Lemonnmoda Reviews 

1.146
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered Stanley cup from amazon on 16-may-2024 and it is shipped through lemon mode on 20-may-2024, its been a month that my order shows not yet shipped, its with lemonmode or amazon I don't know bu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thought this would turn out to be another one of those trashy foreign sites selling rubbish, hence me only buying 2 items. Well if you buy bigger sizes (Asian sizes are always notoriously small) the q... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two dresses, to be honest wasn't expecting much as from previous online ordering not great. When they arrived they are beautiful, had loads of comments about them, really pleased. I will fef... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Number:VV9384436803 Items arrived in a timely manner but were not as expected and returned in a timely maner as policy states. My issue like everyone else seems to be obtaining a refund. Accoun... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

We have everything you need to make your next outfit a perfect one! Shop Lemonnmoda to check out our on sale items now.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(1.146)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is the first time I have used…

This is the first time I have used Lemonnmoda so I just ordered a pair of jeans. Delivery took about 2 weeks which I was impressed about. I love the jeans, they fit perfectly, so now I have ordered some tops.

23 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Floaty tops in beautiful patterns

A good variety of lovely patterns, the material isn't always great but the styles make up for this.Most tops I ordered in size large as I'm Size 14, however I will go for a XL in a dress next time.Dont be in a hurry to get items as took about 3 weeks to come, but pleased with the overall order

22 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. We will try to improve our delivery system to make it faster and safer. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unique items

Unique items. Excellent customer service

21 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Discovery of awesome retailer

Website has great pictures with excellent details. It's easy to use. The customer service is also great and reply back to your question very quickly! Shipping takes a while but the merchandise is well worth the wait and customer service kept me updated as often as I asked them to

21 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda


Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 6 items

Ordered 6 items, only 1 item was ok. The clothing was very poorly made, loose stitching, unfinished hems. Do not waste your time or money with this cheap clothing!

19 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Dear Tracy,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience. We checked that our after-sale department has helped return the items. Please be assured we would solve the issue properly. We have sent the solutions to your email. Please check your email and if you have any further question, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well worth a visit to this site

Well worth a visit to this site, very fast delivery & product was really lovelt

17 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this website

Love this website. Beautiful clothes at brilliant value. Speedy shipping. Easy to return.

16 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the shirts that I received

I love the shirts that I received, great quality and pretty colors, true to size

15 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the items that i have purchased…

I love the items that i have purchased and will purchase more but the shipping is costly some things cost less than the shipping. Overall lemonnmoda has a lot of items to chose from.

14 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I found this company good

I found this company good. Good price and overall items. I have returned I item and have very very good replies they were very understanding and quick to get back to me. And for the inconvenience I have received a credit coupon and still kept the item.

14 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good delivery.

Good delivery.
Nice materials used

13 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will never buy from this company again

I placed an order for three dresses all in the same size and spent £44.73
Two dresses fitted well the other was too small. I returned it and ordered a size larger which also didn’t fit.
I have received an email stating that refund failed and the second dress has stated not eligible for return
I have wasted a fortune on a dress that cost £16.09
I have tried and tried to find a telephone number and can’t find one anywhere
I will definitely not be shopping with this company ever again how can you trust a company who has no telephone number

12 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Dear Ann Serventi,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hello need to return items what is the…

Hello need to return items what is the address to do so please order number vv1657279646 thank you

12 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your kind review.

We checked that our related department has helped solve your problem. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and products…

Excellent customer service and products are amazing

11 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love shopping at lemonnmoda…

I love shopping at lemonnmoda everything is true to size and the prices are fantastic nothing cheap or nasty about this site would highly recommend people try it and start shopping

11 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Items arrived quicker than in the past

Items arrived quicker than in the past, good quality material , great value for money

10 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing

Ordered 10 days ago, payment taken but haven't heard anything since. Can't get through to customer services and my Account just states 'processing'. Very disappointed.

10 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Dear xxx,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience.

Your order has been shipped out already on 2022-04-12. You can track it with the tracking number JJD0002230082237166 here:

http://tracking.ffpost.com/tracking/querydetail/?trackingNo=JJD0002230082237166&carrierCode=YHT_MMHEE&fpCode=VV&lang=en

Please check your email and if you have any further question, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Number:VV9384436803

Number:VV9384436803

Items arrived in a timely manner but were not as expected and returned in a timely maner as policy states. My issue like everyone else seems to be obtaining a refund. Account updated to show items returned and it states "Refund request rejected during financial process" please contact us- I have raised a ticket with no response. I will be happy to change my view once refund is given in a timely manor.

####### Update ######
I have checked my emails and your absolutely right you have refunded my money in a speedy and timely manner thank you I have amended my review from one star to three.

8 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Dear NICHOLA,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience. We checked that our related department has issued the refund as required. Please check your email and if you have any further question, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Some great stuff on here but if your…

Some great stuff on here but if your ordering from the uk make sure you read all the reviews regarding sizing as the cost of sending things back that don’t fit just isn’t economical 👍

8 april 2022
Logo Lemonnmoda

Antwoord van Lemonnmoda

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer