Tak for din feedback, og vi er meget kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med os. Det er ikke den standard af service, vi stræber efter at levere.
Vi forstår din frustration over både manglende opfølgning og den ubehagelige oplevelse, du havde med vores telefonservice. Det er klart, at vi har fejlet i denne situation, og vi vil tage dine kommentarer til efterretning for at sikre, at vi forbedrer både vores kommunikation og vores opfølgning på forespørgsler.
Vi arbejder på at undgå, at sådanne fejl sker fremover, og vi håber, at du vil overveje at kontakte os direkte, hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, så vi kan rette op på situationen.
Vi værdsætter din feedback og vil bruge den til at blive bedre.