littleboxindia.com Reviews 

145
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The only thing on which littlebox should taken care of is the delivery. It is taking too much time to deliver the product. They should make delivery as fast as possible. The other thing which is prob... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very bad experience with Littlebox India. I placed my order 10 days ago, and it still hasn’t been dispatched. Every day, they provide a different reason and keep saying that the order will... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought almost 10 piece of clothing from them and loved all of them. Great platform for formal clothes, the quality is good. They offer delivery within 6-7 days . 10/10 recommended for college g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with little box was really amazing. The order was on time. I loved the quality of fabric, fitting and design, everything is top notch. Hope to have beautiful shopping days with little bo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

145 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 84% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(145)

125 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice product

Very nice product. The fit was really good and the material was also very satisfactory.

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Chhavi, thank you so much for the perfect rating. We’re glad to know you loved the fit and found the material satisfactory. Your feedback means a lot to us, and we look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Order ID #1990384

Order ID #1990384
Great styles

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Sana, thank you for your feedback. We’re glad you liked our styles. We’d love to know how we can make your experience even better — feel free to share your suggestions with us. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A corporative wedsite with good quality…

A corporative wedsite with good quality of dresses and fabric

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Priyanshi, thank you so much for the 5-star rating. We’re glad to know you had a smooth experience on our website and loved the quality of our dresses and fabric. We look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered from littlebox for for more…

I ordered from littlebox for for more than 3-4 times all dresses are good in size fit design and even comfortable. Easy return is available and even fast delivery. I am happy with my dresses and expenses with littlebox.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Manu, thank you for your continued support and for sharing your experience. We’re glad to know you’ve enjoyed the fit, design, comfort, and overall shopping experience with us. Your feedback truly means a lot, and we look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice product delivery

Nice product delivery
Order id:-1981976

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Mayuri, thank you so much for the 5-star rating. We’re glad to know you had a smooth delivery experience and liked the product. We look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Their service is extremely…

Their service is extremely disappointing. If products are not actually available, they shouldn’t be listed on the app in the first place. My dress order was showing “in progress” for several days, and without any prior notice or proper explanation, it was suddenly cancelled.

There was no clear communication, no accountability, and no effort from their support team to resolve the issue. This kind of unprofessional behavior not only wastes time but also breaks customer trust. Very frustrating experience.

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi,
Hi Khushi, we sincerely apologize for your experience, this is not the service we aim to provide. We understand how frustrating the delay and sudden cancellation must have been. Your feedback is truly important to us, and we are actively working on improving both product availability and communication. We request you to kindly share your order details with us at cx@littleboxindia.com, and our team will look into this on priority and assist you further.- Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great clothes and fashion

Great clothes and fashion

Order id 2022950

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Lavisha, thank you so much for the perfect rating. We’re delighted to know you loved our styles. Your support truly means a lot to us, and we look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good

Very good nice experience

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Pratishtha, thank you so much for the 5-star rating. We’re glad you had a nice experience with us. We look forward to serving you again soon. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

this app is doesn't have trendy fashion…

this app is doesn't have trendy fashion but also at such good prices. honest rating

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Arwa, thank you so much for the perfect rating and your honest feedback. We’re glad you liked our pricing, and we’re continuously working to bring more trendy styles to our collection. Your feedback truly means a lot to us. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I haove ordered two tops and both were…

I haove ordered two tops and both were worth it . Best purchase of mine

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Vrinda, we’re so glad to hear that you loved both the tops and found them worth it. It’s wonderful to know they turned out to be one of your best purchases. We look forward to serving you again soon. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The collection is good and high…

The collection is good and high quality products

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Gayathri, thank you for your kind words. We’re glad to know you liked our collection and found the products to be of good quality. We truly appreciate your support and look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I order a dress and i had a size…

I order a dress and i had a size problem with it but I didn't get my refund instead I got credit store which I didn't ask for i want my money back

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Shristi, thank you for reaching out to us. We understand your concern and truly apologize for the inconvenience caused. As per our return policy, we do not offer monetary refunds. Instead, a credit voucher of the same value has been issued, which is valid for 1 year and can be used on your next purchase. - Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love all the collection and…yes I do recommend it for gen z's

I love all the collection and especially the quality

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Adishri, we’re so glad to hear that you love our collection and quality. It means a lot to us that you’d recommend Littlebox, especially to the Gen Z community. Thank you for the support, we can’t wait to serve you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love ur products..

I love ur products... Quality was so good😊

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Lekhana, thank you so much for your kind words. We’re so glad to hear that you loved our products and were happy with the quality. It truly means a lot to us. We look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

good

good, nice.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Monal, thank you for your feedback. We’re glad to know you had a good experience. If you have any suggestions on how we can improve further, we’d love to hear from you. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1997831

1997831
Recieved this order before time...and it was exact as shown in the picture...ordered it for my boyfriend and the comfort level of it is worth it

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Isha, thank you for sharing your experience. We’re glad to know your order reached you on time and was exactly as expected. It’s great to hear that the comfort level worked well too. We look forward to serving you again. – Team Littlebox

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Actually work on your customer service…

Actually work on your customer service and please help people with customer care call

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Arlin, thank you for your valuable feedback. We sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Please be assured that we are continuously working towards improving our customer service. For any assistance, we request you to reach out to us at cx@littleboxindia.com, and our team will be glad to assist you. Thank you for your understanding. - Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Over all its a good product really well fitting but for me its a bit longer in height and also its a bit over priced incase if it had a price range of 600-700 i could have suggested you to buy for sureeeeee.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Gunjan, thank you for sharing your feedback. We’re glad to know you liked the fit and overall product. We appreciate your input regarding the length and pricing, and we’ll be sure to share it with our team as we continue to improve. – Team Littlebox

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with this brand. I placed an order and had to return the items because the fit was completely off, the material quality was poor, and the white pants even had stains on them. This was far from what I expected based on the brand’s reputation.

After returning the items, I received a gift card worth ₹1260 instead of a refund. The gift card shows an expiry date of February 20, 0006, which seems like it is supposed to mean no expiry. However, when I tried to use it, I was told that the gift card has already expired.

Overall, both the product quality and the customer experience have been extremely disappointing. I would not recommend this brand based on my experience.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Winnie, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns. We would like to inform you that the issue regarding your gift card has now been resolved. If you need any further assistance, please feel free to reach out to us. We’re here to help. – Team Littlebox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a dress for my anniversary…

I ordered a dress for my anniversary and was a bit confused if the size will be perfect or not. If the size is not good my anniversary party will go for a toss and i will have to wear my old saree again. But to my surprise the dress was a perfect fit to me and it got appreciated in my entire circle. Most of them asked from where I have bought the dress. It was a good moment for me.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo littleboxindia.com

Antwoord van littleboxindia.com

Hi Mithilesh, thank you so much for the lovely feedback. We’re delighted to know the dress fit you perfectly and made your anniversary even more special. So glad it got all the compliments. We look forward to serving you again. – Team Little Box

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer