Letsliveitup Reviews 

130
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

>Buy product >It gets recalled for salmonella >Denied refund because I missed their deadline >They didn't even put said deadline in email

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still no refund, as of Sept 29th, 2026 On Apr 14, 2026, at 6:41 AM, Live it Up Superfoods Team wrote:  Hi Matte, Thank you for reaching out. We have disabled your... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had a subscription for the Super Greens and two of my orders were part of a recall for ecoli. I was offered either a refund or a replacement some time after January 2026 when the Super Greens beco... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I look forward to drinking my LiveItUp every morning. It starts my day off right knowing that I’m hydrating and feeding my bod with my daily nutrient need. Not to mention it tastes way better than AG1... Toon meer


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

130 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 73% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(130)

126 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Never refunded for Recall items

I had a subscription for the Super Greens and two of my orders were part of a recall for ecoli. I was offered either a refund or a replacement some time after January 2026 when the Super Greens become available again which was supposed to be early Summer 2026. I opted for the replacement which I never received and they just charged me for a new subscription order in July of 2026. They have not responded to emails which is the only way to reach them. I will be canceling my subscription.

Update 8/14/26: The issues have been resolved.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for sharing this— we're sorry for the frustration and the confusion around your replacement and the unexpected charge.

Here's where things stand: the subscription charge has been canceled and refunded, your replacement bags redemption link has been sent to you directly, and your subscription is fully canceled so no further charges will occur.

Please check your inbox for the details!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely LOVED the golden hour…

I absolutely LOVED the golden hour product. Most golden milk gets diluted and tastes like nothing when you add milk or water. The product was the perfect amount sweet and spicy (from the ginger). A staple in my household now!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you, Ellie! We love hearing that Golden Hour has become a staple in your household — that's exactly the kind of feedback that makes our day!

The perfect balance of sweet and spicy is what we were going for, so glad it's hitting the mark for you! 🌟✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged when cancelled/no refund or reply

They don’t answer any emails or value customer service, so I’m here to destroy them on the Internet. I canceled this subscription months ago because it made me severely ill and quite frankly I can’t afford any other subscriptions so I canceled this months ago. I randomly get a charge today that they just processed a new order and that my subscription is active and that there’s nothing I can do to cancel it. They don’t have a customer service number and they don’t respond to emails. Don’t buy from a company that doesn’t value customer service and would rather make a measly $40 then do what is honorable and right when someone clearly canceled the membership months ago. By the way, there was a really bad batch that went through and it made everyone sick so good luck to you all out there.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We're sorry to hear about your experience — this is not how we want our customers to feel.

We're glad we were able to step in before the order shipped: the charge has been canceled and your refund is on its way within 5–7 business days.

Your subscription is also fully canceled, so you won't see any future charges. We hope this brings some peace of mind.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO REFUND, NO NOTICE OF SUBSCRIPTION

I was notified of the Live It Up Super Greens recall, I filed a reimbursement request form and was told that I would be reimbursed in May 2026. I still have the bag but was NOT yet issued a refund. Live it up automatically paused all subscriptions.
I received an email at 1:30AM that two green subscriptions would be shipped today. I was NOT notified that subscription was automatically unpaused. I do NOT want to resubscribe to a company that does not honor customer refunds.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We're sorry for the frustration and understand your concerns.

We previously reached out through Trustpilot's information request tool but haven't heard back yet. We'd still love to help make this right!

Please email us at support@letsliveitup.com (just mention this review) and our team will jump on it immediately to address both your refund and subscription concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service and communication

Recall: Received an email on May 22, 2026 stating that a refund had been processed and that I should receive it within 5-7 business days. On May 23,3026, I received an email stating that the previous email was sent in error and that they are still working on it. There has been no communication since May 23, 2026. I am still waiting on my refund! I had three bags of the super greens that I had to throw away . I want my money back! It shouldn’t take over 6 months to process a refund. I feel deceived and I will not stop until I get my money back.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for your patience, we're sorry the process took this long and for the confusion along the way.

We're glad to confirm that your refund has been processed.

We appreciate you letting us know and for sticking with us through this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 stars!

0 stars!! I've been told my replacement for the recalled product ( which was payed for in January) will be shipped. No tracking number after 4 days. Yesterday I get an email about another order placed (because I subscibed) and charged 108 dollars on my ccd and I haven't even gotten the 1st order!!! They will not respond to my emails. Needless to say I have canceled my subscription. 0000000 stars!!!!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for sharing this — we're sorry for the confusion and frustration this caused.

Here's where things stand: the unexpected charge has been fully refunded, your replacement order has been delivered, and your subscription has been canceled so no further charges will occur.

We hope to have the chance to make it up to you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

6+ months delay of $150 refund

I purchased 2 large orders Live it Up Super Greens late last year (2025). Soon after, the company announced a salmonella outbreak and a large product recall. Both of my orders were eligible for refunds.

It has now been nearly 7 months, and I still have not received either refund. I have followed up multiple times and have received no meaningful resolution or clear update.

The product recall is clearly very serious, and customers should not have to spend months chasing refunds for products they were told not to consume. The lack of communication and accountability has been extremely disappointing and they have lost all credibility...

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for taking the time to share this — we hear you and we're sorry for the experience.

We're glad to confirm that your refund has been processed and should appear in your account within the next few business days depending on your bank or payment provider.

We appreciate your patience throughout this process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute worst

Absolute worst! Going on 8 months of waiting for a refund from my recalled order only for them to say they don’t have an ETA to get my money back over a product I never got. DO NOT BUY!!!!

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We're sorry for the frustration — this is not the experience we want for our customers.

We previously reached out through Trustpilot for your details but haven't heard back yet.

We'd still love to help make this right! Please reply to our request here, or email us at support@letsliveitup.com (just mention this review) and our team will jump on it immediately.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My new Favorite Electrolyte After Runs

My new Favorite Electrolyte After Runs. It really hits the spot after a hard run. I like the slightly salty taste and glad it coconut water based. I’ve tried many electrolyte drinks over the years and this is the best for taste as well as how it makes me feel afterwards. I normally don’t like lemon lime electrolytes, but this one tastes great. I can wait to try the strawberry lemonade flavor.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We love hearing this! Thank you for sharing — so glad the flavor and how it makes you feel are hitting the mark 🙌

The strawberry lemonade is ready and waiting for you — we have a feeling it's going to be your next favorite! 🍓🍋

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their greens powder sent a dozen people to the ER

Their greens powder sent a dozen people to the hospital and many others sick, despite saying it was lab tested.

It took them six months to give me only a partial refund.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for taking the time to leave a review, even when the experience wasn't a good one.

We're sorry for the frustration. We've reviewed your case and sent you the details on how to get your remaining refund resolved — please check your inbox for next steps.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Though I love the product

Though I love the product - I don't however use the full suggested amount! And I'm not a fan of your sales tactics when it comes to auto ordering!!! You need to be a little bit more forthright with that... again it's a good product otherwise...

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for the kind words about the product!

We hear you on the subscription transparency — we appreciate the honest feedback.

We do have the option to set up an automatic reminder 3 days before your renewal so you're always in the loop.

Feel free to reach out to us at support@letsliveitup.com and we'll get that set up for you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Again - the RunAround

Again, more run around. We can't ALL be wrong ! This company takes money for items that were recalled in January - didn't notify customers until end of February and then try to make it MY issue for you to find my contact info . . . again . . . again and again ??

How about helping any one of those who have lost their money trusting you ?

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We hear you, and we're sorry the process felt this difficult.

We're glad to confirm that your refund has been processed and sent to your PayPal account — please allow a few business days for the funds to appear.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the flavors

Good flavor, clean ingredients, easy to order!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We love hearing this!

Thank you for the kind words — so glad the flavors and ingredients are hitting the mark for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Liveitup refund received

After 18 emails since January and 2 negative reviews on Trustpilot, I finally received my refund. Stay engaged and dont give up. Eventually liveitup with do the right thing. Thank you liveitup for doing what is right even though it took almost 7 months.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

We're so glad your refund came through and we truly appreciate your patience and persistence throughout this process.

We're sorry the experience wasn't smoother — that's not the standard we want to be held to and feedback like yours helps us do better.

We hope to have the chance to serve you again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They lied about the refund

If I could give zero stars, I would. 7 months after submitting my request for a refund, absolutely nothing. No updates other than when I contact them and they tell me they’re working it. Should not take 7 months to process a refund. A dishonest company that should be avoided.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for your patience. We're sorry it took this long.

We're glad to confirm your refund has been processed and should appear within 3–5 business days depending on your payment provider.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

5 months for a refund

I ordered their Supergreens powder, which was recalled for salmonella in January 2026. It is now June and over 5 months later (after having submitted all documents for the refund which was confirmed by them) and 10+ emails, and I have yet to get my refund. That is absolutely absurd for this day and age. Horrible Customer Service

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for your patience through this. We sincerely apologize for the wait — we know this took far too long.

We're happy to confirm that your refund has been processed and should appear within 3–5 business days depending on your payment provider.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I requested a refund months ago when…

I requested a refund months ago when the issued the recall. After months of waiting I finally received an email stating my refund was being processed,I was relieved then a couple days later I received an email saying that the previous was a mistake and that they were still(after 6 months) working on my refund. So disappointing as I had believed this was a good company,now I'm questioning that

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for sharing this. We sincerely apologize for the confusion caused by that email — we completely understand how frustrating that must have been.

We're happy to confirm that your refund has been processed and should appear within 3–5 business days depending on your payment provider.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you're thinking about becoming a…

If you're thinking about becoming a customer, ask yourself one question: if there's a recall, how long are you willing to wait for a refund? I submitted a recall reimbursement claim for three bags on February 21, provided all requested photos and documentation, and followed up on May 9th only to be told I was still in the "validation process." It's now June 20th and I'm still waiting. Buying was instant. Getting reimbursed for a recalled product apparently takes 120+ days and counting. Edit: Live it up didn't reach out they asked me to edit the review for more information, for safety reasons obviously not going to do that since the first review was pretty detailed enough

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for sharing your experience. We genuinely apologize for falling short — this isn't how we want our customers to feel.

We reached out previously through Trustpilot but didn't hear back.

We're still here and ready to help. Please reply here or reach us at support@letsliveitup.com (mention this review) and we'll take care of it right away.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love the product and the flavor…

Love the product and the flavor choices. The pomegranate mango and watermelon are excellent and my favorites. Having the subscription price be so much lower is annoying.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

So glad Pomegranate Mango and Watermelon are hits!

We hear you on the subscription price gap. We offer that extra discount to reward consistency, but you can always snag the lower price and easily pause or cancel whenever you want.

Thanks for keeping it real with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I pooped my pants.

It's pretty funny to watch all this go down, knowing they have multiple class-action lawsuits coming up against them here soon.

They have handled the recall so poorly, but it is understandable. They don't have the human capacity to actually address such a massive screw-up.

I missed my 20-year reunion because I was so sick and actually pooped my pants. I guess it makes for a fun story for me; however, people were hospitalized because of this mess.

They don't actually care, though. They haven't refunded me and have more or less just kicked the can down the road, probably hoping I'll forget or until they have the funds to take care of the people they ***physically harmed***.

Just...don't bother with this company in any capacity. Seriously. It's not worth it.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Letsliveitup

Antwoord van Letsliveitup

Thank you for sharing your experience. We're sorry this process took longer than it should have, and we understand your frustration.

Your refund has been processed and should reflect within a few business days depending on your provider.

We appreciate your patience and are committed to doing better.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer