MyBody App Reviews 

911
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It is interesting to learn how the different foods work together to keep the body healthy. I appreciate the insights and the feedback on howcI am doing. I live in a small rural town and it is not easy... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good so fare. Normal foods and great recipes that are quick ans simple and have easy stops in for ingredients. Not great at finding uk branded foods, definetly design for the American market. Ai tool... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have made understanding weight loss so much clearer for me. The app tracks stats gives suggested recipes, is encouraging. Is making a difference for me. I have lost 11 pds in 2 weeks! I have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

UPDATE - customer service has responded and sorted my problem re e book. However do still be careful with the additional purchases options. Rating is for purchase process ********** Went on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

MyBody is a health and weight loss app for everyone – no matter your age, lifestyle, or goals. It creates a personalized plan to help you build healthy habits and reach your ideal weight. Backed by experts, MyBody makes well-being simple with tailored meal plans, smart strategies, and easy-to-use tools. A healthier life starts here.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

911 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(911)

605 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

all sounds great hope it works

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Phil,

Thank you for your kind words! We hope you enjoy using MyBody and that it helps you make positive changes toward your health goals. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It was easy to sign up

It was easy to sign up, the app was bery easy to use and understand.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Scott,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear that signing up was simple and that you found the MyBody app easy to navigate and understand. We aim to make your wellness journey feel clear and straightforward from the very beginning 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Abonnement renouvelé automatiquement…

Abonnement renouvelé automatiquement avec prélèvement automatique sans mail ou notification d'avertissement au préalable. Pratique crapuleuse. Refus de remboursement. Entreprise malhonnête. A fuir

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Bonjour Marie,

Merci de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous comprenons à quel point il peut être frustrant de constater des frais de renouvellement auxquels vous ne vous attendiez pas.

Pour clarifier les choses, les abonnements MyBody sont récurrents, sauf s’ils sont résiliés avant la date de renouvellement. Le prix de l’abonnement, la fréquence de facturation, les modalités de renouvellement et les conditions de résiliation sont indiqués lors du paiement et figurent également dans les Conditions générales applicables.

Si vous vous êtes abonné directement via notre site web, vous pouvez résilier votre abonnement via la rubrique « Gérer mon abonnement ». Si vous vous êtes abonné via l’App Store, la résiliation doit être effectuée via les paramètres de votre compte Apple. Pour les abonnements Google Play, la résiliation doit être effectuée via les paramètres de votre compte Google. Une fois la résiliation effectuée, aucun frais de renouvellement ne devrait plus vous être facturé.

Nous comprenons votre inquiétude concernant les notifications de renouvellement et apprécions vos commentaires sur la clarté de nos communications relatives aux abonnements. En ce qui concerne votre demande de remboursement, les remboursements sont examinés conformément à la politique de remboursement applicable et aux circonstances propres à chaque cas ; nous ne pouvons donc pas garantir un remboursement une fois le renouvellement effectué.

Veuillez contacter hello@mybody.health en mentionnant cet avis Trustpilot, en indiquant l’adresse e-mail associée à votre compte ainsi que les détails relatifs aux frais de renouvellement. Notre équipe pourra examiner l’historique de votre abonnement et de vos paiements et vous fournir des précisions supplémentaires.

Cordialement,
L’équipe MyBody

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to apply

Easy to apply, will wait and see results before making any further comment.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Angela,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found MyBody easy to apply, and we hope you enjoy seeing positive progress along the way. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My body company is virtually a SCAM

My body company is virtually a SCAM. I did not sign up for this app (service) whatever and are being charged 78.99 for nothing. I have written them 3 or 4 times in the last few days and they are very polite and say nothing. I believe this company needs to be investigated immediately.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Judy,

Thank you for bringing this to our attention. We understand how concerning it is to see a charge for a service you believe you never signed up for, especially after contacting support several times without feeling that the matter was resolved.

To clarify, a MyBody subscription cannot be created or charged without payment details being provided, the checkout process being completed, and the purchase being confirmed. The applicable price, subscription terms, billing frequency, renewal conditions, and cancellation information are presented during checkout and are also included in the applicable Terms and Conditions.

If you do not recognize the charge, we would like to investigate this carefully rather than make assumptions about what happened. Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address you may have used when signing up, the date and amount of the charge, and, if possible, proof of the transaction with sensitive card or banking information hidden.

Our team can use these details to locate any associated account or subscription, review the payment history, clarify the source of the charge, and ensure that any applicable subscription is canceled so no further renewal charges occur.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. I’m another who believed I was only signing up for 2 months. Then I discovered a charge more than 3 times higher than the original charge on my account. I believe I did not authorise this charge. If the company comments on my review saying I did, let’s just say they are deceitful and not straightforward in their dealings. As soon as the charge had been made to my account I emailed them asking for them to refund me. They declined. I believe they have stolen my money. This is an untrustworthy company. Please be warned and don’t use their services.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello there,

Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it is to discover a renewal charge that you were not expecting, especially when the amount is significantly higher than the initial payment.

To clarify, a MyBody subscription can only be purchased after payment details are provided, the checkout process is completed, and the purchase is confirmed. The applicable price, subscription duration, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented during checkout before the purchase is completed and are also included in the applicable Terms and Conditions.

We’re sorry that your refund request was not approved. Refunds are reviewed according to the applicable refund policy and the circumstances of each individual case, so we cannot guarantee a refund once a charge has been processed. However, we’re happy to review the details of your case again if you believe something was missed.

Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address associated with your MyBody account, the date and amount of the charge, and any previous correspondence with our support team. We can review your subscription and payment history and provide further clarification regarding the charge and your refund request.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The app is easy to use and I love there…

The app is easy to use and I love there are choices if I'm not in the mood or don't have the ingredients for a particular meal

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Steve,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear you’re finding the app easy to use and that having flexible meal choices makes it easier to adapt your plan to what you’re in the mood for or what you have available. We appreciate you taking the time to share your experience with MyBody! 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

New Beginnings

It is interesting to learn how the different foods work together to keep the body healthy. I appreciate the insights and the feedback on howcI am doing. I live in a small rural town and it is not easy for me to get all the foods listed butam enjoying the variety in the diet and trying new foods.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Colleen,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad you’re enjoying the variety, discovering new foods, and finding the insights and feedback helpful. If you have any questions, we’re always here to help! 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor service

Really poor service. Another app that offers a good introductory price and then sneaks in an automatic renewal with and inflated price hike and no reminders that the renewal in coming up. I did ask for the renewal to be cancelled as I was not using the service and for a refund of the renewal but this was declined. I imagine that they make most of their money this way. Would not recommend.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Jack,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration with receiving a renewal charge at a higher price, particularly if you were no longer using the service.

To clarify, the applicable subscription price, introductory offer, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented during checkout before the purchase is completed and are also included in the applicable Terms and Conditions. The subscription renews according to the terms agreed to at purchase unless it is canceled before the renewal date. We understand your feedback regarding renewal reminders and will share it with our team.

If you subscribed directly through our website, you can cancel through Manage My Subscription. If you subscribed through the App Store, cancellation needs to be completed through your Apple account settings. For Google Play subscriptions, cancellation needs to be completed through your Google account settings. Not using or deleting the app does not cancel an active subscription.

Regarding your refund request, refunds are reviewed according to the applicable refund policy and the circumstances of each case, so we cannot guarantee a refund after a renewal has been processed. If you believe there are details that were not properly considered, please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Our team can review your subscription, cancellation history, and payment details and provide further clarification.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I emailed you

I emailed you, explaining I knew nothing about you. I was joining weight watchers, how you ended up taking money. I will never understand. You have gone and taken money again. You make it so hard to cancel. Why would you do this . Its so unfair. Can I have my MONEY BACK PLEASE. VERY UPSET

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Leonorah,

Thank you for sharing your experience. We understand how upsetting it is to see another charge when you believe you never intended to subscribe to MyBody.

To clarify, a paid MyBody subscription can only be created after payment details are provided, the checkout process is completed, and the purchase is confirmed. The applicable price, subscription type, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented during checkout and are also included in the applicable Terms and Conditions. MyBody is a separate service and is not affiliated with Weight Watchers.

If you subscribed directly through our website, the subscription can be canceled through Manage My Subscription. If it was purchased through the App Store, it needs to be canceled through your Apple account settings. For Google Play purchases, cancellation needs to be completed through your Google account settings. Simply deleting or not using the app does not cancel an active subscription.

Regarding your refund request, we understand why you would like the money returned. Refunds are reviewed according to the applicable refund policy and the circumstances of each case, so we cannot guarantee a refund. However, we would like to make sure your account and payments are properly reviewed.

Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address associated with your account, the date and amount of the latest charge, and any previous correspondence with our support team. Our team can review your subscription and payment history, confirm the cancellation status, and assist with your refund request.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like the app but…

I like the app. I like the idea of getting tips each day and keeping track of meals and exercise. I have a little trouble logging meals because I often want to just log in what I am eating and not a planned meal. So even if I type in my food intake and click on log in, it doesn’t seem to register with the three things to check off each day. I’m a bit anal about things…I like all my boxes checked each.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey there,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad you’re enjoying the daily tips and tracking features, and we understand how frustrating it can be when logging an unplanned meal doesn’t check off your daily task. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not able to cancel my subscription

Trying to cancel my subscription was difficult. I couldn’t find where to cancel until I reset my password because I hadn’t used the app and saw it was under Klinio. When I reached out to them, it was too late “ After carefully reviewing your request, I’m afraid that we’re unable to issue a refund in this case, in line with our policy. Please refer to - klinio.general-conditions (point 6)”
So the fees were charged to my credit card and basically I have no recourse.
Very disappointed with this company. Not easy to connect with someone

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Angela,

Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it is to discover a renewal after not using the app and then have difficulty locating the cancellation option.

To clarify, subscription pricing, renewal terms, and cancellation conditions are presented during checkout before the purchase is completed and are also included in the applicable Terms and Conditions. If you subscribed directly through our website, you can cancel through Manage My Subscription using the details associated with your account. If you subscribed through the App Store, the subscription needs to be canceled through your Apple account settings. For Google Play subscriptions, cancellation needs to be completed through your Google account settings.

Deleting or not using the app does not cancel an active subscription. Once a subscription is successfully canceled through the relevant platform, future renewal charges should not occur.

We’re also sorry to hear that you had difficulty reaching support and that your refund request was not approved. Refund requests are reviewed according to the applicable refund policy and the circumstances of each case, so we cannot guarantee a refund after a charge has been processed.

Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address associated with your account and, if available, the date and amount of the charge and any cancellation information. Our team can review your subscription and payment history and assist with your remaining concerns.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I havent signed up with you and you…

I havent signed up with you and you have taken another 61.20 from my account Sandra Bromley plz do not take anymore

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Sandra,

Thank you for bringing this to our attention. We understand your concern about seeing a charge that you do not recognize.

To clarify, MyBody cannot create a paid subscription or process a subscription payment without payment details being provided and the checkout process being completed and confirmed. During checkout, the applicable subscription price, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented before the purchase is completed. These details are also included in our Terms and Conditions.

If you do not recognize this payment or believe you did not complete a MyBody purchase, we would like to investigate it carefully. Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address you may have used during checkout, the date and amount of the £61.20 charge, and, if possible, a screenshot of the transaction with sensitive banking or card details hidden.

Our team can use these details to locate any associated account or payment, clarify how the charge was processed, and ensure that any applicable subscription is canceled so no further renewal charges occur.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have made understanding weight…

They have made understanding weight loss so much clearer for me. The app tracks stats gives suggested recipes, is encouraging. Is making a difference for me. I have lost 11 pds in 2 weeks! I have not been hungry while losing. The meal plans are filling! This has been an answer to prayer for me.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Brent,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that the tracking tools and filling meal plans have made your weight-loss journey clearer and more manageable. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Requested a refund the same day I…

Requested a refund the same day I received a charge for a subscription that I did not agree to. I agreed that I would pay for the first month since it was a potential user error but NOT for a second month for an app I was not even using. MyBody declined the refund because I cancelled my subscription to prevent further charges. Provided full details including a screenshot of the charge from my bank statement. Totally backwards. They claim it's their policy but you can easily refund using the associated email address and matching payment information. Tired of these subscription scams.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Michele,

Thank you for sharing your experience. We understand why receiving a renewal charge for an app you were not using would be frustrating, particularly when you contacted us about a refund on the same day.

To clarify, canceling a subscription is the appropriate step to prevent further renewals, but cancellation itself does not automatically reverse a charge that has already been processed. Subscription pricing, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented during checkout and included in our Terms and Conditions. Subscriptions remain active until canceled, regardless of whether the app is being used.

Refund requests are reviewed according to our applicable refund policy and the circumstances of the individual case, so we cannot guarantee a refund based solely on the timing of the cancellation or the fact that payment information can be verified.

That said, we would be happy to review the details of your case again. Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review, including the email address linked to your MyBody account and the relevant charge details. Our team can review your subscription and payment history and clarify the decision regarding the refund request.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I appreciate all the ways that you can…

I appreciate all the ways that you can log your daily meals. My problem is that I often wait until the end of the day to log meals. When I log meals in the evening the app will not separate breakfast, lunch and dinner. All the meals eaten for the day turn out to be listed as Dinner. I assume that a clock is associated with the app, and that's why I have a huge dinner and not breakfast or lunch.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Janet,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad you appreciate the different ways to log your meals, and we understand how frustrating it can be when meals logged later in the day are all categorized as dinner. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order, too many additional offers.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Epimenia,

Thank you for your feedback! We’re glad you found the ordering process easy, and we appreciate your feedback about the additional offers. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely misleading subscription…

Extremely misleading subscription practices — beware of automatic recurring charges

I am extremely unhappy with this company’s approach to subscriptions and automatic payments.

The website does not make it sufficiently clear at the point of purchase that customers are signing up to an ongoing subscription and authorising repeated payments unless they actively cancel. That is a crucial condition of the transaction and should be impossible to overlook.

I made what I understood to be a purchase. I did not knowingly intend to authorise another payment three months later. Yet a further charge was subsequently taken from my account.

If a company intends to take money from customers automatically on a recurring basis, that arrangement should be presented clearly and prominently before payment is authorised — not buried in terms and conditions or left for customers to discover after an unexpected charge appears on their account.

This is particularly concerning because many customers reasonably assume they are purchasing a product or placing a one-off order. They should not have to scrutinise fine print or remember to cancel something they did not realise they had agreed to continue.

I have requested a full refund of the unauthorised/unexpected recurring charge which has been denied.

A business should not rely on customers failing to notice that they have been enrolled in recurring billing. If the subscription arrangement is legitimate, the company should have no problem making the recurring nature of the payment completely obvious before the customer clicks “pay”.

Very poor transparency, very poor customer communication and an extremely frustrating experience. I would urge anyone considering purchasing from this website to reconsider and find a more transparent company.

22 September 2026.

I can confirm that, after numerous emails and considerable persistence, MyBody has agreed to refund the $121 deducted from my credit card and cancel the ongoing subscription I was unaware I had signed up for.

While I’m relieved to have my money returned, I’m extremely disappointed that I had to fight to get a refund for a subscription that was not made sufficiently clear to me in the first place.

It is concerning that businesses can continue automated recurring payments without adequate seemingly disclosure, and I find it surprising that the ACCC has not taken stronger action against practices that can so easily result in consumers being charged without realising they have entered an ongoing subscription.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Terri,

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We understand your frustration about receiving a renewal charge that you did not expect and appreciate your concerns about how subscription terms are presented.

To clarify, MyBody subscriptions are recurring unless canceled before the renewal date. The applicable subscription price, billing frequency, renewal terms, and cancellation conditions are presented during the purchase process and are also included in our Terms and Conditions. We recognize that understanding these details before completing a purchase is important, and we take your comments about clarity and transparency seriously.

For website subscriptions, you can cancel through Manage My Subscription using the details associated with your account. For App Store subscriptions, cancellation must be completed through your Apple subscription settings. Once a subscription has been successfully canceled, future renewal charges should not occur. Canceling after a renewal does not automatically reverse a charge that has already been processed.

Regarding the refund you requested, refunds are reviewed according to the applicable refund policy and the circumstances of each case, so we cannot guarantee a refund. However, if you believe the renewal was unexpected or there is an issue with how your subscription was handled, we would be happy to review the account and payment history again.

Please contact hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. If possible, include the email address linked to your MyBody account and details of the charge you are referring to. Our team can review the subscription, cancellation history, and payment records and provide further clarification.

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good so fare

Good so fare. Normal foods and great recipes that are quick ans simple and have easy stops in for ingredients. Not great at finding uk branded foods, definetly design for the American market. Ai tool is lacking compared to its competitors apps. I have the said version

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hey Barbie,

Thank you for your feedback! We’re glad you’re enjoying the simple recipes and easy-to-find ingredients, and we appreciate your comments about UK-branded foods and the AI tool—we’ll share these with our team for consideration. 😊

Best regards,
MyBody Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took money but no access to app

Took money and cannot get access to the app, contacted support who were very apologetic but keep trying to say that payment was declined even though I have proof it left my bank……. Totally frustrating!

Edit: Since writing this I have provided proof of purchase to this company - although I have chased this, I am now not receiving a reply whatsoever and had no option but to contact my bank.... This could have been resolved with communication!

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyBody App

Antwoord van MyBody App

Hello Kelly,

Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it is to see a payment leave your bank while still being unable to access the app. A payment showing as debited from your bank does not always mean the subscription was successfully registered on our side, as payments can sometimes remain pending, be reversed, or fail to complete even when an amount temporarily appears as withdrawn.

Since you have already contacted our support team and have proof of the transaction, we’d like to properly investigate this rather than dismiss the payment as declined. Please email hello@mybody.health and mention this Trustpilot review. Include the email address used to sign up and a screenshot or other proof of the transaction, with sensitive banking details such as your full card number hidden. Our team can review the payment and account records and help determine what happened and resolve the access issue.

Best regards,
MyBody Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer