FlatFair Reviews 

246
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pathetic Company always on the landlords side when i have added proof to my end of tenancy deposit scheme Would give 0 Stars if possible for the pair of them I will be taking thi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Confusing notification system. Part of order was on back order so we cancelled, notifications showed total order and cost. Furniture was shipped on a truck without a lift gate. Tried to change del... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

On October 23, 2018 my husband ordered 6,000 dollars furnitures from flatfair.com. The customer service was excellent when we placed those orders. However, we found one side table missing parts. We tr... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I haven't bought anything from FlatFair, but they emailed me asking for a review. I saved a headboard to a wishlist and reviewed their bed collection extensively. I am very determined when I want to b... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Binnenhuisarchitect
  4. Kookwinkel
  5. Lampenwinkel
  6. Slaapkamermeubilair winkel
  7. Woonkamermeubilairwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

FlatFair, as its name implies, strives to provide quality home furnishings to all parties and anyone else who’s looking for terrific value and great service! Its team can be reached at Service@FlatFair.com, Live Chat, 844-FlatFair from 7am to Midnight, PST, Monday - Saturday.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

246 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(246)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AWFUL!!! NEVER ever shop here!

It was a nightmare and it still is ongoing due to horrible customer service!

24 december 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

We apologize for this recent experience with Flatfair.
We can order replacement for you for the damaged items.
Please let us know so we can process it.

Regards,
Kenny B.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Returns

I wish I had looked more closely at their return policy. The items cannot be returned if package is open, not in original packaging, etc and they charge a restocking fee. The item I purchased was a Christmas gift and was not what they specifically wanted. Now the gift can't be returned. Partly my fault for not checking the return policy but most companies have decent return policies especially for gifts. Won't shop here again.

19 december 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Hi Stacie,

We truly apologize for the inconvenience that this may have caused you. However, we have not received an email request from you to return a product as indicated in our return policy. Returning an item will require for a restocking fee because once items are returned to us, it cannot be resold to another customer and if manufacturer will agree that we can return it to them, then they will also charge us for restocking fee.

If you still have any questions, feel free to contact us so that we can further assist you.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn't have news about my order for 14 days!!!

Don't have words to describe the experience with this website. It's just terrible, disappointing, stressing and annoying. I placed my order 13 days ago and haven't had any updates about it yet. Delivery time of the sofa I bought was supposed to be 1-2 weeks, it's been two weeks and I haven't received the sofa or any information about it!! I'm starting to think they're a scam and I lost my money. Customer service phone never works and they don't reply e-mails. Be careful.

13 december 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Hello Soffy,

We apologize for the delay of your order since we also don't have control over the shipping company when to deliver items due to the holiday season. But we never lack communication with you, we have been sending replies to your emails and even called the number provided however it was incorrect. We dialed the wrong person.

Thank you

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Shipping

They do not give you an estimated time arrival for your purchase

9 december 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

horrible experience - shady

Service is awful. Had an issue with delivery and not being able to be present during delivery from 8am-12pm due to having a job. Flat Fair threatened to charge me if I cancelled the order. Had to take off work to get the delivery. Ken L is the associate that I dealt with. He refused to call me back or email me back. Do not order from these people.

8 december 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

The shipping company operates Monday-Friday only and off on weekends, but the customer has requested for the delivery to be on Saturday or Sunday. And this is the LTL shipment the carrier will not be held responsible for missing items nor damages as soon as that freight is delivered to the location. So, the shipping company will request for the customer's signature to make sure it is the correct item received in good conditions. But the customer refused that delivery is schedule during weekdays and make the delivery without signature.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

poor service

The management is so bad!

26 november 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Customer's shipping address is difference from billing address. To protect customer from the risk of identity fraud and per the bank's advice, we would like to request customer show driver license when item is delivered to her. But customer could not do that first time because she said she used nick names when placing order.

We rescheduled and completed the shipment to this customer finally.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Bad customer service .

They sold me item , they don't have .So, they try to go through verification of my shipping address and my credit card transaction screenshot . Almost spend one week in to proceess. I did provide them very thing they need . Finally , I received an email that my order has been cancelled because they don't have item . I would not recommend this site to anyone .

16 november 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Due to the billing and shipping address are different, to protect the risk of identity fraud and per the bank's advice, we have to request the copy of your latest utility bills showing the billing address AND shipping address.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The delivery process

The delivery process can be more efficient. For individuals that are occupied (working); a timeframe for delivery should be at least given to the customer one day in advance to either schedule someone to be available for delivery of item(s).

The purchased item is great.

13 november 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible notifications

Drove 2 hours yesterday to your flatfair facility in El Monte to pick up the bed set that I ordered only to find out that it's not even there and has to be shipped there and was not notified of any of this... I will not be making any further future purchases from you guys..

25 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple, quick and secure .

I saw what I wanted and these guys had the cheapest price. They were even close enough for me to go and pick up and save the $56 delivery fee. Very satisfied.

17 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

customer service is left to be desired

they take forever to answer emails, and they rarely ever pick up the phone. The product I bought was not functional, and took many hours to put together because of it.

17 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't shop here.

Purchased furniture items on the website which don't actually exist. No one answers the phone when calling customer service and when I did get an email saying the items were no longer available they wouldn't refund my $1000 unless I sent a written request. The person on the phone hardly spoke English and was oviously outside of the country. They also demanded copies of my utility bills which I have no idea why an ecommerce company would need to see my utility bills after my credit card was already charged and funds deducted. Seems like a phony company to me. I hope my credit card company can refund me my $1000.

28 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bedroom Set Review

I had recently moved and had bought furniture from a number of online sites. My experience with FlatFair was absolutely terrible. I placed a large order for over $1800 on Aug 17 for a bedroom set listed as "In Stock" on the site with an estimated delivery of 1-2 weeks. First I had to provide a copy of utility bills/lease because my shipping and billing address were different. Then a week later, FlatFair informed me it was "Out of Stock" and it would not be shipped until Sep 10. Then on Sep 17, FlatFair informs me that I had to reorder and give my credit card information again because the delay had been so long my original order expired. In other words, more than a month had passed and nothing had even shipped. Throughout this whole time, the customer service offered zero solutions. Every time I checked in, the only response they could give me was "sorry, you just have to wait." This is in contrast to similar delays from other sites I ordered from (such as Overstock.com), where the customer service immediately offered refunds on shipping or upgraded my shipping to next day air. Now that they wasted a months worth of waiting around, I will be ordering from somewhere else to avoid ever having to deal with FlatFair again.

19 september 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Hello Victor,

You ordered an item from FlatFair.com that is Out of Stock and was informed the item will be available at end of the August based on the manufacturer ETA. Then you agree to wait until the item becomes available. However there's a delay on the manufacturer's end and they changed ETA to 9/10 but the item was confirmed available by the manufacturer 9/16. Unfortunately when the item was available the payment has expired in our system and you needed to resubmit your order. You are requesting for the shipping fee to be waived and said you will only be re-submitting the order if the shipping will be for free. We advise you that we do not have available coupon for the shipping discount or free shipping for the item. So you then requested for this order to be cancelled. We cancelled the order as you requested

Thank you

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Placing the order

I ordered on-line, it was a little confusing.... When I had to add the shipping address, when the order is a Will Call. Why do I have to add the Shipping Address?

15 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service STINKS

Have to give it a star or it will not let me rate it. Called customer service, never had such a run around in my life. BUYER BEWARE, they take your money and will not deliver furniture unless you can produce a utility bill. Sucks if your utilities are included in your rent. Won't give you to a supervisor, say they are not available and they can not even transfer you!!! Someone has to call you back. WHAT KIND OF BACKWOODS COMPANY IS THIS!!! Must think because I am female, I am also blonde and stupid!!!!

14 september 2016
Review zonder uitnodiging
Logo FlatFair

Antwoord van FlatFair

Hi Melody,

We follow strict compliance for our customers security specially for transactions with different billing and shipping address. We require utility bills for both billing and shipping address as a verification for the transactions made. This is to ensure that we deliver the items ordered from us to the authorized address.

Thank you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer