We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID!!!! The worst company in the world! You can not get hold of them at all! My scooter came and within weeks had a malfunction. I sent it off to be repaired and this has now been 3 mont... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Jeep 2xe Camou Electric Scooter is outstanding. Super fast delivery. I even forgot to put my door number down, so I emailed customer service and was sorted out straight away. But like I said abso... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Active scooter large wheel scooter. Great quality delivery when promised, had now for 10 months over 1700km no problem ,battery life is now starting to drop, but used everyday for work 8km round trip... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best service by customer even your product js fault too immediate assist and next day pick up and drop of your escooter. No extra charges all covered in warranty. Customer service is top notch. W... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fietsenwinkel
  2. Fietsaccessoirewinkel

Geschreven door het bedrijf

Moov Electric is an online retailer selling high end e-scooters and e-bikes


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

131 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 37% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID!!!

AVOID AVOID AVOID!!!! The worst company in the world! You can not get hold of them at all! My scooter came and within weeks had a malfunction. I sent it off to be repaired and this has now been 3 months!! I had been passed from person to person who keep telling me different things and I now have no scooter and no money!! Absolute joke!!!!

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a joke they have shut…

This company is a joke they have shut down all communication in the uk the number and email they provide goes to a contact outside the uk there’s no direct number in the uk I’ve had my scooter in for repairs for 3 months and every time I call they say they’ll get back to me and never do all that was wrong with it was throttle needed replacing. Simple one for one my advise use a company that services and maintains there scooters in the uk and avoid buying from this company save yourself a load of hassle

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Avoid Avoid

I am trying to return a faulty product. Moov refer you to another company to deal with it. Despite sending them the receipt email from Moov and showing the payment to Moov on my card statement they are saying this is not proof of purchase. You can not phone them or Moov. Do not deal with them.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy! No aftercare

Bought the scooter, had it for 3 weeks something went wrong with the back wheel track/alignment.
Started a return in May but they didnt get it?
On June 6th another return started with Aprilla, Moov electric were aware of the issues. I constantly have to chase Aprilla, they are awful with customer service and communication.
Apparently the Customer service team emailed management to see what my options were. Management still not replied. That was weeks ago!!

28 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was great on time and for the…

Delivery was great on time and for the price of the scooter it's brilliant, I'm now wanting another scooter so we can go out together myself and partner. Just waiting on the jeep scooters to come back in stock 😁 all my neighbours brought the same scooter from this sight house full of them now lol

17 juni 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER buy from these cowboys

NEVER buy from these cowboys. Bought a scooter that became faulty, sent it away to their ‘repairs’ place and they’ve held it for over 3 months little to no communication. Absolutely shocking.

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Moov Electric

Antwoord van Moov Electric

Hi there. The warranty of your scooter is handled directly by the manufacturer and it is their repair centre you will have sent your scooter to. We are always happy to help with contacting them on your behalf if you are facing a delay on your warranty repair. Please email us with your Case ID number on service@moovelectric.co.uk so our team can help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ridden the scooter 6 times and…

I have ridden the scooter 6 times and it has stopped working completely. It has been recharged only once in this time.
R Henderson

28 juni 2025
Logo Moov Electric

Antwoord van Moov Electric

Hi Robert. If you have a fault with your scooter please contact us via our website so we can assist you with an exchange or return. We have received no requests or contact from you to our service channels. The link to log this is here - https://www.moovelectric.co.uk/pages/request-a-return-or-exchange

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scooter motor does not work

Scooter motor does not work

2 juni 2025
Logo Moov Electric

Antwoord van Moov Electric

Hi Mike. Sorry to hear you are having trouble with your scooter. We haven't received any return or exchange request from you, or any email to service@moovelectric.co.uk. If you have issues with a new scooter you've received, you can log a refund or exchange request here so the team can assist you: https://www.moovelectric.co.uk/pages/request-a-return-or-exchange

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They wont give me my refund

Bought a scooter then it came with a brake malfunction as when i released the brake slowly, the scooters light would start flashing and throttle would stop working. I sent it back to them asking for a refund and they replied back to me saying that there is no fault in the scooter, acting like the scooter would just magically fix on the way to them. Everytime i contact them, they either dont respond at all or it takes like 4 days of me spamming them for them to actually reply. They tried deducting money because of that saying that the scooter was ‘inspected’. Im still waiting on my refund after like 2-3 weeks because they cant get their stuff right. Horrible customer service.

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scooter arrived with dead battery

Bought a Swifty one e scooter from this company. It was advertised as being “refurbished/ex demonstration” but obviously hasn’t been checked as yet the battery is completely dead. Put in a service request but haven’t heard anything back yet.

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Moov Electric

Antwoord van Moov Electric

Hi there. I can see the team responded to you within 24 hours and proposed an exchange which has then been arranged. We respond to all service requests within 2 working days. Hopefully this has now been resolved for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Active scooter large wheel scooter

Active scooter large wheel scooter. Great quality delivery when promised, had now for 10 months over 1700km no problem ,battery life is now starting to drop, but used everyday for work 8km round trip paid for itself 5 times over in savings on bus fare. When battery does die will replace with new scooter, as price is better than the replacement cost, only downside is doesn't like wet weather, mild rain no problem but don't use in extreme rain or snow apart from rain excellent buy ,will replace with same again, shows how satisfied I am.

12 april 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer