Super geregeld !!
Voor een klein bedrag besteld in een postpakketje. PostNL had bezorgmoment niet gehaald waarop ik een dag later gebeld ben door Robin van lamponderdelen. Hij ging direct met PostNL bellen. 2 dagen later bezorgd dus meer dan keurig geregeld.
Deze mail ontvangen;
Goedenavond,
Bedankt voor uw e-mail met de update, en goed om te horen dat het brievenbuspakje eindelijk is geleverd door PostNL.
Ik zal contact opnemen met PostNL om het onderzoek te laten stop zetten.
Hartelijk dank voor uw bestelling, voor nu nog een hele mooie avond toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Robin
Meer dan keurig !!!!!








