King Rent Reviews 

213
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We received excellent service when renting a car. The car was in great mechanical condition and clean. We paid €90.00 for a Renault Clio for two days. We were allowed to return the car after 8:0... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Also wir waren Mega zufrieden. Fahrzeug wurde pünktlich vor Ort gebracht und wieder abgeholt. Extrem unkompliziert und super Preis. Das unternehmen ist nur zu empfehlen. Nochmals herzlichen Dank fü... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I rented a Ferrari 488 Spyder for my visit to Riva del Garda last week. Everything from the reservation process to the delivery and pickup was excellent. Great communication from Katrina. They deliver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Here’s a polished version of your review that keeps your enthusiasm and tone, but improves grammar and flow: --- ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Absolutely amazing service! You don’t need to pay a deposit and don’... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverhuur

Geschreven door het bedrijf

We offer the largest selection of luxury car rentals all over Europe. We are committed in giving the best car rental experience by giving an exclusive touch to any business or leisure trip. The newest car model from the best luxury brands such as Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Mercedes, Porsche, Range Rover, Rolls-Royce, and many more available for you at King Rent!


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

213 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(213)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kingrent is trustworthy and reliable

Kingrent is trustworthy and reliable. I have used them 3 times and will use them again.

6 juli 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mr. Markham,

your review is highly appreciated!

We are pleased to see you back each time!

All the best,

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great cars, great service.

Thanks for your honest service. I will recommend you to my friends. See you again.

23 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Thanks a lot!

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank to Your company and very hi …

Thank to Your company and very hi quality of services, I will come to you with pleaser again,
And I recommend to my friends to use services!
Maya Budkova

22 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Thank you very much!

King Rent Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dissatisfaction

The worst renal experience I have ever had, counting both luxury and regular rentals together. My attempt was to rent a Mercedes-Benz for my European trip this Summer.
As the company likes to respond with precise timeline here, I'm doing it myself:
* Feb 15: I get a response to my initial inquiry from Ms. Katrina Kanto. The selection doesn't completely match the inquiry, yet it is good enough for me to go further. I respond with preferred classes and an inadequate mileage limit (150 km/day). For anyone who have ever visited German autobahn, it is obvious that 150km is around 40 minutes of driving per day. I doubt anyone will pay 200 bucks for 40 minutes of E-class driving.
* Feb 16: There are some E-Mail issues stated by Ms. Kanto in a response. I make a phone call to clarify things. I express my dissatisfaction with mileage as well as I ask her to provide me with more details about these cars (year of manufacturing is stated explicitly). Ms. Kanto confirms the details will be provided.
* March 1 (!): Still no response. I send a follow-up with travel dates explicitly stated.
* March 1: Ms. Kanto confirms I can get 3000 km if I book right now. No car details, no year of manufacturing. So, they have been waiting 13 days to solve this, and after that I must accepted everything with hurry and no details. Pity. I confirm the price and an updated mileage limit are satisfactory if cars will match the price. No one wants to rent a 2012 E-class for 200 euro a day.
* March 1: Ms. Kanto apologises for her "manner" and still ignores my car details request. She also calls it "rental in summer", yet my travel dates provided earlier were in spring. I remind her about promises she made during our phone call. I also ask to explain me their booking process.

It was the last E-Mail in our conversation with King Rent. Later I should rent a new 2017 S-class for the price of KingRent's C-class from one of major European rental companies. Their representative was attentive and precise, you know, unlike... Too bad King Rent didn't match their public profile: I had good plans for their GranTourismo for my Italy trip.

27 mei 2017
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Roman,

thank you for sharing your thoughts with us, so that we can keep improving our services.
We accept every sort of complaints but there are few things that are not stated correctly in your report.
First of all, we would like to point out that YOU HAVE NEVER RENTED ANY CAR FROM US, thus it is not very correct to write that you had "the worst rental experience you have ever had", as this statement can be misleading for anyone who reads.
Secondly, the allowed mileage is CUMULATIVE and not limited to a single day.

Said that, we apologize where there has been a delay in communication, but Ms. Kanto has answered all your questions either by email or over the phone.

Once again, thank you for your review and we wish you all the best for your future rental experiences!

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice selection of cars

Nice selection of cars,
Helpful agents
Quick response from email, especially when you need quick answer
Pick up and drop off whenever and wherever you want it

25 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Appreciate your kind feedback!

Best Regards

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best 3 days in our life

I have surprised my fiancee with 3 day drive of Ferrari California in Switzerland and Italy for his birthday. King Rent organized everything so perfect!
Best service ever. I really recommend this company if you look for outstanding service and support.

24 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Thank you Ralitsa for your review!

Best Regards

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great experience!

Booked an Aston Martin for my husband's 30th. The team were very helpful in discussing my car options as the original car I wanted was not available. I asked lots of questions and they replied speedily.. A brilliant experience from start to finish. I would not hesitate to book again.

The car was delivered on time and perfectly clean. We were shown how to use it etc. Pickup was also perfectly on time. Thank you so much for making my husband's birthday so memorable.

11 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Ms. Kemm,

thank you so much for sharing your experience!
It was a pleasure helping you out on making your husband's birthday a memorable one!
All the best to you both,

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service, nice guys

31 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mr. Kiknadze,

glad to hear that! Thank you so much for sharing your review!

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

We rented a car just for 1 day and drove it around lake Como.
We rented an Austin Martin.

A Great experience and a great car!!

The team was very professional and kind.

25 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mr. Yaneev,

thank you for your review!
Best Regards,

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent from start to finish - I will definitely use them the next time I hire a luxury car in Europe

King Rent were by far the most competitive of the companies I approached to rent an Aston Martin DB9 Volante with a 1,500 km limit. They were always responsive and helpful on email and by phone - a special thank you to Katrina who was excellent. The car itself was first class, virtually brand new and in superb condition. Thank you also to Nicola for his friendly and knowledgeable handover and collection. All in all a very good and thoroughly enjoyable experience.

3 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear James,

thank you so much for leaving your thoughts! We really appreciate your feedback and we are really glad that you enjoyed to rent our Aston Martin in Nice, France!

Katrina and Nicola were pleased to serve you!
We hope to see you again the future,
All the best,

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service!

Excellent Service and car!

23 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Joao Paulo,

we are very happy that you enjoyed driving our Ferrari in Milan!
Thank you for your review!

Best Regards

King Rent Team,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service and super sexy fleet of Exotic cars

They have the very best supercars and exotic cars in Europe and their service is excellent with a good price.

Rented a Ferrari in Hamburg with them and they delivered early and let me keep it late. A Pleasure to work with them.

18 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Thank you so much for your review!

It was a pleasure have you as our client!
We hope to see you soon again :)
Best Regards,

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and car

Great efficient service and a new car!!
Amazing

10 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mrs. Astorri,

thank you so much for taking the time to leave a review of our rental services!
We really appreciate your feedback on the BMW X5 Rental.
We wish you all the best and look forward to see you again :)

All the best,

King Rent Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shove down the throat, inaccurate advertising.

I ordered a MB CLA 220D 4Matic, any color but red, to rent for 16 days.
I was quoted a rate of Eu 187/ day inclusive 150 kms/day w a charge of Eu 2/km in excess. Payable in advance plus a refundable security deposit of Eu 3,000.
Steep but I accepted due to time constraint.
At delivery 20 December I got a RED CLA 200D. When I mentioned this I was brushed aside as 'only red available' and 'same car'.
They should supply as agreed!

9 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mr. Penson,

thank you for taking your time to leave a review about our services,
We do accept any criticism as long as it's true.
You booked the car on 15.12.2016 without any mention about the color or the engine required.
After booking was confirmed, on 16.12.2016 you wrote us: "may I request any color of the MB GLA except red please".
Unfortunately this car was only available in RED, we explained this to and offered other car models (White Mercedes C Class 4matic and White GLE Coupe) in case you wanted to switch the rental. You replied:on the same day: "Disregard previous request, I'll stay with the original reservation."
In addition to that I would also point out that we have charged the extra kms at 1.5€ instead of 2€, and provided a FREE transfer for you to the Airport. Car was brand-new, and accurately clean. According to our staff the service made was very satisfying and they didn't expect such a low rating.

Please understand that we accept any kind of rating, but we believe that your incorrect statement was not made on purpose and that you really think that a RED GLA was ordered from the beginning (which is not true), that's why we would invite you to review once again our email conversations in order to revise your statement and re-evaluate our rating.

In any case, if you will rent again from us we will make sure to give you a special treatment.
Thank you so much for your time,
Best Regards
King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Great service, from the quote until the rentalperiod was finished. Always available, and fast responses on questions on email or phone, they really are something else. I highly recommend to use this company if you are going to rent a car, anywhere.

3 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear Mr. Brakstad,

thank you for choosing us for your Range Rover Rental in Milan, and for your extremely positive review.
We will be happy to hear from you again in the future!
All the best to you and your family!

King Rent Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly, professional and reliable

From the start of our rental process my experience was excellent. We were kept informed and all questions were answered quick and smartly. Upon our arrival at the airport, we were greeted with a smile and super friendly Luigi. The vehicle was clean and in superb conditions. Luigi also took the time change the language to english as we were in Italy. The process in all was seamless and smooth and our vacation went fantastic. The return of the vehicle was just as simple and painless. Great service, great friendly staff and great vehicle. Thanks

31 december 2016
Review zonder uitnodiging
Logo King Rent

Antwoord van King Rent

Dear CR,

we really appreciate having you as our client.... and thank you for the outstanding review!

See you again, we hope!

King Rent Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer