Ozoori Reviews 

190
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication great and quick response I’m waiting on a refund as I honestly didn’t think the items were worth what I paid. Most of the humidifiers were not working and didn’t light up. 3 out of 4 no... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy transaction, I’m sorry I didn’t mean that to sound bad, I was merely letting people know you are given choices to add on other things or more the same if you wanted them. I got a tad confused as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a cat deodorizer and invoice said fridge deodorizer. I also only ordered one and the order was duplicated in a confusing order process. I reported it within a minute or two of seeing the ema... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company is very informative about their product. The fact that they do comparisons to other similar products out there regarding pros & cons help the consumer make an educated decision. I’m hopi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Powered by advanced OzoSonic™ Technology, Ozoori uses a specially engineered ceramic element to generate targeted waves that help neutralize odor-causing bacteria, mold, and ethylene gas. By reducing the factors that contribute to food spoilage, it helps extend the freshness of fruits, vegetables, and other perishables for up to three times longer. Designed for convenience, Ozoori is fully rechargeable via USB-C and can be used again and again without replacement filters or consumables. Its moisture-resistant and anti-freezing construction ensures dependable performance in the demanding conditions inside modern refrigerators. Built for everyday use, Ozoori helps reduce odors, bacteria, and mold by more than 95%, providing a simple and sustainable way to maintain a fresher-smelling fridge. With less spoilage and fewer groceries ending up in the bin, Ozoori helps you save money while keeping your food fresher for longer.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

190 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 77% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(190)

190 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fruchtfliegenschutz nie erwiesen oder wissenschaftlich belegt, ich habe keinen Eintrag gefunden

Leider gibt es keine erwiesene wissenschaftliche Studie, dass das Gerät wirklich Fruchtfliegen abtötet. Wenn man die KI fragt egal welche sagt die einem immer, dass das Gerät nicht gegen Fruchtfliegen hilft wenn überhaupt aber nicht erwiesen gegen Gerüche. Daher finde ich das Werbevideo und versprechen bei Wetter.online betrug

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ozoori

Antwoord van Ozoori

Hallo Daniel,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für Ihr Feedback genommen haben.

Wir analysieren regelmäßig Kundenfeedback, um besser zu verstehen, wie die Erwartungen mit dem Produkterlebnis übereinstimmen. So können wir die Kommunikation unserer Produktmerkmale optimieren und Produktinformationen weiterhin so klar und präzise wie möglich präsentieren, damit Sie fundierte Kaufentscheidungen treffen können.

Wir möchten gerne mehr darüber erfahren, wie Ozoori Ihre Bedürfnisse noch besser erfüllen kann. Da wir Ihre Bestellung anhand dieser Bewertung nicht finden konnten, haben wir Ihnen eine separate Anfrage mit weiteren Informationen gesendet.

Bitte prüfen Sie bei Gelegenheit Ihren E-Mail-Posteingang.

Bleiben wir in Kontakt!
Zoe von Ozoori

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mit wenig Englisch Kenntnissen war es…

Mit wenig Englisch Kenntnissen war es für mich schwierig alles zu verstehen, begreifen.
Offensichtlich ist dank
Der Flexibilität der Beteiligten
Die Ware gefunden worden.
Ich bin erleichtert und froh.
Dankeschön nochmal.
Karlheinz Noch

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Have asked for a return address &…

Have asked for a return address & haven't been supplied.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ozoori

Antwoord van Ozoori

Hello Gwennyth,

Thank you for your feedback.

We’re always available through our customer support channels and respond to all inquiries. While response times may be slightly longer during peak periods, we ensure every customer is assisted.

We’ve reviewed your case and can confirm it has now been resolved in the meantime.

If you need anything further, feel free to reach out anytime.

Kind regards,
Zoe from Ozoori

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered one, charged for three

I ordered one, you sent three. When I completed my order, I wrote what was on the order in my planner, which said $49.00 as I track my spending. I went into my bank account in less than an hour to see you already charged me $130.00 I called immediately, spoke with a man who said he would adjust it. No change, called again the next day, spoke w/ a female she also said the same. Then last week you sent me an email thanking me for my order. What order was that? Your response to my messages was to say it had been sent and could not be changed. If your company is honest at all you know you could have corrected it after my phone calls, you did not. I want a refund and it is frankly wrong for me to have to pay shipping to return what I said I did not want.

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ozoori

Antwoord van Ozoori

Hello Patricia,

Thank you for sharing your feedback with us. We're saddened to hear about your experience.

For transparency, no upgrades or add-ons are ever added automatically to any order. All product selections must be actively chosen and authorized by the customer before checkout is completed. While our shipping system is partially automated to ensure orders are dispatched quickly, which is why we cannot intervene once an order has shipped.

After reviewing your correspondence with our customer support team, we can see that this matter has been resolved in the meantime.

If you have any additional questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re always happy to help.

Best regards,
Zoe from Ozoori

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer