MAHI Leather Reviews 

431
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ordered from Senegal, West Africa, a camera bag. came in perfect condition and packaging. it's really genuine leather. the bag feels tough and i't's spacious while not being too bulky. shipping was v... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Known MAHI for a while now, ever since my husband got the Columbus bag. It’s only gotten better with age and keeps bringing me back for more leather goods. The 5 stars, though, are as much for thei... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuine hand crafted leather travel bag set arrived in about a week. Customized quality present was so excited to gift to my dad for his special birthday. Definitely worth the price. Looks way more e... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Both product and service are top notch! The backpack I purchased is awesome, great quality and sturdy construction. What's equally great is the customer service, both friendly and professional.

Bedrijfsgegevens

  1. Koffer- en tassenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Premium leather handmade just for you. MAHI offer a one year warranty as standard on all orders. All leather is a byproduct of local farming. $1.50 from every sale is donated to the FRANK Water charity.

MAHI Customer Promise

Geschreven door het bedrijf

30 Day Money Back Guarantee
As part of our commitment to quality, MAHI offers a full 100% money-back guarantee on all non-personalised orders.

Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

431 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(431)

43 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful product backed by exceptional service

I had not realized that I was ordering from a company in India, so I expected delivery sooner than was possible. When I reached out to the company regarding the status of my order the team was responsive, knowledgeable, compassionate and very friendly. After our initial contact they kept me informed each step of the way.

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Faulty

Bag arrived with a cut in the leather.
Discussed replacement but chose return and refund. How ever, radio silence and no way to return product for full refund.
Can’t use the bag as it’s a hole in it, no refund coming and no way to return. No paperwork in the original package. Poor show.
Edited * Response and refund on its way.
My error in expecting an immediate response. All sorted now.

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MAHI Leather

Antwoord van MAHI Leather

Thank you for your review.

As you know, we spoke earlier today via our WhatsApp chat support.

Initially you requested a replacement. You then decided you would prefer a refund and details were provided to you on how to obtain a refund shortly after.

You then sent some additional questions when our chat support had gone offline.

Whilst we are normally much faster, we do mention on our website that we can take up to 1 business day to respond to support enquiries. Hopefully you can see from our other reviews that we are committed to offering a high level of customer service.

Your refund will be processed within the next 24 hours and we remain at your disposal should you require further assistance subject to the response time specified above.

Best wishes,
MAHI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb quality! Great experience!

I received the hairdresser's bag very quickly, and it looks amazing! My girlfriend really loves it, and the special embroidering makes it the perfect birthday present for her 30th. The quality of it is superb, and I can't recommend it enough for anyone who's looking for something practical and sophisticated. 5 stars from me!

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Classic Backpack 3.0

I bought the classic backpack 3 after seeing it on Youtube. It came as promised and it seems to be good quality! Had it for about 2 weeks now and i simply LOVE IT.
Also their customer service seems to be pretty lovely.
(Thank you Carrie-anne)
So overall a good experience with Mahi and im sure ill be back for more products in the future.

3 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely looking bag and great quality

Was super easy to order, great quality and delivered in great time. I was initially worried about the size, however, was super amazed at how much fit, how compact, easy to carry and lightweight the bag is. Couldn't be happier with it!! Made for a special 40th birthday present, especially with the initials stitched in black. Thank you

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Classic Duffle Bag

I ordered the Classic Duffle Bag (Navy Blue). Delivery did not take long at all, bag came packaged well and protected. As usual, top quality BLUE leather. 😍🥰

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great products

Great products, good stitching and materials.
Only complaint is that on my first order i listed the wrong email, contact support but got no answer.

20 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well worth it

Gotta admit, I was a little skeptical but the leather work was fantastic especially for the price. The bag feels great and was just what I was after

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

True quality for affordable price point.

Bought The Messenger several weeks back. Pros: (1) For the price point, the quality's unmatched and it's a lovely little bag. (2) the construction of the metal elements, the stitching, and the internal lining all seem to hold up. Con: the zipper pull on the back pocket is asymmetrical and seems like a foregone detail. For under $200, though, a excellent buy.

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer