Maddisons of Durham Reviews 

285
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

speedy despatch, very good stock range including hard to find items. My only gripe is no phone line to be able to ask technical details or get a swift resolution in case of issues with delivery. There... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Product has arrived within specified timeframe. unfortunately, it got damaged in transit. Was going to call through to notify but there is no number to call. Instead had to email over..... Repla... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bead spinner, 13 days after order no sign and no replies to several emails despite despatch being said same day as order. Finally arrived but was not perfect, have had to “butcher” it a bit to spin sm... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality disk cutter. I have used this several times already and the cut is precise with little finishing needed. Excellent price too when compared with leading brands. I highly recommend th... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gereedschapgroothandel

Geschreven door het bedrijf

Born in 2015 from a passion for craft and quality, Maddisons of Durham is a small, independent supplier of jewellery-making tools and equipment — trusted by silversmiths, students, and studio makers across the UK. We’re a close-knit team (humans, dogs, and one endlessly curious Bengal cat), dedicated to offering friendly, down-to-earth service with a personal touch. Everything we stock is carefully handpicked with makers in mind — from trusted staples like Durston, ImpressArt, and Beadsmith to specialist gems such as Thompson Enamels, GreenLion tools, and the complete Fretz collection. We work hard to match big-brand prices wherever possible, so you can invest in top-quality tools without stretching your budget. Whether you’re just starting out or deep into your making journey, we’re here to help you find the right tools for the job.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

285 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(285)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

speedy despatch

speedy despatch, very good stock range including hard to find items. My only gripe is no phone line to be able to ask technical details or get a swift resolution in case of issues with delivery. There is a live chat facility though but not quite as useful as a helpline. Seller recommended and would use again.

24 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Good morning,

Many thanks for leaving lovely feedback! As a small company, it'd be difficult to manage a phone line right now. However, we're working on it!

Have a great day!

Kind regards,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No problems

No problems , all Okay.

3 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Good morning,

Glad to hear everything is okay with your order. Please let us know if you need anything else.

Have a lovely day!

Kind regards,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service when the items…

Great customer service when the items I'd ordered weren't exactly as I'd expected.

3 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Good morning,

Many thanks for your patience and for taking the time to leave us feedback. Please reach out if you need anything. :)

Have a lovely day!
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service.

Order arrived quickly, exactly as described. I made a mistake with my order and it was sorted out, via email, with no drama. Good service!

14 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bead spinner

Bead spinner, 13 days after order no sign and no replies to several emails despite despatch being said same day as order. Finally arrived but was not perfect, have had to “butcher” it a bit to spin smoothly as can’t be bothered with the hassle of returning it, and it was supposed to be a gift, too late. Won’t use this company again

13 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi Lisa,

I am so sorry for the problem you experienced with this order. Unfortunately there have been a number of delays with Royal Mail recently due to their ongoing strikes, so I am very sorry that the item didn't reach you sooner.

I have checked but unfortunately can't locate any emails from yourself aside from you initial enquiry before ordering. I have now reached out to you about how we can help resolve this for you, and am again so sorry about your experience with this order.

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery and good quality…

Quick delivery and good quality products.

4 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Resolved the above mentioned issue without hesitation.

Product has arrived within specified timeframe. unfortunately, it got damaged in transit.

Was going to call through to notify but there is no number to call. Instead had to email over.....

Replacement product has been delivered two day later, this time packaged in a more protective manner.

24 oktober 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with your order and that we were able to resolve the issue for you. Once again, I am so sorry that it did arrive damaged initially.

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi David,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy your order reached you so soon.

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfection!

Personal, friendly service. Super-efficient, very quick packing and dispatch. Excellent comms to keep me updated during processing and delivery process.
I requested discreet packing as the item was a present and it all happened seamlessly.
A1 experience - thank you!

2 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi Lann,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order and that you were able to stay updated through the whole process.

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick Response and Good Quality Product.

First time using this company and was very pleased with the value and quality of the stainless steel tumbling media I purchased. Delivery was quick and the media is well packaged in a sturdy re-usable container.
Based on this experience, I would definitley recommend this company.

1 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order and would recommend us!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good products

Good products. Speedy delivery

2 november 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Maddisons = Excellent

Easy to use website. Best prices. Fast secure delivery. I would recommend Maddisons highly to friends and colleagues.

27 oktober 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order, that it was delivered quick and that you will be able to recommend us!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The first order was good, now frustrated and unchuffed.

The first order went through great with prompt delivery. I put a second order in but this arrived with a couple of missing items, not a great cause for concern as these things can be sorted out quickly.... That is until you try to find a phone number. Really frustrating as the messaging systems don't get a response. They are not in Durham but Hartlepool... HMmm, serves me right for dealing with Monkey Hangers I think.

24 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi Marc,

I am so sorry that you were unable to get in contact with us, but unfortunately I haven't been able to find any emails from you about the missing items. Please can you let me know what these are and I will get this resolved as soon as possible for you?

I am sorry to hear that you are disappointed we are located in Hartlepool. We include Durham in our name as this is where the company was first formed, however our warehouse is indeed located in Hartlepool now.

Please let me know the missing items from your order and I will get these either sent out or refunded for you, and once again I am so sorry for the inconvenience.

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service

Fast service, products as described, good packaging. Will be using them again.

1 oktober 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi Jordan,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order and look forward to your next one!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service, quick delivery

1 oktober 2022
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review. We are so pleased to hear you are happy with your order!

Kindest regards,
Beth

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

china store

ok, the store is ok. order cam, but I had to pay additional tax in Croatia because the order comes from China.

27 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Maddisons of Durham

Antwoord van Maddisons of Durham

Dear Kresimir,

I have just taken a look at the message you sent us. Please understand that will not tolerate the sort of offensive language in that email, nor should we have to.

Regarding your order to Croatia. Unfortunately, when sent economically, it can take more than two weeks. You did not opt to pay for tracking.

I have sent you proof of posting in the form of the Royal Mail label. You are welcome to get in touch with them to confirm it is genuine.

I hope the glass reaches you soon but rest assured, if it does not, you will be offered a replacement or refund.

Kind regards,
Leighton

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carson MiniBrite Slide-Out LED 5x Magnifier

I ordered a Carson MiniBrite Slide-Out LED 5x Magnifier for someone who has very poor eyesight, to replace one that had been lost. The order process was very straightforward and the item arrived on time as promised. Would recommend both the product and the company.

7 oktober 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality disk cutter

Excellent quality disk cutter. I have used this several times already and the cut is precise with little finishing needed. Excellent price too when compared with leading brands. I highly recommend this product and will buy from Maddison’s again without hesitation.

8 oktober 2022

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer