MAXI ZOO IRELAND Reviews 

416
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

⁸I ordered gastrointestinal dog food both wet and dry and a 7kg bag of ordinary kibble for my 2 dogs. Both have dodgy stomachs and cannot change food without dire consequences in the house! The order... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

12 days after I ordered cat food I get a long email cancelling many items. The website said 1-3 days delivery for all of them. Misleading ! That means I wasted time twice: placing the order and then... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had such a great experience at Maxi Zoo in Clearwater Shopping Centre, Finglas, thanks to Kelly. We came into the store in a complete panic because our dog, Milly, had just gone into heat and was d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Visited Maxi Zoo, Ballincollig, 6th July 2026. I was served by MEGAN who was extremely helpful and offered advice on various dog harnesses and halters. The store was spotless, staff were very frien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Dieren en huisdieren

Geschreven door het bedrijf

Maxi Zoo is Ireland's largest specialty pet retailer, offering everything you need for a happy and healthy pet. Our dedicated store teams provide personalized pet consultations and free weight checks to ensure your pets are healthy and happy. We offer pet grooming services in selected stores to ensure your furry friend looks their best! Check out our website for more information. Selected stores also sell fish, while all our stores nationwide carry a variety of fish products. With over 8,000 products, we have something special for every pet owner. Visit us in-store or shop online at Maxizoo.ie.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

416 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(416)

123 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing customer experience

Very disappointing customer experience. I ordered cat food on 1st June and as of now I still even have not recieved a tracking number. Bogus promises by customer service. Contacted multiple times but nothing substantial out of the conversation. The customer service in my last call promised that the item will be delivered to me maximum by Tuesday 9th June but I did not even get a valid tracking. I have to collect the kitten tomorrow and I am not ready yet with food. Very unprofessional.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Ishan Kaul,

Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry to learn about the difficulties you have faced, particularly at such an important moment as preparing for your new kitten.

Due to an exceptionally high volume of orders, delays unfortunately occurred, and we would like to extend our sincere apologies for this. Please rest assured that we have taken every possible measure to ensure that your parcel reaches you as quickly as possible. Your complaint was forwarded immediately to the responsible teams, and the shipment has been prioritised accordingly.

We have now successfully identified your case. Your parcel is already on its way to you, and it is expected to be delivered today. An email containing the relevant delivery information has also been sent to you.

Once again, we are very sorry for the inconvenience and frustration this situation has caused. Your feedback is extremely valuable to us, and we remain committed to improving our processes to prevent similar issues in the future.

Thank you sincerely for your patience and understanding.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable

Like many reviewers here I’m appalled by the th service on the website. It states 1-3 working days for delivery but one week later and still not even a despatched email. The order was initially cancelled at the time it was too late to call then the order was partially cancelled due to an unavoidable item. Called today, and still no clear answer, I can’t wait any longer and I need to get the products in person so I requested a cancellation and refund only to be told it’ll be “looked into” which I have very little hope for. I had said I just won’t shop on their site but this is so beyond unacceptable at this point I won’t be shopping there at all.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Sinéad Grant,

Thank you very much for reaching out and for sharing your concerns with us. I am truly sorry to hear about the difficulties you have experienced with your recent order, and I completely understand how upsetting and inconvenient this situation has been for you.

Please accept my heartfelt apologies for the delay, the unexpected changes to your order, and the lack of clear communication throughout the process. This is certainly not the standard of service we strive to provide, and I regret that your experience has been so disappointing.

I have forwarded your case to the responsible teams with high priority so that your cancellation and refund request can be reviewed and processed as quickly as possible. We will keep you updated, and you will receive confirmation as soon as the refund has been finalised.

Once again, I am very sorry for the inconvenience and frustration this has caused. Your feedback is extremely valuable to us, and we are committed to improving our internal processes to prevent similar issues in the future.

Thank you sincerely for your patience and understanding.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MAXIZOO IRELAND-APPALLING ONLINE SERVICE

Appalling online service from MAXIZOO IRELAND. It takes in excess of five days to recieve goods (though the website says they deliver in 3 days). Deliver from Dublin/ Cork to Galway for heaven sake! The wrong number of cans were despatched...yes, you can guess, minus one can! Inability to count in the warehouse perhaps🤔 Then to top it all, 11 of the 17 cans of dog food that were delivered were dented. Wholly inadequate packaging. Finally, no comminucation from DPD to say they were on the way (the website says I would be contacted on dispatch). The DPD driver said Maxizoo did not forward my mobile number to them! So disappointed.
G. Fleming

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Mr. Ger Fleming,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about your recent experience.

We have located your case in our system, and I would like to assure you that we have already responded to you by email. As mentioned there, we have issued a refund for the missing item as well as for the damaged products.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by the delayed delivery. We fully understand how disappointing this must have been.

We are also sorry for the lack of communication from the courier. We have forwarded your comments to both our warehouse and our logistics partners so that the issues you experienced can be thoroughly reviewed and addressed.

Thank you again for bringing this to our attention. Your feedback is extremely valuable to us, and we are committed to improving our service.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I will now be a repeat customer

I have ordered from Maxi Zoo cat & dog food at least twice over the past few months & will definitly use them again -no issues with purchase or delivery

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Joan O'Toole,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you’ve ordered from Maxi Zoo several times and that everything has gone smoothly each time. Knowing that you’re happy with our service and plan to shop with us again truly means a lot to us.

We look forward to welcoming you and your furry friends back again soon!

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service from Maxie zoo

Very poor service from Maxie zoo
They got the delivery address wrong, and after waiting a week I still have no dog food and no refund. I was promised a callback on Thursday, but nobody contacted me. I ended up having to ring four or five times myself.
I’ve wasted at least half an hour on the phone trying to sort out an order that should have been straightforward. They took my payment in seconds, but a week later I’m still waiting for both the dog food and the refund of around €30–€40.
Overall, a very frustrating experience. I wouldn’t bother ordering from them again.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Glenn Kearney,

Thank you for taking the time to share your feedback. We have carefully reviewed your concern.

After reviewing your case, we found that the delivery could unfortunately not be completed due to an incorrect Eircode provided with the order. As soon as we became aware of the issue, our team contacted the shipping provider to try to resolve the situation; however, the address could no longer be changed at that stage.

Please note that we have already issued a full refund to your original payment method. In addition, as a gesture of goodwill and apology for the inconvenience caused, we have also provided a voucher for your next order.

We truly regret that this experience did not meet your expectations and appreciate your feedback, as it helps us improve our service.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us from Monday to Friday from 9:00 a.m. to 6:00 p.m. via email online-shopping@maxizoo.ie or through the phone number +35 321 601 94 83 from Monday to Friday from 12:00 am to 4:00 pm.

Kind regards,
Maxi Zoo Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never have any issues!

Never have any issues ordering from Maxi zoo. I can never find the dog food my dog loves anywhere else. Happy to continue ordered from them. Thank you

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Fiona,
Thank you very much for your kind review and your continued trust in Maxi Zoo.

We are delighted to hear that you can always find your dog’s favorite food with us and that you are happy with our service. Your support means a lot to us.
Thank you again!

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible website, woeful customer service, no delivery

MaxiZoo, you really need to sort out the website and not allow customers to order unavailable items. What I'm more annoyed about is that I received an email that one lot of cat food was out of stock and you went ahead and cancelled the entire order and then marked it as being a return by me.

The only reason I shop with you at all, given the constant out of stock and delivery issues, is because no other store carries the Moments cat food brand. I never encounter these kinds of problems with Petstop, and Zooplus at least have an amazing customer support team in the event of any issues.

Please do not respond to this saying, "We would like to apologise for this issue as this is not the service we strive to provide to our customers." This is not the first time I've had delivery issues with you, and looking at the latest reviews here, it's obvious there's a pattern of poor customer service so I'm not quite sure what exactly you are striving to provide.

Edit to respond to reply: I'm not sure if I'm just being a bit obtuse, but I did in fact contact that email address on May 15th and the customer care rep told me that he was "forwarding the case to our debitor team so that we can reply to your question", you're talking about, "investigating the matter thoroughly and offering appropriate support" - how is it so difficult to provide a straight and timely answer on why an order was cancelled?

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Rebecca,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate it, and we are sorry to hear about the difficulties you experienced with your orders.

We understand how frustrating this situation must have been, especially given the repeated issues with availability and delivery. Please rest assured that your comments have been forwarded to the relevant teams so we can work on improving our processes and prevent similar cases in the future.

To assist you in the most suitable and efficient way, we kindly ask you to contact us directly at online-shopping@maxizoo.ie or by phone at +35 321 601 94 83, providing your order number and, if possible, the ticket number. This will help us investigate the matter thoroughly and offer you the appropriate support.

Thank you again for your feedback — it genuinely helps us improve.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars

On The 11th of may around 13:50pm I had such a fantastic experience, Eric Store Supervisor helped me pick the correct food and treats for my little cutie. His knowledge and professionalism was excellent, looking forward towards getting my next bag.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Sandra McCormack,

Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear that you had a positive experience in our store and that our colleague was able to assist you in selecting the appropriate products. We appreciate your review and look forward to your next visit.

Of course, we will forward your compliment to the relevant colleagues.

We wish you a pleasant day!

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Attempted to purchase harness

Attempted to purchase harness, would not accept my Irish Address or Eircode..So shopped elsewhere..Avoid

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

We are sorry to hear about the difficulty you experienced while trying to place your order in our online shop.

When entering your Eircode, please make sure to add a space after the third character, followed by the remaining four characters. This should resolve the issue.

If the problem persists, we kindly ask you to contact us by phone at 021 601 9483 (available Monday to Friday, 12:00 PM – 4:00 PM) or by email at online-shopping@maxizoo.ie so that we can assist you further.

We apologise for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Online shopping not worth it

Online shopping with Maxi Zoo is a disaster. Ordered 28 April, two emails so far saying items are out of stock. Remainder of the order still not received. I chanced making the change to Maxi Zoo as some items were cheaper. I’ll stick with my old shop as paying a bit more for relaible delivery is worth it

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Sarah Donovan,

We are very sorry to hear about your experience and the difficulties you faced with your order.
This does not reflect the level of service we aim to provide, and we regret that your concerns were not handled as they should have been.

If you are willing, please contact us at online-shopping@maxizoo.ie and include your order number, so we can review your case and assist you further.

Once again, we sincerely apologise for the inconvenience.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using Maxi Zoo for the last…

I have been using Maxi Zoo for the last 3 years for their dry dogfood. So far I have received excellent service & value for money. I mostly purchase online and the range, value and fast free delivery delivery are great. I have never been let down by them. Also, when I have dropped into their local store I have always been happy with the polite efficient and knowledgeable service I received and the store was well stocked . organised and clean.
BC

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Customer,

Thank you very much for your kind feedback.
We’re glad to hear that you’ve been satisfied with our service both online and in your local store over the past three years. It’s great to know that our product range, prices and delivery, as well as the service from our team, have met your expectations.

We truly appreciate your support and the time you took to share your experience.

We look forward to welcoming you back to Maxi Zoo.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lots of stock not available

Lots of stock not available. Sandpaper. Egg crumb. Canary seed etc. Staff all seem so unhappy and stressed. Manager is really nice and helpful though. As are most of the staff. Staff turnover is constant. Always new staff and they last short time and they are gone to new jobs. Maxizoo management must be dreadful to work for. 😣

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Michelle Feeney,

Thank you very much for sharing your feedback with us. It is extremely important to us, as it helps us improve and provide a better customer experience.

We are very sorry to hear about your experience and the frustration it caused.

We would appreciate the chance to review your case and assist you further.

If you are willing, please reach out to us at online-shopping@maxizoo.ie and include your order number. We will gladly look into the matter.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery always on time

Delivery always on time. Great products and prices. They always have bulks I need for my seven kitties.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Eliza Anna Zuzanna,

Thank you very much for taking the time to share your feedback. Your feedback is extremely valuable to us.
We are very happy to hear that you are satisfied with our products and services. We hope to welcome you back soon in our online shop or in one of our stores.

Have a nice day!

Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their online system is a disaster

Their online system is a disaster. I’ve had multiple orders cancelled, with no email to explain or forewarn, for items still available on the site. I’ve had an order cancelled, then they sent 1 item from the order & were well able to email then to ask me to put through payment for the product they cancelled. The final straw is them not sending tracking info & incorrectly sending cat nuts when I urgently needed the kitten milk formula I’d ordered last week. Took days to respond & requested the incorrect items be sent back at my own inconvenience. I’m not holding my breath that I’ll receive the replacement (corrected!) order as, again, no tracking provided. I won’t be buying from them online again.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Dear Customer,

Thank you for taking the time to update your review and for sharing your experience.

We are very sorry to hear about the repeated issues with your online orders, including the lack of communication, incorrect item sent, and the stress this caused—particularly given the urgency of needing kitten milk formula. This is certainly not the standard we aim to provide, and we fully understand why this has been so disappointing.

We would very much like the opportunity to review your case in detail and understand exactly what went wrong, so we can address the issue properly and learn from it.

If you are willing, please contact our online customer service team directly at online-shopping@maxizoo.ie or call us on +353 21 601 9483, available Monday to Friday from 12:00 PM to 4:00 PM.

Your feedback is taken seriously, and we truly regret the inconvenience you experienced. Thank you again for bringing this to our attention.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Puppy shop

Just had the most fantastic visit to maxi zoo with the very helpful and lovely staff member Alan.
Guided us through the basic bits that we need for our new puppy to food and care also what we would need further down the line. We came away with great information and of course lots of fantastic toys and cuddles for our new puppy.
Would highly recommend maxi zoo bray for any first time pet owners.

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Hi Tanya,

Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review.

We are delighted to hear that you had a fantastic visit to Maxi Zoo Bray and that Alan was able to support you so well in preparing for your new puppy. It’s great to know that his guidance on food, care, and what to expect as your puppy grows made your experience such a positive one.

We wish you and your new puppy many happy moments together and truly appreciate your recommendation. We look forward to welcoming you back to Maxi Zoo again soon.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST experience ever

WORST experience ever! Do not EVER buy from this website in your life!

All that can go wrong happens here:
- Maxizoo and Revolut have a partership, if you buy a maxizoo product through revolut you will earn extra revpoints. I did not receive the extra points.

- They promise 10% off on your first online purchase, but as you can imagine it did not apply to my first purchase!

- My purchase was NOT delivered yet and DPD seem to not be able to deliver my purchase. I had another thing delivred from DPD to my house yesterday, therefore this is not an issue with my address. This is something between MAXIZOO and DPD.

- You ring maxizoo customer service on a Friday 11am and there's nobody to answer the phone!!!

I sent an email asking for order cancellation and when they reply to your email they tell you that this cannot be canceled. Now I have no idea when it will be delivered (or if it will) and have neither the product or my money!

NEVER EVER again!

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Hi Vinicius,
Thank you for taking the time to share your experience — I’m genuinely sorry to read how frustrating this has been for you.

Please accept our apologies for the disappointment caused by the missing promotions, the delivery delay, and the difficulty reaching us by phone. This is certainly not the experience we aim to provide, especially for a first online order.

Regarding delivery, we understand how concerning it is when a parcel is delayed, particularly if other DPD deliveries have reached you without issue. Unfortunately, once an order has been handed to the courier, there can sometimes be delays outside of our direct control — but that doesn’t make the situation any less frustrating, and we’re sorry for the inconvenience caused.

We’re also sorry for the confusion around order cancellation and for the lack of immediate support when you tried to contact us. Due to high volumes at certain times, response times can be longer than usual, but that is not an excuse, and we appreciate your patience.

We would very much like the opportunity to look into your order, delivery status, and the promotional issues properly and help reach a resolution. Please contact our customer service team directly via email (online-shopping@maxizoo.ie) with your order details, and we’ll be happy to review the case in detail.
Thank you again for your feedback — it’s important to us and helps us improve.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered dried dog food on the 2/04/2026…

ordered dried dog food on the 2/04/2026 received email this morning stating that Unfortunately, some products from your recent order are currently out of stock, and we do not have a confirmed restock date from our supplier. 6 DAYS later to find out that they are out of stock! not very professional WONT BE ORDERING FROM THEM AGAIN, very disappointed as i wanted to buy from an Irish company

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Hi Peter,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to be informed at such a late stage that an item is out of stock.

Unfortunately, due to an unexpected surge in order volumes combined with staff shortages caused by illness, the processing of some orders took longer than usual. During this delay, the item you ordered unfortunately sold out before it could be finalised. We fully appreciate that this falls short of the standard of service you expected, and we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused.

We would like the opportunity to look into your order in more detail and see how we can assist further. Please don’t hesitate to contact our customer service team at +353 21 601 9483 or via email at online-shopping@maxizoo.ie, quoting your order details.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Groom room Blackpool cork

​I have been bringing my dog to Maxi Zoo Blackpool for over 6 years and have always been thrilled with the service from Stephanie. She consistently went above and beyond, truly caring for my dog’s well-being and knowing exactly how to handle his groom.

​Unfortunately, my experience this past Thursday, April 2nd, was very disappointing. After learning Stephanie is no longer there, the new team looked up his notes and I explicitly requested a "short and tight" cut. Despite being told this was no problem, the result was not what I asked for.

​My dog came out looking unfinished. His legs and belly are uneven, and his face looks largely untouched—he even still had goop and debris in the fur by his eyes from his tear stains. To top it off, he wasn't ready at the promised 90-minute mark and I had to wait further.

​I didn’t have the heart to tell the two groomers in the moment, but as a loyal customer of 6 years, I expected the high standard to continue.

It is a real shame to see the quality slip so significantly; I shouldn't have to wonder if my dog has even been groomed after a professional appointment.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Hi Grace,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re very sorry to hear about your recent experience at our Maxi Zoo Blackpool grooming salon, especially after being a loyal customer for over six years.

We truly appreciate your kind words about Stephanie and understand how disappointing it must have been to see such a noticeable change in quality, particularly when you clearly communicated your expectations for your dog’s groom.

The issues you’ve described — including the uneven finish, incomplete facial grooming, and the delay beyond the advised time — are not the standard of service we aim to provide.

Please rest assured that your feedback has been escalated to store and grooming management so it can be fully reviewed with the team involved. We take concerns regarding pet care very seriously and see this as an opportunity to address training and quality standards.

If you are comfortable doing so, you are more than welcome to send photos of the groom along with your contact details to online-shopping@maxizoo.ie, and we will ensure this information is passed on to the relevant management for further review.

Once again, we sincerely apologise for the disappointment caused and hope we can restore your confidence in our grooming services.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The online service is so bad you get a…

The online service is so bad you get a confirmation that your order is on its way when it doesn’t arrive and you contact them they say there was a glitch on the website same excuse every time I contacted the company and asked to speak to manager this time I was informed due to GDPR I couldn’t make contact with them! I explained this was my write and the person hung up on me I will never order from this company again

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Hi Angela,

We’re truly sorry to hear about your experience and for the frustration caused when contacting our customer service team.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we regret that you felt your concerns were not handled appropriately.
We would like the opportunity to review your case in detail and assist further.

If you’re happy to do so, please contact us at online-shopping@maxizoo.ie, including your order number, and we would be glad to arrange a callback and look into this matter properly.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologise again for the inconvenience caused.

Kind regards,
Your Maxi Zoo Customer Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Martin being helpful!

Martin in customer service was so helpful when he helped us to locate a food storage box, which came free with Leader Dog Food purchase, despite there being none left in the shop in Mullingar. He organised for it to be delivered to site where we picked it up. The staff are always so friendly there as well. Thank you Martin!

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAXI ZOO IRELAND

Antwoord van MAXI ZOO IRELAND

Thank you for your feedback! We are happy to hear that our colleague helped you solve the issue and that you are satisfied. We are forwarding your praise to Martin. Thank you for your feedback again, we really appreciate it!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer