Oskar & Stone Adelaide Reviews 

71
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can't say enough positive things about Oskar & Stone. The store offers a fantastic selection of products that cater to a variety of needs. The staff was incredibly friendly and approachable, readily... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased some hanging crystals, a birthday month candle and some small tea light candles with crystals in them. I gave them as gifts as they were something different and the recipients loved them.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The staff are always so lovely and helpful. I wear my Huggies snake earrings everyday, I have sensitive ears and they don’t get irritated by these earrings and they don’t tarnish. My crystal soap is s... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unfortunately as much as I love the idea and we loved the experience but my silver and my daughters gold bracelet had come off and been lost after 10 and 12 days. A lot of money to spend and to think... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Oskar & Stone offers meaningful, lasting jewellery and wellness essentials, including permanent jewellery that’s tarnish-free and hypoallergenic. Explore crystal pieces, eco-friendly candles, and more—available in-store or shop online!


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

71 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(71)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super friendly staff

Super friendly staff. Our forever anklets look amazing! Lots to choose from and the kids LOVE them. Highly recommend X

23 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unfortunately as much as I love the…

Unfortunately as much as I love the idea and we loved the experience but my silver and my daughters gold bracelet had come off and been lost after 10 and 12 days. A lot of money to spend and to think it’s permanent to have lost in just a few days.

1 maart 2025
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

We’re truly sorry to hear about this! Our team always ensures every piece is secure before you leave, and with our 14-day weld warranty, we’ve got you covered—though we know life happens with tugs or snags. We’d love to make it right—please email us at admin@oskarandstone.com.au with some photos, and we’ll sort it out for you.

Thank you!
Liv

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome

Very welcoming couple, super easy to talk to and friendly. It was done so quick too! So happy with my bracelet

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Thank you so much for the kind words! We’re thrilled you felt at home with us and loved how quick and easy it was—seeing you happy with your bracelet totally makes our day!

Can’t wait to welcome you back

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So glad you guys were at the fringe

So glad you guys were at the fringe. My daughter and I were looking to have matching jewellery. Very friendly and polite. Loved your collection and the process was easy.

6 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Hi Anna - We’re so happy we could be part of your Fringe experience! It’s extra special knowing you and your daughter found matching jewellery with us—thanks for the lovely words about our collection. We appreciate you

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Limited stock and deposit

Booked online with a $25 deposit, once there found that they were low on stock and only had a limited number of chains and charms to choose from, most of them I disliked.

2 maart 2025
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with the stock availability during your visit. The $25 deposit you paid online is deducted from the total cost of your bracelet and helps us secure your appointment, as we’ve had issues with no-shows in the past. We explained this when you arrived at The Fringe, and we also offered the option to wait until our restock early next week, as we’ve been incredibly busy this weekend and sold out of many popular styles. We’d love the chance to make this right for you—please feel free to reach out when we’re restocked, and we’ll ensure you find something you love!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank You

Thank you for a memorable experience with our forever bracelets, we love them!

18 februari 2025
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Thank you JB we’re thrilled to hear you enjoyed your experience at our stall in the garden!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly service

Very friendly service, knowledgeable about crystals. All of their jewellery, candles and many more items are very beautiful and have not seen before . Thank you for being so helpful and friendly.

17 januari 2025
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Thank you for your kind words Catherine!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Permant jewellery issues…

Got a permanent ankle done back in October of 2024 and three months later the wire hoop that was holding the weld has completely snapped off. I would have hoped that it was going to last a but longer considering the price of it.

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Hey Ashleigh! Thanks for letting us know about your experience. We’re bummed to hear your ankle piece didn’t hold up as long as you’d hoped. As we mention in our policy, permanent jewelry is crafted to last, but once it’s welded on, it’s in your hands to care for it—everyday wear and tear can sometimes take a toll! If the weld itself was the issue, we’ve got you covered with a free replacement within 14 days of your appointment. For anything else, like the chain itself snapping we can reweld it for just $25, or you can pop by any local permanent jewellery artist for a quick fix for a small fee. We’d love to help you get this sorted—drop us a email, and let’s get your anklet back on!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Service

My experience was exceptional. The customer service was outstanding, and we were assisted by a friendly and helpful lady. The quality of the permanent bracelets is amazing—lightweight and perfect for everyday wear. The owner also made the process smooth and efficient, and it was completed quickly. I highly recommend this place!

7 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Hi Sienna
Thank you for your kind words, we appreciate your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately my order has not arrived…

Unfortunately my order has not arrived and I ordered it on the 13th December 2024. After contacting Oscar and Stone numerous times to let them know their response was, “sorry but we cannot help as the courier picked it up on the 16th December” and it is now my problem. They could have offered solutions but chose not too. This company use SENDLE to ship items and if you check there Google reviews they have 1.1 star reviews out of over 200. I have had to launch an investigation into where my items are with SENDLE. My order was for Christmas presents and due to the fact I still have NOT received it I had to purchase other Christmas presents so am grossly out of pocket. I no longer require these items and have let the company know but they do not issue refunds. This is my first and last time purchasing from Oscar and Stone I feel their after sales service has let me down. Very disappointed ☹️

13 december 2024
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Dear Natalie,

I’m truly disheartened to read your review. As a small business, we genuinely care about our customers and work hard to ensure every order is handled with love and care. This is reflected in our numerous email exchanges, where we responded within hours to keep you informed about potential shipping delays due to the holiday season.

We also offered the option for in-store pickup when you mentioned you needed the items urgently, but you asked us to proceed with shipping. While we use Sendle for delivery and have had overwhelmingly positive feedback about their service, we understand that delays can occur during the busy Christmas period, which is unfortunately outside of our control.

It’s important to us that we maintain transparency and do our best to resolve any issues. We value and respect your support, but I kindly ask that reviews remain accurate, as false claims can deeply affect small businesses like ours. Despite this situation, we remain committed to learning and improving wherever we can.

Wishing you all the best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very disappointed with the size of…

I am very disappointed with the size of the stone it looks bigger in the photo. I have the matching earrings and I stone is bigger on the earrings.

13 december 2024
Logo Oskar & Stone Adelaide

Antwoord van Oskar & Stone Adelaide

Hi Margaret,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’re unhappy with the size of the stones. As the stones are natural, variations in size and shape can occur. We’d still love the opportunity to work with you to find a solution that leaves you satisfied. Please don’t hesitate to reach out to us directly.

Kind regards,
Reuben
Oskar & Stone

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer