Master Matchmakers® Reviews 

83
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kelly Palumbo and the entire staff at Master Matchmakers are real people who actually care about bringing a person to happiness. In the dating world of online dating and phony/fraudulent matchmaking... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I hate online dating! It's a disease. Endless swiping. Fake profiles. Scammers. Gold diggers. Catfish. AI. Ugh. Master Matchmakers is the cure! I've met only attractive, successful, relationship orien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great group of people running a great service. I met really kind, caring men who were all compatible with me and looking for the same things. It's tough meeting men like this in Miami. I'm glad I deci... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you so much Kevin and Master Matchmakers for being thorough, responsive, and meticulous in your matching method. I love how every profile I’ve received has bullet points outlining WHY this perso... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Relatiebureau

Geschreven door het bedrijf

Master Matchmakers® is a high end personal service that has been coaching and connecting single men and women for more than 20 years. The nationwide practice is still owned and operated by JoAnn Ward and her son, CEO Steve Ward.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

83 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(83)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm a retired widower who wasn't sure…

I'm a retired widower who wasn't sure if I'd ever find companionship again. I found Master Matchmakers through an online search and after talking it over with my son, I was encouraged to give it a try. Kim was patient with me throughout the entire process, even when I got cold feet a few times. After a couple of matches that nearly hit the mark the lady she finally introduced me to was truly a remarkable fit. We share similar backgrounds, enjoy the same activities, and coincidentally we both have experienced loss. We understand each other in a way I didn't think was going to be possible at my age. I'm grate full for this second chance at happiness.

18 september 2025
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you for sharing such a heartfelt review. Your words truly touched us.

Finding love again after loss takes courage, and we're so honored that you trusted us to be part of your journey. Kim will be especially moved to hear how much her patience and support meant to you during those moments of uncertainty—that's exactly the kind of care we strive to provide every client.

It sounds like you've found someone truly special, and we couldn't be happier for you both. The connection you describe—built on shared experiences, common interests, and deep mutual understanding—is exactly what we hope for in every match we make.

Thank you for giving us the privilege of helping you find this second chance at happiness. You and your son made a wonderful decision together, and we're grateful he encouraged you to take that leap of faith.

Wishing you both many joyful years ahead.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Met My Person

I met my person through this service and could not be happier. The women who are making matches genuinely care about their clients and go above and beyond to find you an ideal person to share your life with. I can't shout their praises enough. They not only arranged the introduction, but they were there to provide the ongoing support I needed to build a relationship with the woman they matched me with. I couldn't be happier with the experience.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you so much for sharing your wonderful experience! We’re absolutely thrilled to hear that you met your person through our service and that our team played an important role in helping you find and nurture that connection. Our matchmakers truly care about each client’s journey—they work tirelessly to understand who you are and what kind of relationship will bring you lasting happiness.

Knowing that their dedication and support made such a meaningful difference for you is exactly why we do what we do. On behalf of everyone at Master Matchmakers, congratulations on your relationship! We wish you both a future filled with love, growth, and joy.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Level Up with Master Matchmakers

Working with Master Matchmakers far exceeded my expectations. I was hoping that I'd meet quality women, have fun, and maybe develop a connection. What I got was incredible insight, a huge confidence boost, and most importantly, a life partner. If you're serious about stepping up your game and leveling up your love life, give this service a try.

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you for this wonderful review! We're absolutely thrilled that you not only found your life partner but also gained confidence and valuable insights along the way. It's incredibly rewarding to know we exceeded your expectations. Wishing you both a lifetime of happiness together, and thank you for trusting us with your journey!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptical about using a…

I was skeptical about using a matchmaker, but Steve and his team completely changed my perspective. After years of failing on dating apps and feeling like I was wasting my time, I decided to invest in myself and give this service a try. Within two months I met someone who shares my values, beliefs and life goals. We've been together for eight months now and I couldn't be happier. The personalized attention and genuine care they showed me throughout the process made all the difference in the world. Its worth every penny!

6 oktober 2025
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you so much for sharing your experience! It's incredibly rewarding to hear that we could help change your perspective on matchmaking and, more importantly, help you find someone who truly aligns with your values and life goals. Your story resonates with so many clients who come to us exhausted by dating apps, and knowing you've found happiness together after eight months is exactly what we strive for. The entire team was genuinely invested in your journey, and we're so grateful you trusted us with something as important as your love life. We wish you and your partner continued happiness together!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After my divorce 3 years ago I thought…

After my divorce 3 years ago I thought my shot at true love had passed. My daughter convinced me to try Master Matchmakers, and I'm really glad she did. Kim and Kelly both took the time to really understand what I was looking for in a partner at this stage of my life. The woman they ultimately matched me with is intelligent and kind, and we both share a passion for travel. We're taking things slow, but for the first time in years I'm really excited about the future. I highly recommend this service to anyone who's serious about finding a real connection.

7 oktober 2025
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you so much for sharing your story and for the wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear that your experience with Kim and Kelly helped you find such a meaningful connection. It’s inspiring to know that you’re embracing this new chapter with optimism and excitement. We’ll be sure to share your kind words with the team — they’ll be delighted to know their efforts made a difference. Wishing you both continued happiness as your journey together unfolds!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Real Deal

If you're serious about meeting someone for a relationship this is the service for you. I've been so pleasantly surprised by how well this works I've been telling everyone I know to give their service a try. Although coaching is optional, I strongly recommend it no matter what your situation is. Its like having a personal wingman looking over your shoulder and watching you date. The feedback loops are invaluable. Usually you never know what someone thinks after a date, but with Master Matchmakers you get insights and guidance that you couldn't get anywhere else.

Their matches are spot on. If they think they have someone right for you who is slightly outside of your preferences they will explain why they think you should make an exception and give it a try. They matched me with someone I was reluctant to meet but with just the right amount of encouragement I decided to give it a try. And I couldn't be happier that I did. We're now exclusive with each other and my initial objections turned out to be inconsequential.

Take my word for it. This service is the real deal.

1 mei 2025
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you for your incredible review! We’re so glad to hear how much you valued the coaching, feedback, and personalized approach of our service. It’s wonderful that you trusted the process and gave someone outside your initial preferences a chance—it clearly paid off! Congratulations on finding someone special, and thank you for recommending us so highly. Wishing you continued happiness in your relationship!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No introductions in 18 months

No introductions in 18 months. One phone introduction to a gentleman 1,500 miles away. He was as perplexed as me. A very poor investment on my part.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Companywide, on average, we present matches every 4-6 weeks. If we cannot identify a match in that time we at least aim to communicate our efforts and reassure our client that our search is still underway. We endeavor to make quality introductions as quickly as possible, but we can't force a fit or compromise our client's criteria. Fortunately for our clients our contracts don't expire, so we are committed to continuing our search as long as it takes to produce the number of matches promised. If we suggest a match that is far away its because our client told us they are open to distance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I gave detailed information

I gave detailed information about what I was looking for, but they completely ignored it.

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

This is a fake review. A malicious actor posted this negative review and refused to take it down unless we paid them.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These people really know what they're…

These people really know what they're doing? How? Why? Because they get to know you, really know you, before they take a single step forward. That's how they can find really great matches. Not one to navigate my way through the internet, knowing that what you "see" isn't always what you "get", I trust their judgement because they've gone out of their way to get to know me... and coached me to make me a better match as well. When they make a match, I am confident from the first conversation. That's reassuring!

2 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you for your kind words! We're glad you appreciate our personalized approach and the time we take to get to know our clients. We're proud of our ability to make meaningful matches and coach our clients to be their best selves. We're thrilled to have earned your trust and confidence.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer focused

The MMM team really listens to customer feedback and works diligently to find the right match. They are always accessible and thoughtful in their approach.

11 juli 2024
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found our team attentive and diligent. At Master Matchmakers, we strive to provide personalized service and are committed to helping our clients find meaningful connections. We appreciate you taking the time to share your experience and look forward to continuing to exceed expectations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experience!

I had a wonderful experience and met a terrific woman. I couldn't be happier. Thank you Master Matchmakers.

2 juli 2024
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

We enjoyed representing you Raj. Thanks for leaving a positive review. We appreciate your kind words and wish you all the best in your new relationship.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Caution

Caution: Avoid Master Matchmakers Service

My experience with Master Matchmakers Matchmaking Service has been nothing short of a nightmare, and I feel compelled to warn others considering their services. Initially, they seemed professional and eager to help, but once I signed the contract and paid, their behavior took a drastic turn.

It has been over three years since I joined, and during that time, I have received only two matches. Both matches were completely outside of my specified criteria and located far from where I live, making any potential relationship impractical.

Communication with Master Matchmakers Matchmaking Service has been virtually nonexistent. Emails and calls requesting updates or expressing my dissatisfaction have been ignored. When I did voice my concerns publicly through a negative review, I received harsh text messages from their owner. This intimidation tactic left me fearing further retaliation.

Upon reviewing the contract more closely, I discovered that there is no timeline specified for delivering matches, giving them free rein to drag out the process indefinitely. Furthermore, they explicitly threaten clients within the contract itself against posting negative reviews, casting doubt on the authenticity of their positive feedback.

Due to my fear of retaliation, I am posting this review under a fake alias and email. It is deeply concerning that a company would resort to such unethical practices to suppress honest feedback from dissatisfied customers.

In conclusion, I strongly advise against using Master Matchmakers Matchmaking Service. You would be better off exploring free services or more reputable and transparent matchmaking options. Master Matchmakers Matchmaking Service not only fails to deliver on its promises but also engages in intimidating tactics to silence legitimate criticism.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

We take all feedback seriously and strive to provide excellent service to every client. However, I vigorously deny this accusation. This reviewer states that they are leaving the review under a fake name and fake email address, so we obviously can't verify that this review even comes from an actual client of ours.

To clarify our practices: We have never threatened or intimidated any client for leaving honest feedback. We welcome constructive criticism as it helps us improve our services. However, we reserve the right to discontinue service when a business relationship becomes untenable if a client is disparaging us.

Our contracts clearly outline our service process, timelines, and policies, which all clients review and acknowledge before signing. We maintain regular communication with all of our active clients through multiple channels and encourage everyone to check their voicemail and junk/spam folders to ensure they are receiving our outreach.

We are proud of our track record and the many successful relationships we've helped facilitate. Our commitment is to providing quality, compatible matches rather than rushing introductions that don't meet our clients' specified criteria.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I met someone

I had a really great experience all around. While not every man they suggested was ideal for me, they were all in line with what I was looking for. They were all relationship ready, emotionally and financially secure, attractive, and successful at their chosen path. We had a lot more in common, but chemistry is hard to predict. I can say that I met great guys I otherwise wouldn't have had a chance to meet and I'm thankful for the effort. Oh, and I met someone. So that's nice too.

23 juni 2024
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

We're thrilled to hear about your great experience with Master Matchmakers. It's wonderful that our matches aligned with your preferences and that you appreciated the quality of individuals we introduced you to. We understand that chemistry can be unpredictable, but we're glad you found value in meeting these great men. Our goal is to connect you with people you might not otherwise meet, and we're delighted we achieved that. Most importantly, we're overjoyed that you met someone special through our service. Thank you for your positive feedback, and we wish you all the best in your new relationship.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worked for Me!

When it comes to finding an ideal match, Master Matchmakers is truly a cut above the rest! Their team of experienced professionals goes above and beyond to ensure that each client finds their ideal partner. From thoughtful questions designed to uncover your deepest desires in a relationship, to personalized advice tailored specifically for you - they have all your bases covered. Plus, their warm and friendly customer service makes them an absolute pleasure to work with. If you're looking for that special someone who will make your heart skip a beat - look no further than Master Matchmakers!

1 februari 2023
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

We’re so glad to hear that our personalized approach to matchmaking resonates with you - it’s at the heart of what we do. And the fact that you appreciate our friendly customer service warms our hearts, because it’s our goal to make the process as enjoyable as possible. We love that you found the questions thoughtful, and that our advice was spot-on. Thank you for putting your trust in us and for spreading the love! You’re a total catch, and we’re so happy we could help you find your match. 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I hired this company and gave them over…

I hired this company and gave them over a year. They produced no matches and when I asked for a refund they offered 10%. This company lied to get me sign and then wouldn't stand behind their product. I would not recommend this company to anyone. I wish you all the best of luck just the same.

I see the company responded and clearly they think a 10% refund is a "generous refund policy". The facts are the facts. I am not lying. This is not libel. They can say they have phone records all they want, I also kept my records. This is not a mission to besmirch but only an effort to warn others. I stated my concern prior to hiring the company, they completely failed on that variable despite reassuring me over and over again that they wouldn't and their response is to offer a 10% refund. Buyers please beware. I refused to take the 10% refund because I thought it was more important to warn other's of the deceitfulness of this company. I want you to be successful but this is not the right company to hire for that success.

30 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Tim is leaving negative reviews wherever he can, and misstating facts. He may have his own "records" but our calls are recorded for this very reason. We've listened to the calls in question, and either Tim ignored what he was told, or he couldn't hear what was said. After more than a year of trying to match him in good faith and good conscience, and suggesting several possible matches, our best and final offer to settle this matter outside the court of public opinion was *20%* (not 10% as he claims). We offered him 20% of his money back after working diligently to find him a match to accept for well over a year, and he refused anything less than a full refund. The total fee he Tim paid included the cost to screen him with a background check, and for the hours of personal coaching that he was provided satisfactorily, according to his written testimonial.

Not only were the conversations recorded that Tim had with our representatives both before and after placing his purchase, we also sent him multiple emails, both before and immediately after purchasing the service to make it clear in no uncertain terms that because 1) he lives in a very rural area of Vermont, 2) he refuses to travel to meet any matches, and 3) he refuses to consider anyone who would relocate to his area, our job will be uniquely challenging. We made it clear that we cannot conjure up or manufacture these possibilities from thin air, and that "it could take well over a year to get matched". When we reiterated this immediately after he placed his purchase he had a right to request to cancel the service then and there, *and receive a 90% refund*. Instead of canceling, he chose rather to acknowledge this risk and proceed with the service. We also have the fairest Refund Policy in the industry which states that if a client does not believe the service is progressing to their satisfaction, within three months of us trying, he or she may request a refund of their Matchmaking Fee.

Due to the extraordinary and rare fact that Tim did not met a match in over a year, we offered him *a 20% credit* to voluntarily terminate our service. We are also willing to split the cost to arbiter with anyone who feels an objective, neutral third party should privately resolve any dispute to protect people's privacy.

We firmly believe we have continued to act truthfully, morally and ethically, over more than a year of trying to match Tim. And yet still, he was unwilling to accept anything but a full refund which is wholly unfair to the good people who worked in good faith on his behalf.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE EXPERIENCE & WASTE OF MONEY

3 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Hello Carolyn. We're sorry you felt the need to write this review. I can see from a history log of your account that we've considered matching you with almost a dozen men since you signed up for our service and you had very nice things to say about your coach. You exercised your right to refuse matches with men that you felt we're not right for you, and some of these men we considered for you did as well. That is par for the course. However, every man we considered introducing you to was verified, vetted and qualified for our service as promised in our agreement. Our records show that multiple attempts were made to reach you by phone. We left voicemails, sent more than a few text messages and emails that were never acknowledged, or returned. When this happens we simply assume that our client has met someone, and they are not in need of our services at that time. This is not unusual. Unlike other services, we allow our clients to place their search with us on hold at any time for as long as they like and whatever reasons they wish. However, we do not offer refunds after the window for a refund has closed. We are also the only service that gives our clients unlimited hold time, and the right to give their remaining matches to someone else if they no longer need the matches themselves. We're sorry this experience did not work out to your satisfaction, but we wish you the best of luck in your effort to meet your match.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A complete waste of money

For me this was a complete waste of money. There is no accountability. There is no cost sharing if they cannot find a suitable match. They will say that some people are just not ready. With the cost of the service I believe they could do much, much better.

9 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Our service is intended for persons based in the United States. After signing up for our service Joan told us that she would be residing in Mexico from the summer of 2021 to the summer of 2022. Although she said she would be willing to fly back and forth to meet someone, with COVID very much still an issue, many men haven't been receptive to meeting her under the circumstances. We would be happy to resume our search for you Joan if you are able to date more easily in the US.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Forever Grateful

If it wasn't for Jill and Jules and Kim I'd still be dating liars and cheaters on dating apps. Instead I'm in love with the man of my dreams. I never would have expected them to find me the ideal match the very first try. Thank you a hundred times. I am forever grateful.

9 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

Hi Supriya. Thanks for the kind review. We've enjoyed working together and look forward to continuing our journey with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ARTISTS - STAY AWAY

Based on all the so called reviews I read I thought this company was reputable and great. Turns out, they are liars, fakes, charlatans and con artists. I'm not sure where all the positive reviews are coming from! Suspicious!

Competitor? Didn't know there were other con artists competing for your business.

Fake review? More like fake company.
As if anyone would go out of their way to write a review about a company they hadn't dealt with before. Such professionalism!

9 juli 2022
Logo Master Matchmakers®

Antwoord van Master Matchmakers®

We take all feedback seriously and are committed to providing quality service to our clients. While we're unable to verify the specifics of your experience from this review alone, we always strive for transparency and integrity in our business practices. We invite you to contact our customer service team directly to discuss your concerns in detail. Our aim is to understand and address any issues that may have arisen. We value open communication and continuously work to improve our services for all clients.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer