ManoMano Reviews 

12.250
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website is just a middleman for companies who send you different products to those pictured and go silent when you contact them for a return. Manomano customer service won't do anything when this... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered & was a bit worried because it was so much cheaper than anywhere else. It would have been delivered in 48hrs, but one of the digits in my postcode was wrong (my fault) so delivery was retu... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ManoMano, champion du monde au niveau des prix, arrive en tête du classement mondial concernant le Pooltester II qui mesure les différents paramètres de l' eau, grosse arnaque donc au niveau prix car... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have ordered twice from ManoMano and on both occasions the items were packaged really well and delivery time was ok. I bought 1 mirror for inside first and then 2 for the garden. All were very good... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Doe-het-zelfzaak
  2. ook in
  3. Bouwwinkel

Over ManoMano

Geschreven door het bedrijf

Millions of products available

No more traffic jams or queues in shops - on ManoMano you'll find millions of products from the biggest brands for all your home, DIY and garden projects.

Our major brands include: Facom, Stanley, Bosch, Makita, Black & Decker for tools. Legrand, Schneider Electric or Hager for electricity. Gardena, Karsher, Husqvarna, STIHL or Weber for gardening. Grohe, Hansgrohe, Jacob Delafon or Geberit for the bathroom. Fagor, Atlantic, Saunier Duval or Daikin, for your plumbing, sanitary or heating projects.

Have a question or need advice? Get a quick response from our experts via live chat.

Low prices, all year round

Launch your projects at affordable prices all year round. Take advantage of our flash sales and our free 48-hour delivery selections to place your order at the best price. Get even better value for money with promotional codes available regularly on our website and on the ManoMano app. Want more? Shop on the app to order from wherever you want, whenever you want. Easy.

A website and app that protect your purchases

Order with peace of mind, your payments are protected and secure. Choose your payment method: credit card, PayPal or Klarna, in one or more instalments.

Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

12K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(12.250)

211 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Happy

I ordered a Dewalt Cordless Drill from ManoMano because of the price and availability.
I cannot fault the service in any way and I am very happy with my purchase

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor!

Happy to take the money, promise delivery and then say at the last minute they can't deliver. Waste of time and money.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Suzie,

Thank you for your message. Your satisfaction is very important to us and we always strive to do our best. Your comments are a great help to us, both the positive and the negative ones.

I am sorry that you are not satisfied with your experience on ManoMano.co.uk 

As you have not provided any further details about your order in your review, please contact us HERE with further information.

We will then ensure to process your case as quickly and satisfactorily as possible and resolve it for you.

Best wishes,
ManoMano UK team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lieferzeiten sind unmöglich

Lieferzeiten sind unmöglich, Von Temu geht es selbst schneller wenn es aus China kommt und wäre noch günstiger

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es tut mir leid, dass Sie eine negative Erfahrung mit unserem Service hatten. Bitte teilen Sie uns Ihre Bestellnummer oder Kundennummer mit, damit wir uns Ihren Fall genauer ansehen und eine mögliche Lösung finden können.
Gerne können Sie uns ebenfalls telefonisch oder per E-Mail kontaktieren.
Unsere Teams sind erreichbar unter +4969 96759032 (Anruf zum Ortstarif) von Montag bis Freitag von 8 bis 20 Uhr und Samstag von 9 bis 18 Uhr.
Gerne können Sie uns ebenfalls  hier (https://faq.manomano.com/hc/de/requests/new) eine Nachricht unter Angabe Ihrer Bestelldaten an unseren Kundenservice senden.
Bitte melden Sie sich bei uns, sollte es zu Fragen oder Problemen kommen, wir helfen Ihnen gerne. Wir stehen Ihnen gerne für weitere Fragen gerne zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, Ihr ManoMano-Team
(per E-Mail gesendet)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an aluminium ladder and a…

Ordered an aluminium ladder and a stainless steel ladder arrived instead. Communication is limited and still waiting for collection of the item and my refund after weeks of chasing. It is not worth the hassle of purchasing from this company.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Natasha,

Thank you for taking the time to leave your review, and we are truly sorry to hear that your order has still not been collected. We completely understand how frustrating this must be and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Unfortunately, as your review does not include an order reference number, we are unable to locate your order on our system. In order for us to investigate this matter and resolve it for you as quickly as possible, we kindly ask that you contact our customer service team directly via ManoMano.co.uk. Once we have your order details, we will do everything we can to ensure this is resolved for you as a matter of priority.

We appreciate your patience and look forward to hearing from you.

The ManoMano Team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ingnoranz pur!

Ware war OK, Lieferzeit sensationell. Aber wer nach dreimaliger Anfrage nicht in der Lage ist, eine Rechnung zu schreiben und Kundenanfragen schlicht ignoriert, disqualifiziert sich als Händler trotzdem komplett!

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es tut mir leid, dass Sie eine negative Erfahrung mit unserem Service hatten. Bitte teilen Sie uns Ihre Bestellnummer oder Kundennummer mit, damit wir uns Ihren Fall genauer ansehen und eine mögliche Lösung finden können.
Gerne können Sie uns ebenfalls telefonisch oder per E-Mail kontaktieren.
Unsere Teams sind erreichbar unter +4969 96759032 (Anruf zum Ortstarif) von Montag bis Freitag von 8 bis 20 Uhr und Samstag von 9 bis 18 Uhr.
Gerne können Sie uns ebenfalls  hier (https://faq.manomano.com/hc/de/requests/new) eine Nachricht unter Angabe Ihrer Bestelldaten an unseren Kundenservice senden.
Bitte melden Sie sich bei uns, sollte es zu Fragen oder Problemen kommen, wir helfen Ihnen gerne. Wir stehen Ihnen gerne für weitere Fragen gerne zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, Ihr ManoMano-Team
(per E-Mail gesendet)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

DISAPPOINTING FIRST EXPERIENCE OF THIS SITE

This was the first time I have used ManoMano and it was disappointing. I ordered a Bosch Professional 18V Angle Grinder (with case, batteries & charger) at a very reasonable price, even when including the P&P. Two days later, I received an e-mail saying my order had been 'rejected by the seller' and I would receive a refund; there was no further explanation, but my guess is that the seller didn't have the item to sell in the first place! I've given this review 2 stars as the refund came through within a couple of days, but I would be extremely hesitant about using ManoMano in the future.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Richard,

Thank you so much for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry that your first experience with ManoMano was not the positive one it should have been. We completely understand how disappointing this must have been, and we sincerely apologise.

To provide a little context, ManoMano operates as an online marketplace, connecting customers with independent sellers. In most cases, when a seller cancels and refunds an order, it is unfortunately because the product is no longer in stock or has become unavailable at the time of purchase. We appreciate that this is far from an ideal experience, particularly when you were looking forward to receiving your order.
We are pleased to hear that your refund was processed quickly, and we are sorry that the lack of communication from the seller left you without a clear explanation.

We genuinely hope that this experience will not put you off giving ManoMano another try in the future. We have a wide range of sellers offering fantastic products, and we would love the opportunity to provide you with the experience you deserve.

Once again, we are very sorry and thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would put No stars if I could.

Would put No stars if I could.
They Give unrealistic delivery times they know full well they can’t achieve and use sub par couriers.
They just hope majority of people will just accept the late delivery.
So I wouldn’t advise ordering anything from this company especially if what you’re ordering has any sort of time constraints and if any issues do arise with your order I wouldn’t hold your breath on actually being able to rectify it with any urgency, not possible to speak to a human being and even the automated bot responses tell you you’ll be waiting 48 hours for any sort of response.
Shambles of a company.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Antony,

Thank you for taking the time to leave your review. We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we sincerely apologise for any inconvenience caused.
We would like to take a moment to explain that ManoMano is an online marketplace, through which independent sellers list and sell their products. As a result, each seller manages their own fulfilment and selects their own courier partners. Unfortunately, this means we are unable to dictate or influence which couriers are used by each individual seller.

Once an order is in transit, delays can occasionally occur that are outside of our control. We completely understand how frustrating this can be and we are very sorry that this affected your experience.

We appreciate your feedback as it helps us to continuously improve, and we thank you for your patience. If there is anything further we can assist you with, please do not hesitate to contact our customer support team directly.

Kind regards,
ManoMano UK
(sent via mail)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wardrobe is brilliant

Wardrobe is brilliant, cheaper than other sellers for the same item but I did notice a little scratch line that went across the top of the mirror, if it was new or not idrk, the price difference was worth that little scratch tho

2 juni 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a garden storage box…

I purchased a garden storage box through ManoMano Italy, recommended by their representative as suitable for storing outdoor cushions. Despite following all instructions and using the provided internal lining, water pooled inside the box and our cushions were ruined by mould on two separate occasions.
We took every additional precaution possible — purchasing extra protective bags at our own expense and moving the box indoors over winter — yet the product still failed. It is simply not fit for its intended purpose.
When we requested a refund, ManoMano refused, citing internal policies. Despite multiple escalations, they have continued to deflect, at one point suggesting we may have installed the internal cover incorrectly. They have now stopped responding in English altogether.
Under EU Directive 2019/771, consumers are entitled to a two-year guarantee on goods not fit for purpose. ManoMano has refused to honour this.
We are now pursuing the matter through the UK International Consumer Centre. I would caution anyone considering purchasing outdoor storage products through this platform

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Buongiorno,

Grazie per il suo messaggio. I suoi commenti sono di grande aiuto per noi, sia quelli positivi che quelli negativi!

Mi dispiace che non sia soddisfatto della sua esperienza su ManoMano.it  .

Speriamo di avere la possibilità di vederla nuovamente sul nostro sito e fornirle una nuova e migliore esperienza.

Cordiali Saluti,

Il team di ManoMano IT
(inviato via e-mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful after service

I wanted a ready assembled media cabinet, googled as such, manomano came up, with a page heading "fully assembled furniture"
Clicked on the item I wanted, read and re read the description, delivery etc and NO MENTION that this item was flat packed. The seller is saying theres nothing to say its fully assembled. But manomano have it under fully assembled furniture, and the description does not state it requires assembly.

They collected and kept £50 of my payment. They are saying I need to resolve with seller, but under UK law, its the merchant that took your money holds the accountability.
This item was sold under a misleading description, therefore a full refund should be given. They just pass the buck instead of resolving

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Lynne,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry to hear about the disappointment and frustration you have experienced with this order.

However, we do need to advise that where a product description does not explicitly state that the item comes fully assembled, the seller is not held liable for covering the cost of a return on this basis. We appreciate this is not the outcome you were hoping for, and we are sorry for the disappointment this causes.

We would encourage you to continue to liaise with the seller directly to seek a resolution. If you feel the listing was misleading in any way, we would also recommend raising this formally so that the product information can be reviewed and updated to prevent similar confusion for future customers.

We take feedback like yours very seriously, as it helps us to continually improve the experience for all of our customers. Once again, we apologise for the inconvenience caused and thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
ManoMano UK Team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience

Very bad experience, received wrong item and after long discussions with them never received my item, just refund finally

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Rafael,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry to hear about the experience you had. Receiving the wrong item and having to go through lengthy exchanges to reach a resolution is far from the standard we hold ourselves to, and we completely understand your frustration.

We are pleased to confirm that a full refund has been processed for your order. However, we sincerely apologise that it came to this, and that you did not receive the item you originally ordered.
We hope to have the opportunity to restore your confidence in us in the future.

Kind regards,
The ManoMano Team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery times advertised are a work of…

Delivery times advertised are a work of fiction. Do not use. It may be cheaper, but you will pay in the long run. Ive lost 3 days labour because of a fictitious delivery date.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello,

We're very sorry to hear that your order is delayed.

As you have not provided any further details about your order in your review, please contact us directly with further information so that our customer service team can assist you further.

We will then ensure to process your case as quickly and satisfactorily as possible and resolve it for you.

Best wishes,
ManoMano UK team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

320ml Gläser bestellt

320ml Gläser bestellt. Kleiner als angegeben. Bis zum äußersten Rand 300ml. Zum Umtausch soll ich Fotos schicken?! Ohne Eichstrich schwierig. Außerdem Paket im Hausflur gefunden, obwohl ich zu Hause war und bei Bestellung vermerkt habe, abstellen 8.Etage

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir konnten in unserem System einsehen, dass Sie den Händler bereits über unsere Seite informiert haben. Wir haben Ihre Nachricht über Ihr ManoMano-Kundenkonto an den Händler weitergeleitet. Dieser wird Sie innerhalb von 1-2 Werktagen per E-Mail kontaktieren. 
Bei weiteren Fragen können Sie gerne unseren Kundenservice per Telefon kontaktieren.
Unsere Teams sind erreichbar unter +4969 96759032 (Anruf zum Ortstarif) von Montag bis Freitag von 8 bis 20 Uhr und Samstag von 9 bis 18 Uhr.
Mit freundlichen Grüßen, Ihr ManoMano-Team
(per E-Mail gesendet)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Says delivered but hasn't been.

Item reported as delivered but it hasn't been received.
There is no one to talk to about issue, all contact is by stupid generic bots or email where you have to wait two or three days for a response.
Won't be using again and hoping to arrange a refund.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello,

Thank you for your message.

I am sorry to hear that you have not received your order.

I see that you have not yet contacted the Seller or ManoMano. As you have not provided any further details about your order in your review, please contact us directly using the contact form on ManoMano.co.uk with further information.

We will then ensure to process your case as quickly and satisfactorily as possible and resolve it for you.

Best wishes,
ManoMano UK team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 Sterne!!!!

0 Sterne!!!!
Für eine Retoure 15 € zu verlangen ist unverschämt.
Hier bestelle ich sicher nichts mehr.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Guten Tag, 

vielen Dank für Ihre Bewertung. 
Es tut uns leid, dass Sie aufgrund der Rücksendekosten unzufrieden waren. Wir konnten in unserem System einsehen, dass der Händler Ihnen die Rücksendemodalitäten für Ihren Widerruf mitgeteilt hat. Bitte beachten Sie, dass laut Gesetz bei einem Widerruf die Rücksendekosten vom Verbraucher getragen werden. Diese und weitere Informationen rund um das Widerrufsrecht finden Sie auf folgender Seite des Bundesministeriums: https://www.bundesumweltministerium.de/themen/verbraucherschutz/digitaler-verbraucherschutz/rueckgabe-und-widerrufsrecht

Bei Rückfragen wenden Sie sich gerne an uns. 

Wir wünschen einen schönen Tag, 
Ihr ManoMano-Team
(per E-Mail gesendet)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Honestly a joke company

Honestly a joke company.

We ordered a worktop and are renovating as we are having our first kid. We checked the worktop was okay and had no dents. At a glance it was okay. We had it installed - had builders around, gas engineer to fit the hob in etc. We have then found an insect that is rolled into the worktop (not a mark but actually in the laminate of the worktop 🤢). This is disgusting, and so so unhygienic.

I asked if I could get a refund as I do not trust the delivery of another worktop, and the Consumer Act says if the item is defective then they should rectify the situation. They refuse to send someone to remove the worktop or fit in a new one, and to add further insult, and making this even harder, won’t issue a refund - I have to pay someone to remove the worktop, for them to take it away, for me to then have a refund, which I then will need to have installed. I do not have spare money just lying around for me to do this, and to be honest don’t see why they want a worktop that has been cut down in half and around a hob and sink and has a bug in it. Instead of trying to help, they are being rude and adding unnecessary steps, stress - mentally and financially.

STAY AWAY FROM THIS COMPANY! YOU WILL LOOSE MONEY!

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Karishma,

We completely understand your frustration and want to assure you that your concerns are taken very seriously. The presence of an insect embedded within the laminate of your worktop is absolutely not acceptable, and we sincerely apologise that this has been your experience.

We want to clarify the position regarding your return. Under the Consumer Rights Act, the seller, Gravahas, is legally obligated to cover the cost of returning the defective item and to provide you with a full refund, as the product was found to be faulty. However, as the worktop had been installed prior to the defect being discovered, we do have to advise that unfortunately the seller is not liable for covering the costs associated with the uninstallation of the product. 

Once again, we sincerely apologise for the distress this has caused, and we wish you and your growing family all the very best.

Kind regards,
ManoMano Customer Support
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

15 Day shipping!!!

15 Day shipping@!

Be aware, likely to be drop shipping.

Asked for email to be cancelled and refused and sent via snail mail.

Once chased for order their tone changed and became hostile via email

Dont bother, use amazon.

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Matt,

Thank you for taking the time to leave your review, and we are truly sorry to hear about your experience.
We would like to look into this matter for you as a priority; however, upon reviewing the order number you have provided, we are unable to locate it as a valid ManoMano order reference. This means we are currently unable to investigate the details of your case.

We kindly ask that you contact us directly so that we can look into this further and work towards a resolution for you. Our customer service team will be happy to assist you and ensure your concern is handled promptly and professionally.
We take all customer feedback very seriously and the experience you have described does not reflect the standard of service we strive to provide. We hope to have the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
ManoMano Customer Service Team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Ordered a roll of wallpaper was sent wrong one on raising with manomano and supplying photos of what I ordered and what I received was told order was correct! Wallpaper I ordered was green with pink flowers I received grey with leaves! Said I could get refund but would need to pay postage as postage was half of what I paid not worth returning. Will not order anything from them again customer service is shocking!

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Sylvia,

Thank you for your message. Your satisfaction is very important to us and we always strive to do our best. Your comments are a great help to us, both the positive and the negative ones.

I am sorry that you are not satisfied with your experience on ManoMano.co.uk due to your order not meeting your expectations.

As you have not provided any further details about your order in your review, please contact us directly with further information.

We will then ensure to process your case as quickly and satisfactorily as possible and resolve it for you.

Best wishes,
ManoMano UK team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this site

Placed an order through mano mano for an item from furnwise wish i had read what previous customers left feel let down with mano mano surely they are aware of problems. reached out to mano mano cant be bothered to get back to me wont be using mano mano again .

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello Andy,

Thank you for your message. Your satisfaction is very important to us and we always strive to do our best. Your comments are a great help to us, both the positive and the negative ones.

I am sorry that you are not satisfied with your experience on ManoMano.co.uk

As you have not provided any further details about your order in your review, please contact us at:https://www.manomano.co.uk/contact with further information.

We will then ensure to process your case as quickly and satisfactorily as possible and resolve it for you.

Best wishes,
ManoMano UK team
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY

⁸I ordered M260388463091 a set of three coffee tables when they arrived I had to build them with the bolts supplied. The bolts did not keep the table together due to faulty threads in the metal legs. I arranged with the company to return the tables. So far Yodel the carrier have failed to pick the item up from my address. Twice they have gone to the wrong address once they turned up and I hadn't been informed they were attending and once they didn't turn up at all. This is a joke. The tables cost over £100 pounds, customer service is terrible and I am very frustrated of how to receive my refund and have this item removed from my home. Reply after reply from Manoman with no resolution, **** I would not recommend purchasing anything from this company avoid avoid avoid ***** UPDATE ON THIS ORDER MANOMAN ARRANGED WITH YODEL TO COLLECT THIS ITEM TODAY THEY WOULD FORWARD A LABEL FOR ME TO PRINT. I HAVE RECEIVED NO LABEL AND YODEL ARE SCHEDULED TO COLLECT WITHIN THE NEXT TWO HOURS. WITHOUT A LABEL YODEL WILL NOT TAKE THE PARCEL. I HAVE EMAILED MANOMAN AND AS YET I HAVE HAD NO REPLY. I HAVE NOW OPENED A REVERSE CHARGE WITH MY BANK TO GET THIS PAYMENT BACK. ***DONT PART WITH YOUR MONEY *** LEASON LEARNT . Update on this awful company I have tried over the last month to return 3 coffee tables that were faulty. So far YODEL have failed to turn up to pick them up having gone to 6 different addresses none of which was mine. Having spent £135 for shoddy goods I expected to be treated fairly. I have now contacted my bank and will be forwarding all the emails from MANOMAN to get my money refunded.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ManoMano

Antwoord van ManoMano

Hello,

Thank you for your message. Your satisfaction is very important to us and we always strive to do our best. Your comments are a great help to us, both the positive and the negative ones!

I am sorry that you are not satisfied with your experience on ManoMano.co.uk due to the collection failing.

As I can see, you are already in contact with our customer service.
Please be assured that we consider it our top priority to resolve your issue satisfactorily.

Please contact us if you have any questions or problems, we will be happy to help you.

Best wishes,

ManoMano UK team
(sent via mail)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer