Mi experiencia con MyTrip ha sido totalmente decepcionante. Me cancelaron el vuelo tan solo tres días antes de comenzar mis vacaciones, en pleno mes de julio, dejándome sin opciones razon... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Yesterday I mistakenly contacted Trip.com, but my issue is with MyTrip (Etraveli Group). They are holding my money and refusing to reschedule my flight despite the WAR in Israel. I am in a life-threat... Toon meer
MyTrip’s customer service is extremely poor. They close chat conversations immediately, do not answer emails, and the phone numbers do not work. They failed to refund my cancelled flight multipl... Toon meer
My booking was changed, then it took very long to resolve with MyTrip, I kept everything the same, but now my bags on the retrun flight has been removed without my concent! Booking order No: MS81Q0... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Never buy anything through them!
Never buy anything through them!
I really don't understand why Skyscanner, Momondo, Kayak or anyone else still cooperates with them.
Every time you chat whith them, you get different answers and empty promises.
They promised the refund back within days, today they say the refund would be back no earlier than january 2024 - nonsense.
I will change the review if i have my money back by 18.10.2023
So i received my money back with such struggle and pain and it took over a month. I know i should be lucky because there are people who wait for their money over a year and have no hope. I wonder on what line the accountant puts this income.
Etraveligroup is the one that receives the money so you have to go nuts to find right contacts.
They should really reorganise their business.
I will never ever use Mytrip ever again.
Skiiiiiiiit booooolag!!!!!!
Skiiiiiiiit booooolag!!!!!!! Skiiiit på er!!!!! Att man har mage att lura sina kunder, det finns onda människor i världen och MYTRIP/SVENSKA RESEGRUPPEN AB är ett genom ruttet skiiiit företag med dom äckligaste mest ohjälpsamma människor som jobbar där!!!!
För att förtydliga min recension, köpte biljetter 2022 i maj till Los Angeles tr med bagage, när jag får bijetten på min mail ser jag att dom missat lägga till vårt bagage till LA, ringer Mytrip som "korrigerar detta", får nya biljetter fortfarande inte där, ringer igen de lovar dyrt och heligt att bagage finns i deras system och att det är med. Dom har 5 månader på sig att korrigera detta fel tills att jag reser i October 2022, kommer till flygplatsen och SAS säger att dom inte har info om bagage, fast jag tydligt visar dom mitt kvitto på allt. Får betala 1400kr för extra bagage jag redan betalat för! Hör av mig till Mytrip, de ber mig göra en anmälan på ett formulär som görs av mig. Går månader hör inget, ringer flera ggr de säger att dom jobbar på det. Ringer till slut sur och de ber mig göra en ny anmälan eftersom den gamla inte verkar ha kommit till rätt avdelning bagage claim. Gör en ny, inget händer på månader igen, ringer flera ggr de ber mig ha tålamod och vänta, nu e jag uppe i ca 6-7 månaders väntan. Får äntligen prata med en "ansvarig" som ber mig ha tålamod efter 8 månader och då har jag ringt och tjatat för att prata med någon som har auktoritet. Då får jag ett mail efter där dom säger att jag ska få tillbaka min summa. Nu 10 månader senare ringer jag dom varje dag, ingen vet något, inga pengar har jag fått, en ansvarig ringer efter dagen efter mitt i natten svensk tid när jag sover, missar såklart samtalet. Ringer säkert nu för 50gången MYTRIP och undrar vad dom håller på med då jag fått mail om att dom försökt att nå mig och vill att jag fyller i en ny ansökan om återbetalningen! MYTRIP ÄR DET HÄR ETT SKÄMT??? NI HAR GJORT FEL FRÅN FÖRSTA BÖRJAN OCH JAG FÅR BE OM MINA PENGAR NI STULIT IFRÅN MIG OCH STALAR MIG FÖR ATT INTE BEHÖVA BETALA TILLBAKA. Dom kör klart och tydligt ett uttmattnings spel för att du som kund ska ge upp! Fortfarande inte hört något från avdelningen som har hand om bagage claim, dom har totalt lurat mig på mina pengar trots att jag gjort allt rätt. Det värsta är att jag inte är ensam, detta äckliga bolag har lurat så många fler och kommer att fortsätta göra det så länge man köper biljetter ifrån dom. Jag uppmanar starkt till bojkott, har gjort en ARN anmälan och har spridit överallt på sociala medier om vilket lömskt, oärligt, hemskt och äckligt företag dom är! Gör dig själv en tjänst köp aldrig ifrån dom och inte ifrån SVENSKA RESEGRUPPEN AB som är en samarbetspartner. KOM IHÅG ATT MAKTEN LIGGER HOS OSS KONSUMENTER ATT HINDRA DESSA BLUFF FÖRETAG OCH KUNNA FÖRGÖRA DOM!!! Fyyyyy ni borde skämmas som lurar folk på pengar, äckliga bolag utan någon som helst heder!!!
Fraud scammers dont book i didn't my…
Fraud scammers dont book i didn't my refund since on month now
fake company
fake company. do not go anywhere near these clowns
This is the absolute worst company i…
This is the absolute worst company i…
This is the absolute worst company i ever had to deal with. Absolutely incompetent staff, waiting times on the phone are at least 2.5hs - there's usually 49-69 people in the waiting line and when after 2.5hs you get to someone on the line they are absolutely useless and they can only check for "two dates" and ask you to call again - and spend another 2.5hs of your day - waiting for the queue to go down. I deeply regret purchasing a ticket through them as airlines ask you to go through them for any issues and it is close to impossible to get answers or help from them. Absolutely USELESS and I'm actually surprise this company has not been taken down by regulators.
Horrible service and I still don’t know…
Horrible service and I still don’t know what’s happened.
They had a schedule change/cancellation from the airline so they offered me either to cancel my return flight from Venice to Sydney or to change it to another day but the new itinerary plan was 40 hrs instead of 25.
I choose that option anyway for don’t loose the flight. After that, I called them and asked to find a better option for me (willing to pay the different fee for it). They found a better flight option so I asked them to change my itinerary to that. For the change I was require to pay a fee which I paid straight away.
I receive then an email confirmation with my new flight time. Although I didn’t received a new ticket or any further confirmation from the company and when I was going on them website or the company website that I was supposed to fly with, my flight schedule was still the old one.
I waited couple of days but still nothing. From the 6 of May till now (20 of May) I called them every day and I spent at least an hour every day on the phone with them. None of the many people I got transferred to were been able to answer me of why my flight wasn’t change yet. The only answer I was receiving ( after being transfer at least 3 times in 3 different departments where I needed to re-explain the entire thing over and over) the answer was: “the support team will definitely contact you within 24 hrs and they will definitely send you your new ticket. Unfortunately we can’t do anything on our end”. Long story short NO ONE ever contacted me, my flight isn’t changed, I’m leaving on Monday with my old itinerary and I still don’t know for what I paid for. I’m so disappointed and shocked of this service that I don’t even know what to say. Oh yeah last time I called after the 5th person they transferred me to the line “accidentally” got cut! 🤣 what a JOKE!
totally disaster service.. recommended dont use there service..
totally disaster service.. recommended don't use their service..
How on earth is it possible to have…
How on earth is it possible to have such customer service in today's world?
I spoke to at least 40 people, totaling 3-4 hours - all of the Indians, no one offered solutions, only transferred to other Indians.
I am literally shocked. Nothing in this world shocks me but this did.
I had to cancel my flight due to pcr…
I had to cancel my flight due to pcr paperwork issue at the check in counter. the airline booked me as no show. With patience i called the +65 number that they gave online, I spoke to Ghulam and he at 1st said i must call the airline because they book me as no show. 1min later he called me and said it is all good, the airlines made note to rebook. he helped me and rebooked me, with a fair charge later my flight was sorted. Just be polite and have patience. Thank you Ghulam
Scammed me and my wife for over 1000…
Scammed me and my wife for over 1000 euros, im a confident PC user, they changed the name of my booking so they could cancell the ticket and get refund (automatic overwrite unabled to be disgarded), i got 15 euros back in comparison to the 1000 pounds i paid, please,. dont help theese people
Horrible custumer service a headache you dont want to have.
HORRIBLE Customer service. After 60 minutes of waiting to talk with the attendant, he couldn't help me to add luggage to the flight.
Information that had to be provided with details on the website, and is not.
Will not buy any flights with my trip again. Definitely an extra headache that nobody wants to have.
Mytrip selling fake Cancellation guarantee and their service brings a lot of headache
I bought the tickets and got to know that because of Covid situation Norway changed the rules of entering - 10 days quarantin in the hotel etc... so I cancelled my tickets in 1 hour or less after booking.
While booking I bought extra service - cancellation protection - cancelation with any reason. And only after I paid I got the notice: "You have purchased a cancellation guarantee for your trip. This means that you can cancel your reservation for any reason by exchanging it for an electronic voucher worth 90% of the air ticket price." I do not want voucher! And what about the luggage etc?
Well, but it is not also the truth... I got the emal that I do not have right for any refund?!?
Instead to take care of my problem Mytrip sent me after cancelation request many emails:
1) booking confirmation;
2) feedback form to ask how happy am I with their service;
3) finally 2 days later the answer that even I informed them during 24 hours about the need to cancel the booking and bought extra cancellation-protection service, it is not possible to get a refund of my booking in case of cancellation;
4) email to reserve my seat on the flight.
So no refund!?!
How this company still working on the market?
This is the answer:
"Hi Katrin,
Thank you for your email.
We have received your request that you wish to cancel your booking. We are always required to follow the airline rules for the ticket(s) that you have booked through us. In this case, according to the rules set out by the airline it is not possible to get a refund of your booking in case of cancellation.
Please note that your booking has not been cancelled yet. We ask you to get back to us and confirm if you would like our assistance with the cancellation by replying to this email.
Kind regards,
Sylvia S"
What should I think?
I feel that Mytrip cheat people.
They do it with seat reservation as well. During you book tickets they ask 30+ eur one flight to book the seat. And when you read how they write, you feel that if you do not choose the seat, you buy flight without seat.
So think before you use their services :(
I am really sad and disappointed and feel cheated.
My refund
My refund
My refund not complete it has been must then 3 months …????!!!!
TYUWU5
Cancelled European booking
I booked a return trip to Europe yesterday, all was fine got all the booking details via email pretty well straight away. Today I wake up, check my emails and guess what, they cancelled the booking, no real explanation just that it was a technical error. Very poor form. Now I have funds from my credit card in limbo and have to wait for several days for the return of my funds, preventing me from making another booking through a more reliable and ethical firm. Will not deal with them ever again
My booking/flight SGMOYU canceled…
My booking/flight SGMOYU canceled because of COVID19 in march 2020 and I am still waiting the refund.
At first I contacted MyTrip. They told me to ask it from United Airlines. They told me to wait 1 year for refund. After 1 year I turned to United Airlines and then they told me to contact MyTrip. Then I tried to contact them, they told me that they will check what they can do. Now I am waiting since march. Nobody answers.
When I can get the refund?
MYTYRP SON UNOS ESTAFADORES
SON UNOS ESTAFADORES, NO COMPAR POR MYTRIP Pesima experiencia en Mytrip, NO COMPREN NUNCA POR ESA PAGINA, tenia vuelo de regreso desde New York a las 10 am, haciendo escala en Panamá a las 5pm y destino final Bogotá llegando 6:30pm. el dia anterior al viaje llego un correo que el vuelo había sido modificado indicando que el de Panamá a Bogotá salía a las 8:30 am lo cual era absurdo porque el vuelo desde NY saliá a las 10am. Nunca nadie respondió a los telefonos que aparecen que tienen indicativo de España. Nadie nos solucionó nada que porq cuando uno compra por una pagina de estas la aerolinea queda bloqueada. Nos toco volver a comprar los tiquetes. adicional ibamos con señorees de la tercera edad, niños y nos toco salir del aeropuerto, pagar uber, hotel, comidas etc y todos saben que al final de un viaje ya no hay recursos.
Unbelievable... No booking when I went for checking
Unbelievable...
It seemed impossible but yet they did it.
I had a flight from Bogota to Paris, which was cancelled by MyTrip.
I called them every day to book a new flight.
They even charged me 30 euros for that.
Finally one day they told me they were able to do their job and book a new flight (Bogota to Paris, with a connecting flight at Toronto).
The flight was the 26/08. I went for check-in at the airport, but the company (Air Canada) told me that they had no booking with my name.
So I couldn't go onboard.
This is absolutely fraudulous. They basically stole my money, ie 500 euros !!
Of course, I called them. The first time, as usual, after making me wait for 20mn, and explaining my case for 15mn, they just hung up.
The second time, they told me that they couldn't book me a new flight before a week.
Do they even know people have a life ? I couldn't afford to spend one more week in Bogota, I had to work next Monday.
So I asked to speak to the person in charge. He was conveniently busy at that time, and I was told that he was going to call me back 3 hours later.
This kind of thing doesn't happen with My Trip.. Everybody knows that...
I bought a new flight for 500 euros, and I had to spend one more hundred euros for taxis, meals, antigenic test...
Plus I was supposed to arrive Friday morning, I'm going to arrive Saturday afternoon : more than 30 hours wasted...
That's not counting the tiredness, the stress, the fear of not making it for Monday and being blamed by my coworkers...
They are playing with their customers' lives. We cannot accept that anymore.
I'm going to hire a lawyer and suit them.
And I'm going to contact other people to work for a common action.
As you know there is already a class action group on Facebook.
Let's make it bigger and take action.
Absolute terrible
Absolute terrible. Took my money for extra luggage and didn’t add it. Then claimed they had added it AFTER my trip was concluded and couldn’t understand why I wanted a refund. Utter useless
Booking LRDINF
Hi Mytrip,
I have been waiting for my refund since June 2020. I have written you several times and the only answer you have been giving me is "wait" and "things have been hectic because of Covid". I understand this but I do not want to wait for another year!
Please act!
Looking forward to your reply.
Best regards,
F. K
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








