Mapledance Reviews 

99
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

​I am very upset about the delay with my order. It has been three weeks since I ordered two dresses on September 15th, and they still haven't shipped. I needed one of them for my birthday photoshoot a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This pace is a total CON! I ordered 2 dresses in July for a September wedding. 1 arrived 2 months later (not in time for the wedding) and the other still hasn't been delivered and it's Oct 2nd. I've e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Se potessi dare un giudizio col meno lo darei. Ho fatto un ordine il 5/9 di un vestito che mi sarebbe servito questa settimana per cui ho pagato l”express shipping” ben 17€ per la consegna in 3-5 gi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Spiego chiaramente che ho da pochi giorni effettuato il mio ordine da questo sito e non voglio farmi influenzare dagli altri commenti e avere pregiudizi. . Sto riscontrando assenza di comunicazione e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

The name “Mapledance” merges these inspirations: “Maple” symbolizes the warmth, color, and nostalgia of autumn, while “Dance” evokes a sense of fluidity, freedom, and feminine grace. Together, they represent a brand that brings life to the colder seasons through clothing that combines sophisticated design, seasonal warmth, and effortless movement. We specialize in creating fall and winter fashion that reflects the beauty of these seasons, offering women a wardrobe that is as practical as it is stylish. From soft knits and tailored coats to flowing dresses and cozy layers, every piece is designed to embrace both comfort and elegance, so that women can move confidently through their day, whether it’s a casual stroll in the crisp autumn air or a festive winter evening with friends.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

99 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(99)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Comprei uma peca 21.06.2026 para…

Comprei uma peca 21.06.2026 para utilizar no casamento 25.07.2026 de meu irmao, finalizando a compra na sequência ja nao conseguia entrar no site.
Toda a tratativa via email é falha, sem retornos conclusos!
Eis que meu pedido ficou preso na alfandega por erro da parte da empresa, no preenchimento dos dados, e quando fui solicitar reembolso, eles disseram que não havia como!
Pedido com extremo atraso, sem retorno exato sobre oque estava acontecendo, em nenhum momento me solicitaram o reenvio da peca por conta do prazo ja em atraso, tentaram me reenviar o produto apos eu falar que gostaria de cancelar!
O casamento ja havia passado, ia enfiar o vestido onde?
Ate o dia de hoje estou sem qualquer retorno plausivel 30.07.2026

Péssimo atendimento
Pessimos em resolução!

NAO COMPREM!!!

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Prezada Caroline,

Lamentamos sinceramente que esta situação tenha causado frustração e preocupação, especialmente considerando que o pedido estava relacionado a uma ocasião importante como o casamento do seu irmão.

Gostaríamos de esclarecer que, para podermos verificar corretamente todos os detalhes do seu caso — incluindo o status do envio, possíveis informações de alfândega, histórico de comunicação e a situação do pedido — precisamos localizar a compra em nosso sistema.

Pedimos, por favor, que nos informe o número do pedido correto ou o e-mail utilizado na compra. Com esses dados, nossa equipe poderá realizar uma análise completa e fornecer uma resposta precisa sobre o ocorrido.

Entendemos a sua insatisfação, mas sem as informações do pedido não conseguimos confirmar os detalhes mencionados na avaliação nem verificar a melhor solução disponível.

Reforçamos que todos os casos são analisados individualmente pela nossa equipe de atendimento e estamos sempre dispostos a ajudar nossos clientes através dos canais oficiais.

Aguardamos suas informações para que possamos verificar o caso e prestar a assistência adequada.

Atenciosamente.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute con!

Absolute con!! Do not buy from this website! Wish I had read the reviews first before buying, quality is horrendous I’d rather buy a wedding outfit from Temu than here the quality would be better! A customer service is a joke if not illegal! Absolutely gutted!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Emily,

We are sorry to hear that your purchase did not meet your expectations and sincerely regret that you were disappointed with your experience.

We would like to clarify that the item you received was shipped according to the order you placed, and our products are supplied based on the specifications, descriptions, and images provided on the product page. We understand that perceptions of quality, fabric, style, and overall expectations may vary from customer to customer, and we are sorry that the product did not meet your personal expectations.

We also regret that you were dissatisfied with our customer service. Our support team has remained available to assist you throughout the process and has handled your inquiry in accordance with our published after-sales and return policy. While we understand that our policy may not always produce the outcome every customer hopes for, it is applied consistently and fairly to all orders.

We respect every customer's right to express their opinion and appreciate all feedback, as it helps us continue improving our products and services. We are sorry that we were unable to provide the shopping experience you expected.

If you still require assistance regarding your order, our customer service team remains available and will be happy to review your case through our official support channels.

Kind regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful brand. Avoid at all costs

I want to share my recent experience with an online retailer because I believe other consumers should be aware.

I received a faulty product and contacted the company expecting a straightforward resolution. Instead of taking responsibility, I was told that returning the faulty item would cost me around $30, and because their overseas warehouse is under maintenance, it would take 25–30 days for them to receive it. As a customer, I don't believe internal warehouse issues should become my responsibility when the product arrived faulty.

After several emails explaining the situation, the company's latest offer was a 10% refund as compensation. They are repeatedly ignoring my requests. To me, this demonstrates a disappointing lack of care for the customer and a failure to properly resolve a genuine complaint. My dress cost £58, and they cannot refund this even though I paid £15 for express delivery to have this dress for a wedding, yet it still arrived faulty.

When a customer receives a faulty item, they should be treated fairly and with respect—not asked to absorb additional costs or accept what feels like a token gesture while the company cites its own operational problems.

I'm sharing my experience so others can make an informed decision before purchasing. Please read the return policy carefully. Even though they say items can be refunded, my experience has been that obtaining a refund for a faulty item has been anything but straightforward. I hope the company reconsiders how it handles customers when things go wrong, because good customer service isn't measured by how you act when everything goes right—it's measured by how you resolve problems when they arise.

I actually liked this brand, but after this experience I will never shop here again. Being based overseas does not make it acceptable, in my opinion, to treat customers this way. I feel completely let down.

LATEST UPDATE

After several days of back-and-forth communication, I was eventually offered a replacement dress. As I couldn't wear my original dress because it arrived damaged, and the company was refusing to provide the refund I had requested, I accepted the replacement so that I wouldn't lose out completely.

I sent them a photograph clearly showing the dress I wanted as the replacement.

What I have now received is, quite frankly, unbelievable. The dress sent to me looks nothing like the dress being advertised on their website.

I wish l could have included the photographs so you can see the comparison for yourself.

After receiving a damaged dress, paying £15 for express delivery, spending days trying to resolve the issue, being offered only a 10% refund, and then finally accepting a replacement only to receive something that bears little resemblance to the advertised dress, I have completely lost confidence in this company.

For me, this has now gone beyond poor customer service. The entire experience has been completely unacceptable.

Please look at the comparison photographs and make your own judgement. Then ask yourself: would you feel confident ordering from this brand?

I certainly wouldn't again.

Please save your money and think very carefully before ordering. I wish I had known what I know now.

You have been warned.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Mrs Caves,

We are truly sorry to learn that your experience did not meet your expectations, and we sincerely regret the frustration this situation has caused.

We understand that receiving an item you believe to be faulty is disappointing, especially when it was purchased for an important occasion and express shipping was selected. We also appreciate the time you have taken to communicate with our customer service team throughout this process.

Please be assured that we have not ignored your concerns. Our after-sales team has been actively reviewing your case and has continued communicating with you in an effort to find a suitable solution in accordance with our after-sales and return policy. The options provided during our correspondence were intended as part of that resolution process and were not meant to dismiss your concerns.

Regarding the return process, international returns involve logistics procedures that may require additional processing time depending on warehouse operations and carrier arrangements. We understand this can be inconvenient, and we sincerely apologize if this has caused additional disappointment.

Our goal has always been to resolve your case fairly and responsibly. Although we regret that the proposed solution did not meet your expectations, we remain willing to continue working with you through our official customer support channels to reach the best possible resolution within our policies.

We respect your right to share your experience and appreciate your feedback, as it helps us continue improving both our products and our customer service. We sincerely regret losing your confidence and hope there may still be an opportunity to restore it in the future.

Kind regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!! DO NOT ORDER

Avoid!!!! I ordered an item on the 27th June and paid for express delivery which stated a delivery of 3-5 working days. The item has still not been received and the status of the order is ‘not shipped’. I emailed and they said it was in stock and being processed and they were unable to cancel and refund the order. I then was told this was handmade and this was the reason for the delay. I am still in communication with this ‘company AND HAVE STILL NOT RECEIVED THE ITEM NEARLY A MONTH ON!!!!’ . DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Neeve,

We are sincerely sorry for the delay you have experienced and fully understand your frustration, especially as you selected express shipping with the expectation of receiving your order within the estimated timeframe.

After reviewing your case, we can confirm that your order is still being actively processed, and we have already requested that it be treated as a priority. Our team has also contacted the relevant department to continue expediting the preparation and shipment of your order.

We understand that you were initially informed the item was in stock and later advised that additional production time was required. We apologize if this caused confusion. Certain styles, particularly those requiring additional craftsmanship, quality inspections, or specialized preparation, may occasionally require longer processing times than originally anticipated. While we always strive to meet the estimated delivery window, unforeseen production and logistics factors can sometimes result in delays.

We also understand your concern regarding the cancellation request. Once an order has entered the fulfillment and production process, it may no longer be possible to cancel it immediately, as materials and production resources have already been allocated. This policy is intended to ensure the integrity of our order fulfillment process, although we recognize that it can be disappointing when delays occur.

Please be assured that your order has not been forgotten or abandoned. Our team continues to monitor its progress closely and is making every effort to have it dispatched as soon as possible. We sincerely regret that the delay has affected your confidence in our service.

We value every customer's feedback and understand that waiting longer than expected can be frustrating. We appreciate your patience and assure you that we remain committed to delivering your order and assisting you throughout the process.

Should you require any further updates, our customer service team will continue to be available to support you until your order has been successfully completed.

Kind regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed. I ordered the smallest size (S), but it was far too large. The store refused both a return and an exchange and offered only a 15% refund for a dress I cannot wear. Their “14-day returns and exchanges” policy did not match my experience. I cannot recommend buying from this store.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Kateryna,

We are sorry to hear that the size of the item did not meet your expectations and understand your disappointment with the fit.

We would like to clarify that our website provides detailed size information, including measurements for customers to review before placing an order. Since individual body shapes and fitting preferences can vary, an item feeling different from expected does not necessarily indicate a product defect or an incorrect shipment.

Our return and exchange requests are handled according to our official return policy, which is clearly available on our website. After reviewing your case, the issue reported was related to personal sizing and fit, which does not fall under the eligible return conditions outlined in our policy.

However, considering your concerns and your shopping experience, our customer service team offered a goodwill compensation as an effort to assist you and provide a possible solution.

We sincerely regret that the item did not work out for you. We appreciate your feedback and will continue working to improve our product information and customer experience.

Best regards.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Spiego chiaramente che ho da pochi…

Spiego chiaramente che ho da pochi giorni effettuato il mio ordine da questo sito e non voglio farmi influenzare dagli altri commenti e avere pregiudizi. . Sto riscontrando assenza di comunicazione e desidero aggiornamenti sulla spedizione visto che mi servirà il vestito per la settimana del 27 luglio 2026, il numero della mia spedizione è il seguente: Ordine #MPD246193 . Potreste gentilmente rispondermi quanto prima per ricevere il mio ordine già pagato ? Grazie per l'attenzione
Valentina

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Gentile Valentina,

La ringraziamo per averci contattato e comprendiamo pienamente la sua richiesta di aggiornamenti, soprattutto considerando che il vestito le serve per un evento nella settimana del 27 luglio 2026.

Abbiamo ricevuto le informazioni relative all'ordine #MPD246193 e il nostro team sta verificando lo stato aggiornato della spedizione con il reparto competente. La invitiamo a concederci un po' di tempo per effettuare una verifica accurata e fornirle informazioni precise.

Desideriamo inoltre rassicurarla che il suo ordine è stato regolarmente registrato e preso in carico dal nostro sistema. Comprendiamo l'importanza di ricevere il prodotto nei tempi previsti e il nostro team farà il possibile per seguire l'avanzamento dell'ordine e fornire eventuali aggiornamenti disponibili.

La ringraziamo per la sua pazienza e per aver scelto di contattarci direttamente prima di formulare qualsiasi giudizio. Restiamo a sua disposizione per qualsiasi ulteriore necessità.

Cordiali saluti.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ropa de alliexpress

Me gustó un vestido de su web por 55€, suelo investigar antes de compra y menos mal. Lo encontré a 17€ en alliexpress

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Estimada Ana,

Respetamos plenamente su decisión de investigar antes de comprar. Sin embargo, nos sorprende que haya decidido publicar una valoración negativa sobre un producto que, según sus propias palabras, nunca llegó a adquirir ni recibió.

Comparar únicamente el precio de una fotografía o de un diseño aparentemente similar no permite concluir que se trate del mismo producto. La calidad de los materiales, el proceso de confección, los acabados, el control de calidad, el servicio posventa y la experiencia de compra son factores que influyen significativamente en el valor final de un artículo.

Mapledance opera con sus propias colecciones y estándares de calidad. La existencia de productos visualmente parecidos en otras plataformas no significa que sean fabricados con los mismos materiales ni que ofrezcan el mismo nivel de calidad.

Por ello, nos resulta difícil comprender el propósito de calificar negativamente una experiencia de compra que en realidad nunca tuvo lugar. Las reseñas son más útiles para otros consumidores cuando reflejan experiencias reales de compra, recepción y uso de los productos.

Por supuesto, respetamos su opinión y su derecho a comprar donde considere más conveniente. Sin embargo, creemos que es importante diferenciar entre una comparación de precios encontrada en Internet y una experiencia real como cliente.

Atentamente.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful quality

I ordered a dress looked lovely on pics however when it turned up the quality is awful. It’s unwearable it’s that bad. Also paid £15 for fast shipping 3-5 days however took 2 weeks.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Macy,

We’re truly sorry to hear that the dress did not meet your expectations and understand how disappointing that must feel, especially when the product looked different from what you anticipated and the delivery took longer than expected. We also understand that everyone has different preferences when it comes to fabric, fit, and style, and we regret that this item wasn’t right for you.

We genuinely want to help resolve this for you. Please provide your order number or the email address used at checkout, and our team will review your case immediately and contact you proactively with a solution.

Thank you for your patience, and we hope to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM, never dispatch order, only emailing you.
DON'T BUY.
I NEED REFUND

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Coey,

We’re truly sorry for your frustration and understand your concern. We genuinely want to help resolve this for you, but we need your order number or the email used at checkout in order to locate your order and assist with your request.

Please provide your order details here or contact us directly so we can investigate immediately and support you properly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The order finally arrived after five…

The order finally arrived after five months, but they sent the wrong items. Unfortunately, I cannot upload photos here, but I was deceived. I have already emailed you photos of what I received and photos of what I ordered, including the order codes, and even so, you refuse to take responsibility. So stop lying.

It is not true that I knew I had to pay taxes. For example, Temu ships many orders to Guatemala and no taxes are charged beyond the value of the purchase at origin. You had already sent me previous orders to Miami and did not charge me any additional costs for the clothing I bought.

What I am requesting is a full refund of my money, not the $10 you are offering, when in reality I paid more than $250 for my order.

How do you expect to refund me only $10 when you made me wait five months for the clothing, even though I paid $20 for a three-day delivery, which is completely false? (I advise no one to choose this express shipping option, because they do not ship it that way.)

The only thing you are proving is that you are scammers. I know you will continue sending emails apologizing, but that is useless if you do not resolve the issue and do not refund the money you stole from me.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Flor,

Thank you for your detailed message. We are truly sorry for the frustration, disappointment, and inconvenience this situation has caused you.

First, regarding the customs charges: these fees are imposed entirely by local customs authorities and are not collected or controlled by our company. Unfortunately, customs policies vary by country and shipment, and even shipments to the same destination may be treated differently depending on local regulations. We sincerely regret that this resulted in unexpected costs for you, and we fully understand how unfair that feels.

Second, about the items received: our team has reviewed the photos you sen. While our records indicate that the order was processed according to the original purchase details, we acknowledge your concern and take it seriously. This is exactly why we offered compensation in good faith — not to dismiss your experience, but as a sincere gesture to support you while we follow our company’s resolution procedures.

Regarding refunds, we must follow our official return and refund policy, and unfortunately, we are unable to issue a full refund in this case. The compensation offered was not meant to minimize your loss, but to provide immediate support within what we are authorized to process. We truly regret that this solution does not meet your expectations.

We value our customers and take accountability seriously.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUD

In the month of September, I made a purchase for which I paid an additional $20 so that the order would arrive in Miami, Florida within three days. However, the product never arrived, despite the fact that I stayed in Miami for more than a month.

After that, I requested that the order be sent to Guatemala, the country where I currently receive my shipments, and I was told that there would be no problem and that it would be sent there.

Nevertheless, it took five months for me to finally receive the order, which arrived on January 12. For this order, I had to pay more than $70 in import taxes, and to make matters worse, they sent me products that I did not order and that are of very poor quality.

I have been requesting a refund; however, every day they reply with a different excuse, claiming that this is what I ordered, even though I have sent photos and references of my original order.

Therefore, I consider this to be a fraudulent company and I do not recommend it. Please be careful, because if they truly intended to take responsibility, they would have already refunded the money to my credit card, since they are fully aware that they deceived me with the product they sent.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Flor,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry for the frustration and inconvenience this situation has caused you — this is certainly not the experience we want any customer to have.

Regarding the import taxes, we would like to clarify that these charges are imposed by local customs authorities and are not collected or controlled by our company. Unfortunately, we have no ability to waive or reimburse customs fees, but we sincerely understand how upsetting this unexpected cost must have been.

As for the items you received, we take such concerns very seriously. Our records show that the shipment was processed according to the order details on file, but we understand that you feel the items do not match what you originally purchased. Our customer service team is continuing to review your case and will assist you in accordance with our return and refund policy to find the most appropriate solution.

We truly regret the inconvenience this has caused and appreciate your patience. Please feel free to continue contacting us so we can properly follow up and support you.

Thank you for giving us the opportunity to address this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Es una estafa/ it’s a scam

It’s a scam.
They didn’t send me what I ordered and they refuse to refund the amount (€60). As “compensation” they offered me €8. Absolutely infuriating.

Their response from 27/11 is also false.
2 out of the 3 products I ordered were NOT delivered, as I clearly informed them, attaching photos in my email from 19/10. I sent them a total of 29 emails, and in none of their replies did they provide a coherent solution. I am fully willing to forward my email to anyone who needs it and provide any necessary proof so that no one else goes through this and they stop scamming people.

Es una estafa. No me enviaron lo que pedí y no me quieren abonar el importe. (60€). En compensación me ofrecen 8€. Absolutamente desesperante.

Su respuesta del 27/11 es tambien falsa. 2 de los 3 productos pedidos NO fueron entregados como así les informé adjuntando fotos en mi mail del 19/10. Les envié un total de 29 mails y en ninguna de sus respuestas me dieron una solución coherente. Estoy disponible para reenviar mi mail a quien lo necesite y justificar lo que sea necesario para que a nadie le vuelva a pasar y no sigan estafando.

Añado nueva respuesta del 2/12/25 en la que me dicen que si quiero que me devuelvan el dinero tengo que devolverles los productos enviados por su parte incorrectamente pero asumiendo yo los costes de envío.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Hola Alicia,

Lamentamos sinceramente que tu experiencia no haya sido satisfactoria.

Hemos revisado tu caso y según nuestros registros, el pedido enviado coincide con el artículo seleccionado en la página web. Aun así, entendemos perfectamente tu frustración y por eso te hemos ofrecido una compensación como gesto de buena voluntad.

Nuestro objetivo nunca es causar molestias, y seguimos aquí para ayudarte a encontrar la solución más adecuada dentro de nuestra política de devoluciones.

Gracias por tu comprensión.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The model and fabric are extremely low…

The model and fabric are extremely low quality. My order was shipped from China, taking over a month to arrive. They do not accept returns under any circumstances. They flatly rejected it, placing the blame on the factory in China for the poor quality. This is unacceptable.
This company is a scam

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Vanesa,

We’re truly sorry to hear about your experience and that the product did not meet your expectations. We completely understand your frustration and sincerely apologize for the inconvenience caused.

Please rest assured that we are actively processing your return request and will do our best to resolve this matter to your satisfaction. We always aim to provide high-quality products and transparent service to every customer.

Mapledance® values every piece of feedback, as it helps us improve our product quality and service experience. We appreciate your patience and understanding while our team works to complete the return process as quickly as possible.

Warm regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ladrones y estafadores

La prenda que me llegó, llegó sin etiqueta, con una mancha e incompleta de cómo describía en la página. A la hora de la devolución, muchos email, sugiriéndome que enviara fotos del producto y después aconsejándome que intentara limpiarlo con cuidado. En ningún momento me iba a devolver el importe como mucho me compensaban con el 15%. Vamos que me quedo con el vestido no me devuelven el dinero. Política de devolución inexistente. Solo te envían emails de cortesía pero que son unos estafadores y ladrones. NO COMPRÉIS.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Estimada Jessica:

Lamentamos mucho saber que no quedó satisfecha con su reciente compra y que el artículo no cumplió con sus expectativas. Comprendemos completamente su frustración y lamentamos sinceramente las molestias que experimentó.

Tenga la seguridad de que nos tomamos muy en serio todos los comentarios de nuestros clientes. Nuestro equipo revisó cuidadosamente su caso y se comunicó con usted por correo electrónico para ofrecerle ayuda. Solicitamos fotos para verificar el problema y, si la mancha parecía leve, sugerimos una limpieza suave como posible solución.

Aunque nuestra política de devoluciones no aplicaba un reembolso completo, le ofrecimos una compensación por buena voluntad como muestra de comprensión y cuidado. Siempre buscamos gestionar cada situación de forma justa y respetuosa.

Valoramos a todos nuestros clientes y trabajamos continuamente para mejorar nuestros productos y servicios basándonos en sus comentarios. Gracias por compartir su experiencia; esperamos poder servirle mejor en el futuro.

Atentamente.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam! Do not order from this company.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Abbieh,

We’re truly sorry to hear that you were not satisfied with your experience. Please rest assured that we take all customer concerns very seriously. If you encountered any issue with your order, kindly reach out to our after-sales team at contact@mapledance.com — we will be more than happy to review your case and assist you further.

Your feedback is very important to us, and we appreciate the opportunity to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LOUSY CHEAP Poor workmanship

Waited forever for misrepresented fabric and workmanship. Lost customer service refusing to work with me on refund and ship back. Do not order. Working w PayPal to resolve now.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Dear Cassie,

We are truly sorry to hear that your recent experience with us did not meet your expectations. We understand how disappointing it can feel to wait for an order and then not be satisfied with the result.

At Mapledance®, we take great care to ensure that each item is accurately represented on our website and carefully inspected before shipment. However, we also recognize that perceptions of fabric texture, fit, and craftsmanship can vary from person to person. We never intend to mislead our customers, and we deeply regret that this product did not meet your personal expectations.

Please rest assured that we are always willing to assist our customers in resolving any concerns. Our after-sales service team can be reached directly at contact@mapledance.com, and they will gladly review your order details and work with you toward a fair solution.

We value your feedback as it helps us improve both our products and service quality. We sincerely hope to have the opportunity to restore your confidence in our brand.

Warm regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Muy mala calidad de vestido

Muy mala calidad de vestido, si fue un error yo haberlo comprado sin ver comentarios, pero no es posible tanta mala calidad y que sea posible que estos productos sean vendidos o expuestos a la venta, es a lo que nos exponemos 🥲

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Estimada Andrea:

Lamentamos mucho que no haya quedado satisfecho con el vestido que recibió. Entendemos perfectamente lo frustrante que puede ser que un producto no cumpla con sus expectativas y le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por cualquier inconveniente que esto le haya causado.

Tenga en cuenta que nos esforzamos continuamente por ofrecer productos que combinen calidad y valor, pero entendemos que las percepciones pueden variar. Sus comentarios son muy importantes para nosotros y los tomamos muy en serio mientras trabajamos para mejorar nuestros productos y servicios.

Una vez más, le pedimos disculpas por cualquier decepción que haya experimentado. Valoramos mucho sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de solucionarlo. No dude en ponerse en contacto con nuestro equipo de atención al cliente y haremos todo lo posible por ayudarle.

Gracias por probar nuestros productos y esperamos que su próxima experiencia con nosotros sea mucho mejor.

Un cordial saludo.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Achtung

Achtung! Bestellt niemals bei Mapledance!

Ich habe ein Kleid in Größe S bestellt – angekommen ist ein unförmiger Lappen, der eher wie XL oder sogar XXL ausfällt. Die Größenangaben sind komplett falsch und haben nichts mit der Realität zu tun. Das Kleid sieht überhaupt nicht aus wie auf den Fotos im Onlineshop – es ist schlichtweg eine Katastrophe.

Der Stoff ist billigste 100% Synthetik, fühlt sich unangenehm auf der Haut an und sieht aus wie ein altes, ausgeleiertes Tuch. Von “Mode” oder “Qualität” kann hier überhaupt keine Rede sein.

Als ich den Artikel zurückschicken wollte, weigerte sich der Verkäufer, ihn anzunehmen. Begründung: “Größenabweichung ist kein Rückgabegrund” – was für ein Witz!

Der Kundenservice ist ebenfalls unterirdisch. Ich habe mehrfach geschrieben – keine Hilfe, keine Lösung, nur Ausreden oder gar keine Antwort.

Ich habe über PayPal bezahlt, aber auch dort keine Hilfe bekommen, da Mapledance sich querstellt.

Ich habe 50 Euro verloren und rate jedem: Finger weg von Mapledance! Betrügerisches Verhalten, miserable Qualität, keine Rückgabe möglich, keine Verantwortung.

Nie wieder!

⚠️ Never order from Mapledance – it’s a total scam!

I ordered a dress in size S – what I received looked more like XL or even XXL. The sizing is completely inaccurate and misleading. The dress looks nothing like the photos on the website – it’s an absolute disaster.

The material is cheap 100% synthetic, feels horrible on the skin and looks like a stretched-out rag. Nothing about this dress reflects fashion or quality.

When I tried to return it, the seller refused to accept it back. Their ridiculous reason: “Size difference is not a valid reason for return”. Seriously?!

The customer support is horrible. I wrote several times and got no help at all – just excuses or no answer at all.

I paid via PayPal, but even they didn’t help because Mapledance didn’t cooperate.

I lost 50 euros and I warn everyone: Stay away from Mapledance!
Scammy behavior, awful quality, no returns, no responsibility.

Never again!

Su respuesta no resuelve el problema.
El vestido que recibí no corresponde a la talla anunciada. En la foto del sitio web, el vestido en talla S se ajusta claramente a la cintura. En realidad, me queda 20 cm más ancho y parece una bolsa colgando, aunque siempre uso la talla S.

Sus explicaciones sobre políticas internas no cambian el hecho de que su guía de tallas es engañosa o que las fotos no reflejan el producto real.

PayPal falló a su favor, pero eso no significa que el cliente no tenga razón. Solo significa que ustedes supieron presentar mejor el caso.

Escribo esta reseña para advertir a otros compradores: el producto puede diferir mucho de lo que se muestra y devolverlo será difícil.

No resolvieron el problema, simplemente

Ihre Antwort geht am eigentlichen Problem vorbei.
Das Kleid, das ich erhalten habe, entspricht nicht der angegebenen Größe. Auf dem Foto sitzt das Kleid in Größe S eng an der Taille, in Wirklichkeit ist es 20 cm zu weit und hängt wie ein Sack — obwohl ich immer Größe S trage.

Ihre Hinweise auf Rückgabebedingungen ändern nichts daran, dass die Größenangabe entweder falsch ist oder die Fotos nicht der Realität entsprechen.

Ja, PayPal hat zu Ihren Gunsten entschieden — aber das bedeutet nicht, dass Sie im Recht sind, sondern nur, dass Sie formell besser vorbereitet waren.

Ich schreibe diese Bewertung, um andere Käufer zu warnen: Das Produkt kann stark vom Foto abweichen und eine Rückgabe wird schwierig.

Sie haben das Problem nicht gelöst – Sie haben es ignoriert.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Estimada Tanja,

Lamentamos que haya tenido una experiencia que le causara frustración. Tras revisar su pedido, podemos confirmar que el artículo recibido corresponde exactamente al pedido realizado. La información sobre tallas y productos se encuentra claramente detallada en nuestro sitio web, incluyendo nuestra política de devoluciones.

Respecto a la disputa de PayPal, el fallo se resolvió a favor de nuestra tienda, ya que el pedido cumplía con lo indicado en la plataforma y no se trataba de un error de envío ni de calidad. Entendemos su decepción, pero queremos subrayar que actuamos conforme a las políticas y términos establecidos.

Nuestro objetivo es mantener una relación honesta y transparente con todos nuestros clientes, y siempre estamos dispuestos a ayudar a quienes siguen los procedimientos de devolución o compensación indicados en nuestro sitio.

Atentamente.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avaliação

Experiencia horrível. Fraudulentos com serviço péssimo. Tudo péssimo, não cumprindo o prazo estipulado para entrega. O artigo nem etiqueta nem tamanho tem, apenas no plástico embrulhado, com defeito de simetria. Para além da cor ser totalmente irreal coma do site. E ainda lamentam que seja da minha perceção lamentando a minha frustração apenas da sua incompetência. Sem noção da real, e da legislação que cumprem ou dizem cumprir.
Um mês a tentar dar seguimento a uma compensação sem efeito, irei contudo avançar com processo dentro da legalidade.

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Cara Daniela,

Lamentamos muito a sua desilusão. Após a verificação, o seu pedido foi preparado corretamente, de acordo com os detalhes selecionados, mas lamentamos profundamente que não tenha correspondido às suas expectativas.

O seu feedback é muito importante para nós e continuaremos a trabalhar arduamente para melhorar a qualidade dos nossos produtos e serviços. Esperamos sinceramente que nos dê outra oportunidade de a servir melhor no futuro.

Atenciosamente.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrophe!!

Katastrophe!!! Es hat über 2 Monate gedauert bis meine Bestellung ankam und dann war die Qualität einfach nur Horror!! Schlecht verarbeitetes Plastik - echt eine Frechheit!!

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Mapledance

Antwoord van Mapledance

Bonjour Frau Schütz,

Nous vous remercions pour votre message et nous sommes sincèrement désolés d’apprendre que votre commande n’a pas répondu à vos attentes, tant au niveau des délais que de la qualité.

Afin que nous puissions étudier votre situation de manière précise et vous proposer la meilleure solution possible, pourriez-vous nous communiquer les informations relatives à votre commande ?

Nous vous assurons que votre satisfaction est notre priorité et nous mettrons tout en œuvre pour résoudre ce problème rapidement et efficacement.

Merci de votre patience et de votre compréhension.

Cordialement.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer