KRD Catering Reviews 

225
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a shame there’s no zero horrendous experience bought an item in Jul arrived damaged and faulty blew our electrics pro quality to even look at refuse to refund ask us to get an electrical inspect... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

placed order for electric bain marie, a sadette and gn pans. I recieved an email informing me the bain marie and sadette are out of stock and will refund me but still sending the pans which i then did... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged items arrived on Friday when I wasn’t there (obviously package had been dropped). When I returned to work on Monday and saw the damage they refused to refund as it had been more than 24 hours... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with the quality of the Red Tray & it is exactly the same design what is being shown on their website . It does keep Crockery cutlery manageably stable on it . But do not expect th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huishoudapparatuur winkel

Geschreven door het bedrijf

KRD Catering - a leading UK supplier of commercial catering equipment, offering a wide range of cooking, refrigeration, food prep and display equipment at competitive trade prices.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

225 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 28% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(225)

197 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of the dangerous and worst company

One of the dangerous and worst company. If you want to burn 🔥 your business into fire and want to kill your staff in that fire, then buy products from this KRD company which is 0% not tested and assembled with zero knowledge.

I bought a gas appliance and it was leaking gas 5 ways of the appliance. I was lucky to have a good gas engineer on site with me to save me.

All products are horrible and cannot be trusted at all this company

My advise to all to stay safe in your business and buy product from other reputable companies. KRD just a crap. Kindly avoid for your future business & health & safety.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star best one in uk

5 star best one in uk

2 oktober 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you for your five-star review, Palla. We appreciate your support and are pleased you had a good experience with KRD.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service the people who works that…

Good service the people who works that amazing You can go in the shop and buy the things straight away and they are so good for communication
I will use them hundred percent again

1 oktober 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you, Adrian. It’s great to hear our staff and communication made your visit straightforward. We look forward to welcoming you back.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with the quality of…

I am very pleased with the quality of the Red Tray & it is exactly the same design what is being shown on their website . It does keep Crockery cutlery manageably stable on it . But do not expect that it would be as nonslip as one finds the trays that have silicone polka dots on it. Still plates, glasses & cups will stay stable on this tray with attentive care. And would say again that the quality is very good.

1 oktober 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you for your review, Zain. We’re pleased the red tray matched the photos, and appreciate your feedback about the grip compared with silicone.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn’t recommend this company based…

I wouldn’t recommend this company based on my experience.

I bought an ice cream machine from KRD while I was setting up my juice shop. It took me a couple of weeks to finish the shop and get everything ready for opening.

When I finally opened the box and prepared the machine for opening day, unfortunately, it wasn’t working. I contacted KRD and asked to return the machine, but I was told they would not accept the return because their return policy was only 14 days. They advised me to check the fuse instead.

I opened the machine to check the fuse and was shocked to find that it had a 20-amp fuse.

The machine is still not working, and when I turn it on, I get an “LL” error code.

At this point, I’m not sure what I’m supposed to do. The machine has barely been used, and I only discovered the problem when I was ready to open my shop.

I have emailed the company several times, but unfortunately, they are not responding. I’m extremely disappointed with the customer service and the way this issue has been handled.

Has anyone else had a similar experience with KRD or this LL error code? If so, please advise me on what I should do or how you managed to resolve the issue.

Any advice would be greatly appreciated.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Abdul, I’m sorry to hear the machine failure has affected your shop opening. We take the electrical concerns you describe seriously. Please keep the machine out of use and reply in your existing support thread with your order number so we can connect this review to the correct case.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Stelian, I’m sorry to hear you received a different heating element from the one ordered. We received your incorrect-item report and photograph on 3 October. These provide the information needed to compare the supplied part with your order, so there is no need to submit them again.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service I have ordered…

Very poor service I have ordered context gril it is no working I have a complaint 1 month ago no give me any response I never order in future

27 augustus 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Vidhi, I’m sorry your griddle problem remains unresolved. We replied to your initial report on 4 September and reviewed your video on 2 October. We have also received your request to return the griddle for a refund. That request has not yet been resolved, and the video and correspondence are recorded in your existing support case.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality and poor customer service

Poor quality and poor customer service, missing part and being ignored, that’s what you get after you buy something, stay away from this people, save your money

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Kian, I’m sorry to hear you were disappointed. We have requested your order details through Trustpilot so we can identify the correct purchase and check the support history. Please contact our support team with your order number, using your existing support thread if you have one.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fryer broke down within just 3 months…

Fryer broke down within just 3 months with very little use. No refund or compensation—just a £75 engineer call-out fee, followed by another fee to fit the replacement part. Completely unreasonable for a £75 fryer. Poor quality, poor customer service, and a very misleading policy.

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Mevaskchar,

We are sorry the fryer developed a fault and that the support process has been frustrating. Your report and video about the plug and cable becoming extremely hot are recorded in your support case.

As our team has advised, please do not use the fryer or carry out any further powered testing. A qualified engineer’s diagnosis is required to identify the fault safely.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing customer…, Avoid Buying From KRD!!!

Extremely disappointing customer service and a very frustrating experience.
My order arrived with important parts completely missing. I contacted KRD and provided the photographs and information they requested to identify the missing parts. Since then, I have had to repeatedly chase them for a resolution.
I contacted them on Friday and was told I would receive an update. I followed up again on Saturday and was specifically told that I would hear back first thing Monday morning. When that didn't happen, I called again on Monday morning and was told that someone would email me immediately.
Still nothing.
I called again and was then told that the update was literally in front of the person I was speaking to. When I asked a very simple question what does the update actually say? I couldn't get a straight answer. Instead, I was given more excuses and told that an update would be sent.
This is not acceptable customer service.
The issue itself would be understandable if KRD were simply working to resolve it, but the real problem is the repeated promises that someone will contact me, followed by me having to chase them again and again.
I have been patient, provided everything requested and given KRD multiple opportunities to resolve this. I should not have to spend days repeatedly calling a company about parts that should have been included with my original order.
At this point, I don't need another vague promise that “someone will get back to me.” I need the missing parts supplied or a clear alternative resolution.
Very disappointed with the way this has been handled and with the lack of communication. I would strongly recommend that KRD improve its after-sales customer service and, most importantly, actually follow through when customers are told they will receive an update.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Victoria,

We are sorry you had to chase us regarding the four missing glass fittings.

After receiving the photographs and manual reference, the replacement fittings were dispatched by Royal Mail on 28 September. We will keep the support case open until their arrival is confirmed.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. I wished I had read the reviews before ordering from them!
I ordered a bar back cooler. Upon first use we found the temperature buttons do not let you adjust the temperature. I have emailed several times now to report the fault, all they say is I have to arrange for an engineer at my own cost to diagnose this and if they find the faulty part, if it is covered under warranty they will send it to me. The fridge is faulty and under my consumer rights they should either repair or replace, but they are refusing to do this quoting the warranty only covers parts! DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Paula,

We are sorry the temperature controls did not work when the cooler was first used.

We have received your video and formal complaint. Your complaint remains unresolved, and no final outcome has yet been agreed. The correspondence and evidence are recorded in your existing support case.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty Equipment and Extremely Poor Service– Avoid KRD Catering

I purchased a machine from them and the unit completely failed and stopped turning on after only two weeks of light commercial use.

When evaluated, an electrician confirmed the unit was supplied with an improper 20A plug/fuse instead of a standard 13A fuse, presenting a potential fire hazard.

Even after fitting the correct fuse, the machine suffered internal damage and fails to dispense or operate properly. It cannot be used.

Despite submitting a formal notice rejecting the goods under Section 14 of the Sale of Goods Act 1979, KRD Customer Service has engaged in continuous stalling tactics.

Over several weeks, they repeatedly requested the same videos, serial numbers, and data plate photos that had already been sent multiple times. They are now demanding that I pay for further third-party electrician checks rather than honoring a return or refund.

Their failure to replace or refund defective equipment and refusal to handle return logistics has caused severe operational disruptions and ongoing financial losses to our business.

Avoid this company if you need reliable equipment and professional customer support.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Laura, I’m sorry your machine failure and safety concerns remain unresolved. We received your video and data plate in September and escalated your report about the plug and fuse to management on 11 September, followed by a manufacturer technical review. I’m sorry this has not produced a clear resolution.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from them

Firstly customer service is absolutely terrible. Secondly ordered fridge , next day plugged in and temperature went to 44 degrees. They ask me to call engineer on my cost to new fridge . Anyway called for specialist and been told that it is not to use - basically can’t be fixed . They won’t give refund so will take them to court

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Michael,

A refrigerator reaching the temperature you described is a serious concern.

We have not yet been able to confidently link this review to the correct order. Please contact our support team with your order number so we can accurately check the relevant correspondence and specialist’s findings.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product fast delivery great…

Great product fast delivery great customer service by Jess

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you, Paul. We're delighted you were pleased with the product, delivery and service from Jess. We appreciate you taking the time to share your experience.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wouldn't buy from else were after a…

Wouldn't buy from else were after a horrid company called adexa who are a waste of time.

KRD is fair and policys are fair if any damages which is so important for my small buisness

Ill be buying more

25 augustus 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you, Clare. We're pleased you felt our policies were fair and that you chose KRD for your back bar cooler. We appreciate your support and look forward to helping with your next purchase.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very rude customer agent called…

Very rude customer agent called Catherine,
Won’t even empathise and apologise for sending damaged pans.
Won’t buy from them again
UPDATE!!
They got back to me asap and gave me a refund….better late than never!!

27 augustus 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Elikem, I'm sorry the mixing bowl arrived dented and that our replies added to your frustration. We reviewed the case and, on 11 September, issued store credit covering the bowl's full price including VAT. We also confirmed that you could keep the bowl without returning it. We recognise that this does not undo the poor experience you described.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality product

Poor quality product, poor quality Comms. Stainless steel extra tion isn't stainless steel. Both griddles we ordered didn't last 8 weeks - blew from the connection points underneath. Terrible.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Tim, we're concerned by your report that both griddles failed at the connection points. Please keep them out of use. We have not been able to identify the order from this review. Please contact KRD Customer Support privately with your order number, using any existing support thread if available, so the correct records can be identified. We have also noted your concern about the extraction unit.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything that I was told about the…

Everything that I was told about the product and schedule was fact.

26 augustus 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you, Clive. We're pleased the fryer and delivery schedule matched the information you were given. We appreciate you taking the time to share your experience.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Thank you for your review, Updeep. The KRO-8A 115L oven is a 5800W commercial appliance requiring hardwiring by a qualified electrician. Its product specifications state that it is not a standard 13A plug-in appliance.

Jude, KRD Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are very unreliable

They are very unreliable

25 augustus 2026
Logo KRD Catering

Antwoord van KRD Catering

Hi Alex, I’m sorry you remain dissatisfied with the counter and how your complaint has been handled. We have the photos and videos already supplied, and we provided our proposed resolution in writing. Your latest correspondence has been referred to management. Any further discussion will stay in your existing support thread.

Jude, KRD Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer