We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the item as a Birthday gift. Easy to purchase and have delivered directly to my daughter's friend. Product as described, packed well and received exactly as promised. Also had a lollipop encl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered an item from this company, at first I was unsure because I'd never heard about them, but I will definitely be recommending and using them again! Order arrived much quicker than expected, wit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never heard of KOOLAZ before, but definitely do not regret buying from them! Stumbled across them looking for a loungefly bag. Fast delivery, well packed. And free lollipop 😅 No complaints fr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a rare Neca TMNT Donatello 1/4 scale figure recently. Was a great price, fast delivery and very well packaged in a big strong box with lots of air bubbles. Very happy with the item and se... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Verzamelaarswinkel

Geschreven door het bedrijf

Koolaz Ltd carries a massive selection of licensed action figures, toys, collectibles,and more from top companies. Shop with us today!


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

219 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(219)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

In Koolaz I found the back pack I was looking for Nightmate before Christmas from Laungefly Brand
Price was cheeper as well and i couldn t be more happy to pay with my paypal. The delivery was properly tracked and it arrived safe and i also found a lovely candy and a voucher discount inside my bag. Thanx koolaz i will definitely buy again.

26 mei 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love them

First time order with Koolaz and it wont be my last. Absolutely fabulous company very pleased with my experience and delivery.

16 april 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you Gemma for taking the time to leave Koolaz such a lovely review. We are so happy to hear you had a great experience shopping with us and we hope you come back soon 🤩

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my first order from Koolaz and…

This was my first order from Koolaz and it arrived pretty quickly. Once I opened the box though the manufacturing quality was not very good. I emailed Koolaz and provided pictures upon request. Zoe who I was dealing with said she would open the rest of the stock left for me and I could pick a bag I wanted as it seemed the manufacturer had had a problem with them. I was sent a postage label via email and I selected the bag I wanted. Once returned I received my replacement within days. My new bag is fantastic and I can’t wait to use it. Zoe was brilliant through out the return and answered all my emails quickly. The price of the bag was good the bag is beautiful and the customer service is fantastic. I will definitely buy from them again. I can’t complement Zoe enough

16 maart 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Hi Lisa, Thank you for leaving us such a wonderful review. We are pleased you have been happy with the service provided and the item you received. We put customer experience and satisfaction as priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to your return 🤩

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

KOOLAZ great loungefly independent shop

KOOLAZ are amazing, they shipped my order the same day that I orderd, no fuss and easy to order from, great selection and service, I would advise anyone to buy there loungefly from them A1

9 maart 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you Adele for shopping with Koolaz and for leaving us great feedback 💛 You truly are an A1 Customer! We really appreciate you taking the time and we look forward to you shopping again with us 😍

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty items they won’t exchange or return!

Edit in response to the reply from Koolaz:
As I mentioned I am not happy to pay for return postage for an item that I believe is faulty. Your responses about me receiving a refund have been vague particularly when I have mentioned that I removed the tags as I was about to use the bag when I noticed the fluff sticking to it in all the rough (faulty) areas. As mentioned, I have contacted Loungefly direct to ask if this is normally for their bags. When I receive a response (I’m expecting them to respond that they consider this faulty) then I will again be in touch.

Original message: I ordered a Loungefly backpack. Once I went to use it, I noticed that some parts of the bag have a weird texture, like they are missing parts of the coating. I don’t think this is normal and worry the print on the bag will wear quickly but koolaz are insisting this is normal and refusing my to return for an exchange or a refund.
This was an expensive bag, so I’m really angry at having received a substandard item, which is possibly either faulty or counterfeit. I’m waiting for Loungefly to directly respond to me about the condition of the bag.

27 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Hi Alison,
We are sorry you feel angry, despite our help to resolve this matter.

We have not refused a return for a replacement or a refund.

As we explained in our email the bag isn’t counterfeit or faulty. We checked our stock and all the Nickelodeon Nick 90s backpacks are the same and have the same texture.

Therefore we wouldn’t advise returning for an exchange as you would be getting another bag with the same texture that you are unhappy with.

However we have offered a refund on return, if the bag fulfils the return/refund policy criteria, unused and with tags.

We do not manufacture the bags, we are an Official Loungefly Retailer, therefore all our Loungefly stock comes direct from Funko Europe.

We have tried to resolve this matter and we are sorry you still feel unhappy.

You can email us at info@koolaz.co.uk, should you need further assistance.

Kind regards
Koolaz Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Alot of faults on my bag

20 februari 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Hi Lisa
Thank you for shopping with Koolaz Ltd.
We sincerely apologies for the manufacturing defects on the bag you received. Unfortunately these are beyond our control, as we are unable to check each bag we receive from Funko.
We would like to assure you we are always here to help resolve any issues customers may have and we are currently dealing with your enquiry to get this matter resolved.
if you have any further concerns please don't hesitate to contact us at info@koolaz.co.uk
kind regards
Koolaz Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The item was a much wanted and sought…

The item was a much wanted and sought after purchase.
It arrived quickly and well packaged and was perfect!
Would definitely recommend and use again.

2 februari 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you Kerry! Your review and 5 stars means a lot to us. We hope you come back soon :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

awesome product

awesome product, fast delivery and really well packaged would highly recommend

4 februari 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thanks Cheryl for the great feedback! its very much appreciated by the Koolaz Team :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, item arrived well packaged.

29 januari 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thanks Su! we are pleased to hear you were happy with the service from Koolaz :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fnaf

Quick delivery

15 januari 2023
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you for taking the time to leave a 5 star review :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, quick delivery. Love my bag

28 december 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you for the great review, we like to see our customer feedback :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Duncan's thinking cap delivered in time…

Duncan's thinking cap delivered in time to make my granddaughters Christmas day even more special. Koolaz kept me informed throughout the process with regular emails. Can't fault my first experience buying from this company.

25 december 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

This is great to read, thank you Jayne for taking the time to leave such lovely feedback. Thanks from all the Koolaz Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great backpack

Great service lovely backpack ordered good quality nice clear design on it bought at good price very happy customer

24 november 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you Nikki for taking the time to leave us a review, we are glad you are a happy customer 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not received item

17 november 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Hi Nicholas, Confirmation of delivery has been received from Royal Mail as of 16/11/22.
Koolaz Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very happy with my order…

I am very happy I ordered from koolaz because they were very nice and delivered my order on time with really good packaging . It came wrapped in bubble wrap and a lollipop which I felt was so sweet of them ! I definitely will order again in the future if the item I want comes back in stock

10 november 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Hi Kitty, We appreciate you taking the time to leave us a lovely review and we hope you come back to Koolaz Ltd soon :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service & cheaper than anyone…

Great service & cheaper than anyone else.
Ordered my son a toy, it was a lot cheaper than in the shops and it got delivered in a few days. I Will be shopping here again

19 september 2022
Logo KOOLAZ

Antwoord van KOOLAZ

Thank you Lee for the great feedback. We hope you shop at Koolaz Soon :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer