Maverickpayments Reviews 

167
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never work with those guys, even if it is your last stop to process payments. They will do whatever they want by placing all of your payments into reserve and silently increasing fees to charge yo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t work with them, I had very bad experience they asked all my info from my company, approved a loan and signed the contract everything seemed ok, waiting for the founds and when they supposedly sa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been working with Maverick Payments for years and their tech support is the best in the business. My latest experience was with Oscar Portillo, when his instinct said it wasn't a Maverick issu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company. Our company and owner were con-ed into using through a reseller. The reseller lied to us about this company's reputation. SAME compalints as everyone else - hold after hold of your m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

167 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 62% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(167)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t work with them

Don’t work with them, I had very bad experience they asked all my info from my company, approved a loan and signed the contract everything seemed ok, waiting for the founds and when they supposedly said I will get they founds” the broker “mariangel” text to me told me this loan is cancelled because you have 7 suits in Florida! So it’s why we ca not continue! My company finds in California, I never lived in Florida before, my business is new how I can have 7 suits in the Florida’s court? Ok everything was gone, never I get any loan, they excused me that my company has similars name with other, but they have all my info, after I am reading all this bad reviews just I want to be ready if I receive some fraud in my bank account from this company maverick, I will complain against because this company for sure I can’t trust! I hope No but it something happens, I will not stop. No respect from this guys I spent around 2 weeks working with and finally nothing! Becareful please

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We would like to clarify that Maverick Payments is not a lending institution, and your comments may be intended for a different organization. If your experience involved Maverick Payments or if you have any questions or need clarification regarding our services, please contact us at Support@maverickhq.com. We will be happy to assist and address any questions or concerns you may have.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never work with those guys

Never work with those guys, even if it is your last stop to process payments. They will do whatever they want by placing all of your payments into reserve and silently increasing fees to charge you a couple thousand more per month.

They blocked our operations fully, previously promising we can grow with them easily. Then, at the first scaling, they reserved 70k and put their terms on what they will do with the money and when they will release it. All of that silently.

And, no, we had no chargebacks or any issues at all.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and take funding concerns very seriously. Following a review of the account, we identified processing activity and volume levels that exceeded the parameters the account was established to support. A portion of the funds were released on October 1, and the remaining will be eligible for review after 30 days. If you would like to discuss your concerns further, please contact our Support Team at 800-464-9777.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been working with Maverick…

I have been working with Maverick Payments for years and their tech support is the best in the business. My latest experience was with Oscar Portillo, when his instinct said it wasn't a Maverick issue, he went above and beyond to consult with his team to verify, and offer a path forward. It is those little extras that make the difference!

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STEALS FROM BANK ACCOUNT

Do not work with maverick, they will request your bank information and withdraw funds from it with random and unheard of fees that they dont disclose!!!!!!!!!!!!! scam company

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We take all reviews seriously and would like to investigate your concerns. However, we have been unable to identify a customer record associated with this review. Please contact us at 800-464-9777 with your business name and contact information so we can look into your experience and work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

stay away

stay away, use whop or commas

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We take all reviews seriously and would like to investigate your concerns. However, we have been unable to identify a customer record associated with this review. Please contact us at 800-464-9777 with your business name and contact information so we can look into your experience and work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service, scam company. Cop out response, anything to make themselves look good. Horrible company.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. We take all customer feedback seriously and are committed to providing responsive support. After reviewing your account history, we do not see any indicators of service issues that would support the concerns raised in this review. However, we'd welcome the opportunity to better understand your experience and address any outstanding questions. Please contact our support team at 800-464-9777 or submit a ticket through your Dashboard so we can review the matter further and work toward a resolution. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not waste your money on those…

Do not waste your money on those guys.they cut you in the middle of the day without warning or they hold your funds under compliance excuse that they don't know what it is.i work in the tobacco industry and they are supposed to be high risk merchant services till they decide you're too risky for high risk merchant.they hold your funds for 30 days and take $2500 visa and master card fees and cut you after a month.so now you have to pay those fees again for a new account with another provider.this is criminal!

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We appreciate you taking the time to share your experience. While we understand your disappointment, account decisions are made only after a detailed review of processing activity and risk factors. The registration fees were related to the registration requirements applicable to the account at the time of onboarding. However, merchant accounts remain subject to ongoing review after activation. In this case, the account no longer met our underwriting requirements, resulting in account closure. We wish you and your business all the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enrique was patient and stayed on the…

Enrique was patient and stayed on the phone with me until my problem was fixed. He reached out to his supervisor William and he went above and beyond for me
Micky

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that Enrique provided the patience and support needed to see your issue through to resolution.

Going the extra mile for our partners is what we strive for, and we're especially pleased to hear that Enrique and William worked together to make sure you received the help you needed. We'll be sure to share your kind words with both of them.

Thank you for choosing Maverick Payments. We truly appreciate your trust and look forward to continuing to support your business.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THE WORST PROCESSING COMPANY EVER THEY…

THE WORST PROCESSING COMPANY EVER THEY FLUDED ME WITH MORE THEN 30 MASTERARD CHARGEBACKS ALL STATED 31ST MARCH 2026 WHICH IS WRONG ALL THOSE TRANSACTION WAS MADE A YEAR BACK AND MAVRICK FLUDED MY ACCOUNT WITH MORE THE $42000 CHARGEBACKS

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

We understand your concern regarding the chargebacks that appeared on your account. Following a thorough review with our payment network and processing partners, we confirmed that the issue originated from an industry processing error outside of Maverick's control and was not caused by any action taken by Maverick or your business.

While the delayed posting of previously authorized transactions understandably resulted in customer disputes, the underlying issue has since been fully resolved. Importantly, all related disputes were ultimately rejected and waived, resulting in no financial loss or monetary impact to your business.

Since then, your account has been closed at your request. As an additional precaution, we are conducting a complete reconciliation review to verify that no charges were inadvertently applied. We will update your existing support ticket with our findings and issue a credit should any adjustment be warranted.

We recognize that this situation caused frustration and concern, and we sincerely apologize for the inconvenience. We appreciate your patience and understanding as we worked with our processing partners to resolve an issue that originated outside of Maverick's control and ensure there was no financial impact to your business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience with Merchant Portal Support

I had a great experience working with Noel. I reached out with questions about why RDRs were suddenly appearing in our merchant portal, and Noel clearly explained why they were showing up and walked me through how to use the filters to manage them. Noel also gave me a better understanding of the dashboard and quickly helped resolve an issue I was having with uploading paperwork.

Noel was patient, knowledgeable, and made everything easy to understand. Excellent customer service from start to finish. I really appreciate the support and would definitely recommend this company to other businesses.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience. We're thrilled to hear that you had a great experience with Noel. Providing excellent service and support is always our goal, and feedback like yours means a lot to us. We appreciate your partnership!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

Horrible company. Our company and owner were con-ed into using through a reseller. The reseller lied to us about this company's reputation. SAME compalints as everyone else - hold after hold of your money, reserves, no one gets back to you. Added a reserve without telling us. We don't havechargebacks. Apparently EVERYONE has a reserve. Then the reserve doubled wihtout waring. Real scam artists. There are over 1,000 credit card processors - stay away from this one,

1 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Thank you for sharing your concerns. As full-service payments provider, we value transparency and customer feedback, however, couldn't your business in our system. If you’d like us to review and discuss your concerns further, our support team is available at 800‑464‑9777 and ready to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STOP PLAYING GOD!

STOP PLAYING GOD!

I normally never write reviews, but after everything that happened I think other business owners should know what dealing with Maverick Payments can actually look like.

I was originally brought to Maverick through a partner " Ben Miller, Harry Kanoi ( Profilic Payments AKA my2kidsllc ) who handled my onboarding. At that time I was completely transparent about my business and my plans. I run a travel business, and how later i was rebuilding my entire website and relaunching my brand. I told their partner very clearly that during the development phase my processing volume would drop because the product was being rebuilt, but once the platform launched and marketing started, bookings would naturally increase again. This was discussed many times.

Their partner knew everything. I explained the entire strategy to him — the development stage, the relaunch, the marketing campaigns, and that once the website started working properly again the processing would go up.

I even asked him multiple times if I should open another merchant account as a backup through my own chase bank. His answer every single time was no. He kept saying Maverick is reliable, Maverick will support you, you don’t need another processor, just route your processing through them. So I trusted that advice and integrated Maverick directly into my website as my primary processor.

Then the moment my website relaunched and the business started picking up again, that partner disappeared. Completely. No explanation, no support, nothing. Just vanished.

That person was the only one who actually knew the entire story of my business and the plan behind it. Once he disappeared, Maverick suddenly started treating my account like none of that background ever existed. There was no mediator anymore. The merchant was left alone to deal with everything.

That’s when the restrictions started.

First it was discussions about reserves. Then limits. Then increased reserves. Then monitoring. Then sudden holds. Every time my business started gaining momentum, another restriction would appear.

It honestly started feeling like Maverick was playing god with my business.

Now imagine the processor charging transaction fees per transaction, monthly fee and then holding a large percentage of the total payment in reserve. It becomes mathematically impossible to run a business like that.

What made it even more confusing was the inconsistency. When my processing volume was over $150,000 there was never any discussion about me being some major risk. But later when my business stabilized and I was only asking to process around $50,000 a month, suddenly I was treated like a financial threat.

It makes absolutely no sense.

Another frustrating part is how they treat what their partners say. Their partner was the one who told me not to get another processor and assured me Maverick would support my growth. When that partner disappeared, Maverick basically acted like those conversations never happened and the merchant is left facing all the consequences.

That is not how a serious payment provider should operate.

The biggest mistake I made was trusting a single processor. I relied on Maverick because of the assurances given during onboarding and because they were integrated directly into my website. That left my business in a very vulnerable position.

No serious online business should ever rely on maverick.

Payment processors should be partners that help businesses grow while managing risk responsibly. What I experienced instead felt like constant moving goalposts — reserves, limits, holds — every time the business started performing better.

At some point it starts to feel like you are working for the processor instead of the processor working for you.

If you are considering Maverick, my advice is simple: never rely on them no matter what their partners promise you.

One final thing that has been very disappointing is the tone of the support itself. What should feel like professional merchant support often feels more like pressure and intimidation. Instead of helping a business find workable solutions, the communication sometimes comes across as threatening, as if a stranded merchant can simply be squeezed further with more restrictions.

At this point I would not even be surprised if after writing this review my account faces termination or even more restrictions. But merchants deserve to know the reality of what can happen once you are fully dependent on a single processor.

I truly hope Maverick improves how they handle merchant relationships in the future. But based on my experience, I cannot recommend them to businesses that need stability and predictable payment processing.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They made it ALL BETTER

Thank you, Bryce, for all your help. Zen Payments was on top of my issue more so than the bank. Bravo for your help and always reaching to make sure I was happy with your services.

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Dear Valued Merchant,

We apologize for the inconvenience. After internal escalation and additional review, we have resolved this matter. As a result, the previously held funds have now been released.

We trust this addresses your concerns, and we appreciate your patience throughout the review process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$22K+ seized with no legal basis. Regulatory complaints filed. This isn't over.

Processed with Maverick (through Zen Payments) for over a year with no issues. One transaction went through outside our approved range, triggered a risk review, and they froze every dollar on February 9th.

These were settled transactions for fully delivered digital products. Instant delivery. Zero open disputes. Zero chargebacks pending. They seized 100% of our revenue and called it a "reserve."

We called every single day for 9 days trying to escalate. Support is ticket-only, responses take days, nobody with authority will get on a phone. On day 9 they told us they're keeping the money.

When we asked them to cite the contract provision allowing this, they couldn't. Instead they put provably false statements in writing — called our one-time purchases a "subscription model" and our instant delivery "extended delivery."

That written response is now an exhibit in every filing.

We're preparing to file complaints with the CFPB, FTC, California Attorney General, Texas Attorney General, and BBB.

We've also identified and are preparing to complain to all five of Maverick's sponsor banks directly regarding their ISO's conduct under their banking licenses.

We're consulting legal counsel on breach of contract, conversion of funds, and California's implied covenant of good faith and fair dealing.

We're documenting everything for arbitration under their own contract's Section 39.

To anyone reading this who Maverick is also holding funds from — file a complaint immediately with your state Attorney General. They're required to respond within 15 days. The more complaints on record, the faster this becomes a pattern that regulators can't ignore.

I see other reviewers here discussing a class action. We're interested in connecting.

I wish I had read these reviews before signing up. Don't make the same mistake. This company will process your transactions happily until the day they decide to keep your money — and then dare you to do something about it.

We're doing something about it.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company at all costs

I signed up with Goat Payments who apparently- eventually tied me in with Maverick, I had no idea until I realized they were holding my funds. I learned yesterday that they were holding 70K of my money and when I questioned Goat, they said they needed updated bank statements since my processing volume went up. I sent them immediately and they upped my monthly volume in their system. Then Gypsie (real name) from Maverick said they will hold my 70K as reserves. No explanation, no reason. Ive been a great Goat customer for many years, have always been in compliance, low charge backs etc. I tried for quite some time to get my funds released yesterday, they put you on hold and do nothing.
They will now FAFO.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could do negative 5 stars I would

If I could do negative 5 stars I would. I run a brand new tattoo shop which is hard to get off the ground as it is. Zenpay has been nothing but problems. They pride themselves on "we don't hold funds" " for high risk businesses" etc. yet today is January 23 and jan 8th I made my first transaction with this company. Not only have I not been paid for it I've had several fees taken from processing my payments. Today I was informed, (they will no longer be processing my payments and will be holding my funds for 30 days) This is incredibly insane. I cannot pay my employees what they worked hard for and I run a business where we sell a service, without my artists I have a building of nothingness and a debt to the artists I've lost for this terrible mistake in using zenpay! When I called to ask why they were holding my funds as there are no discrepancies in the payments, (zenpay actually took it upon themselves to call a customer and harass them about their tattoo they got!) they sent me over to maverick who then informed me I am not a "high risk" business to them yet my transactions are too "risky" (these are their words) to fund and they no longer want to do business with me and I will have to wait for 30 days before they can REVIEW MY ACCOUNT AGAIN and see if hey can pay me! Do not use zenpay they hold money and close accounts it's what they're known for I hope you see this before you sign on with them because I didn't look for warning I am where I am now.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never do business with these people.

Read the other reviews, these people are not lying. This company is almost like a scam.

Never do business with these people.
We initially agreed to a 10% reserve held for 90 days. After the 90 days passed, they failed to release the funds and are now effectively holding the money indefinitely.

No Apple Pay, No Google Pay Either.

This has been an extremely frustrating and unacceptable experience.

I just put in a request to close my account with them. There are other options that are better, not scammy.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Constant Unpredictability and Stress

Our time with Maverick was defined by one thing: total unpredictability. In our experience, a 100% hold could drop out of nowhere, cutting off access to every dollar we earned. There’s nothing more infuriating than trying to run a company while wondering if your processor is actually going to pay you.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"Worst Payment Processor Experience — Still Holding My Funds After 5 Months"

I signed up with these guys and was approved for $50K in monthly billing, with a $10K max per ticket. I followed every rule to the letter -- every single client signed a service agreement before being billed. Despite that, they withheld $30K of my money for three months, only releasing $10K per month, which left me covering costs out of my own pocket.

It gets worse: they actually contacted my clients and said, "Don't you think that's a lot for marketing?" This sabotaged my sales, cost my sales team their commissions, and damaged client trust. Now, five months later, they're still holding funds.

If you want a payment processor that actually supports your business, call or email me and I'll point you in the right direction. Avoid these guys unless you want your business -- and your clients -- to lose money.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maverickpayments

Antwoord van Maverickpayments

Hello Michael,

Thank you for reaching out to us. We have thoroughly reviewed your account and the circumstances surrounding its termination.
Based on our review, the decision was made due to a number of high-risk factors, including multiple instances of insufficient funds and a high percentage of disputed transactions. These activities are in direct violation of our account terms and services, which are in place to ensure the security and integrity of our platform.
We can confirm that all held funds have been released in full. We appreciate your understanding in this matter.

Let me know if you have any questions.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer