Modern Home Interiors Reviews 

226
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was prompt and hassle free. Delighted with purchase. Looks good and finishing touches are nice. My only criticism would be mirror flimsy and does not fit full size hangers but if using shel... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought 2x lamps from Modern Home Interiors. Delivered directly from manufacturer. One was damaged and we realised the item was too large for the setting. Usman was very helpful over the weekend in org... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value for money. I just found some amazing decoration such as a patterned duvet set, a fashionable tray, cushions, wine glasses, dried flowers and Valentine's little plates for an amazing... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered a gorgeous umbrella stand. Arrived in good time, but had been damaged in transit. Contacted customer services, and Usman was all over it - sent the label for the return, and once i'd confirmed... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Bouwwinkel
  4. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Modern Home Interiors are an online furniture retailer specialising in luxury and contemporary furniture within the UK. Nationwide delivery through our 2 man specialist team. Bedroom, Living Room, Dining Room, Home Accessories and more.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

226 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(226)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The vase was broken

26 december 2023
Logo Modern Home Interiors

Antwoord van Modern Home Interiors

Hi
Thank you for your recent feedback.
We are very sorry to hear that an item arrived damaged. Customer satisfaction is one of our top priorities so we would like to try and resolve any issue you may have if you give us the chance to do so. We would never leave a customer with a damaged item and not offer any assistance or after sales support. I have checked our inbox and we haven't received any correspondence from you regarding this issue, so if you are looking to have the item replaced or refunded please can you kindly get in touch with us at sales@modernhomeinteriors.co.uk and provide any photographs of damage / faults.
A member of our team will be happy to help you and we apologise again for any inconvenience caused.
Kind regards,
Customer Service Team
Modern Home Interiors

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company.Item came quickly and was exactly as…

Item came quickly and was exactly as described. I thought I qualified for free postage and when I emailed the company they came straight back......With a gesture of good will refund for my postage!!! Very good customer service, will definitely use again and recommend to others.😀

14 oktober 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

We bought a 6ft chair from this company. Everything from the initial order through to follow up and delivery was excellent. The chair is amazing and really good value.

28 september 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and best price online

I wanted a Julien Bowen Bed and Mattress. I found a deal on the bed with Amazon and looked around for the 1000 spring mattress. Prices varied a lot and this company had the best price. I had a minor hiccup during the order process and they thought the mattress I ordered was out of stock, but a couple of emails later, Usman stepped in, rectified the problem, and two days later, my order arrived.

I would recommend this company. Good prices and service. Trustworthy firm to deal with.

2 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reported a failure of a an item from…

I reported a failure of a an item from a cutlery set I purchased March 23
I found the level of service and support from Modern Home Interiors was outstanding. My experience was very positive and the resolutions was timely and effective. Well done to Usman for being so professional in the way you resolved my enquiry.
I have no hesitation in recommending this Company.

21 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality item....

17 augustus 2023
Logo Modern Home Interiors

Antwoord van Modern Home Interiors

Hi

Thank you for your feedback on your recent order.

I am very sorry to hear that you are not happy with the quality of your item. I can see from the order details that you ordered a wall clock.

If there is any issue with the item you are welcome to return the product to us, or alternatively if you need to speak to us regarding any issues you are most welcome to send us an email and we can try to help you out in any way we can.

I have checked and we don't seem to have any messages from you apart from this review left. So if you do wish to speak to someone about this please get in touch.

Kind regards,

Customer Service Team
Modern Home Interiors

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service

Placed my first order from modern interiors, which was due to be delivered by UPS. Received an email with an estimated delivery date, however received a further email to say the ordered had been rescheduled. Over the next 2 weeks I would get emails giving me different delivery dates, then rescheduling the following day.
I spoke with Usman on a number of occasions, he’d respond to my emails and chased up my order. After the third failed attempt with UPS not collecting my order for delivery, Usman arranged for another carrier DPD to deliver my order via express delivery which was received the following day and honoured a goodwill gesture

4 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Misleading delivery times.

Advert stated that delivery for my Lay z spa would be between 7 to 10 days.
Misleading as the company that was used to deliver my product took 5 days more.
The company did respond to my emails but where not really helpful.
They did apologise for the delay, after 3 more emails from me.
The delay was due to more orders for garden furniture due to the hot weather.

25 juni 2023
Logo Modern Home Interiors

Antwoord van Modern Home Interiors

Hi,

Thank you for your feedback.

Please note, as we discussed via email, the delivery time is 7-10 working days (this excludes weekends and public holidays) as standard. It is also an approximate lead time and can be subject to a small delay in certain cases.

While we aim to deliver all goods as quickly as possible, the exact delivery time and route planned is dependent on the courier planning in your area. As this item is extremely heavy it needed to be sent on a specialist service. The delivery company plan out a delivery route based on the frequency of deliveries in your area, so in some cases a delivery can be late by a few days or in other cases it can be earlier than expected.

The order was placed on 13th June, and the delivery time of 7-10 working days meant that the estimated date for delivery was by the 27th June.

The order was delivered and signed for on 28th June. We apologise if this is a day or so late, we do try and make the delivery time as clear as possible. In addition to this the delivery company will have contacted you directly with more specific information.

If you wish to discuss further please email us at sales@modernhomeinteriors.co.uk

Kind regards,
Customer Service Team
Modern Home Interiors

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer Service

I ordered a nest of tables which looked perfect for what I was looking for from the pictures and description. It did say to call to check the product was in stock but I chose not to as I decided it didn’t matter. I received an email confirming my order and letting me know it was currently out of stock. The email let me know when it would be back in stock and I then got a follow up email letting me know if was on its way, and it was delivered without incident. So far so good. However upon opening the box I discovered that the oak top was covered in something which looked like grease, and the legs of the table which were advertised as white were actually cream/ivory in colour. I have tried contacting the company multiple times to flag my concerns and to arrange a return and refund but I have had no response at all. I have been asked to write a review but have held off as I don’t like to write a negative review. However despite giving the company several chances to respond I have heard nothing so I feel I should write an honest review and recommend that others avoid this company! If you get what your expecting it may be ok, but if you have any issues with your order as I have their after sales customer service is non-existent! Avoid!

Edit:
After posting this review the company got in touch. They denied receiving any emails from me despite them clearly going to the correct email address and no one else I’ve emailed has had issues with receipt. They pointed out, as in the response to my initial review, that they replied to my live chat enquiry. However as this was 2 hours after the initial enquiry I had not seen this. I was advised that an email is meant to be sent to alert to the reply, however this was never received. The company also advised that the phone number is no longer in use which is why it was never answered. I made several suggestions for improvement based on my experience and the person I was emailing with agreed to take these on board. He was full of apologies and very quickly arranged a return, offering different options for this to best suit. It was collected very quickly and I received an email the next day to advise it had been received and a full refund processed. It took 3 days to show in my account (banking issue not this company) and I felt it was only fair to update my review to reflect this. My initial experience with the company was positive, and when we finally managed to correspond about a return this was arranged very quickly and communication was very good. If not for the blip in communication I would be giving a higher rating.

28 mei 2023
Logo Modern Home Interiors

Antwoord van Modern Home Interiors

Hi,
Thank you for your feedback.

I am sorry to hear that you had a negative experience.

To respond to the comments in your review, I have checked our email inbox and chat for any correspondence from you. The only message we received from you reporting an issue with your order, was on June 11th at 10:16am advising that your item was faulty. We replied to this message on June 11th at 12:57pm, asking for photos of the product so that we could look into replacing it for you. Till date, we have not received any photos of the item being faulty, so we cannot proceed to replacing or returning the item yet.

Please note the item you ordered also has a 12 month warranty included in the purchase, so if there are any faults you can have the item replaced any time from now until next year. So if you are still pursuing a replacement please reply to the email we sent you and it can be organised. Alternatively if you would rather a return and refund that can also be arranged.

We hope that you can understand our perspective here, as we replied to your initial message reporting the fault on the same day it was reported - so if you could amend your review we would be grateful in fairness, as the details of your review state that we are not reachable or lack in customer support. It seems like a bit of a miscommunication, as maybe you did not receive our reply. To clarify everything, I have sent you an email containing all of the information, including screenshots of our reply in case you did not receive it.

Also, if you need to contact us for anything else, you can reach us via email at info@modernhomeinteriors.co.uk, or you can get a quick reply via our Live Chat on our website.

Kind regards,
Customer Service Team


UPDATE - 4TH JULY 2023 - Customer contacted us via email after the initial review and requested a return, item has been collected and returned and a full refund was processed on 04.07.2023. Customer was also sent a cancellation email as confirmation of refund.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer