Luckybop Reviews 

18
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

18 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(18)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE

Everything about this company is no bueno. I tried to cancel my order as soon as I found out (two days after ordering) that they aren't out of Miami as they claim to be on their website. They're actually out of China. They wouldn't cancel my order because it supposedly had already been shipped. Speaking of shipping, it took longer than 14 days. I ordered on the 4th and didn't receive it until today, 23 days. Everything I ordered was way too small, the materials are thin, and in no way well made. Also, know that they don't accept returns or exchanges unless you, the customer, pay to ship it back to China. Learn from my mistake and do NOT order from this company / website.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If there was an option for zero stars…

If there was an option for zero stars I'd choose it. Just note if ordering from this site there is no returning. They refund 10% and give you 30% off your next item. They will not provide a return label and if you would like to return anyways you must pay to ship back to China.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never got my order

I bought 3 suits from them in February. I got one at the end of March. I emailed them in April and asked that they just cancel the order and they told me they couldn't because it was in transit. I waited and received the 2nd suit in May. I reached out again and I was told the 3rd one got lost in transit. I am not sure how the two were shipped out together but one got lost. They would only refund the one missing. It was a buy 2 get the 3rd free. The total was $70.98. They were refunding me $17. How ridiculous.

17 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A horrible company

A horrible company. It is a fraud. Don't order here. I never received my products, and also, they promised a refund. Although they promised to put it in my account, they never did. I have spend a lot of emails on this. It's a scam so I really would like to warn you. Do not order here.

29 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is unbelievable

This company is unbelievable. I order 3 suits one never did come said supplier ran out of fabric .. what a joke .. took 5 wks to even arrive and then when they did way to small not even comparable to my other small size suits . Oh sure you can return but shipping is your expense and then ship back to china . Seriously this company should be band from the United States ! Ever comment I’ve read is the same .

Sure, we accept the return for you. But in this case, you are responsible for the shipping fee to return it. Because we didn't send you the wrong item if the size label is correct.
We will make the refund when we receive the return. However, the return will waste more time and money than buying a new one.

I am wondering if you will be happy with the 30% off discount code for the next purchase.
You can keep or resell the one you don't like, then buy a new one.

However, if you are more prefer to the return address, please let me know and I will offer it for you.

We regret to inform you that the third item you ordered is currently out of stock due to a shortage of fabric from our supplier. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused

We would like to offer you the option of either choosing a replacement product or receiving a refund (please note:the coupon will not be refunded, only the actual amount you paid will be refunded).

If you opt for a replacement product, we are willing to cover the price difference of up to $10 as a gesture of goodwill. Please let us know the link/size/color of the item you would prefer, and we will ensure it is promptly processed for you.

We believe that choosing a replacement product would be the most cost-effective solution in this situation. We kindly ask you to consider this option and let us know your preference at your earliest convenience.

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Yet another unsatisfied customer

Yet another customer who will never recommend this deceptive, horrible company. It’s been over six weeks since I ordered three suits. Buy two get one free, sounds good right? Wrong. About a week into my wait I contact the company and ask why it hasn’t shipped yet when their website says something like 3-5 days shipping. The reply states that their supplier was behind and it would be sent the following week. I say I want to cancel my order (this was more than a month ago). They said I couldn’t, but that I can absolutely send back the suits if I don’t like them. I said I would be sending them back. Fast forward to six weeks later, I get shipping notice that it is out for delivery, but no suits. I also get a notice that *strangely* the third, free suit was discontinued and I would get a “full refund” of $0. I could also get a “price difference up to $10 on a different suit”. 🙄
Although I had that “out for delivery” notice days ago, I still have no suits, no free suit coming (hint hint, it never was), and if they ever do get here, I will need to send to Shanghai or somewhere, which I will do out of principle.

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never shipped/no reply for refund

My order never shipped and when I reached out, they told me the item had been discontinued even though it's still listed as available on their website. SCAM. SHADY. Stay away. They didn't reply to my request for a refund so I'll have to dispute the charges with my CC company.

13 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Wishing I have read this reviews prior, returning is $$$$

Wishing I have read this reviews prior to ordering. While the swimsuits are very pretty, if you have to return is an expensive nightmare. Any package to China is over $40. Their website doesn't tell you you will have to return to China. They make you think is all in USA and easy return policy until you ask for how to start a return process. I ordered several swimsuits as I didn't know the fitting and there is a minimum order for the free shipping. If I knew I would have to send back to China I would have order only 2 max. I am still waiting for my refund and it is over 2 weeks since the items arrived in China!!! Make sure to have tracking. Beware of online stores and investigate where it is really located and where is the return location. Their site claims they are registered in US (Miami I think) But really must be China if returned items have to go back to China. And also I was charged for making a foreign transaction by my bank!! I was burned twice because of this deceitful practice of hidding it was an outside of the country purchase. Great prices and they have beautiful designs and fabrics but too much hassle.

20 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive Return Policy

Lucky Bop's website was deceptive in their return policy. I ordered 3 swim suits thinking I could return the ones that don't fit. According to their website, this would not be a problem. When I contacted them about the return of 2 of the suits, I was informed that they do not cover shipping and they needed to be sent to China. I mailed them back to the address given to me, following exact instructions, even though this was an expensive shipping. I was then told that the items got lost in Customs and I would not be receiving a refund. I felt deceived and lied to. They owe me $50.00. I would never order from them again.

28 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive

So it took a month for suits to arrive. Order LU11357. They supposedly ship the swimsuits from Los Angeles?? - but they arrive a month later?? I need to return them b/c they came too late/vacation is over. And now I’m being forced to return the suits to China??. This is deceptive. Steer clear.

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

TERRIBLE DELIVERY - NOT VERY TIMELY

The bathing suits are cute and for the most part fit to size. Customer service is good when they respond but if you want bathing suits for this summer, it's too late to order. Their shipping is AWFUL! What is advertised for shipment and time allowed is inaccurate expect 2 months for deliver and the tracking tool used is never current. That my main complaint. Bathing suits are shipping from out of the country and literally takes a few months NOT weeks...MONTHS

20 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

Thank you for your feedback regarding the bathing suits. We apologize for any inconvenience caused by the delay in shipping. Our team is constantly working to improve our shipping process and ensure accurate delivery times. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out to our customer service team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be careful when ordering from this…

Be careful when ordering from this company. We purchased a swimsuit and wanted to return it. Luckybop shipped the swimsuit from Los Angeles but then forced us to return it to China. Luckybop warned us about all the potential problems and returning the item to China, and that you can’t use Federal Express or DHL. Luckybop is deceptive and I would not recommend giving them your business.

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

I'm sorry to hear about the negative experience you had with our return process. We apologize for any inconvenience this may have caused you and we understand your frustration.

May I kindly ask for your order number and contact information so that I can escalate this issue to our customer service team for further investigation? We take this matter seriously and we will do our best to offer a suitable solution to make things right. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

poor quality, malfitting

the quality of swim suit uncomfortable size of top very small tried contacting company x2 without any response. charged credit card before i received the bathsuits

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

We're sorry to hear that you had a negative experience with your Luckybop swimwear. We apologize for any inconvenience caused by the sizing issue and lack of response from our customer service team. At Luckybop, we take pride in providing high-quality products and excellent customer service, and we always aim to rectify any issues or concerns raised by our customers.

We'd like to make things right and encourage you to reach out to us again via email or phone so that we can assist you with a return, exchange, or refund, depending on your preference. Please note that we do charge credit cards at the time of purchase, but we also offer easy and hassle-free returns for all our products.

Once again, we apologize for any frustration caused and hope to have the opportunity to make things right. Thank you for your feedback, as it helps us improve our product and services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT order from this company

Do NOT order from this company! I placed an order in February, and they took my money for the full order immediately, yet it JUST arrived yesterday, 4/3! And it was missing items. Filed a case with PP and they denied the claim because the shipper sent them tracking info. Now I'm stuck trying to get the money back for the item they paid themselves for but never sent me. STAY AWAY!

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

We apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your order and the missing items. At Luckybop, we understand the importance of timely delivery and accurate fulfillment of orders, and we're sorry that we fell short in this instance.

Regarding the missing item, we'd like to make things right and encourage you to reach out to us directly via email or phone so that we can investigate the issue and assist you with a refund or reshipment if it is missing, depending on your preference.

We also apologize for any issues with the payment processing and dispute resolution process. We always strive to provide clear communication and prompt resolution of any issues raised by our customers, and we're sorry if we fell short in this instance.

Once again, we'd like to apologize for the inconvenience caused and appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement in our products and services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The swimsuits are poor quality and does…

The swimsuits are poor quality and does not fit. I have emailed them twice to get info on how to return and get a refund. No one has replied to my emails.

Update: they finally responded and said I could return them. You have to return them to Shanghai which is like $30 to ship to. 🙄

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

We're sorry to hear that you're not satisfied with the quality and fit of your Luckybop swimsuits. We apologize for any delay in our response to your emails regarding returns and refunds. At Luckybop, we take pride in providing high-quality products and excellent customer service, and we always aim to rectify any issues or concerns raised by our customers.

Regarding the return process, we'd like to clarify that our return address may depend on the location of our warehouse at the time of purchase.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No followup

No followup
Tracking info is bogus

18 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Luckybop

Antwoord van Luckybop

We're sorry to hear that you still haven't received your package and that our tracking information has been unhelpful. We understand the frustration this must be causing, and we'd like to investigate the issue and assist you with a resolution.

Please reach out to us directly via email or phone with your order information so that we can look into the matter and provide updates on the status of your shipment. We take all customer concerns seriously, and we want to ensure that the issue is resolved as soon as possible.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement in our products and services.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer