chased it up they said it was out of stock but would be sent on 7 October. It wasn't.
Great for them if they are experiencing high demand, but customers should be told if an item is out of stock when orders and money are taken. And customers should be kept informed, and not have to work hard to drag any information at all from the company.
I've written to them to cancel my order.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi David

Thank you for sharing your feedback, and we’re very sorry for the frustration caused by the delay with your order. We did try stay in contact throughout and can confirm that your pillow has now been successfully delivered.

Unfortunately, the Ultimate Side Sleeper Pillow was temporarily out of stock due to exceptional demand, which affected dispatch times. We understand how disappointing this must have been, and we truly appreciate your patience while we worked to get your order to you.

If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to reach out to us at hello@kallysleep.co.uk

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service

Their website say that they deliver next day. I order my pillow on the 20th September, got it today 10th October. At no moment in time, they say on their website that their items are sold out. They do not reply to messages or calls. Awful customer service. About the pillow, I haven't even tried it yet. But will not order from this company again for their lack of customer service and for not doing what they say they do.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Jose

Thank you for taking the time to share your feedback — we’re truly sorry for the experience you’ve had. We did respond to your emails, but unfortunately, our Ultimate Side Sleeper Pillow was temporarily out of stock due to a sudden and unexpected surge in demand following its feature on the Which? website.

We understand how frustrating the delay must have been, especially when you were expecting next-day delivery, and we sincerely apologise for not being able to meet our usual standard on this occasion. Our team worked hard to replenish stock and fulfil all outstanding orders as quickly as possible.

We hope you’ll love your pillow once you’ve had a chance to try it, but if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to get in touch with our customer care team at hello@kallysleep.co.uk

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kalley Sleep customer care is appalling.

I ordered some pillows on Sep 30th for a birthday present, with 4 working days delivery indicated. No pillows no updates until I contacted them on Monday 6th. I had a generic email indicating it was on backorder, with no new delivery date despite me asking for one. A second attempt resulted in an offer of my money back, with no new delivery date. Since then nothing. There is no customer contact number, the level of customer care is appalling. And where is my money?

Reply to your reply: You failed to notify me the delivery would be late. You ignored multiple requests for a delivery date, and delayed responding to this review by 3 weeks. Because there is no customer contact number, and your behaviour, I stand by my view that the level of your customer care is appalling.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Alex,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration caused by your recent experience. We did respond to your enquiries and processed your refund immediately after you requested it. You should have received confirmation of this shortly afterwards. The system has assured me that you have received your refund on the 17th of October.

Unfortunately, your order was affected by a temporary stock issue, and we completely understand how disappointing it was—especially as you were hoping to give the pillows as a birthday gift. We’re genuinely sorry that we couldn’t fulfil your order within the expected timeframe.

If you haven’t yet received your refund or need further assistance, please reach out to our team at hello@kallysleep.co.uk, and we’ll make sure everything is resolved for you.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No communication. Money lost.

A warning is required I think. I ordered a pillow 10 days ago from Kally Sleep. My money was taken and although promised next day delivery, nothing has arrived.
Two emails to the company requesting information have not received a reply. Other recent reviews seem to confirm my suspicions. I would advise you to avoid this company based on my experience.

ADDENDUM: Following the reply from KallySleep, to this review, I emailed them at the given email address, 4 days ago, with copies of relevant information about my order. I have not had a response. My poor review stands

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Graham

We’re sorry to hear about your experience. We have reached out to you directly regarding your order but haven’t received a reply. As we didn’t want to keep you waiting any longer, we have processed a full refund for your purchase.

We sincerely apologise for the inconvenience caused — this is not the level of service we aim to provide. Should you wish to reorder or discuss anything further, please don’t hesitate to contact us at hello@kallysleep.co.uk, and we’ll be happy to assist.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product that was bought for my birthday…

Product that was bought for my birthday has misshapen within a week of using. Cannot get in contact with the company through their website or instagram. The pillow is no longer usable. They won’t answer any of my messages but are quite happy to keep emailing myself about their products

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Lesley

We’re very sorry to hear about your experience with our business recently and that our service has not met with your expectations. That’s certainly not the quality we aim to deliver. We’ve looked into this and can confirm your order was delivered successfully, but we haven’t received any further contact or a request to return the pillow.

We’d be more than happy to arrange a replacement or a refund if its no longer needed. Please reach out to our customer care team at hello@kallysleep.co.uk, and we’ll get this resolved for you as quickly as possible.

Kind regards,
The Kally Sleep Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service ! They don’t reply to any messages on email or instagram. No
Phone number to contact them either. Product is damaged £90 wasted

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kally Sleep

Antwoord van Kally Sleep

Hi Miss Foster

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience. We’ve tried to locate your order, but unfortunately, we haven’t been able to identify it based on the information provided to Trustpilot.

Please contact us at hello@kallysleep.com with your order number and any relevant details so we can investigate this further and resolve the issue for you. Much appreciated

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer