merimeri.co.uk Reviews 

62
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The items were delivered promptly and correctly, but I would say they were expensive given the quality - the bandanna and cowboy paper plates looked great but were very flimsy and didn’t carry food we... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Beautiful designs and love them but purchased the large paper plates floral design and they are so flimsy not even a croissant would survive if you picked it up…

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A lovely and unique range of party supplies that were perfect to celebrate a 70th birthday. Delivery was quick and the quality of the products was excellent. I'd highly recommend.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my order today and I am so excited to start decorating for my daughter's second birthday! The kitty themed party supplies are even cuter in person and I know she will love them as she's a big... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Feestwinkel

Geschreven door het bedrijf

Meri Meri provides party lovers and thoughtful gift givers with high quality party supplies, children's toys, kids dress up, and heirloom-quality newborn gifts.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

62 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(62)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unique products


I absolutely love my Holly dinner candles. So different and very pretty. I had a slight issue with one of the candles arriving slightly damaged which was very quickly resolved with a replacement set sent out. Great service indeed.Thanks Meri Meri!

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A brand that prides itself on quality…

We love Meri Meri and have several costumes over the years, as well as their beautiful decorations - candles and cake toppers, party accessories. The customer service is fantastic, we recently had a problem with an order which was put right immediately. The brand really prides itself on quality and it shows through and through.

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam, you subscribe to get 15% discount but you never receive discount but spam emails.

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order. Items arrived quickly. Beautifully packaged. I bought children’s Christmas crackers and am very pleased with them. First time I’ve ordered. Will definitely order again

24 september 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On September 4th

On September 4th, I received an email from Kaylee, where she forwarded our message to your Distributing Manager to respond as soon as possible, as she was attending the Maison Objet fair and would take a bit longer to reply. Therefore, the response was excellent and quick. We are now awaiting a response from your Distributing Manager, as we are very interested in distributing your products in Spain. Thank you.
Mayte Lira

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud

The product was not what I expected. When asking for a refund they made me pay 26€ of shipping costs, which I thought they would asume (the product’s price was 28€). They never paid for the costs so I absolutely lost my money and my time.

20 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo merimeri.co.uk

Antwoord van merimeri.co.uk

Hi Christina,

Thank you for taking the time to write a review.

We’re so sorry the product and our return process weren’t as expected. We have our return policy on our website and send a link to this when customers request an RMA to make a return. We do really appreciate the feedback and will take this on board.

Best wishes,

Meri Meri

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Success

Pastel bamboo bowls and serviettes arrived the following day. In use for a finger food reception in church after a service. Perfect.

28 mei 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How is this business still running

After your response, may I add that when I placed the order in the first place - the order was delayed by you and I had to chase and chase - then I was told the fhad been cancelled- and I had a birthday party the very next day!
Which you then shipped the goods- which OBVIOUSLYwould not be needed if the party was finished.

Then I sent the goods that weren’t needed BACK TO YOU- and then again there was a HUGE Delay in my refund- once I again I had to chase.

The 20% discount is futile as I can not trust your shop to order in the future.

5 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo merimeri.co.uk

Antwoord van merimeri.co.uk

Hi Abi,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are so sorry for the issues you have faced with your order. We have looked into this and can see your order was returned to us by DPD. This was reshipped but the goods were then no longer needed. I can see our customer service team arranged a collection and issued a 20% discount code for the inconvenience. I’m so sorry there was a delay with your refund. We do aim for refunds to be issued to your original form of payment within 10 days of receipt of returned goods. However, I can see this was delayed further due to the Bank Holidays.

We are so sorry again for the inconvenience.

Best Wishes,
Meri Meri

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super Cute Kitty Party!

Received my order today and I am so excited to start decorating for my daughter's second birthday! The kitty themed party supplies are even cuter in person and I know she will love them as she's a big cat lover! The garland will probably end up being hung up in her bedroom after her party is over. Shipping was quick which is great as I was short on time and I was able to use my loyalty points to get a little discount which always helps!

28 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reality of Meri Meri's products/customer service is deeply disappointing…

Everything I ever order from Meri Meri is so much less enticing than it looks online. I bought some items in their recent sale, the website's photos make items look bright and cheerful, yet the cupcake kit I ordered was very dreary. Website suggested crackers were two for the price of one - I only got one packet. One item was missing - the one I most wanted - then I discover an email the same day of delivery telling me it was out of stock. The order was sent to the wrong a/d, so as soon as I spotted the error (minutes after placing the order) I emailed to ask for it to be corrected. I received confirmation it would be sent to the correct a/d, but it wasn't, meaning I had to drive a round trip of 1 1/2 hours to collect it. The company has a culture of unhelpfulness, and I won't order from them again, despite having kept the faith for 2 or more years. Hugely disappointing'

12 januari 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer