Nicheonline Reviews 

1.476
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just received my mini cream leather handbag with gold chain . Its a perfect match with my shoes for my sons wedding . I couldn't be happier. Will definitely recommend Nichebags they are good quality,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Niche. The clothing quality is second to none. It fits perfectly and so comfortably to wear. The customer service is great, on the odd occasion I’ve needed to return something th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was tentative about ordering to begin with as often Facebook ads are misleading. So I just ordered two pairs of the joggers. I loved them so much I've made two further orders since - jeans, shorts a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not only do the ordered items come beautifully packed but they are fabulous quality goods. The Coco range is incredibly good value for money and I can vouch for their fit, fabric and versatility. Shor... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Niche is the sister company of Hancock and Wood who are a fourth generation family business. Our department store has been trading from the same site in Warrington, Cheshire since founded in 1914. We have developed and expanded over the years to meet the changing demands of our customers and now combine the best traditions of service with a modern twist. In July 2020 we launched our online brand Niche serving customers both nationally and in the local area, offering our latest arrivals online at affordable prices. We receive new stock several a week so there is always something new to tempt you! We pride ourselves on providing excellent customer service following the traditional service model that we adhere to within our bricks and mortar store. Unlike many faceless online companies we will resolve any issues you may have quickly and efficiently. Susie is now the fourth generation of the Hancock family to take the helm at H & W, her sons Billy and Henry aspire to take the reins of the family business in the future!


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.476)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Absolutely fabulous customer service I had to contact re non delivery ( wayward evri driver) within 3 days replacement sent next day delivery and I had daily email advising of actions taken ….. bags great too!

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your kind words, I'm glad we got the misdelivery rectified for you🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely bags

I purchased a few slingbags in sale.I am absolutely delighted with them going to give as gifts they are very good quality a real bargain and the delivery time is excellent. I would not hesitate to order more items from this company.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for leaving such a lovely review😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All round excellence! 100% recommended.

This company sell quality items at decent prices (and their sales are really good too!)
Communication is spot on, as is the service they provide.
100% recommended.
Thank you Nicheonline.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your lovely review🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my new magic trousers

Love my new magic trousers. I love how they move with you and make you look slimmer. They can be smart and casual. Really comfortable.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your lovely review🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I ordered some cord trousers from Niche. Unfortunately they were to small. After returning the item I was contacted by customer services who dealt with the issue promptly and a refund was made the next day.
Only one negative is you have to pay to return items. In today's online market this was a little disappointing but I appreciate that they are a small business.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for taking the time to leave a review. Apologies we aren’t able to offer free returns. We offer free postage on orders over £40, plus 10% off for new customers. We also like to keep our prices as low as possible. All of these mean that we wouldn’t be able to also offer free returns

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loving my new Milan trousers I got from…

Loving my new Milan trousers I got from Niche. Lovely quality. I bought the khaki colour. They fit really well and are comfortable to wear. The delivery was quick and efficient. I will be back for more item I am sure.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your kind words

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unfortunately the trousers I ordered…

Unfortunately the trousers I ordered were too long, and I had to return them. I received excellent customer service and would definitely order again

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so mcuh for your lovely review

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service!

Twice this company has made me feel like a liar!! Firstly I ordered two pairs of joggers. They were clearly different sizes! I actually had to send pictures of me wearing both pairs for them to believe me! I had to pay, at my own expense, to return. No apology from them at all - despite it being their error! I recently ordered two pairs of larger size 2 leggings (I usually order size 1 as I am a small size 16 but went for larger as they were for just around the house) The leggings I received measured at just a 24 inch waist! I could barely get them on and yet they insist that they will fit a size 16 - 20 which is generally a 32 to 36' waist. Even with the stretch, this is just ridiculous. They insisted that people who work there fit into them fine, once again, making me out to be a liar despite the facts. They absolutely won't take accountability for their own mistakes and will make it seem like your fault?? Appalling customer service. I won't be surprised if they make me out to be a liar again if they respond to this and if they say that they offered for me to return them, yes they did - at MY expense. Will never use again.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

We’re very sorry to read that you feel this way and that you’ve been left unhappy with your experience. We’d like to clarify a couple of points for anyone reading your review.

The issue with your joggers occurred in 2023 and was the result of a factory labelling error. Once you provided photos showing the difference, we offered a free return. At that time, the only option we had was to provide a prepaid label that needed to be printed. As you mentioned, you did not have access to a printer, so we advised using a carrier of your choice up to £3.50, which we confirmed would be reimbursed. You chose to return them first class at a higher cost, and we reimbursed the £3.50. Since then, we have updated our system so customers can now return items using a QR code without needing a printer.

Regarding the more recent order of size 2 leggings: the photos you kindly sent us clearly showed that the packaging and waistband style matched our size 2 design. These leggings are made from a high-stretch fabric, which is why the waistband looks much smaller when measured flat. We regularly test sizing across staff, and we do have customers up to a size 20 who wear our size 2 leggings. However, we understand that stretch and fit can feel very different from person to person.

The photos you sent show the leggings to be a size 2. However, as explained, if you still want to query the sizing, the only way to proceed would be for the leggings to be returned to us. If there is a fault with the leggings and they are smaller than they are supposed to be, the return postage will be refunded (up to £3.50) and a replacement pair will be sent. If they are confirmed as size 2, a refund for the leggings will be processed.

We never want any customer to feel disbelieved, and we are genuinely sorry that you feel this has been your experience. We always aim to apply our returns policy fairly and to treat every customer with respect.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely perfect, really impressed

I don’t normally buy following an advert on Instagram but I loved the look of the clothes. I checked out the website, lots of choices and decided the cost of the trousers was so good it was worth it. And I’m so glad I did. Just wanted to say thank you and tell you how much I’m loving the trousers! I recently bought a pair of Milan brushed trousers, loved them so much I’ve just bought two pairs of Cargo magic pants. Amazing! Comfortable and stylish - absolutely love them. Keep doing what you’re doing, perfect xx

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for such a lovely review🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I mistakingly ordered the same top…

I mistakingly ordered the same top twice. I received an email asking if this was what I had meant to do. I explained I meant to order 2 different colours, so they have sorted my order out and refunded my 2nd postage. Great company.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your lovely review🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

I kept seeing the reels on Facebook and decided to go check the shop out. I have been looking for a work bag, with a zip that can hold all of my items i need. I purchased the "Vivien 2 in one shopper". This bag holds everything i need and a bonus second bag too.
The shopper bag has a zip to keep my items safe and secure on my commute, and also dry with the rain making its return.
Im so glad I found this company as I have been looking for a bag for so long.

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for your lovely review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My purchase.

I only placed my order on Saturday and my package was delivered on Tuesday it was so fast. My trousers I ordered were beautiful and very good quality. They were carefully wrapped in tissue paper inside a bag. I am very pleased I bought from Niche and I will buyfrom them again very soon.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your lovely review🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the products

I love the products, very good value. Wears well, washes well and the customer service is first class. Orders always arrive promptly. I love this company, especially for my holiday outfits. So much choice and so comfy.

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your lovely words😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 pairs of jogger Capri…

I ordered 2 pairs of jogger Capri trousers.very nice quality and fit great.pretty design.arrived within 2 days.will order again

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for your lovely review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely a fabulous company to order from

From the ease of ordering on the website (and it’s very user friendly) to the parcel being delivered was two days. What service. Fabulous company to order from.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for your lovely review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company…

Had a slight problem with a return but it was quickly sorted out . Bought some lovely clothes from them too. Very reasonable priced and lovely quality.
Thank you Yasmin.

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for your kind words🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Niche online

I have ordered from this company on more than one occasion. Items received were just as described, incredibly comfy to wear, looked great, and they wash very well. They were also very good value and not expensive. I also have today just queried about when I could expect an order to be delivered, as I need the item for a special party, and Customer Services responded to my email within a couple of hours, and it was positive too! What more can one ask of an online site. Would highly recommend this company.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you so much for your kind words🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered next day

Delivered next day. I made a mistake on my order, emailed and my order was changed and dispatched straightaway. Excellent customer service.

Love the joggers, really comfortable and look good. Excellent value.
Helena tops are very flattering and lovely fabric.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nicheonline

Antwoord van Nicheonline

Thank you for taking the time to leave such a lovely review

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer