We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hadn't been notified of a repeat charge. Customer service not helpful. Avoid at all costs. No refund and no apology

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware!!!! Paid for this app and didn’t end up using it as I didn’t like it or find it useful. Received a PayPal notification to say pre- approved payment taken. What pre-approved payment??? I d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paypal needs to refund us all our money. I'm having the same experience as everyone else. 33.00 charges and now a 66.00. I'm getting nothing but computerized email responses. I'm going to removed my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have never been much of a runner. I was always the person that would be in good shape but not able to run regularly. But thanks to Kilo Health, my workout routine has changed drastically! After hear... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice

Geschreven door het bedrijf

the company no longer exists


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

87 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(87)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love keto the new me and Kilo Health

Love keto the new me and Kilo Health! I used one of their products and I lost 21 lbs in 7 weeks of following my meal plan. It was just enough for me to fit into my dream wedding dress. I had the best cheat-mealing period during my celebration and honeymoon and gained a few pounds back, but that is not a problem as I have the perfect app to assist me in losing that weight again. You've earned 5 starts, for real!

24 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THESE PEOPLE ARE SCAMMERS STAY AWAY…

THESE PEOPLE ARE SCAMMERS STAY AWAY AND SAVE YOUR $$$$$, THE WILL NOT RETURN YOUR MONEY, I GOT NO HELP FROM PAYPAL. MY LOST $ 67 US

20 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Sir/Madam,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT invest any money into this company…

DO NOT invest any time or money into this company! They do not have the medical background to support their products and do not refund when you are not happy with their services!!

17 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Maggie,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware!!!!

Be aware!!!!
Paid for this app and didn’t end up using it as I didn’t like it or find it useful.
Received a PayPal notification to say pre- approved payment taken. What pre-approved payment??? I didn’t pre approve or agree to any ongoing subscription. Didn’t receive any emails from them advising of this in advance.
I will be reporting this to the CMA for further investigation, I would suggest everyone else does the same!!

15 maart 2021
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear C A Strickland,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammed me twice out of £80- paypal…

scammed me twice out of £80- paypal said as its been pre authorised they can not claim the money back for me, i would have to get into touch with the comapny direct. As i have read other reviews it seems like i wont be getting the money back. DISCUSTING. how are they getting away with this? what can we do to stop it?

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Lauren,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate it if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$66 pulled from my PayPal without any…

$66 pulled from my PayPal without any purchase. Disgusted that humans can do this to other humans.

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Jillian,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unauthorized use of PayPal account

Unauthorized use of PayPal account in the amount of $66. Long after I cancelled the Do Fasting app, now months later, I’m getting charged again out of the blue. It seems like it’s going to be impossible to recover the money too. PayPal does not admit that it’s a fraudulent charge. This is a scam.

1 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Diane,

Thank you for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never heard from this company

update3:
they say they havent received my email address and phone number. Sent it again and saved a screenshot.

They keep asking for a registration mail, despite i stated numerous times that we don't have a registration mail because we NEVER registered. How thick can you be?

update2:
Kilo Health is based in Lithuania, also active posting/hiring via LinkedIn.

Interesting fact: a very positive review was recently posted here by someone with exact the same name and location as one of the most recent hired people by Kilo Health? Coincedence? Just saved a screenshot, might be worth checking!

I will also start enquiring via LinkedIn and advise anyone with a neg experience with Kilo Health to do the same. Scammers should be stopped.
**********************************************
Kilo Health, did you not read my review? WE DID NOT ORDER, NOR REGISTER, so how can you ask for a registration mail, knowing very well that we can not provide you with such!
We gave you, via TrustPilot our phone number and Email address. We also disputed your claim via PayPal. We invite you to respond.

Don't insult our intelligence anymore and give us our money back!

update:
Kilo Health wants more information, also to see if I had really dealings with this company, if my review was sincere.

THAT IS THE PROBLEM Kilo Health, we had NO DEALINGS AT ALL WITH YOU nevertheless you took money from us. We have no reference, it was taken via PayPal .. so lets turn it around. You took money from us, can You show us an order, a mail, whatever, where we ordered something from you?

* also shared on Twitter *
Share your scam stories about Kilo Health all over social media, this is unacceptable behaviour.

Never heard from this company, never subscribed and out of the blue they took 46Euro from our PayPal account.
The fact that this happened to a lot of ppl and Kilo Health keeps coming back with the same reply shows that something is wrong. This is not an incident, this is a clear scam.

Will put the same review for Paypal.
Looking at rates for PayPal as well as Kilo Health, I don't expect a thrustworthy response.

Report this fraud to the police!
Cancel your PayPal account (who needs PayPal anyways with new and much more reliable alternatives).

Lets not settle with putting honest feedback on TrustPilot without following through with a legal action!!

28 februari 2021
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Hello, Patsy,

Thank you for taking the time to leave a review for Kilo Health. We would like to assure you that we are doing our very best to resolve your concerns.

However, even thought TrustPilot has received your information and supporting doccuments, we do not see this information ourselves. We are tirelessly trying to find your account information in our databases to be able to assist you, therefore we would like to ask you to reach out to us via email (hello@kilo.health) from your side or fill out the information that we requested through the "find the reviewer" section. Since you mentioned that you were charged by PayPal, we would be able to use your PayPal account email address to try and locate any payment information.

Please be assured that we are trying our very best to resolve this. Any information that you could provide to use may be very useful in this process.

Warmest regards,
Kilo Health Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had a similar experience

I have had a similar experience, I have been charged three times over the last year but don’t own the app and have not got the app in my Apple subscriptions so have no idea why they keep charging my. I have disputed it with PayPal and they have said the same thing that they can’t do anything about it. I’m appalled that a company can do this and would recommend not going near this company.

26 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Luisa,

Thank you for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM! SCAM!

This organisation took $66 from my account for a subscription I knew nothing about. They have refused to reimburse me the money that they have stolen from my account. Based on what I have read this seems to be a norm for this organisation!! Do not sign up for anything related to this company, they are true scammers!!!!

26 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Ms. Dias,

Thank you for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

We would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use App, amazing meals!

Very easy to follow app, input all your data of types of food you do and don't want to include and within a couple of hours you have a 2 week plan of tasty keto food!

Had to calculate into my fitness pal of specific items available in my local stores and how their nutritional value varies (such as gouda from one supermarket brand to another), but the app even gives you an option to create a shopping list!!

I'm just over 3 weeks In to my 6 weeks keto diet cut down and I couldn't have done it without this platform, half way through and I feel I'm 80% of my goal!

19 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed

Scammed. Never heard of these people. Just found out they charged my PayPal account three times. One of the PayPal customer service representatives hung up on me after I insisted I had never authorized a subscription with these people (read: NOT helpful).

15 februari 2021
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Dear Bridget,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Kilo Health is one of the leading digital health and wellness companies globally, not only attracting talents to join its fast-growing team but also co-founding and accelerating start-ups in a rapidly growing digital health industry.

Since we did not receive any additional information from you, we would appreciate if you could reach out to our support team at hello@kilo.health, so our customer service team could provide you with the right contact and assist you as best as we can!

Have a wonderful day ahead!
Team Kilo.Health

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been charged A$45.99 for…

I have been charged A$45.99 for goodness knows what on Feb.2nd that I did not order. I do not know who Kilo health are . I am disputing this with Paypal

1 februari 2021
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Hello, Anna,

Thank you for reaching out. We want to get more info so we could investigate. Please reply to our "find reviewer" inquiry with your registration email address.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID

Never heard of this company until they took £52 from my paypal account! I am unaware how they got any of my details.

17 januari 2021
Logo Nonexistent

Antwoord van Nonexistent

Hello, Jen

Thank you for showing your concerns. It's clear that you have a subscription to one of our diet apps, which you didn't cancel and it got renewed. Please give us your email address so we could look into it!

Best wishes,
Kilo.health team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer