Neo Direct Reviews 

2.117
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order no. 7642 Received the ladder this morning but the strap to hold it together is broken - the plastic bit is completely broken. Please contact me and arrange for a replacement strap to be sent... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the egg boiler and even though I had it for a few months,I had only used it about 10 times.I noticed that there was water leaking from underneath and it worried me as its an electrical a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience as the my table was smashed and a leg bent. Agreed (finally after being ignored constantly) on a part refund that never materialised even after jumping through the can't refund... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to return the ladder I bought from Neo direct, but the service was excellent from start to finish. They arranged the return and gave me a full refund without quibble.


Bedrijfsgegevens

  1. Kookwinkel

Geschreven door het bedrijf

The very best in home furnishings and appliances. Our dedicated buying and selling team develop our own unique styles, bringing the latest trends to your front door.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 39% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(2.117)

144 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

The size quoted on the website was not the size delivered. To be fair I was given the chance to return it but chose a discount. Their were no instructions and the wheels were very difficult to put on.

18 augustus 2025
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product fell apart

Edit: Neo Direct contacted me direct to try and resolve the issue. Turns out mountain warehouse has been economical with the truth and I fact hadn’t even contacted Neo Direct about the issue! Neo direct were extremely helpful and I now have my refund.

Inadvertently bought a product through mountain warehouse. Neither party seems to be capable of resolving the issue. The product fell apart injuring me, and mountain warehouse blame Neo Direct, neo direct simply fail to respond.

Companies like this need to be banned from trading in the UK if they lack adequate customer support.

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hi Nicholas, Thanks for the updated feedback! We're very happy to see the customer service team managed to help you resolve this and get your refund. Many Thanks, Neo DIrect

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my first time ordering from Neo…

This is my first time ordering from Neo Direct — a sofa set. A small part was missing, but customer service resolved the issue immediately. The sofa met my expectations, the price was very reasonable, and it was delivered within three days of placing the order.”

4 augustus 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

This is the second time I have had to…

This is the second time I have had to buy a garden parasol from Neo Direct. The parasol is very cheaply made and has once again broken in a light gust of wind.
The parts used on the parasol are made of cheap plastic and obviously cannot withstand any stress. The parasol, cost £109 for the second time and is not a good buy unfortunately as it is cheaply made. Please consider your options before purchasing this product form Neo Direct

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hi Andy, Thank you for the feedback, we are so sorry to hear you have had this experience. We have tried to contact you to resolve this but received no response. Please contact us at support@neodirect.com, if you would like some help with this. Best wishes, Neo Direct

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I haven't used the cases yet

I haven't used the cases yet
Very pleased I didn't have to wait very long to received my order
Kept me updated, let me know what day I will receive my order

29 juli 2025
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Thank you for the feedback, we're so happy to hear this! Best wishes, Neo Direct

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality item and poor customer care.

I unknowingly bought a suitcase from Neo Direct (through Debenhams) and it didn't survive the first trip. Arrived on holiday to a cracked open case with a wheel hanging off. I contacted Debenhams as I had no contact for Neo Direct and they had to act as the middle man between myself and the seller. By the time they told me I had to return the case for a refund, I'd already had to purchase another case and discard the previous one, as theirs was unusable and I couldn't travel with 2 cases. Despite providing photos of the unusable case, all they've offered is a £15 refund. If I'd known I was buying through Neo Direct, I would have checked their reviews first. Seems I'm not the only customer to receive poor quality items. Stick to Temu or Wish....... Same quality, cheaper prices.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not very strong

Ordering and delivery was excellent

Bar chairs are not very strong when you sit on them they are very wobbly we are not big people.

chair seat is comfortable

21 juli 2025
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hello, Thank you for the feedback, we are so sorry to hear that you are unhappy with your item! I can see our customer service team have reached out to you regarding a return of your item, but haven't yet received a response. Please contact support@neodirect.com if you require our assistance. Best wishes, Neo Direct

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They were not at all anything like the…

They were not at all anything like the photo and were so small they looked as if they were for a lady or a child. Nothing like the photo at all. There was no size chart or proper particulars.

21 juli 2025
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hello, Thank you for the feedback, we are so sorry to hear that you are unhappy with your item! I can see our customer service team have reached out to you regarding a return of your item, but haven't yet received a response. Please contact support@neodirect.com if you require our assistance. Best wishes, Neo Direct

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Quality

First purchased some suitcases, used once and they fell apart. At this point I just wanted a refund, they advised that I needed to send back the suitcases I was happy to do so but due to an injury it would be tough to take them to be posted and I also asked for them to provide packaging at which they refused - which I add is there legal obligation given I recieved a faulty item. Was given a credit note so I orderd a wash basket, put it together and noticed the wood looks old and has marks on it - extremely dissapointing. Won't order from again

26 juni 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my sundowners on 7/7/25 if my…

I ordered my sundowners on 7/7/25 if my order was over £75 I would receive next day delivery its now a week later and still no order!...wen dpd brought what was supposed to be my order 2 days after ordering they brought cat food

7 juli 2025
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hello Nicola, thanks for your feedback, we're sorry to hear your item was not delivered on time! I can see our customer care team have advised you that the cat food delivered did not come from our warehouse as this was a separate order unaffiliated with us, and your parcel was returned to sender before you could receive it. I can see you have now received your replacement item. Many Thanks, Neo Direct

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

The product excellent value for the money 💰

3 juli 2025
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

That's great to hear, thank you for the feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only part of order delivered

I ordered a parasol and base off Amazon with this company and today they have only delivered the base and not the parasol. DPD state to contact the seller but they have not responded. In brief I have paid for an item they have only part delivered!

9 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Thank you for the feedback, we are so sorry to hear you have had this experience. We have tried to contact you to resolve this but received no response. Please contact us at support@neodirect.com, if you would like some help with this. Best wishes, Neo Direct

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chasing refund

Purchased an ice machine six months ago via eBay. It started to leak and as the purchase was well out of eBay's 30 day warranty I contacted Neo. They swiftly sent a prepaid label to return. I've been chasing a refund for over two weeks. It was promised within 3-5 working days. This time frame has expired. Communication is poor: endless automated responses. I've emailed again this morning asking them to escalate the situation. It took three weeks of constant emailing to achieve the refund. Customer services kept telling me I'd been refunded via PayPal. The biggest pain is there's no facility for a dialogue as every message generated an acknowledgement and didn't answer any questions or move things on. I assume they thought I'd just give up and go away!!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Neo Direct

Antwoord van Neo Direct

Hi Sarah, Thank you for your feedback, we are so sorry to hear this! I can see our customer service team have chased this and the refund has been issued. Please contact us at support@neodirect.com if you need any more assistance. Many Thanks, Neo Direct

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer