MakedTee Reviews 

25
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven’t received an order placed two weeks ago today they claimed shipped but there is no viable tracking number and their support email bounces back. Fraudulent this far no product and no way to rea... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My order had a pretty glaring typo. When I asked for a refund they only offered me fifty percent, which is insulting. I was able to get that up to 80%, which is honestly still insulting but I didn't f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am beyond thrilled with my canvas print! It was a splurge present for myself, and I LOVE IT!!!! The quality is impeccable, the price was quite the value, shipping was fast, packaging was very protec... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First the quality is horrible the color looks like someone printed on a printer that was low on ink. Doesn't look at all like what you would expect, so if you buy prepare to be disappointed. Their ret... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Kledinggroothandelaar

Geschreven door het bedrijf

Explore our collection of cheap sports jerseys, offering high-quality athletic apparel at unbeatable prices.


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

25 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(25)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Canvas

From ordering to customer service response, MarkedTee did a great job. The canvas I ordered looked great.

10 juni 2022
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My order had a pretty glaring typo

My order had a pretty glaring typo. When I asked for a refund they only offered me fifty percent, which is insulting. I was able to get that up to 80%, which is honestly still insulting but I didn't feel like dealing with the issue any longer. Will not be shopping from this site again.

2 juni 2022
Logo MakedTee

Antwoord van MakedTee

Hi Tim, thank you for your information. We are very sorry for the problem happen to you. However, we offered to replace you with a new item with the right lettering, but you refused, and we are very sorry that we can only reimburse you 80% of the whole transaction because we also lost the production and shipping fees. Furthermore, if you know how to repair it, the item is perfectly functional. We appreciate your understanding, and we have refunded to you when we get your response. We apologize to let you down and we will improve our products and services to meet our customer's expectation. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM! POOR QUALITY! DON'T BUY

First the quality is horrible the color looks like someone printed on a printer that was low on ink. Doesn't look at all like what you would expect, so if you buy prepare to be disappointed. Their return policy is a joke! They first try to tell you that it's past the deadline for returns. I received my item a week before, so let them know that wasn't the case. They will tell you they will let you return it, but when you try to they tell you no cause THEY think you received a quality product. What? No, I must disagree I'm the one looking at it. Don't waste your money or time total scam!

1 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo MakedTee

Antwoord van MakedTee

Hello, thank you for your information. We sincerely apologize for the inconvenience. However, as we have checked, you ordered in early May (May 1 at 8:05 PM), the order shipped in May 9 and you did not contact us until the end of the month (May 27). So we retain the ability not to deal with that issue with you because it has been about a month since you received the item and we are unsure whether or not you have utilized it. However, we requested the photo and discovered that the item you received resembled a mock-up, so we are not able to accept your return and refund to you, we hope you could understand our situation. We appreciate your feedback and we will improve our products and services to meet our customer's expectation. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The lyrics are written wrong

The lyrics are written wrong and not complete ! This was a gift and took 3 weeks to get to me missing the birthday. Disappointed all around with this.

31 mei 2022
Logo MakedTee

Antwoord van MakedTee

Hello, please check your mailbox and we have resolved your problem in it. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased gift for my daughter's…

I purchased gift for my daughter's birthday on canvas. The work was beautiful and very good quality. It also came with the hook on the back all ready to hang.
She absolutely loved her gift and so did I. My purchase arrived in very good time.

17 mei 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great piece

Great piece, exactly what I expected based on the listing. Shipped timely and well protected in its box. 10/10 would buy again.

26 april 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Canvas Print - Exceeds Expectations

I am beyond thrilled with my canvas print! It was a splurge present for myself, and I LOVE IT!!!! The quality is impeccable, the price was quite the value, shipping was fast, packaging was very protected, and most of all the Cat Drinking Whisky (Scottish spelling, thank you!) is fabulously portrayed in all his glory!!! Excellent quality. I will definitely shop at MakedTee again.

19 april 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The quality of the wall art is awful

The quality of the wall art is awful. Please don’t buy from this company. When asked for a return label they refused and offered 10% off a future purchase. Just a scam

29 maart 2022
Logo MakedTee

Antwoord van MakedTee

Hi Kim, thank you for your feedback. However, we fulfilled the right items to you, and the type we fulfill is the same as other customers. We understand that customers may praise or complaint products, but we rarely receive product quality complaints, and we have attempted to make you satisfied by issuing a partially refund. When the item comes in good condition, we are unable to accept returns. We hope you understand, and we have clarified the issue in the policy, hope you can review it. Once again, we are really sorry for the inconvenience, please understand for our situation. Thank you very much and we will try our best to improve more about our products.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer