Luxoraclinic Reviews 

2
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Medische kliniek

Geschreven door het bedrijf

LUXORA Clinic, we are a pioneering medical tourism clinic dedicated to transformative aesthetic procedures. With a passion for excellence, our experienced surgeons and doctors deliver outstanding results, fostering enduring relationships with global patients.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(2)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⚠️ PLEASE DO YOUR RESEARCH BEFORE…

⚠️ PLEASE DO YOUR RESEARCH BEFORE BOOKING WITH LUXORA CLINIC

They use fake AI Generated before after photos to lure you to send deposit. Once they get your money' they ghost you!
I paid Luxora over $2,000 toward surgery and cancelled a few days after. before travelling or receiving any surgery or medical treatment. They are refusing to return my money, citing their “no refunds” policy.
My issue is NOT that I simply changed my mind. After paying, I discovered serious red flags involving the surgical results and information being presented to prospective patients.
I asked my coordinator, Lena, for additional photos of a particular patient and was told there were none on file. Hours later, numerous additional photos of that same patient suddenly appeared. Those images raised serious concerns, and an AI-detection tool identified them as AI-generated.
I was also communicating with three other prospective patients considering Luxora, and we compared information we were being given. In one particularly concerning instance, photos of a patient were presented as results of a specific procedure. I was personally in contact with the woman in those photos, and she told me that was NOT the procedure she had undergone.
These representations played a significant role in my decision to book. In my opinion, potentially fabricated or misrepresented surgical results being used to obtain deposits raises extremely serious concerns about misrepresentation and possible fraud. A “no refunds” clause does not erase those concerns. I was lied to and mislead.
Luxora later told me in writing that they would refund me if I cancelled my dispute and agreed not to file another one. They also wanted me to sign an agreement/NDA, huge RED FLAG! yet despite repeatedly asking Lena to send me the paperwork so I could review it, she never did.
Now Luxora is ignoring my messages entirely. I received no surgery or medical treatment, they still have over $2,000 of my money, and they are no longer meaningfully communicating with me.
This entire experience has left me with serious concerns about Luxora's honesty, transparency and professionalism.
Please independently verify the photos, procedures and information you're shown before sending this clinic any money. I wish I had done so before sending mine.
I have given them over a month to resolve this without having to do this, but their professionalism and neglect has left me no choice but to warn others.
In regards to your response. The deposit it canadian Dollars was exactly
$ 2069.43. The lower amount you are posting to make yourself look better is in Euros. So converted for me it cost $2069.43. Canadian. Dont play these games. You know exactly what you did. You stole money from a single mom, who wanted to make herself feel better and you stole that from her by stealing her hard earned money. People need to know what kind of business you are running. I also have documents to prove everything and have no problems posting and sharing with anyone that wants to see the truth. You guys are liars. You used fraudulent befor/after photos, to get a deposit, and you know it. Once I called you out! You immediately wanted a NDA to cover your ass. Sorry im calling this company out for the frauds you are! Give a hard working mom her $2069.43 . If you were honest people, you would give me back my money . Especially since I didn't even fly out of Canada. not one appointment or accommodation was scheduled. And I cancelled a few days after sending Deposit so no accommodation or paperwork was even started. you claim opening my file cost over $2000. Your saying I owe you over $2000 for opening my file? Are you kidding me? You guys are scamming people there are 2 other people I am currently in contact with that you did the same thing to that are ready to out this company too. Im not the only one! I am looking forward to posting all my evidence and showing people the Truth about this dirty fraudulent company. You think I dont have everything documented? I absolutely do, and I didn't want to destroy your reputation, but you leave me no choice with the lies your spewing. Give me back my $2069.43 canadian that you robbed a single hardworking mother of. That right there shows your morals to take such a huge amount of money from someone for doing absolutely nothing. Its robbery ! And nice try lying again saying my own back is on your side. Its absolutely not! Its being investigated. Total transparency here too. I have all the receipts and gladly invite all to privately message me for all the proof about this company! You think postimg my full legal name will scare me to remove this review or intimidate me by using my personal Bank information? once again showing your morals by outing my personal information really professional of you!

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoraclinic

Antwoord van Luxoraclinic

Dear Ms. Gombos Katalin Agnes,

We are compelled to respond to your public review to set the factual record straight regarding your interactions with Luxora Clinic.

The Correct Amount & Cancellation: First, to correct the record, your deposit payment was $1,200 (not $2,000 as stated). You reserved our coordination services, and our non-refundable deposit policy and terms were clearly communicated and acknowledged by you at the time of booking. You chose to cancel your procedure of your own accord for personal reasons, influenced by external opinions and premature judgments, well before any breach on our part.

The Bank Dispute: Following your cancellation, you initiated a formal chargeback dispute through your financial institution (BANK OF NOVA SCOTIA) to attempt a forced refund. After a full review of all evidence, communications, and terms by independent banking professionals, your own bank officially ruled in favor of the merchant and permanently closed the case in our favor.

Total Transparency: We have nothing to hide. If anyone wishes to verify the facts, we are fully prepared to publicly publish all official documentation, communications, and the formal banking decision proving that your own bank rejected your dispute.

We take our medical standards and patient care with utmost seriousness, and we reject entirely unfounded allegations of misrepresentation or fraud. Because your bank and official dispute processes thoroughly evaluated your claims and validated our practices, we consider this matter closed

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best team and best Doctor

Overall everything was great Dr Erman Ak was very professional dr the coordinator Iman was great she helped me in everything
I highly recommend this clinic
They r great team the nurse especially Bearkat was the best
They don’t only took care of me but they also took care of my husband
I really appreciate everything they did for me
I have amazing experience with them
This clinic is 10 times better than natural clinic that had very bad experience with them last year
This clinic doesn’t wast ur time always on time and professional
As soon as I met them I felt confident
Thank you Doctor Erman AK and thank you Iman and big thanks to brekat

27 september 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer