Kupi Reviews 

49
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers!!! Watch out. They have pretended to be on the beach call centre and extorted me 2400£ to book a pretense holiday package to turkey. Nothing was booked, and they have refused to refund money.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We booked tickets from Rome to Prague through this service. Everything went smoothly: the booking appeared in our personal account right away, with terminals, departure and arrival times, as well as b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Diese Seite ist falsch! Ich habe Tickets online auf dieser Website gekauft. Ich musste aus unvorhergesehenen Gründen umbuchen und habe den Kundenservice rechtzeitig kontaktiert. Nach drei Tagen t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flew from Istanbul to Antalya through Kupi with a layover and everything is fine. It is very convenient to mix and match flights, and they have cheaper smart routes. We managed to arrange seats for th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

49 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(49)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wir waren zufrieden.

Zunächst einmal: Dies ist keine bezahlte Bewertung, sondern meine echte Erfahrung. Es war die einzige Möglichkeit, Flugtickets für Aeroflot-Flüge mit Zahlung aus Europa zu erwerben. Ich hatte zwar Bedenken (wegen der vielen negativen Bewertungen), aber alles verlief absolut reibungslos und pünktlich: Zahlung, Bestätigung, Erhalt der Tickets. Der einzige unangenehme Punkt war, dass Aeroflot unsere Buchung bis zur letzten Minute nicht bestätigt hat (nämlich die PNR-Nummer und die Nummer des E-Tickets). Deshalb haben wir den Online-Check-in über Kupl.com vorgenommen, was sich als viel günstiger herausstellte: Für den Check-in von zwei Passagieren für zwei Flüge inklusive Sitzplätze haben wir 13 Euro bezahlt.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hallo! 👋🏼
Vielen Dank, dass Sie Ihre ehrliche Erfahrung mit uns geteilt haben! Wir freuen uns sehr, dass Sie unserem Service trotz anfänglicher Bedenken vertraut haben und der Kauf so erfolgreich verlaufen ist.
Wir verstehen Ihre Sorge vollkommen – seitens der Fluggesellschaften kann es in der Tat manchmal zu Verzögerungen bei der endgültigen Bestätigung der Buchung im System kommen. Es freut uns sehr, dass unser Online-Check-in-Service Ihnen geholfen hat, Zeit und Geld zu sparen und sich entspannt auf den Flug vorzubereiten!

Wir wünschen Ihnen noch viele weitere reibungslose und angenehme Reisen! 🧳💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Catching good deals here

I have purchased tickets through the website several times when great deals came up. It's intuitive. The support is online-only, though, so no phone calls, but that works for me. It’s an excellent alternative to the big aggregators.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello! 👋🏼
Thank you so much for sharing your experience!

You are absolutely right — our support team operates entirely online (via app chat and on the website). This allows us to process requests much faster, keep the entire chat history in one place, and promptly send clients any necessary documents and links. We are glad that this format works well for you!

We wish you many more great deals and unforgettable travels! 🌍💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've taken tickets here

I've taken tickets here a couple of times, and the options were really good for the price. According to the support, everything is fast and quite good.

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello, Татьяна! 👋🏼

Thank you so much for choosing us for your trips! We are delighted to hear that this is not your first time booking tickets on our platform, and that you are satisfied with both our prices and the responsiveness of our support team.

We are happy to help you plan your new routes! 🧳💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and fantastic prices!

I was looking for affordable flights and Kupi.com offered the best deals by far. The interface is intuitive and making a reservation took just a few minutes. I also had a small question about my baggage allowance, and their customer support team responded quickly and professionally. A very reliable platform for booking travel. 5 stars!

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello, Roman! 👋🏼
Thank you so much for your detailed review! We are incredibly pleased to hear that you were satisfied with our prices, the convenience of our interface, and the responsiveness of our customer support team.

We wish you amazing travels and comfortable flights ✈️💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

flight refusal

I got a flight refusal because they sold a transfer that required to get out of the transir zone, even though when paying it didnt mentioned it

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello, Alejandro! 👋🏼
We are sincerely sorry that you faced a flight refusal. We understand how frustrating and stressful this situation can be.

We would like to clarify that when booking tickets with complex connections (including self-transfers or airport changes), our platform always displays route information along with a warning about a possible visa requirement or the need to check required documents. However, whether you need to go through passport control, collect baggage, or leave the transit zone depends entirely on the visa regulations of the transit country and the passenger's citizenship.
According to our service's Terms and Conditions (Offer Agreement), verifying visa requirements and preparing all necessary transit documents (including transit visas) is the sole responsibility of the traveler.

If you still have any unresolved questions, please provide your order number. We will definitely review your support history and do our best to help 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible

Well, they charge service fee but I did not get any notification when flight was delayed. And once Involuntary Refund was requested, they do not refund the service fee of theirs, but what do they charge for? No notifications, no better flight route offerings. And the refund may take up to 30 days! I should have checked reviews earlier.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello, Giga! 👋🏼
We are truly sorry that you were left with this impression of our service, and we would like to look into what happened in more detail.

Regarding notifications and alternative routes: Flight status information comes to us directly from the airline. As soon as the carrier updates the data, our system immediately sends it to the passengers. Unfortunately, airlines sometimes send delay information at the very last minute or do not notify us at all. In such cases, the carrier usually sends a notification directly to your email or via SMS.

Regarding the service fee: Our platform acts as an intermediary between the passenger and the airline. At the moment of ticket purchase, our systems select and issue it — this service on the part of our platform is considered fully rendered. According to the rules that passengers agree to before payment, the fee for the technical work we have already performed is non-refundable.

Regarding the 30-day refund period: The refund for the ticket is issued by the airline itself. Our specialists submit the request and can only process the refund after confirmation and transfer of funds from the carrier. Additionally, the final timeframe depends on bank regulations. Unfortunately, we cannot directly influence the processing speed of the airline or the bank.

If you still have any unresolved questions, please provide your order number. We will definitely review your support history 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Никогда не покупайте у них билеты

Никогда не покупайте у них билеты. Кошмарный сервис и ни какой возможности с ними связаться, кроме электронный почты на которую они отвечают в течение 96 часов.

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Здравствуйте, Timofey! 👋🏼
Нам очень жаль, что у вас осталось такое впечатление о работе нашей службы поддержки. Мы прекрасно понимаем, как важно оперативно получить помощь, когда речь идет о путешествиях, и приносим извинения за долгое ожидание.

Ответ всем пассажирам поступает в порядке очереди, но обязательно с учетом даты вылета и правил авиакомпании. Если ваш вылет в ближайшие часы, то и ответ поступает быстрее.
Помимо почты, вы всегда можете написать нам в онлайн-чат в личном кабинете на сайте или в мобильном приложении — там наши специалисты также на связи и стараются помогать оперативно 💚

Если ваш вопрос по бронированию всё еще актуален, пожалуйста, напишите здесь номер вашего заказа. Мы найдем ваше обращение, проверим всю историю и постараемся помочь 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Купила авиабилеты Москва

Купила авиабилеты Москва – Стамбул через Kupibilet. Рейс авиакомпании Southwind Airlines был отменён перевозчиком через сутки после покупки.

Kupibilet оформляет вынужденный возврат, но удерживает сервисный сбор 2 821 ₽, несмотря на то, что перевозка не состоится по инициативе авиакомпании.

Считаю удержание сбора необоснованным, так как услуга перевозки фактически не была оказана.

Прошу компанию пересмотреть решение и вернуть полную сумму заказа.

I purchased airline tickets from Moscow to Istanbul through Kupibilet. The flight operated by Southwind Airlines was cancelled by the airline one day after the purchase.

Kupibilet is processing a forced refund but is withholding a service fee of 2,821 RUB, even though the transportation will not take place due to the airline’s cancellation.

I consider the retention of this fee unjustified, as the transportation service was not actually provided.

I kindly ask the company to reconsider its decision and refund the full amount of the order.

24 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Margarita, здравствуйте! 👋🏼
Нам очень жаль, что вам пришлось столкнуться с отменой рейса.

Хотим пояснить ситуацию с сервисным сбором. Наша платформа является посредником между пассажиром и авиакомпанией. В момент, когда вы оформляете заказ, наши системы подбирают, бронируют и выпускают билет — эта услуга со стороны сервиса считается полностью выполненной. К сожалению, если рейс отменяется по инициативе самого перевозчика, сбор агентства за уже проделанную техническую работу по правилам сервиса не подлежит возврату.
Условия работы нашего сервиса обязательно прописаны и доступны для изучения в любой момент. Также вы соглашаетесь с офертой нашего сервиса перед оплатой заказа.

Благодарим вас за номер заказа. Мы проверили детали и видим, что ваша заявка была удовлетворена — сбор в размере 2 821 руб. уже вернули на вашу карту 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer care and unable to solve…

Poor customer care and unable to solve issues but they can take a lot of commission.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello! 👋🏼
We are truly sorry that you were left with this impression of our customer support. We always strive to ensure that our specialists help resolve any issues.
We do have our own service fee (commission). Thanks to it, we can grow and continue our work.
If your booking issue is still relevant or remains unresolved, please provide your order number. We will definitely review your support history and do our best to help 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. They canceled the flight and did not refund money

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello! 👋🏼
We are truly sorry that you were left with this impression of our service. We completely understand your frustration: a flight cancellation is always an incredibly unpleasant situation, especially when it comes to getting a refund.
We would like to clarify that we never keep our customers' money. When a flight is canceled by the airline itself, they are the ones who authorize the refund and set the timeframe for it. Once you submit a refund request in your personal account, our specialist reviews the carrier's terms and conditions and transfers the money to you as soon as we receive it from the airline.

If you still have any unresolved issues regarding this booking, or if the funds have not yet been received, please provide your order number. We will gladly pull up your request history and check the details 🤝

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their webpage is a scam

Their webpage is a scam, you submit your birthdate or personal information dates and once you check out it gets changed automatically so they can charge you later for a change fee as if it was your mistake

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!

We are sorry to hear that you have formed such an opinion😔

When purchasing a ticket, each passenger enters their own details and checks them. It is not possible to interfere in the process of purchasing and entering personal data. We strictly comply with personal data protection legislation 🙏

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

тзыв сервиса «Купи билет»: оплата европейской картой и опыт общения с ботом

Пишу отзыв о своём опыте покупки авиабилета через сервис «Купи билет». Это уже не первый мой случай: год назад я уже пользовалась этой платформой и тогда столкнулась с серьёзными трудностями при оплате.

У меня европейская (чешская) банковская карта, и тогда оплата не проходила — я перепробовала не менее пяти карт. В итоге удалось завершить транзакцию только через российскую карту, которую пришлось специально искать. Это был изматывающий и крайне неудобный процесс.

Сейчас, почти год спустя, я снова решила воспользоваться Kupibilet — и, к сожалению, история повторилась. Потратила более двух часов, пытаясь оплатить билет. Поддержки по телефону нет — номера на сайте отсутствуют.

Особенно разочаровал чат-бот. Он не выполняет свои функции: не предоставляет реальной помощи, обрывает сессии и постоянно закрывает чаты. Бот имеет крайне ограниченные возможности для коммуникации. Чтобы добраться до живого человека, нужно буквально проявить чудеса настойчивости. Я работаю в смежной сфере — связана с CRM-системами и технической поддержкой — и, честно говоря, впервые сталкиваюсь с настолько сложным и нервным процессом выхода на реального специалиста. Ирония в том, что когда мне всё-таки удалось это сделать — вопрос был решён буквально за 3 минуты.

Кроме того, существует техническое ограничение, которое нигде явно не указано. В личном кабинете при заполнении анкеты пользователя система позволяет ввести любой номер телефона: нет шаблонов, нет верификации, нет подсказок. У меня чешская SIM-карта, и я указала свой чешский номер. Каждый раз, когда оплата не проходила, отображалось лишь общее сообщение «оплата не прошла». Ни одной подсказки, что проблема может быть в номере телефона. Только после общения с реальным агентом выяснилось, что именно это мешало оплате.

Я понимаю необходимость автоматизации, но бот в нынешнем виде больше мешает, чем помогает. Для большинства пользователей такой опыт — серьёзный повод уйти к конкурентам, не выдержав такого количества преград.

Очень надеюсь, что этот отзыв будет воспринят как конструктивная обратная связь. Хотелось бы, чтобы система стала удобнее и прозрачнее для клиентов с иностранными картами и номерами.

**P.S.** Отдельная благодарность Мадине и Елене — агентам, с которыми мне удалось связаться. Настоящие профессионалы, которые быстро помогли и решили всё. Отличная работа!

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Здравствуйте!
Чтобы бот оперативно перевёл диалог на специалиста, в чате выберите "Другое" - "Другое" - "Да/Нет" 🙏
Благодарим вас за честный отзыв, ваша обратная связь очень важна для нас 🫶

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ce ne sont pas les vrais prix

Avant de passer la commande, on remplit toutes les informations et ensuite on passe au paiement mais ils augmentent le prix juste avant et on doit refaire la recherche. Le même billet, je suis allé au paiement 4 fois et à chaque fois ils augmentent le prix juste avant de valider le paiement. Ils m’ont fait perdre mon temps et ce traitement est un traitement d’escroc. À la fin billet non acheté et je suis passé par une autre plateforme. Très mauvaise expérience. À fuir !

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Bonjour !
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous apprécions vraiment le temps que vous nous avez consacré et nous sommes attristés qu'il n'ait pas été possible d'acheter le billet.
Le prix peut être modifié en raison de changements dans le coût du billet ou des services connexes lors du passage à la caisse заказа🙏🏽
Dans les deux cas, le système vous avertit de la raison du changement de prix💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It was very bad experience..

It was very bad experience... I've booked a flight at Emirates Airlines and once I paid, it showed on the ticket that its "Fly Dubai" with all the respect to all Airlines but I booked and I prefer Emirates Airlines and you have to be clear for those who are booking their flights with Kupi.
I will never use this app again.

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!
We are sorry you had to experience negative emotions 😔
Please always check your ticket details carefully before payment 🙏🏽

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY

STAY AWAY, SCAM AGENCY, UNCLEAR DURING FLIGHT BOOKING.
THEY PROMOTE DISCOUNTED TICKETS, THEN AN ERROR COMES OUT AND THEY ASK YOU FOR 50% MORE OF THE COST OF THE TICKET TO CORRECT THEM.
SHAMEFUL.....168 DOLLARS FOR A DATE CHANGE, DUE TO THEIR ERROR, REQUESTED......AND TO THINK THAT NOT EVEN A FEW HOURS HAD PASSED SINCE THE TICKET WAS ISSUED.
OH AND OF COURSE IT IS NOT POSSIBLE TO REQUEST A REFUND.
SHAMEFUL.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!
The passenger always chooses the date of travel independently.
Exchange is a paid procedure, which includes airline penalty and service charge, these are the rules from which we cannot deviate.
Please write your order number so that we can study the situation in detail 🙏🏽

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Experience: Overcharged, Poor Service, and Broken Promises

I paid to have a window seat and booked his services two months before my flight… yet on all my flights, I wasn’t given a window seat. I ended up in the middle between two seats, and one time in the aisle. The excuse was that there was no availability (yet they still charged me the extra fee, only to give me excuses afterward). It would have been easier not to pay for his services, do the check-in myself, and choose the window seat on my own.

There were also many communication issues… For example, when I wanted to add an extra suitcase, I was given a price of €380, and after several emails, they apologized and admitted the price was wrong, giving me a new price of €180. Later, when I wanted to add extra weight for my luggage, instead of providing a supplement, they tried to charge me for another suitcase at €180.

In summary: you are a complete mess, and my experience with you has been horrible.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!
We are sorry to hear about your experience.
Please provide us with the order number so that we can look into the situation further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Poor customer experience and even worst support

All went wrong. The site does not work correctly, you get an error message that later is almost impossible to contact support and check up if the order was processed or not.

16 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!
We understand your emotions, it is very unpleasant when the application does not work correctly.
We are very eager to help you understand. Please contact us on social media, we will check the details of your order and pass the information to the technical department 🙏

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They didn't do everything promised

They didn't do everything promised. The trip was total rubbish.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello!
We really want to help you understand the situation, please contact us on social media so we can look into your order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Diese Seite ist falsch!

Diese Seite ist falsch!

Ich habe Tickets online auf dieser Website gekauft. Ich musste aus unvorhergesehenen Gründen umbuchen und habe den Kundenservice rechtzeitig kontaktiert. Nach drei Tagen tröstender Korrespondenz schrieben sie mir, dass es ihnen sehr leid tut, dass ich in einer solchen Situation bin, aber weder eine Umbuchung noch eine Rückerstattung erfolgt durch die Fluggesellschaft und wir können Ihnen nicht helfen!!
Fluggesellschaft Flyone. Ich warte immer noch auf die Antwort der Fluggesellschaft!!!
Müllservice, miserabler Service

29 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hallo
vielen Dank für Ihr Feedback

Unser Support-Team kann nur mit Tickets arbeiten, die von der Fluggesellschaft genehmigt wurden.
Eine Rückerstattung oder ein Umtausch ist leider nicht immer möglich.

Bitte senden Sie uns Ihre Bestellnummer.
Wir werden die Informationen überprüfen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack of professionalism

I purchased a ticket then I received a cancellation email mentioning that there was a technical problems and the money will be returned to my card within 1-3 days , the problem is I can’t book another ticket coz I have no money !! Really was the worst experience ever happened to to me

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kupi

Antwoord van Kupi

Hello! Errors in the system are rare, but unfortunately they do happen.
Our specialists process refunds as quickly as possible. But the time money is credited to your account depends on the bank; we cannot influence this.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer