KAL Recovery Reviews 

33
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

meine Order KAL 4818 ich habe nur die hälfte meiner bestellung bekommen. habe aber alles bezahlt. ich möchte meine jewels, 1 ringe,bekommen. wo sind die? ich warte jetzt schon sehr sehr lange und... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a 1500 RL panel in Nov 24 at £458 with a discount and waited months for delivery. After contacting the delivery company and finding it was being shipped over, it finally arrived well pac... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic product and great, responsive service. Highly recommended. I own a few PBM Therapy lamps but it’s not always practical to sit in front of a plugged in lamp. Another provider came up on... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really shocking customer service I’ve waited 8 weeks now for my ice bath to be delivered sent few emails back forth to just keep getting fobbed off I did ask for a refund two weeks ago an they have sa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fitnesswinkel

Geschreven door het bedrijf

KAL Recovery offer tried & tested method for recovery & self improvement. Specialising in cold water therapy, we offer solutions that have been tested and supported worldwide to improve physical recovery, reduce long lasting injuries, improve sleep and reduce stress.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

33 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(33)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

meine Order KAL 4818

meine Order KAL 4818
ich habe nur die hälfte meiner bestellung bekommen.
habe aber alles bezahlt.
ich möchte meine jewels, 1 ringe,bekommen.
wo sind die? ich warte jetzt schon sehr sehr lange und was ich so sehe,sind die rezessionen nicht gut.bestellt nicht bei denen bitte

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Initial excitement turned to disappointment

I purchased a 1500 RL panel in Nov 24 at £458 with a discount and waited months for delivery. After contacting the delivery company and finding it was being shipped over, it finally arrived well packed and initially worked well. It soon changed from emitting red light to solely orange and green light, now.

I reported via email on April 2, which was completely ignored. So, sorry, but definitely avoid purchasing anything from kal again.

27 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic product

Fantastic product and great, responsive service. Highly recommended.

I own a few PBM Therapy lamps but it’s not always practical to sit in front of a plugged in lamp. Another provider came up on instagram and offered a battery powered light for an eye watering £300.

KAL Recovery came up for a fraction of that and their products had better reviews. I can’t recommend them enough

26 oktober 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, very fit for purpose! Order arrived on time & was easy to set up and use. After a few months of use, I lost my cover, therefore couldn’t use the pod outside without the cover, contacted KAL recovery about purchasing a replacement cover but it was replaced free of charge, great service! Highly recommend

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really shocking customer service I’ve…

Really shocking customer service I’ve waited 8 weeks now for my ice bath to be delivered sent few emails back forth to just keep getting fobbed off I did ask for a refund two weeks ago an they have said they can not do that am starting to feel I’ve been scammed as my experience with is company is absolutely shockingly bad. stated parcel force have it an will be an update on it an that was about two weeks ago.

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KAL Recovery

Antwoord van KAL Recovery

Hi Shaun,

We are still going back and forth with Parcel Force to locate your order. As we are approaching 5 weeks since the order was placed, we will look into refunding the order if we cannot locate it by next week. We couldn't issue the refund until the order had arrived, as we were under the impression that it was out for delivery with the courier. However, if the order cannot be located by next week we can assume it's been lost and will be happy to issue a refund.

We will continue to keep in touch over email in the coming week to update you on the status.

We apologise that you have not had a great experience, but we are doing whatever we can to get this order to you.

Many thanks,
KAL Recovery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sauna

This sauna is great feel so energised afterwards easy to set up highly recommend

1 september 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Amazing company

Amazing company! They have answered promptly and with knowledge to all my questions. Very helpful and I can’t wait to use all the equipment I have bought (2 XL KAL pods, 2 air compression massagers and a muscle scraper) at my recovery day event!

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Damage upon delivery

It was delivered on time in good packaging but the lid was damaged (a small hole in the inflatable ring).

25 augustus 2024
Logo KAL Recovery

Antwoord van KAL Recovery

Hi Paul,

Thank you for your recent order! Sorry to hear your Lid has arrived damaged. Can you kindly get in touch with us at info@kalrecovery and we can get a replacement lid send out to you as soon as we can.

Many thanks,
KAL Recovery

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my pod!!

They’ve taken the money but not delivered the goods! I’ve contacted them view their website and had no response. Very concerned!!!

3 days later and still no email to confirm it’s being delivered.

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KAL Recovery

Antwoord van KAL Recovery

Hi Katherine,

We're very sorry your Pod hasn't arrived. I just went ahead and checked your delivery, and can see that Evri have held it for over a week now. This means that it's probably lost within their network.

We will have a new order dispatched right away for you. Again, we extend our sincere apologies that you've had to wait longer for your delivery.

Many thanks,
KAL Recovery

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted to write another review | A better one this time

I wanted to write another review, after my last review which to say wasn't the best Kal Recovery got in touch with me straight away, my email to them has ended up in the junk email folder, they appologised and got straight on my case chasing up where my order was as Evri wouldn't respond back to me. lets just say it was lost\stolen but Kal got straight on with getting me a replacement straight away and within 3 days I had my new ice bath set up and raring to go.. and to say 1 thing it is perfect. nice and sturdy and a good size for me I'm 6ft tall and weigh over 15st and it does keep my water temp nice and cool I have now fitted a chiller but I already had that ordered from another company and everything is up and running and I am now doing my dipping at 8 degrees at the present time. I fell that it's a good temp and the bath feels to keep my temp steady at that and only need my chiller\pump etc only running for 2 hours a night to get it nice and cool. I do have it in a shaded area in the garden under a pagoda.

18 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn't receive my Ice Bath from Evri…

I didn't receive my Ice Bath from Evri and I have been chasing for over a week to get no response from Evri and it has been 2 days and heard nothing from KAL Recovery all I want to know who is supposed to have signed for my ice bath when no one was home at the time.. Evri said for me to contact the seller, for the seller to start the process to either find my original product or get a refund, so I can at least then get myself a replacement bath. but at the moment I am stuck in Limbo with no ice bath and a nice brand new chiller from another company, very disappointed at the moment..

4 juni 2024
Logo KAL Recovery

Antwoord van KAL Recovery

Hi Mark,

Firstly we're sorry we didn't recieve your first email. We have just checked and it was in our spam folder, which we can only apologise for not checking up on sooner.

We will contact you via email promptly to discuss a replacement being sent out, since you haven't recieved your prior order.

Kind Regards,
KAL Recovery

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer