MVe Ejendomme ApS Reviews 13

TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Vastgoed verhuurbedrijf
  2. Huurwoningen
  3. Vakantiewoning verhuurbedrijf
  4. Eigendomsbeheerder

Geschreven door het bedrijf

MVe Ejendomme er en dynamisk ejendomsudlejningsvirksomhed, der specialiserer sig i at købe, udvikle og udleje erhvervsejendomme samt boliglejemål. Virksomheden har etableret sig som en pålidelig aktør på ejendomsmarkedet i Danmark, hvor den fokuserer på at levere kvalitets ejendomme til både private og erhvervslivet. Ved at kombinere viden om ejendomsmarkedet med innovative løsninger og en ansvarlig tilgang til investering, positionerer MVe Ejendomme ApS sig som en fremadskuende aktør, der bidrager til udviklingen af bymiljøer og boliger, der er tilpasset nutidens behov.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

13 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Et dejligt sted at bo

Vi har nu boet i sygehusparken i små 6 måneder og vi har kun positive ting at sige om vores oplevelse.
Teamet bag administrationen har virkelig været gode til at reagere hurtigt når behovet har opstået, alt lige fra defekt vaskemaskine til et løst dørhåndtag er blevet udbedret inden for 48 timer. Der gik faktisk kun 12 timer fra vi sendte en mail om at vores vaskemaskine var i stykker, før en servicemand fra MVE havde tilsluttet en helt ny.

De varmeste anbefalinger fra 2 meget tilfredse beboere.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer langt væk

Hold jer langt væk

Udadtil fremstår Sygehusparken i Dronninglund som et flot og moderne boligområde, og jeg tror oprigtigt, at intentionerne bag projektet har været gode. Det virker som om, der fra starten har været et ønske om at skabe attraktive boliger i unikke omgivelser. Desværre stemte det flotte ydre efter min oplevelse ikke overens med virkeligheden.

Jeg boede selv til leje i området, men valgte at flytte igen efter relativt kort tid, da de mange problemer og mangler gjorde, at boligen og området ikke levede op til de forventninger, jeg havde ved indflytningen.

Der var efter min oplevelse flere eksempler på løsninger og udført arbejde, som ikke virkede færdiggjort eller udført med den kvalitet, man burde kunne forvente. Samtidig oplevede jeg jævnligt, at der lå byggematerialer og andre genstande rundt omkring på området, hvilket gav et rodet og ufærdigt indtryk.

Selve lejlighederne fremstår flotte ved første øjekast, men kvaliteten af flere materialer levede efter min mening ikke op til det indtryk, man får ved fremvisning. Væggene var meget sarte, og det krævede ikke meget berøring eller almindelig brug, før der opstod mærker, hak eller skader. Det gjorde det svært at indrette boligen uden konstant at skulle være bekymret for at beskadige overfladerne.

Jeg oplevede også problemer med opvarmningen. Især i køkken- og stueområdet var det svært at opnå en behagelig temperatur, hvilket overraskede mig i en forholdsvis ny bolig.

Derudover oplevede jeg problemer med vindues- og dørpartierne ud mod terrassen. Allerede fra indflytningen fremstod de utætte, hvilket var både overraskende og skuffende. Utæthederne påvirkede komforten i boligen og efterlod et indtryk af, at væsentlige forhold ikke var blevet gennemgået eller udbedret tilfredsstillende inden indflytning.

Badeværelserne fremstår moderne og indbydende, men også her oplevede jeg flere udfordringer. Ved brug af håndbruseren i badekarret oplevede jeg, at vand kunne trænge ned under badekarret. Det medførte vand på badeværelsesgulvet og risiko for, at vandet fortsatte ud mod de omkringliggende rum. Det er efter min opfattelse ikke acceptabelt i et moderne lejemål.

Derudover var afløbsløsningen i bruseområdet efter min erfaring utilstrækkelig. Filteret samlede hurtigt hår, sæberester og snavs, og det krævede rengøring flere gange om ugen for at fungere ordentligt. Det blev hurtigt en unødvendig frustration i hverdagen.

Et andet forhold, som efter min mening mangler gennemsigtighed, er forbruget. Som lejer modtog jeg ikke en særlig detaljeret oversigt over de enkelte forbrugsposter, og jeg oplevede derfor, at det var vanskeligt at få et klart overblik over, hvad man reelt betaler for måned efter måned.

Der markedsføres blandt andet med solceller og fordelene ved egen strømproduktion, men som lejer kan det være svært at gennemskue, hvordan den samlede afregning er sammensat, herunder hvilke afgifter og eventuelle transportomkostninger der indgår. Jeg savnede en mere gennemsigtig og let forståelig opgørelse af de faktiske udgifter. Samtidig oplevede jeg, at de budgetterede forbrugsudgifter ikke nødvendigvis stemte overens med de faktiske omkostninger, hvilket gjorde det vanskeligt at danne sig et realistisk billede af de samlede boligudgifter.

Et forhold, som også gav anledning til bekymring, var de tilbagemeldinger, jeg hørte fra andre lejere i området. Flere lejere fortalte om store efterregninger på både vand og varme efter deres første år i lejemålet. Samtidig oplevede nogle, at deres månedlige a conto-betalinger efterfølgende blev reguleret væsentligt op. Jeg kan naturligvis kun udtale mig om det, jeg selv har fået fortalt, men det bidrog til en generel usikkerhed omkring de samlede boligudgifter.

Et andet område, som var en stor skuffelse, var de fælles faciliteter. Der reklameres blandt andet med en hundegård, men min oplevelse var langt fra positiv. Jeg havde selv en stor hund, da jeg boede i området, men brugte stort set aldrig området. Der lå ofte hundelorte både på stier, fællesarealer og i selve hundegården. Området fremstod ofte som en mudret mark fyldt med efterladenskaber, og det var bestemt ikke et sted, man havde lyst til at opholde sig eller lade sin hund lege.

Generelt fremstår fællesarealerne heller ikke særligt moderne eller velholdte. Mange af faciliteterne virker slidte og gammeldags, og området mangler efter min mening både vedligeholdelse og løbende opgradering for at leve op til det moderne indtryk, man får ved første øjekast.

Så efter min mening hold jer langt væk fra dem af..!

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super udlejer

Super udlejer - evt. problemer bliver hurtigt og professionelt løst. Kun positivt at sige.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smuk ny lejlighed I Sygehusparken

Smuk ny lejlighed (Sygehusparken) og et fantastisk område med tæt adgang til butikker og grønne områder.
Meget hurtig hjælp ved selv de mindste problemer med lejligheden og rigtig god kontakt med udlejeren.
Derudover moderne apps til at overvåge det aktuelle forbrug af vand, varme og elektricitet (meget lave kWh-priser, da området har solpaneler).
Jeg anbefaler det 100%!

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Løb mens i kan

Hvis i vil røvrendes, trues med at blive smidt ud i tide og utide (fordi i klager over naboen hund som gør 24/7) så flyt endelig ind hos Mve holding. I skal forvente:

*Ting bliver ikke lavet (har ventet på en knap til mit ovenlysvindue i 1 år, så det kan ikke åbnes) og den kom selvfølgelig på fraflytnings opgørelsen, selvom deres service mand tog den med sig.

*Klager fra naboer, fordi man har potteplanter (de har sjovt nok også potteplanter)😂

*I må ikke gå på gangarealer, så i skal gå hvor bilerne køre

*Ting mugner og rådner i deres depotrum

*De truer med at sende underretninger til kommunen (pga børnegrin)

*De overholder ikke deres egne lejekontrakter

*prøver at snyde sig til depositum

* og så skal i forvente at havne i huslejenævnet med dem, ligesom mange andre der bor til leje hos dem😊

*De snakker flabet og nedgørende til en.

Og så er der bare ikke styr på noget samt aftaler ikke overholdes

Sæt jer godt ind i lejeloven, for paragraffer har de heller ikke styr på.

Deres såkaldte håndværker er polakker, som kun laver lappeløsninger. Både i sygehusparken (åbenbart nyrenoveret aka sminket lig)

Der er flere der fraflytter deres lejemål og gad vide hvorfor

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MVe Ejendomme ApS

Antwoord van MVe Ejendomme ApS

Hej,

Vi er kede af at læse, at du har haft en så negativ oplevelse med dit lejemål. Vi tager kritik alvorligt, men vi kan ikke genkende flere af de beskrevne forhold og er derfor ikke enige i anmeldelsens samlede fremstilling.

Af hensyn til persondata og fortrolighed kan vi ikke kommentere konkrete naboklager, kommunikation, vedligeholdelsessager eller din fraflytningsopgørelse offentligt. Vi vil dog understrege, at henvendelser og klager behandles ud fra de oplysninger, vi modtager, og at fraflytning, istandsættelse og depositum håndteres på baggrund af lejekontrakten, dokumentationen fra lejemålet og gældende regler. Er der uenighed om en afgørelse, har lejeren naturligvis mulighed for at få sagen vurderet af Huslejenævnet.

Vi beklager, hvis aftaler om udbedring ikke er blevet fulgt op hurtigt nok, eller hvis vores kommunikation er blevet oplevet som ubehagelig. Det er ikke den service eller tone, vi ønsker at levere, og konkrete eksempler vil blive undersøgt internt.

Vi tager samtidig afstand fra, at håndværkere vurderes eller omtales negativt på baggrund af deres nationalitet. Vores samarbejdspartnere skal bedømmes på kvaliteten af det udførte arbejde, og eventuelle fejl eller mangler skal naturligvis dokumenteres og udbedres.

Du er velkommen til at kontakte os direkte med relevante sagsnumre, datoer og dokumentation, så vi kan gennemgå de enkelte forhold sagligt og forsøge at finde en ordentlig afslutning på sagen.

Med venlig hilsen
MVe Holding ApS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top serivce!

Top serivce!

Vi har været i kontakt med Rebecca i forbindelse med at vi ville leje en bolig i sygehusparken i Dronninglund og hun har simpelthen været så god i hele processen, hurtig til at svare, god til at informere om div og god til at svare uddybende på ens spørgsmål og generelt bare super sød. Derudover skal Heini, som viste lejlighederne frem til os også have kæmpe ros. Han havde bare styr alle lejlighederne og var virkelig god til at svare på spørgsmål og så behagelig at snakke med.

Jeg kan varmt anbefale alle der leder efter lejlighed, at kigge på dem som MVE Ejendomme har til leje.

Kan btw ikke genkende det som andre dårlige anmeldere skriver.

Polakkerne som arbejder på pladsen er super hjælpsomme og fikser tingene ordentlig. Syntes også at man bliver talt pænt til og oplever ingen problemer med at få svar og hjælp til at fikse ting.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pas på

Pas på. så snart man fraflytter sin lejlighed, så kommer der store regninger, Ville hellere bo på gaden end nogen af deres ejendomme.

5 oktober 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer