Logixx Fertility ltd. Reviews 

80
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aidan and the Customer Services team at Logixx Pharma were so helpful to myself and my husband during our Fertility journey! Providing detailed information when required on the amazing products they h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

- Professionnelle, consciencieuse, le souci de l'autre. Tels sont les caractéristiques du personnel de cette structure. Je ne m'attendais pas à une livraison aussi rapide. Le seul défaut, la FedE... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I don`t usually leave reviews for companies but the level of service I received from Shelley was exceptional. After an initial phone conversation, she answered all my questions and assured me every... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent at every level. Got MD on phone. Very knowledgeable and couldn't provide enough support. Delievery rapid. Pricing more competitove than any other source. Faultless and I could not be happier... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online apotheek
  2. ook in
  3. Natuurvoedingswinkel

Geschreven door het bedrijf

LogixX Fertility brings new diagnostics and referenced supplements to clinicians and couples, so every decision starts from data, not guesswork. We support national and international research-based projects with world-leading experts in reproduction, enhancing the knowledge, education and, ultimately, the options for patients.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(80)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor product, poor service

Proxeed Plus taken twice a day for 4 months, but made no difference to sperm DNA fragmentation shown in Sperm Comet tests undertaken prior to and following the 4 month course of Proxeed Plus. Very expensive product, but it doesn't even contain vitamin E or L'Arginine! There is a new Proxeed Men, which appears to be a better formulation, but it is out of stock. I e-mailed Logixx on 11th and 19th February, but they didn't bother to respond. Poor product, poor service.

3 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Customer
Thank your for your review, we also like comments good or bad as it allows us to try better.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very Good service and Delivery

Very Good service and Delivery. However, delivery was left outside the front door with the bin in front ,not safe.

1 februari 2022
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Tom
We sorry to hear that you were not happy with the Courier Vendors service.

We endeavour to ensure that the delivery vendors that we entrust our customer's orders maintain a high standard of service and professionalism. We will contact the vendor in question Royal Mail and complain about the fact that your parcel was left in an unsecured place and in the open.

Kind regards

The Customer Service Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Would be higher if they made the…

Good.

Would be higher if they made the website ordering and payment system work together.

1 februari 2022
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Tom
We sorry to hear that you were not happy with our service.

However due to World Pay having an issue with it's interface with shopify on the day you placed your order. We did let all the customers know that there was a systems issue.

Kind regards

The Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect delivery

Item as described, arrived in perfect condition well packaged and promptly. Very happy customer.

17 januari 2022
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear customer
Thank you for you kind review.

Regards

The Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They just emailed me to ask them how…

They just emailed me to ask them how they did and the items haven’t arrived yet so thought that warrants this rating

9 januari 2022
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Customer
We are sorry to hear that you have not received your product. We posted the parcel via Royal Mail on the 4th of January 2022 as per the tracking number that was emailed to you on the 4th of January 2022.
I am sure you are aware that due to COVID there are staff shortages, due to staff been isolation and having contracted Corona. Royal Mail is one such company that must deal with these shortages. Royal Mail are trying their very best to deal with staff shortages and get customers their packages.
Kind Regards
Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On time delivery

On time delivery - thank you!

3 januari 2022
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Customer

Thank you for you kind review.

Regards

Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

مراحب

المملكه العربيه السعوديه
مكه المكرمه
لم يصل المنتج الى الان

5 december 2021
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.



عزيزي كوتومر
نأسف لإبلاغك ولكن تم رد طلبك لأن العنوان غير صحيح.
يعتبر

خدمة الزبائن

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Impressive fast delivery

Impressive fast delivery. Package arrived securely as always. Only downside is the products are a little pricy

3 december 2021
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Customer
Thank you for your kind rating, we really sorry you deducted a star due to the cost. We know that the price seem high but we have to ensure that the product is clinically proven.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Be careful ordering from Mexico...

I wish to give 5 stars but it's been 13 days and still I didn't receive my supplements order: LGX16275. I paid extra for faster delivery with UPS which was supposed to take 2-4 days. UPS send me an email on 12th that package is going to arrive on 16th. Well it's 22nd and nobody even bothered to contact me. Disappointing

Update: I raised the issue with UPS and Logixxpharma. Apparently all this time my package was sitting in the customs. Unfortunately with Mexican bureaucratic system; from the customs they wanted me to obtain some permits, do the testing and pay high $. And still it wouldn't guarantee if I would get undamaged package to my hands. It's just a supplement!!!

I have got very quick response from Logixxpharma and full refund. I know the effectiveness of the product that they are offering. Logixxpharma definitely deserve 5 stars for the customer service and the product. It's just a shame that Mexican authorities are abusing their power.

23 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DHL shipping frustrating!

The only thing I didn’t like at all was the DHL shipping, I had to go to the Airport cargo 100km away from my address to pick up the package. Filled up the car with petrol which cost me more money and went there to do all the procedures at the customs and cargo. DHL didn’t want to deliver the package to my address which was very frustrating and I don’t think I would like to order more from you if this happens again!

3 september 2021
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Customer

We are really sorry that DHL Service was so poor. We have taken this up with our Dhl Account Manager and they are investigating it.

We have ask for a full refund of you shipping fee as a gester of an apology for the prro service you received.

Regards
The LogixX Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Proxeed and Proxeed plus.

I have used this company for a good while now. we use both proxeed and proxeed plus. Hopefully this will help us to conceive in the near future. The company is fast at replying to questions regarding their products. Thanks.

4 juni 2021
Logo Logixx Fertility ltd.

Antwoord van Logixx Fertility ltd.

Dear Chris

We value all reviews so that we can get things right. Thank you for being a valued customer

Kind regards

LogixX Pharma

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer