Luxebyshe Reviews 

461
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A new buyer from luxe hair, the hair is of good quality absolutely but it is much more finer than what I was used to. I reached out to luxe to make sure everything is as it should be and they have bee... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give 0 stars if I could!! Absolute shambles of a company. I returned the first set of wavy hair extentions to the company. The company did not take delivery of the extensions on two separat... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please ignore the positive reviews as most of them are likely to be false as they have offered customers perks for giving positive reviews even when their experiences have not been positive. I don’t t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got the extension for my girlfriend and she really loves them. The quality is amazing. And the color matches her own hair perfectly. Highly recommended. She loved the gift!!

Bedrijfsgegevens

  1. Haarextensionsleverancier
  2. ook in
  3. Haarextensionspecialist
  4. Haarproductenwinkel
  5. Haarvervangingsservice
  6. Ontharingsservice

Geschreven door het bedrijf

Luxe by she is one of the uk's leading hair extensions suppliers. We are a highly recognised award winning hair extensions brand. Offering luxury quality hair and products. We sell 6 different hair extensions methods and we provide the widest lengths range in the industry with 16" - 30" available. With over 50 stunning shades available including mixed ombre and rooted, you will be spoilt for choice. We have also recently launched our premium hair care collection which is 100% cruelty free, vegan and free from any harmful chemicals. We work hard each day to improve our services and pride ourselves on the highest of customer service.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

461 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 68% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(461)

153 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very happy with the hair so far

Very happy with the hair so far! It fluffs out a little bit after a wash but that’s the same with all extensions!! I haven’t noticed any breakage or damage as of yet so looking forward to it lasting!! I paid for next day delivery and actually seems like they PROCESS it the next day so it’s really like 2 days but overall very happy with the hair I received :)

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your lovely review ✨

We’re so pleased to hear you’re happy with the quality of the hair and that it’s performing well.
that’s exactly what we aim for,
The slight fluff after washing is completely normal, just like you said, and it’s great to hear you’ve had no issues.

We also really appreciate your feedback on delivery. We’ll absolutely take this on board as we’re always looking at ways to improve our service and make everything as clear and efficient as possible for our customers.

Thank you again for your support, it truly means so much to us We’re always here if you need anything!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The hair is not good quality and took…

The hair is not good quality and took so long to arrive. Too expensive for the poor quality.

9 maart 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Marli,

We’re really sorry to see your feedback and for any disappointment caused.

We have attempted to locate your order on our system using the details available, however we have been unable to find a matching order. We would really like the opportunity to look into this further and resolve this for you.

Could you please contact our team at your earliest convenience via luxebyshe@mail.com, providing your full name, order number, and any relevant details, so we can investigate this properly.

We’re here to help and would appreciate the chance to put this right for you.

Kind regards,
Luxe by She

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Completed my first order with Luxe by…

Completed my first order with Luxe by she.

Great customer service with my colour match, I can’t wait for it to be fitted! Thanks Katie for your help

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Chloe

Thank you very much for your time and leaving your kind words about your experience with us.

It’s a pleasure to have you on Board with the luxe by she team and We look forward to working with you again very soon

Thank you
Team she

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible

Absolutely terrible do not waste your money. The quality is absolutely dire, after the extortionate £10 ‘express shipping fee’ for delivery in 1-3 days my hair arrived over a week later. The colour was nowhere near the shade advertised, the worst of it though was the fact they had chopped the hair at the tape level, causing it to stick up. the actual tapes were all different sizes with no edging, and well under on the weight. considering these aren’t much cheaper than beauty works the quality is absolutely shocking. They refused to refund only offering a replacement! Therefore I’ve been forced to open a dispute with my bank. DO NOT WASTE YOUR MONEY!!!

3 maart 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Caroline,

We’re really sorry to see your feedback and for any disappointment caused.

Our team has attempted to reach out to you directly to get this matter resolved as quickly as possible, however we have not yet received a response. We are very keen to look into this fully and ensure a fair resolution for you.

Could we please ask that you contact our team at your earliest convenience via luxebyshe@mail.com, with the relevant details of your order and the issue, along with any supporting images, so we can investigate this properly and move things forward for you.

We take all feedback seriously and are committed to resolving matters promptly and professionally.

Kind regards,
Luxe by She

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a Luxe extensions kit

I ordered a Luxe extensions kit. Excellent quality and fast delivery. I highly recommend 👌

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Ewa

Thank you so much for your lovely feedback and taking the time to share your feedback it truly means a lot our team to hear your thoughts.

Thank you
Luxe by she

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 months still no hair

Long story - I left my supplier and was on the hunt for a new one. This company promised all the things you would want to hear about extentions; double drawn,soft, customer service etc I took a chance and ordered a butterfly weave. A week later it still had not been shipped-after contacting I was told it will be shipped asap- days go by and finally it’s shipped two weeks and still no hair.3 weeks still no hair.4 weeks still no hair. I contact them & im told it’s been delivered.i had not received it. a long time of back and forth emails they agreed to send me the hair on the condition that i delete my review of the company.i said not until i get the hair but it had been a long time now,months, so i agreed eventually and deleted the review. I was told the hair is sitting ready to ship as soon as review is removed im now 3 months later with no hair and no refund and they no longer are replying to me my advise as a professional is to not waste you money and time on this company

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Aisling,

We’re really sorry to read that you feel this way and we do appreciate you taking the time to share your experience.

However, we would like to clarify publicly that we have been in clear and ongoing correspondence with you regarding this matter. Throughout our communication, our team worked to investigate the delivery and support you with a resolution.

As confirmed in our email correspondence, we were more than happy to arrange and send a replacement order to resolve the issue for you. However, during this process a payment dispute/claim was opened to recover the funds. Once a claim has been opened with a payment provider, we are unable to proceed with sending a replacement order, as this would result in both a refund and the hair being issued for the same order.

For this reason, the case needed to be handled through the claim process already opened, which allows the payment provider to review the transaction and determine the outcome.

We always aim to resolve any issues for our customers in a fair and professional way, and we remain happy to cooperate fully with the claims process so that this can be concluded correctly.

Kind regards,
Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing hair

Amazing hair, great range of lengths and method! Love this brand 💘

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi kloey

Thank you so much for taking the time to leave your positive feedback.

It means a lot to the team thank
You
Luxe by she

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake sheetI don't recommend it to anyone, it's some crap from China that never arrives. You pay 10 pounds in postage for 1-4 day delivery that doesn't arrive after 3 weeks. No one should order from

Fake sheet. I don't recommend it to anyone, it's some crap from China that never arrives. You pay 10 pounds in postage for 1-4 day delivery that doesn't arrive after 3 weeks. No one should order from here. This is a piece of crap. Disgusting company.

26 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Anita,

We’re really sorry to hear that you feel this way and we’d like to help resolve this for you.

Your order has been shipped, and while we offer 1–4 business day delivery once production has been completed, delivery times can occasionally vary depending on the courier. We always aim to get orders to our customers as quickly as possible.

Please could you reach out to our customer care team at luxebyshe@mail.com with your order details so we can look into this for you right away. Our team are available and on hand to help with any issues that may occur.

Kind regards,
Luxe by She Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the product in advance

I purchased the product in advance, as I had seen in your reviews that shipping can take some time. The extensions were professionally fitted on 16/02, for which I have evidence. I also hold photographic evidence demonstrating the condition and quality issues with the hair, which I am prepared to provide if required, and I will be obtaining an assessment from a trichologist to independently verify my concerns regarding quality.

I have used an appropriate shampoo — a professional-grade, sulfate-free and bond-safe product — so it is not reasonable to suggest that a single wash would cause the extensions to fail. As I explained previously, the extensions were problematic from the outset.

Under the Consumer Rights Act 2015, goods must be of satisfactory quality, fit for purpose, and as described. If they are not, the consumer is entitled to a replacement, or refund. These statutory rights apply regardless of a seller’s terms and conditions, including policies stating that items must be unused, uncut, or that only specific branded products must be used.

I will not be accepting the 50% discount offer. In all honesty, even if the extensions were provided free of charge, I would not feel comfortable wearing them due to the issues experienced.

I have provided an opportunity to resolve this matter directly. As we have been unable to reach a satisfactory resolution, I will now be escalating this further.

Thank you.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Olivia, I’m reaching out from the management team at Luxe by She. I would like to personally apologise for the disappointment you’ve experienced; we're truly sorry to hear you aren't happy with the quality of your hair extensions. Regarding a replacement, our Company Policy states that our quality guarantee is only valid when our dedicated aftercare products are used. Because these weren't used in this instance and because the hair was purchased two months ago with out the recommended aftercare products been used, we aren't able to offer a free-of-charge replacement. When alternative products are used on the hair extensions we can not guarantee the hair due to the possibility of harsh chemicals with in the alternative products which may cause damage to the hair. However, we really want you to love your hair. To help out, we’ve discussed your case and would love to offer you a 50% discount code for a new set of extensions. We’ll also include complimentary aftercare products to ensure this new set stays in perfect condition. With the correct maintenance, our extensions are designed to be reused for years. Our professional products are vital for protecting the hair from damage, which is why they are a requirement for our guarantee. We truly value your custom and want to make this right for you. Please let me know your thoughts my reaching out on luxebyshe@mail.com, and I’ll be happy to get this sorted for you. Kind regards, Luxe by She Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am obsessed with my hair extensions…

I am obsessed with my hair extensions the quality is unreal. They are so thick from top to bottom. I am so happy I ordered.They hold the curl amazing and stay very silky soft after every wash. I get sooo many compliments and it's given me a huge confidence boost. There's no shedding compared to my last set from another brand. And the hair feels so premium quality. The hair is full with out feeling heavy and looks so natural honestly I can not praise enough.

26 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your lovely feedback! ⭐️

We’re so happy to hear how much you’re loving your extensions especially the thickness, softness, and how well they hold a curl! Knowing they’ve given you a confidence boost and that you’re getting so many compliments truly makes our day.

Thank you for choosing us — we’re so grateful for your support!
luxe by she

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service as always iv never…

Fantastic service as always iv never had a issue with this brand and my customers love the hair. I use this as my luxury range simply because the hair stays beautiful for so long. Never had a issue with delivery and Katie on the customer care team is lovely

26 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your continued support and kind words 🤍

We’re absolutely delighted to hear that you trust us as your luxury range and that your customers love the hair. Knowing it stays beautiful for so long and that you’ve consistently had a smooth experience with delivery truly means a lot to us.

I’ll be sure to pass your lovely feedback on to Katie as well — she’ll be so pleased to hear this!

We’re so grateful to have you as part of our community and look forward to supporting you always ✨
luxe by she

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely fuming been over a week…

Absolutely fuming been over a week waiting for my hair keep being told it’s with production then it’s been sent but no tracking
Absolutely disgusting! Over £500 worth of hair! Now being ignored by instagram the same automated message on email
Absolutely disgusting
Avoid!!!

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Shannon, I can see that your order had been shipped and should now of been delivered. Your tracking information was updated onto the system asap and the team did work hard to pack and prepare your order immediately.

Our team work extremely hard to ensure all our customers receive a happy and professional service with us.

We would like to reassure you that all of our emails and messages are handled personally by our Customer Care team — we do not ignore customers, and we certainly do not use automated responses in place of real support.

Please could you contact us directly at luxebyshe@mail.com with your order details, and we will prioritise this immediately to get clarity and a resolution as quickly as possible.

We genuinely value every customer and would very much like the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
Luxe By She

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this hair and my experience is…

I love this hair and my experience is always fantastic. I would never order from anywhere else . My orders arrive fast and the quality of the hair is the best iv ever used.

24 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi Amanda

thank you for takin the time to leave your fabulous 5⭐️ review

we are over the moon to see how happy you are with your order, we have loved working with you and hope to work with you again soon

thank you
luxe by she

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely girls

Lovely girls, fast delivery & fantastic quality hair. Highly recommended

12 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi thank you very much for your lovely positive feedback.

We hope to work with you again very soon delivering the highest standards of hair.

Thank you
Team she

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service and product

I don't even want to give 1 star. Spent over £300 colour is nothing like advertised not worth the money.
Cant get refund only exchange this should be more prominently advertised on website before buying.
Stuck with hair extensions I can't use.
Customer service quote policy and don't want to know. Also took twice as long to arrive than again advertised.
Shocking would not buy from them

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear that you’re disappointed with your experience, as this is never the level of service we aim to provide.

As outlined in our returns policy available on our website prior to purchase, hair extensions are classified as hygiene-sensitive goods. Once the protective packaging has been opened or the product removed from its original packaging, items are not eligible for a refund in line with our quality and hygiene standards. From your correspondence, you confirmed that the hair had been removed from the packaging, which is why a refund could not be processed.

That said, we are committed to finding a resolution for you and have offered a suitable alternative to help resolve this matter as quickly as possible. Our team is ready to prioritise this for you and ensure the process is handled promptly.

We take customer feedback seriously and always aim to resolve concerns directly with our customers. In light of our ongoing efforts to support you and reach a resolution.we kindly ask you to respond to latest email from our team.


Kind regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with this brand was great…

My experience with this brand was great and the service was lovely. I felt the team really cared and was very quick to respond. The hair it's self is beautiful and a true colour match. I bought the full aftercare range also which smells incredible and leaves the hair very soft

11 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our team and that you felt well cared for throughout your journey with us. It’s fantastic to know that you’re happy with the colour match and quality of your hair, and that you’re enjoying the aftercare range as well.

Your kind words truly mean a lot to us, and we’re always here if you need any further support or advice. We look forward to welcoming you again soon.

Team she

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Five star review for Luxe By She

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Five star review for Luxe By She! Super impressed with this brand! My order arrived much faster than expected, and the quality is stunning right out of the pack. Can’t wait to install them!

Obsessed is an understatement! ✨ Not only was the shipping fast, but the extensions themselves are absolutely beautiful. The hair feels so soft and looks incredibly natural. Definitely my new go-to brand!

Thank you Luxe for being so helpful and supportive throughout my order process.

11 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your amazing five-star review!

We’re absolutely thrilled to hear how impressed you are with your experience and that your order arrived faster than expected. It’s wonderful to know you love the quality, softness, and natural look of the extensions — and we’re so excited for you to install them!

Your kind words about our team’s support throughout your order truly mean a lot to us. We’re so grateful to have you as part of the Luxe By She family and look forward to supporting you again in the future.

Warmest thanks,
Luxe By She Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my order

I still have not received my order. Emailed the company and was told it was still being made....

12 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you for your feedback. Our team has been in touch with you regarding your order and provided an update on its progress. As each order is carefully prepared to ensure the highest quality, there can occasionally be a short wait, and we truly appreciate your patience and understanding.

If you have any further questions or require additional support, please don’t hesitate to contact our team at luxebyshe@mail.com — we’re always happy to help.

Kind regards,
Luxe By She Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovey staffand great hair

Lovey staffand great hair. I highly recommend. My friend told me about this brand after she had re used the same hair for almost a year and a half, I'm so happy I tried. I'm still amazed by the quality which just stays perfect and soft

11 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Hi,
Thank you so much for your kind words and recommendation.

We’re delighted to hear that you had a great experience with our team and that you’re so happy with the quality of your hair. It’s wonderful to know that it has remained soft and beautiful, and we truly appreciate you trusting us after your friend’s recommendation.

Your feedback means so much to us, and we’re always here if you need any support or advice in the future. We look forward to welcoming you again soon.

Warm regards,
Luxe By She Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous hair and fantastic service…

Gorgeous hair and fantastic service every time. I always use these hair extensions as I know I can trust the quality. The team are very reliable and responsive and my order always turns up the perfect shade. I did have an issue with one of my customers deliveries last month but this was not an error from the team and they were very helpful and efficient and helping me get this issue resolved. My customers all love the hair as it is easy to manage and lasts so long.

11 februari 2026
Logo Luxebyshe

Antwoord van Luxebyshe

Thank you so much for your wonderful feedback and continued trust in our brand. We’re delighted to hear that you’re consistently happy with the quality of our hair extensions and that your orders always arrive in the perfect shade.

It means a great deal to us that you recognise our team’s reliability and support, and we truly appreciate your understanding regarding the delivery issue. We’re glad we could assist in resolving it quickly for you.

We’re also thrilled to hear that your customers love the hair and find it easy to manage and long-lasting. Your support means so much to us, and we look forward to continuing to serve you in the future.

Warm regards,
Luxe By She Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer